Kan zo naar het Songfestival!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Trijn is verkleed als tijger, naast haar zit Hazes verkleed als skelet

Keiino!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies

Ik kan weer een ESF-naam gaan bedenken!

Uiteraard! En je kan niet eens haar navel zienquote:

Ik vind haar zó niet leukquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uiteraard! En je kan niet eens haar navel zien

Dat klinkt wel als SBS jaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eerste kandidaat zong in het Frans, bij de tweede gaat SBS vól SBS. Een kerel met foute snor, zonder nek die in het Nederlands zingt en een vriendin in een strakke glimmende broek met luipaardprint aan
Edit: en hij zingt Django Wagner

Klassiek SBS jaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eerste kandidaat zong in het Frans, bij de tweede gaat SBS vól SBS. Een kerel met foute snor, zonder nek die in het Nederlands zingt en een vriendin in een strakke glimmende broek met luipaardprint aan
Edit: en hij zingt Django Wagner

Volgens mij krijg jij hier wel wat van danquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor de beeldvorming, ik woon dus tussen Brussel en Maastricht. En het ziet er veelbelovend uit wat daar uit het zuiden aankomt.

.  En ik ben alleen thuis en de kat lag al op mijn bed
.  En ik ben alleen thuis en de kat lag al op mijn bed   

Het duurt nog ruim een uur als je nu inschakeltquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:54 schreef Guanabana het volgende:
Oja ik wil dat programma ook nog kijken.

Die heb ik al gezien, dit nietquote:

Nee kijk het wel terug, heb geen zin in reclames.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het duurt nog ruim een uur als je nu inschakelt

Ah dat is echt zoooo heerlijk, zo'n levende kruik bij jequote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:52 schreef Arizona het volgende:
Ik lig lekker te lezen in bed met een slapende kat naast me
Mijn hele rechterarm heeft nu spierpijn, stomme val. En ik ben alleen thuis en de kat lag al op mijn bed
 Dat hij ook gewoon echt al bij je kwam liggen
 Dat hij ook gewoon echt al bij je kwam liggen  

Je bent echt lelijk neergekomen. Die spierpijn zal nog wel even aanhouden denk ikquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:52 schreef Arizona het volgende:
Ik lig lekker te lezen in bed met een slapende kat naast me
Mijn hele rechterarm heeft nu spierpijn, stomme val. En ik ben alleen thuis en de kat lag al op mijn bed

Als ik via de ziggobox terugkijk dan kan ik alles terugspoelen, behalve de reclamesquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee kijk het wel terug, heb geen zin in reclames.

Klopt dat mag niet van de commerciëlenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ik via de ziggobox terugkijk dan kan ik alles terugspoelen, behalve de reclames

Spannendquote:

En dit kun je allemaal vanuit je woonkamer aanschouwen?quote:

Ik kijk niet allemaal op, aantal buren welquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
En dit kun je allemaal vanuit je woonkamer aanschouwen?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto van de buren

quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:02 schreef Momo het volgende:
jeemineeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto van de buren Silence breaks apart, Brightness comes to life
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul

Uit Schagen, of all places
 Uit Schagen, of all places

Fado kan heel mooi zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Fado-kandidaat nuUit Schagen, of all places

Het is niet mijn smaak, maar ik vind het wel leuk dat het in zo'n show zitquote:

Hooooooly sh....quote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:22 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Thunder and Lighting its getting exciting.

Ja dat is wel geinig. Maar dan is die show een beetje een allegaartje dan als ik het zo hoor?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is niet mijn smaak, maar ik vind het wel leuk dat het in zo'n show zit

Toen ik nog midden in Amsterdam woonde stond er op een dag een peloton ME op de straat om het kraakpand aan de overkant te ontruimen. Ik wist dat ze er waren maar nooit last van gehad. Had meer last van mijn directe buren. Maar last van buren kan je hele woongenot verzieken.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:04 schreef Prisha het volgende:
Hier gebeurt nooit wat. Alleen 5 jaar terug een straat verderop een dak van een huis geblazen door illegaal vuurwerk.

Van alles door elkaar jaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja dat is wel geinig. Maar dan is die show een beetje een allegaartje dan als ik het zo hoor?
Ik kende het tot voor kort ook niet. In een opwelling naar een openluchtconcert van Cristina Branco geweest, een Portugese Fado zangeres. Ik verstond er geen hol van maar het was wel prachtig.
 Op de een of andere manier krijgt de winnaar 100.000 euro (geen idee nog hoe), maar verkoopsucces lijkt niet hoog op de prioriteitenlijst te staan
 Op de een of andere manier krijgt de winnaar 100.000 euro (geen idee nog hoe), maar verkoopsucces lijkt niet hoog op de prioriteitenlijst te staan

Fadoquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Fado-kandidaat nuUit Schagen, of all places

Dat was een flink gevecht dan, als die allemaal buiten bewustzijn waren. /zeermatigquote:

Dat lijkt me best erg. Als je zelf heel fijn zit en dan zo'n overlast hebben van buren.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Toen ik nog midden in Amsterdam woonde stond er op een dag een peloton ME op de straat om het kraakpand aan de overkant te ontruimen. Ik wist dat ze er waren maar nooit last van gehad. Had meer last van mijn directe buren. Maar last van buren kan je hele woongenot verzieken.

Reetkever?quote:

Onweer is voorlopig vooral gerommel in de verte, maar de regen komt al een half uur met bakken uit de lucht.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Volgens mij krijg jij hier wel wat van dan
[ afbeelding ]

quote:

Dat lijkt me zo lastig jureren, zoals bij Hollands got talent. Soms niet te vergelijken met elkaar.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Van alles door elkaar jaOp de een of andere manier krijgt de winnaar 100.000 euro (geen idee nog hoe), maar verkoopsucces lijkt niet hoog op de prioriteitenlijst te staan

quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was een flink gevecht dan, als die allemaal buiten bewustzijn waren. /zeermatig

Ja is een van de redenen dat ik dat ook altijd niet zo'n leuke talentenjacht heb gevonden. Dan heb je zang, dans, acrobatiek, kunstjes, etc. hoe vergelijk je dat nou met elkaar?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo lastig jureren, zoals bij Hollands got talent. Soms niet te vergelijken met elkaar.

nou precies. Is toch niet te doen haast.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja is een van de redenen dat ik dat ook altijd niet zo'n leuke talentenjacht heb gevonden. Dan heb je zang, dans, acrobatiek, kunstjes, etc. hoe vergelijk je dat nou met elkaar?

en dan die kenners die van het 1 veel verstand hebben en van het anders niks....slaat ook nergens op.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
nou precies. Is toch niet te doen haast.

Ik heb op vakantie in Amerika in 2017 wel eens de USA versie gezien en dat was op zich wel geinig als plat vermaakquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
nou precies. Is toch niet te doen haast.
 Maar om echt dan te kijken wie het beste is... Gewoon amper te doen.
  Maar om echt dan te kijken wie het beste is... Gewoon amper te doen.

Is dat met Simon Cowell? En om de 10 minuten reclame natuurlijk. Arghh.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb op vakantie in Amerika in 2017 wel eens de USA versie gezien en dat was op zich wel geinig als plat vermaakMaar om echt dan te kijken wie het beste is... Gewoon amper te doen.

quote:Op vrijdag 12 juni 2020 19:12 schreef Arizona het volgende:
Er bestaat trouwens wel Dockumer kofje, dat is koffie met Beerenburg
Dat MOET @:Strani met zijn Friese roots aanspreken!
(En hoe kon het bestaan van Dockumer kofje mij, met Dokkumse roots, tijdelijk ontschoten zijn)
Edit: dat komt door de val van gisteren
 Ik zal het eens bestellen!
 Ik zal het eens bestellen!

Haha, zekerquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
@:strani als deskundige gaat hem zeker waarderen

quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:02 schreef Momo het volgende:
Haha wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto van de buren

jah...."kenners" inderdaadquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
en dan die kenners die van het 1 veel verstand hebben en van het anders niks....slaat ook nergens op.

Ja klopt!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is dat met Simon Cowell? En om de 10 minuten reclame natuurlijk. Arghh.
 En inderdaad continu reclame ja
  En inderdaad continu reclame ja  

90 days Fiance is zo'n heerlijk erger programmaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:31 schreef Koen66 het volgende:
Hier zal straks TLC wel weer opstaan. Het kan dus altijd erger

Dat irriteerde me altijd mateloos. Bij films was het helemaal sneaky. In het begin weinig reclames en dan was je "hooked" en dan bam. Steeds sneller achter elkaar vooral op het eind.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja klopt!En inderdaad continu reclame ja

Ik werp af en toe een blik en verbaas me over die kansloze missiesquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:32 schreef F1gamer het volgende:
[..]
90 days Fiance is zo'n heerlijk erger programma
Actuele weer in het Noorden is strak blauwe lucht

quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik werp af en toe een blik en verbaas me over die kansloze missies

Wat voor een missies? Expedities?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik werp af en toe een blik en verbaas me over die kansloze missies

Vorig jaar september is mijn onderbuurman die schuin onder mij woont van het balkon gevallen/geduwd. Als ik een uur later thuis was gekomen, had ik live kunnen meemaken.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:04 schreef Prisha het volgende:
Hier gebeurt nooit wat. Alleen 5 jaar terug een straat verderop een dak van een huis geblazen door illegaal vuurwerk.

geduwd????quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:37 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Vorig jaar september is mijn onderbuurman die schuin onder mij woont van het balkon gevallen/geduwd. Als ik een uur later thuis was gekomen, had ik live kunnen meemaken.
Ik ben toen met die al sirenes en gedoe door heen geslapen

wow klinkt heftig. Allerlei politie enzo dagenlang op dat balkon zeker?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:37 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Vorig jaar september is mijn onderbuurman die schuin onder mij woont van het balkon gevallen/geduwd. Als ik een uur later thuis was gekomen, had ik live kunnen meemaken.

Bij dit programma onmogelijke 'relaties'. 60 jarige kerel die in Oekraïne op zoek gaat naar z'n veel jongere vriendinnetje, 60 jarige Amerikaanse blonde dame die wil trouwen met een 30 jarige Nigeriaan, etc etcquote:

Ja preciesquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat irriteerde me altijd mateloos. Bij films was het helemaal sneaky. In het begin weinig reclames en dan was je "hooked" en dan bam. Steeds sneller achter elkaar vooral op het eind.
Irritant!
 Maar heb best veel tv gekeken daar 's avonds in hotelkamers. En dan blijf je toch plakken he...
  Maar heb best veel tv gekeken daar 's avonds in hotelkamers. En dan blijf je toch plakken he... 

Ik dacht dat je ging zeggen 'dan had ik 'm misschien kunnen redden' maar dat liep even andersquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:37 schreef F1gamer het volgende:
[..]

Geen fado, Maar Salvador geef dit als tip. Maar weet nog niet wat ik hiervan moet vinden.quote:

Haha serieus de echte?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu Mooi Wark. Ik heb zo'n vermoeden dat ze niet door gaan

ohhh dat soort missiesquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bij dit programma onmogelijke 'relaties'. 60 jarige kerel die in Oekraïne op zoek gaat naar z'n veel jongere vriendinnetje, 60 jarige Amerikaanse blonde dame die wil trouwen met een 30 jarige Nigeriaan, etc etc
 nah lama
  nah lama

Als ze rijk zijn kunnen ze vast wel een geschikte golddigger vindenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bij dit programma onmogelijke 'relaties'. 60 jarige kerel die in Oekraïne op zoek gaat naar z'n veel jongere vriendinnetje, 60 jarige Amerikaanse blonde dame die wil trouwen met een 30 jarige Nigeriaan, etc etc

Same!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:39 schreef Strani het volgende:
Ik dacht dat je ging zeggen 'dan had ik 'm misschien kunnen redden' maar dat liep even anders

Ik hoorde laatst dat politie toentertijd bij mij aan de deur was geweest of ik iets had gezien, maar ik was op dat moment niet thuis.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
wow klinkt heftig. Allerlei politie enzo dagenlang op dat balkon zeker?
Dat is nog steeds niet duidelijk.quote:

quote:
 Na de reclame komen ze met de 'ingetogen ballade' Tepels liegen niet
 Na de reclame komen ze met de 'ingetogen ballade' Tepels liegen niet  

Ik ben gaan kijken sinds zo kansloze NL'er meedeed.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]

Oeh dan heeft ie het niet overleefd?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:41 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat politie toentertijd bij mij aan de deur was geweest of ik iets had gezien, maar ik was op dat moment niet thuis.
[..]
Dat is nog steeds niet duidelijk.

Heftig zegquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:37 schreef F1gamer het volgende:
[..]

en hopen op een Happy Endquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, wij blijven vertrouwen houden in de goedheid van de mens. Dat spreekt voor ons

Hij heeft de val wel overleefd, maar hij is later in het ziekenhuis overleden.quote:

Maar Vledder en De Cock waren te lui nog even terug te komen bij je? Of hadden ze via via al begrepen dat je niks gezien hebt.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:41 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat politie toentertijd bij mij aan de deur was geweest of ik iets had gezien, maar ik was op dat moment niet thuis.

Trumpquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja preciesMaar heb best veel tv gekeken daar 's avonds in hotelkamers. En dan blijf je toch plakken he...
Ik kan me bij die editie van Got Talent nog deze herinneren
Hij lijkt nog ook

ik bedacht me later dat dit op verschillende manieren te interpreteren isquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay deze post triggerde dan weer het slechte in mij, vrees ik.

Denk je dat ik tussen 1 en 2 uur 's nachts op mijn balkon nog sta.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
Maar Vledder en De Cock waren te lui nog even terug te komen bij je? Of hadden ze via via al begrepen dat je niks gezien hebt.

Nou ja goed, de verschillende interpretaties kloppen in elk geval allemaal.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik bedacht me later dat dit op verschillende manieren te interpreteren is

jah dat wel. Arme manquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja goed, de verschillende interpretaties kloppen in elk geval allemaal.

LOLquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Na de reclame komen ze met de 'ingetogen ballade' Tepels liegen niet

hey alles kan tegenwoordig. Mensen werken hele dagen door qua tijden en zijn dus op de raarste momenten wakker.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:46 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Denk je dat ik tussen 1 en 2 uur 's nachts op mijn balkon nog sta.
Nee, ze zijn niet teruggekomen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |