Kan zo naar het Songfestival!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Trijn is verkleed als tijger, naast haar zit Hazes verkleed als skelet

Keiino!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies

Ik kan weer een ESF-naam gaan bedenken!

Uiteraard! En je kan niet eens haar navel zienquote:

Ik vind haar zó niet leukquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uiteraard! En je kan niet eens haar navel zien

Dat klinkt wel als SBS jaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eerste kandidaat zong in het Frans, bij de tweede gaat SBS vól SBS. Een kerel met foute snor, zonder nek die in het Nederlands zingt en een vriendin in een strakke glimmende broek met luipaardprint aan
Edit: en hij zingt Django Wagner

Klassiek SBS jaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eerste kandidaat zong in het Frans, bij de tweede gaat SBS vól SBS. Een kerel met foute snor, zonder nek die in het Nederlands zingt en een vriendin in een strakke glimmende broek met luipaardprint aan
Edit: en hij zingt Django Wagner

Volgens mij krijg jij hier wel wat van danquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor de beeldvorming, ik woon dus tussen Brussel en Maastricht. En het ziet er veelbelovend uit wat daar uit het zuiden aankomt.

.  En ik ben alleen thuis en de kat lag al op mijn bed
.  En ik ben alleen thuis en de kat lag al op mijn bed   

Het duurt nog ruim een uur als je nu inschakeltquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:54 schreef Guanabana het volgende:
Oja ik wil dat programma ook nog kijken.

Die heb ik al gezien, dit nietquote:

Nee kijk het wel terug, heb geen zin in reclames.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het duurt nog ruim een uur als je nu inschakelt

Ah dat is echt zoooo heerlijk, zo'n levende kruik bij jequote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:52 schreef Arizona het volgende:
Ik lig lekker te lezen in bed met een slapende kat naast me
Mijn hele rechterarm heeft nu spierpijn, stomme val. En ik ben alleen thuis en de kat lag al op mijn bed
 Dat hij ook gewoon echt al bij je kwam liggen
 Dat hij ook gewoon echt al bij je kwam liggen  

Je bent echt lelijk neergekomen. Die spierpijn zal nog wel even aanhouden denk ikquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:52 schreef Arizona het volgende:
Ik lig lekker te lezen in bed met een slapende kat naast me
Mijn hele rechterarm heeft nu spierpijn, stomme val. En ik ben alleen thuis en de kat lag al op mijn bed

Als ik via de ziggobox terugkijk dan kan ik alles terugspoelen, behalve de reclamesquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee kijk het wel terug, heb geen zin in reclames.

Klopt dat mag niet van de commerciëlenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ik via de ziggobox terugkijk dan kan ik alles terugspoelen, behalve de reclames

Spannendquote:

En dit kun je allemaal vanuit je woonkamer aanschouwen?quote:

Ik kijk niet allemaal op, aantal buren welquote:Op vrijdag 12 juni 2020 21:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
En dit kun je allemaal vanuit je woonkamer aanschouwen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |