quote:Op vrijdag 12 juni 2020 01:27 schreef Strani het volgende:
@:Tjacka als ik jou was zou ik m'n posts voortaan eerst even laten redigeren door een advocaat.
Jaquote:Op vrijdag 12 juni 2020 01:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je het beste voorbeeld al
Dat klopt. Maar dat lijkt mij vrij logisch. Je komt binnenvallen, plaatst eerst een linkje naar een achterlijk topic. En komt daarna out of the blue met een achterlijke opmerking over rimmen.quote:
Waar komt dat door denk je, en wat zou je er aan kunnen doen om het in de toekomst te voorkomen?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 01:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]ja is misschien wel handig. Ik heb op dit moment overal ruzie op het forum!
Zal vast wel een advocaat hier op Fok! zittenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 01:27 schreef Strani het volgende:
@:Tjacka als ik jou was zou ik m'n posts voortaan eerst even laten redigeren door een advocaat.
Ach zolang je daarna blijft kijken ben je ook nog niet klaar voor een relatie. lekker schijt hebben dat je overal laat mee bent. dan komt het vanzelf welquote:Op vrijdag 12 juni 2020 01:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaEn vriendinnen van mijn moeder hadden eerder al wel veel relaties en scharreltjes, maar daar is niet veel meer van gekomen, of ze kregen uiteindelijk wel een man maar zijn toen weer gescheiden, etc.
Van de vriendinnengroep van haar is uiteindelijk iedereen gescheiden of uit elkaar inmiddels, en degenen met nu een relatie hebben die pas recent leren kennen. Mijn moeder is echt de énige met een lang constant huwelijk dat nu nog standhoudtTerwijl zij juist degene was die overal "laat bij was" van de groep.
Ach ja, het schept hoop voor mij als nieuwe generatie
Je moet het je een beetje zo voorstellen als wanneer jij met wat vrienden op een terras in gesprek bent over wat dan ook, en opeens schieten een stel 8-jarige jochies met een waterpistool je biertje overhoop.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 01:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]ja is misschien wel handig. Ik heb op dit moment overal ruzie op het forum!
- zelfcensuur, ik word nog zachtaardig op m'n ouwe dag -quote:Op vrijdag 12 juni 2020 01:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zal vast wel een advocaat hier op Fok! zitten
note voor crewbashquote:Op vrijdag 12 juni 2020 01:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Met zulke mods zou FOK! er maar beter eentje achter de hand hebben ja.
Krachtig waterpistool wel.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 01:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet het je een beetje zo voorstellen als wanneer jij met wat vrienden op een terras in gesprek bent over wat dan ook, en opeens schieten een stel 8-jarige jochies met een waterpistool je biertje overhoop.
Je hebt natuurlijk groot gelijk en ik zou het zeker ook zo op kunnen schrijven.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 01:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat tussen de oren zitten is wat ons bijna allemaal parten speelt. Als we niet zoveel zouden nadenken zouden we veel vaker op iemand afstappen om een praatje te gaan maken. Waarbij de kans het met minstens een iemand klikt heel groot is.
Maar ja dat doen we niet, omdat we alleen maar denken 'oh jee, die andere vind mij raar, die andere wil mij niet etc. en vooral heel erg bang zijn voor afwijzing. Het zou zoveel schelen als we dat allemaal niet hadden.
En verder zal het altijd wel 'the elepehant in the room' blijven ja. Maar die olifant kun je in het begin best wel een tijdje in een andere kamer laten wachten. Dat komt dan wel na een paar dates ofzo.
Ja, ik blijf het gewoon een gek idee vinden als je een date hebt (en nogmaals; heb er niet veel gehad, dus zie het niet als een steekproef) en dat er ondertussen ook andere lijntjes uitstaan. En ik vind het niet meteen verkeerd ofzo, want eigenlijk zou ik ook zoiets moeten doen, maar toch... Als iemand gelijk doorgaat naar de volgende of een date "die al wat langer loopt" dan word ik gelijk zo competitiefquote:Op vrijdag 12 juni 2020 01:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Herkenbaar trouwens wel.
En daarnaast is het een elephant in the room die je niet bespreekbaar hoeft te maken, maar met je onzekerheid doet het ook wel gewoon wat.
Je trekt vooral mannen aan. Dat had voldaan.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 01:42 schreef Aoibhin het volgende:
En ik trek vooral mannen aan die dat dan willen met mij.
Dan moet ik hard lachenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 01:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet het je een beetje zo voorstellen als wanneer jij met wat vrienden op een terras in gesprek bent over wat dan ook, en opeens schieten een stel 8-jarige jochies met een waterpistool je biertje overhoop.
Nou dat siert je dan!quote:Op vrijdag 12 juni 2020 01:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet niet of ik een vriend zou feliciteren als ie iemand scoorte uit de 2e toen wij in de 6e zaten. Denk het eigenlijk absoluut niet al was ze nog zo knap.
Dit is ook niet vriendelijkquote:Op vrijdag 12 juni 2020 01:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Met zulke mods zou FOK! er maar beter eentje achter de hand hebben ja.
Wat als je thuis achter een raam zit met je biertje en die jochies gooien met een steen je raam kapot én je biertje omver?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 01:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja. Ik deed het zelf ook vroeger. Wat is nu 5 euro joh.
Wij noemde zo'n jongen dan snel al pedo hoor. Zelfs als er meer dan drie jaar leeftijdsverschil was.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 01:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou dat siert je dan!
En misschien deden zijn vrienden dat ook niet hoor. Ik ging niet om met 6e-klassers toen ik zelf in de 2e zat. Wie weet vonden die dat ook wel echt not done.
Maarja, die situatie is wel iets wat ik me ben blijven herinneren. Dat was echt niet oké.
Wow. Dus jij vergelijkt nu mijn post met een fysieke bedreiging of zelfs aanval?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 01:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat als je thuis achter een raam zit met je biertje en die jochies gooien met een steen je raam kapot én je biertje omver?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |