abonnement Unibet Coolblue
pi_193595038
quote:
Dit is een dansje die ik ook nog wel zou kunnen doen.

Misschien word ik ook influencer.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 01:13:50 #77
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193595040
quote:
Goede OP, lekker kort :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193595044
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 01:10 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag me af wat vrienden van die jongen er dan van vonden.

Ik weet nog dat die vriend van mij die dat had gedaan het als een huzarenverhaal vertelde daarna en dat meisje die zich er dus echt jarenlang zwaar kut over voelde.
pi_193595047
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 01:13 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dit is een dansje die ik ook nog wel zou kunnen doen.

Misschien word ik ook influencer.
zou je haar rimmen

als deze taal niet voor deze sc geschikt is grijp dan in
Gino ♥
pi_193595050
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 00:55 schreef Redefine het volgende:

[..]

Die drempel zal er altijd wel blijven (nou ja totdat), dus dat is natuurlijk lastig voor je. Maar uiteindelijk is dat vooral een drempel die je voor jezelf oplegt. Veel mensen vinden het echt geen probleem bij het daten.
Het zit waarschijnlijk inderdaad ook vooral tussen mijn oren hoor, dat het een probleem zou zijn. Toch zo'n "elephant in the room". Ik vind het vooral lastig als er dan ondertussen ook nog verder wordt gekeken (en dat snap ik natuurlijk ook wel, als je elkaar amper kent ga je niet gelijk je exclusief op 1 iemand richten), maar daar wordt ik toch onzeker van dan :')
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193595053
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 01:03 schreef skysherrif het volgende:

[..]

IETS IN JOBI INNNNNNNNNNNNNNNN
@daveje
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 12 juni 2020 @ 01:16:13 #82
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193595054
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 01:12 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Toch meer mijn nostalgie ben ik bang :@
Geen enkel probleem. De zero's nostalgia is van betere kwaliteit dan van het decennium ervoor :P

Nou vind ik de meeste muziek etc uit de jaren negentig wel beter, maar daar geldt voor het meeste dat ik dat later pas ontdekt heb of ben gaan waarderen. Dus daar is weinig nostalgisch aan
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193595056
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 01:14 schreef Tjacka het volgende:

[..]

zou je haar rimmen

als deze taal niet voor deze sc geschikt is grijp dan in
Dan moet je toch bij die ene user zijn, ben ff zijn naam kwijt uit onz.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 01:17:14 #84
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193595059
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 01:14 schreef Tjacka het volgende:

[..]

zou je haar rimmen

als deze taal niet voor deze sc geschikt is grijp dan in
De taal is geen probleem. Maar iemand die net binnenkomt om zo te posten, mwah die scoort niet veel punten.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193595062
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 01:17 schreef Redefine het volgende:

[..]

De taal is geen probleem. Maar iemand die net binnenkomt om zo te posten, mwah die scoort niet veel punten.
was er vorige week ook

ik ben vandaag niet goed bezig met punten scoren iig
Gino ♥
pi_193595065
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 01:15 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

@:Daveje
Ik ben echt veel te netjes voor deze SC

Not anymore *)
pi_193595068
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 01:17 schreef Redefine het volgende:

[..]

De taal is geen probleem. Maar iemand die net binnenkomt om zo te posten, mwah die scoort niet veel punten.
pi_193595070
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 01:09 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat gevoel is ook niet vreemd. Maar uiteindelijk is de kans heel groot dat je iemand tegen het lijf loopt die jou juist leuker vind dan andere dates. Alleen wanneer dat is, en hoe en wat, is altijd lastig te zeggen.
Precies, uiteindelijk is iedereen in een gelukkige relatie dat óóit geweest :P

Mijn ouders waren ook 29 (moeder) en 27 (vader) toen ze een relatie kregen en voor allebei was het ook hun eerste relatie. Nu 30 jaar later nog steeds samen. Dus ja, uiteindelijk heb je er maar 1 nodig natuurlijk waar je het mee uit wil houden :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193595073
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 01:11 schreef Redefine het volgende:
Tot nu is het overigens meer zero's nostalgia :+
Ja halloooo mogen wij ook eens wat :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193595076
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 01:20 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Precies, uiteindelijk is iedereen in een gelukkige relatie dat óóit geweest :P

Mijn ouders waren ook 29 (moeder) en 27 (vader) toen ze een relatie kregen en voor allebei was het ook hun eerste relatie. Nu 30 jaar later nog steeds samen. Dus ja, uiteindelijk heb je er maar 1 nodig natuurlijk waar je het mee uit wil houden :D
Kijk, daar heb je het beste voorbeeld al _O_
  vrijdag 12 juni 2020 @ 01:21:11 #91
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193595077
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 01:15 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Het zit waarschijnlijk inderdaad ook vooral tussen mijn oren hoor, dat het een probleem zou zijn. Toch zo'n "elephant in the room". Ik vind het vooral lastig als er dan ondertussen ook nog verder wordt gekeken (en dat snap ik natuurlijk ook wel, als je elkaar amper kent ga je niet gelijk je exclusief op 1 iemand richten), maar daar wordt ik toch onzeker van dan :')
Dat tussen de oren zitten is wat ons bijna allemaal parten speelt. Als we niet zoveel zouden nadenken zouden we veel vaker op iemand afstappen om een praatje te gaan maken. Waarbij de kans het met minstens een iemand klikt heel groot is.

Maar ja dat doen we niet, omdat we alleen maar denken 'oh jee, die andere vind mij raar, die andere wil mij niet etc. en vooral heel erg bang zijn voor afwijzing. Het zou zoveel schelen als we dat allemaal niet hadden.

En verder zal het altijd wel 'the elepehant in the room' blijven ja. Maar die olifant kun je in het begin best wel een tijdje in een andere kamer laten wachten. Dat komt dan wel na een paar dates ofzo.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193595083
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 01:15 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Het zit waarschijnlijk inderdaad ook vooral tussen mijn oren hoor, dat het een probleem zou zijn. Toch zo'n "elephant in the room". Ik vind het vooral lastig als er dan ondertussen ook nog verder wordt gekeken (en dat snap ik natuurlijk ook wel, als je elkaar amper kent ga je niet gelijk je exclusief op 1 iemand richten), maar daar wordt ik toch onzeker van dan :')
Herkenbaar trouwens wel.

En daarnaast is het een elephant in the room die je niet bespreekbaar hoeft te maken, maar met je onzekerheid doet het ook wel gewoon wat.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 01:23:52 #93
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193595088
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 01:18 schreef Tjacka het volgende:

[..]

was er vorige week ook

ik ben vandaag niet goed bezig met punten scoren iig
Ook als iemand vanuit de vastere groep zo binnenkomt, scoort diegene er niet veel punten mee. Omdat het een vrij achterlijke binnenkomer is. Als je een tijdje in gesprek bent, dan kan het juist geen enkel probleem zijn.

Dus het nieuwe maakt niet eens zozeer uit. Wel het verschil is dat als iemand relatief nieuw is, je nog sneller minpunten scoort natuurlijk.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_193595089
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 01:14 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Vraag me af wat vrienden van die jongen er dan van vonden.

Ik weet nog dat die vriend van mij die dat had gedaan het als een huzarenverhaal vertelde daarna en dat meisje die zich er dus echt jarenlang zwaar kut over voelde.
Ik weet er het fijne niet van, maar denk dat het ook wel is gegaan op die manier. :{ In ieder geval is die anekdote echt de hele school rond gegaan en jaren is het herhaald gebleven.

Vraag me af wat die vrienden ervan vonden. Óf gefeliciteerd ermee dat hij haar heeft kunnen krijgen, óf enorm jaloers waarschijnlijk...
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193595095
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 01:24 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik weet er het fijne niet van, maar denk dat het ook wel is gegaan op die manier. :{ In ieder geval is die anekdote echt de hele school rond gegaan en jaren is het herhaald gebleven.

Vraag me af wat die vrienden ervan vonden. Óf gefeliciteerd ermee dat hij haar heeft kunnen krijgen, óf enorm jaloers waarschijnlijk...
Weet niet of ik een vriend zou feliciteren als ie iemand scoorte uit de 2e toen wij in de 6e zaten. Denk het eigenlijk absoluut niet al was ze nog zo knap.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 01:26:41 #96
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193595097
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 01:24 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik weet er het fijne niet van, maar denk dat het ook wel is gegaan op die manier. :{ In ieder geval is die anekdote echt de hele school rond gegaan en jaren is het herhaald gebleven.

Vraag me af wat die vrienden ervan vonden. Óf gefeliciteerd ermee dat hij haar heeft kunnen krijgen, óf enorm jaloers waarschijnlijk...
Ik denk dat diegene beide type vrienden zal hebben gehad. Er zullen er een aantal zijn die hem daardoor helemaal geweldig hebben gevonden en elk detail tot in den treuren hebben willen horen.

Tegelijkertijd zal die ook vrienden hebben gehad, die dat ook echt niet vonden kunnen.. Waarbij de meesten waarschijnlijk er niks van gezegd hebben. Een enkeling zal misschien hem erop aangesproken hebben.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 01:27:19 #97
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193595099
@Tjacka als ik jou was zou ik m'n posts voortaan eerst even laten redigeren door een advocaat.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_193595101
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 01:18 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik ben echt veel te netjes voor deze SC

Not anymore *)
Zolang je het verschil tussen SC's maar weet :)

Bij dm's ga je ook wel eens de fout in
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193595103
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 01:23 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ook als iemand vanuit de vastere groep zo binnenkomt, scoort diegene er niet veel punten mee. Omdat het een vrij achterlijke binnenkomer is. Als je een tijdje in gesprek bent, dan kan het juist geen enkel probleem zijn.

Dus het nieuwe maakt niet eens zozeer uit. Wel het verschil is dat als iemand relatief nieuw is, je nog sneller minpunten scoort natuurlijk.
nou tjeempie je doet niet echt aardig
Gino ♥
pi_193595105
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 01:17 schreef Redefine het volgende:

[..]

De taal is geen probleem. Maar iemand die net binnenkomt om zo te posten, mwah die scoort niet veel punten.
Ik probeerde ze al te zoeken, maar nee, geen punten gevonden :o
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')