Maar jij bent ook homoquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:29 schreef herverwijderd het volgende:
Ik vind haar erg jong dus zou persoonljk niet rimmen.
Nouja zonder het uitshirt ook welquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:29 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Weten
Zou haar ook rimmen terwijl ze het nieuwe uitshirt draagt
staat 20 op haar tiktokquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:29 schreef herverwijderd het volgende:
Ik vind haar erg jong dus zou persoonljk niet rimmen.
Ja klopt de vrouw in dit filmpje is gelijk aan alle vrouwenquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:32 schreef JFT1987n het volgende:
Mooi ook dat vrouwen tegen seksisme zijn, terwijl ze er letterlijk alles aan doen om zo geil mogelijk over te komen en zo makkelijk centjes binnen te harken. De hypocrisie van de vrouw is ongekend. Dat hele stemrecht was ook het slechtste idee ooit. Het oudste beroep ter wereld is niet voor niets prostituee.
ja vind ik ookquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:32 schreef JFT1987n het volgende:
Mooi ook dat vrouwen tegen seksisme zijn, terwijl ze er letterlijk alles aan doen om zo geil mogelijk over te komen en zo makkelijk centjes binnen te harken. De hypocrisie van de vrouw is ongekend. Dat hele stemrecht was ook het slechtste idee ooit. Het oudste beroep ter wereld is niet voor niets prostituee.
Ik zou haar vies hard anaal vernederen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:37 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Echt? Dan zou het kunnen. Zou misschien toch rimmen, hoewel ik 20 ook wel erg jong vind.
beetje kleine tietenquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:38 schreef Harvest89 het volgende:
Elke man en vrouw heeft gebreken, deze vrouw dus ook.
Misschien stinkt haar kut wel heel erg.
Wat is een simp nou weer.quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:40 schreef BlackpillTruth het volgende:
Alle reacties hierboven allemaal simps. Humanity is lost :w
De Simsquote:Op donderdag 11 juni 2020 12:40 schreef BlackpillTruth het volgende:
Alle reacties hierboven allemaal simps. Humanity is lost![]()
dit ongeveerquote:
O nee dat is altijd een slecht idee. Je moet ze als stront behandelen, daar kicken ze op. Niet te hard laten merken natuurlijk, dan rennen ze weg. Push pull techniek. Thank me later.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |