Hopelijk is er ook een zwarte versie (want er is ook een zwarte controller).quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:47 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso de digital edition dus. Ziet er veel beter uit.
Volgens mij had ik bij de PS4 na de launch een bundle met Destiny.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bundels komen vaak pas na een jaar ofzo
Ik kan je sowieso garanderen dat het bedrag met 99 eindigt, grote kans dat het 499 en 399 wordt.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Ja ik denk 350 - 400 voor digital en 500 - 550 voor disk.
Aan de ene kant wel mooi dat ik dit jaar door Corona mijn vakantiegeld niet uitgeef hehe
Dat was eigenlijk ook mijn gedachte toen ik het vroeg, 400 en 500.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zou ook niet gek staan kijken als ze iets als 399 - 499 aanhouden, en dan de disk versie 499 maken met backwards compatible met alle PS's of iets
logisch juistquote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:11 schreef Gehrman het volgende:
100 verschil voor een diskdrive? Lijkt me wat veel...
Was ook mijn eerste gedachte, komt bij die witte een busje zwarte spray erbij aub?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:09 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Hopelijk is er ook een zwarte versie (want er is ook een zwarte controller).
Want dat wiite ziet er zo goedkoop uit.
Xbox One S Digital is ¤179,-quote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:11 schreef Gehrman het volgende:
100 verschil voor een diskdrive? Lijkt me wat veel...
Vindt je het niet een gevaarlijke vooruitgang? 70 euro per game, ps6 straks zonder gleuf en ze hebben een monopolie op hun eigen gamesquote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
logisch juist
denk dat sony liever heeft dat iedereen er eentje zonder diskdrive koopt, meer digitale verkoop op die manier
Boh ik had op launch een bundle met het onvolprezen Knackquote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Volgens mij had ik bij de PS4 na de launch een bundle met Destiny.
Ik wacht het in het begin ook maar even af, anderen mogen eerst even proefdraaien en dan misschien wat van mp halen als de prijs tegenvalt.
Geld ligt al klaar voor de console plus accessoires.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk ook mijn gedachte toen ik het vroeg, 400 en 500.
Kan ik best mee leven
Maarja de huidige situatie is ook niet houdbaar. AAA games die na een paar maanden voor 15 euro in de budgetbak belanden.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:14 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Vindt je het niet een gevaarlijke vooruitgang? 70 euro per game, ps6 straks zonder gleuf en ze hebben een monopolie op hun eigen games
Ik dacht heel even dat die rode streep op die PS4 zo hoorde en dacht 'toffe kleurencombi'quote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:09 schreef Noppie2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit ook maar een beetje klopt is dat ding gigantiasch
Ik had toch echt een killzone bundel op dag 1 van de ps4quote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bundels komen vaak pas na een jaar ofzo
ja ik koop daarom ook gewoon eentje met diskquote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:14 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Vindt je het niet een gevaarlijke vooruitgang? 70 euro per game, ps6 straks zonder gleuf en ze hebben een monopolie op hun eigen games
Same.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:14 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Geld ligt al klaar voor de console plus accessoires.
Ik denk dat we moeten gaan denken aan formaat dvd/bluray speler van x aantal jaar terug als ie plat ligt.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat die rode streep op die PS4 zo hoorde en dacht 'toffe kleurencombi'
But why, jij speelt toch alleen fifa en wat weeb gamesquote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja ik koop daarom ook gewoon eentje met disk
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:13 schreef DKUp het volgende:
Het lijstje:
Horizon Zero Dawn 2
Demon’s Souls Remake
Gran Turismo
Ratchet and Clank
Silent Hill
Watch Dogs Legion
WB Game
Bloodborne Remaster
COD Black Ops (Cold War)
Crash Bandicoot 4
Godfall
Nieuwe IP’s
Indies
Nu het alles kan en mag lijstje![]()
Dead Island 2
God of War Ragnarok
Spider-man 2
Days Gone 2
Knack 3
Wipeout
Ridge Racer
Red Dead Redemption Remake
Resident Evil 8
Wild
Astro Bot 2
FIFA 21
sowieso scheelt het als snel een tientje per game nu, tegen die tijd ook denk ikquote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
De digital version ziet er wel wat gelikter uit.
Maar gevoelsmatig heb je het prijsverschil al rap terugverdiend als je de prijzen vergelijkt van de prijzen in de PS store en de schijfjes.
Helemaal als je AAA titles die net uit zijn, ik vind het altijd maar woekerprijzen van Sony.
Oh en zo'n stapeltje met van die hoesjes ziet er wel geinig uit altijd.
Full Price in PS Store is duur.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
De digital version ziet er wel wat gelikter uit.
Maar gevoelsmatig heb je het prijsverschil al rap terugverdiend als je de prijzen vergelijkt van de prijzen in de PS store en de schijfjes.
Helemaal als je AAA titles die net uit zijn, ik vind het altijd maar woekerprijzen van Sony.
Oh en zo'n stapeltje met van die hoesjes ziet er wel geinig uit altijd.
ik bezit graag de spullen die ik koop en fysieke games maken gamen goedkoperquote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
But why, jij speelt toch alleen fifa en wat weeb games
weet niet hoe jij je games koopt maar ik koop ze toch ook vaak rond release door hype, dan heb je niet zoveel aan 3 maanden laterquote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:23 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Full Price in PS Store is duur.
Sales (na zeg 3 maanden) doen verder niet onder voor winkels.
Na een paar jaar zijn games in de PS Store sales goedkoper dan ze in winkels ooit worden.
Maar aan de andere kant, sommige games gaan nooit on sale in de PS Store
Preciesquote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sowieso scheelt het als snel een tientje per game nu, tegen die tijd ook denk ik
koop je 10 games heb je t er al uit, 10 games doe je al snel in ~ de5 jaar dat je hem hebt
Ik koop zelden binnen 2 jaarquote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
weet niet hoe jij je games koopt maar ik koop ze toch ook vaak rond release door hype, dan heb je niet zoveel aan 3 maanden later
Imagine 600 euro moeten sparen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:25 schreef Dagger87 het volgende:
Snel 600 sparen. Dan ben je verzekerd van een ps5 day one als het je lukt om te reserveren. Benieuwd wanneer bol.com enz het mogelijk maakt.
ja dan kun je beter digitaal gaan denk ikquote:
Daarom heb je Horizon niet eens gespeeldquote:
ik snap die verheerlijking van die game nietquote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom heb je Horizon niet eens gespeeld
Had je gescheurde rubbers of zoquote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik snap die verheerlijking van die game niet
prima game, maar vond het vooral er mooi uitzien en niet per se super spelen
ja altijd kut als je rubbertje scheurt.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Had je gescheurde rubbers of zo
Maar gelukkig zijn smaken verschillend
ja weet niet, vond de wereld wel echt heel nicequote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Had je gescheurde rubbers of zo
Maar gelukkig zijn smaken verschillend
Ik was er ook niet hooked aan zoals ik aan menig andere third person RPG hooked was. Maar wat je zegt wel superindrukwekkend allemaalquote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja weet niet, vond de wereld wel echt heel nice
Onzin.quote:Op donderdag 11 juni 2020 23:24 schreef magikmichael het volgende:
Wut? We hebben naar CGI mensen gekeken?
https://www.thegamer.com/(...)utm_campaign=TG-FB-P
Als ze die rare witte flappen op de zijkant er nou ff afslopen heb je gewoon een net zwart kastjequote:Op vrijdag 12 juni 2020 01:21 schreef Joosie200 het volgende:
Wat een wanstaltig ding in wit. Ziet er haast star wars futuristisch uit. Doe mij maar eentje in zwart (want waarom wel een zwarte dual sense maar geen PS5?) en dan met Horizon Forbidden West en Ratchet and Clank
twitter:JeffGrubb twitterde op donderdag 11-06-2020 om 23:52:18@PlayStation I give it an 802.11 out of 10 reageer retweet
Een soort spin-off.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 07:28 schreef wolfrolf het volgende:
Ratchet & Clank
Is die spider-man game nou een tussendeel?En komt later het echte vervolg met Peter Parker neem ik aan.
Ontwikkeltijd voor een volledig nieuwe game ligt echt veel hoger lijkt me.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 07:28 schreef wolfrolf het volgende:
Ratchet & Clank
Is die spider-man game nou een tussendeel?En komt later het echte vervolg met Peter Parker neem ik aan.
drie jaar. Er zijn drie studio’s die om en om een cod makenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 07:32 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ontwikkeltijd voor een volledig nieuwe game ligt echt veel hoger lijkt me.
Then again om de 2 jaar brengt een studio ook een nieuwe cod uit.
Echt waar? Ik dacht alleen infinity ward en treyarch?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 07:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
drie jaar. Er zijn drie studio’s die om en om een cod maken
En Sledgehammer.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 07:48 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Echt waar? Ik dacht alleen infinity ward en treyarch?
Ik verwacht meer copy pasta.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:17 schreef Pheno het volgende:
Maar dan nog, dat zal ook steeds lastiger worden met next-gen. Je moet steeds meer details toevoegen om mensen dat 'next-gen' feeling te geven. Dus die gasten gaan het druk krijgen (of er komt een studio bij).
Dat doen ze al jaren met veel succes. Zoals zo veel ontwikkelaars (hoi FIFA)quote:
De PS5 presentatie beginnen met GTA V is de grootste farce van Sony sinds de PS4.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hoe kunnen ze aan het begin van die presentatie nou met droge ogen beweren dat dit de grootste "generational leap" in de geschiedenis van Playstation is? PS1>PS2>PS3 waren verschillen als dag en nacht. Denken ze dat mensen achterlijk zijn? Case in point is dat PS3 game GTA V maar weer eens opgewarmd wordt. Ik vind het prima als andere mensen wel hyped zijn maar ik word er niet warm of koud van.
Ach, rockstar en playstation laten weer even zien dat ze vriendjes zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De PS5 presentatie beginnen met GTA V is de grootste farce van Sony sinds de PS4.
Gta v heeft het laatste jaar een flinke opleving gehad dankzij fivem.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:44 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ach, rockstar en playstation laten weer even zien dat ze vriendjes zijn.
Rockstar betaald dik voor de promotie en het trekt weer wat gta spelers.
Dat soort reclame kijk je toch gewoon doorheen
Grafisch misschien niet, alhoewel er wel veel meer mogelijk zal zijn in leveldesign icm details, maar laadtijden van een seconde ben ik een stuk blijer meequote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hoe kunnen ze aan het begin van die presentatie nou met droge ogen beweren dat dit de grootste "generational leap" in de geschiedenis van Playstation is? PS1>PS2>PS3 waren verschillen als dag en nacht. Denken ze dat mensen achterlijk zijn? Case in point is dat PS3 game GTA V maar weer eens opgewarmd wordt. Ik vind het prima als andere mensen wel hyped zijn maar ik word er niet warm of koud van.
Mmarsu, ben jij dat?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:51 schreef Aurelius het volgende:
Teleurstellend.
- Matige games.
- Lelijke console.
- Geen releasedate, prijs of info over bc.
Enige hoogtepunt was de remake van een PS3 game.
Eens, best wel een presentatie die het speelde op safe. Niet dat dat erg is, aangezien het games betreft die de meeste willenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:54 schreef 2dope het volgende:
Zeker wel interessante reveals gezien, maar echt blown away, neuh
Mja, met dank aan Unreal Engine5 demo, een stukje software dat 10 minuten feest laat zien, maar onrealistisch is omdat je een petabyte schijf nodig hebt als je een volledige game in die kwaliteit wil hebbenquote:
Niet zozeer qua graphics. Dat geloof ik wel. Ik vond de games nogal inspiratieloos. Veel dertien-in-een-dozijn (indie) meuk.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, met dank aan Unreal Engine5 demo, een stukje software dat 10 minuten feest laat zien, maar onrealistisch is omdat je een petabyte schijf nodig hebt als je een volledige game in die kwaliteit wil hebben
De grote AAA zijn sequels, maar hell, ik wilde alleen Horizon te zien en ik zou al blij zijn. Grote uitgevers willen weinig risico lopen, een nadeel van oplopende ontwikkelkosten vermoed ik. Daarom kunnen indies juist origineel zijn. Stray lijkt me potentie hebben bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:02 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Niet zozeer qua graphics. Dat geloof ik wel. Ik vond de games nogal inspiratieloos. Veel dertien-in-een-dozijn (indie) meuk.
We waren in #8 toen het begon.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:28 schreef dud0r het volgende:
Zo, ik ben ook weer bijgekeken. Hoeveel topics heb ik gemist
Gistermiddag was deel 7 of 8 de meest recentequote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:28 schreef dud0r het volgende:
Zo, ik ben ook weer bijgekeken. Hoeveel topics heb ik gemist
Hoewel mijn laatste aankopen voornamelijk digitale exemplaren zijn geweest uit een van de vele sales van de afgelopen maanden, ga ik toch voor de disc versie.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:18 schreef Pheno het volgende:
Ik heb al tijden geen disc meer in mijn ps4 gestopt, dus ik vermoed dat de digital edition al prima voor me is.
Ik zit in een wat luxere positie met reviewcodes en zo. Dus als ik eens wat moet kopen (van mezelf dan) boeit het me niet of het full price is. Of ik wacht even op een salequote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoewel mijn laatste aankopen voornamelijk digitale exemplaren zijn geweest uit een van de vele sales van de afgelopen maanden, ga ik toch voor de disc versie.
Sommige games wil/moet ik persé day one hebben, en digitale games die niet in de sale zijn, of gewoon nieuw, zijn vaak heel lang 60-70 euro.
Games op disc kun je dan gewoon weer doorverkopen of ruilen.
Oh valt mee.quote:
Wellicht gaat 't beter in 60fps met ray tracing aanquote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zaten wel gave beelden tussen. Zelfs demon's souls was ik enthiousast over terwijl ik het origineel toch echt te moeilijk vond
Spiderman is een spin off waarschijnlijk. Komt ook holiday 2020 al.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh valt mee.
Zaten wel gave beelden tussen. Zelfs demon's souls was ik enthiousast over terwijl ik het origineel toch echt te moeilijk vond
Resi 8, astrobot, spinnenman 2, allemaal zin in.
Enige wat ik wel miste en op hoopte was een BOI 2
Ook prima, het zag er in ieder geval goed uit.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:49 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Spiderman is een spin off waarschijnlijk. Komt ook holiday 2020 al.
En dan later gewoon Spiderman 2 met Peter Parker.
Daar neig ik ook naar. Ik vraag me alleen dan wel af hoe het zit met backwards compatible en de enkele games die ik op disc heb. Zou mooi zijn als je die aan je PSN-profiel kan toevoegen zodat je daarna de beschikking hebt over de digitale versie.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:18 schreef Pheno het volgende:
Ik heb al tijden geen disc meer in mijn ps4 gestopt, dus ik vermoed dat de digital edition al prima voor me is.
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:34 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die XSX is nu bijna klein.quote:
En de originele Xboxquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:49 schreef Aether het volgende:
[..]
Die XSX is nu bijna klein.
Jammer dat de Gamecube er niet bijstaat.
twitter:KazHiraiCEO twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 09:53:57We wanted download speeds on the PS5 to be much faster than on the PS4, which is why we decided to make the console look like a giant internet router. reageer retweet
twitter:KazHiraiCEO twitterde op donderdag 11-06-2020 om 22:02:13The #PS5's SSD is so fast that Sony is finally able start a console launch event only 2 minutes late reageer retweet
twitter:Nibellion twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 10:45:42Sony confirms that Spider-Man: Miles Morales for #PS5 is a "remaster with a substantial expansion" of the original game that includes major enhancements
https://t.co/k5EwlPCQjH https://t.co/scTjCT4uSf reageer retweet
Nog een keer plattenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:58 schreef Aurelius het volgende:
twitter:Nibellion twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 10:45:42Sony confirms that Spider-Man: Miles Morales for #PS5 is a "remaster with a substantial expansion" of the original game that includes major enhancements
https://t.co/k5EwlPCQjH https://t.co/scTjCT4uSf reageer retweet
Op welke remasters doel je nu eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:01 schreef Black-Hole het volgende:
Flikker op met al die remasters en enhanced editions en breng eens wat nieuws. Liever kwaliteit en originaliteit boven kwantiteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |