Al die budget airlines gaan het wel moeilijk krijgen denk ik?quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja benieuwd of daar wat aan gedaan gaat worden nu ze allemaal steun nodig hebben
Ryanair altijd van die mormels, bah.quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:54 schreef Doublepain het volgende:
Bij Wizz Air krijg je altijd van die heerlijke oostblok popjes, lekker man
@:Dven
Transavia ookquote:Op donderdag 11 juni 2020 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ryanair altijd van die mormels, bah.
Wat is de nieuwe naam van dven ook alweer?quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:54 schreef Doublepain het volgende:
@Pumpalovquote:Op donderdag 11 juni 2020 09:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is de nieuwe naam van dven ook alweer?
@Tasjesdiefquote:Op donderdag 11 juni 2020 09:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is de nieuwe naam van dven ook alweer?
Ditquote:Op donderdag 11 juni 2020 09:54 schreef Doublepain het volgende:
Aziatische vrouwen trekken (LOL) mij niet echtquote:Op donderdag 11 juni 2020 09:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter Aziatische maatschappij toch?
@:kingroland
in principe waren die pre corona leaner dan de traditionele waterhoofd maatschappijen zoals Airfrance BA en in mindere mate KLM maar zal nog wel even duren voor we weer op de pre corona vliegbewegingen gaan zitten, las een stukje over Cathay die van 100K passagiers per dag naar 600 nu zijn gegaanquote:Op donderdag 11 juni 2020 09:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al die budget airlines gaan het wel moeilijk krijgen denk ik?
Hiddema laat een scheet.quote:
Trekken juist als de beste maat.quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Aziatische vrouwen trekken (LOL) mij niet echt
Behalve Iraniërs, mooie vrouwen
Jezusquote:Op donderdag 11 juni 2020 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
in principe waren die pre corona leaner dan de traditionele waterhoofd maatschappijen zoals Airfrance BA en in mindere mate KLM maar zal nog wel even duren voor we weer op de pre corona vliegbewegingen gaan zitten, las een stukje over Cathay die van 100K passagiers per dag naar 600 nu zijn gegaan
Federer slaat een tennisbalquote:Op donderdag 11 juni 2020 10:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hiddema laat een scheet.
Wereldgozer:
Als ik aan een pure vrouw denk ( @onlogisch @JanCees ) dan zijn het toch wel de mooie Iraanse brunnetesquote:Op donderdag 11 juni 2020 10:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Trekken juist als de beste maat.
Iraniërs vaak te extreem opgemaakt toch?
Heel even ooit in Teheran geweest. Allemaal zwaar onder de make up.
Stukje Lily Geneequote:Op donderdag 11 juni 2020 10:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Trekken juist als de beste maat.
Iraniërs vaak te extreem opgemaakt toch?
Heel even ooit in Teheran geweest. Allemaal zwaar onder de make up.
Jezus kan je er nog meer naast zitten?quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Federer slaat een tennisbal
maxi-mus:
quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jezus kan je er nog meer naast zitten?
Ik haal er toch even een paar experts bij.quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik aan een pure vrouw denk ( @:onlogisch @:Jancees ) dan zijn het toch wel de mooie Iraanse brunnetes
Maar nooit geweest dus het is puur speculatie uiteraard
We moeten hier wel onderscheid maken tussen neukertjes en wifey materiaal hequote:Op donderdag 11 juni 2020 10:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik haal er toch even een paar experts bij.
Zijn dit vrouwen?
@:coco.
@:nober
@:rambodirk
Eens, de berichten van Wereldgozer slaan nergens op.quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben er verder geen fan van, dus die random 'counter' sloeg helemaal nergens op.
Wie zijn er dan experts op gebied van wifey materiaal?quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We moeten hier wel onderscheid maken tussen neukertjes en wifey materiaal he
Hmmm... vrees de oude gardequote:Op donderdag 11 juni 2020 10:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie zijn er dan experts op gebied van wifey materiaal?
Nieuwe TR is uit!quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, de berichten van Wereldgozer slaan nergens op.
Deze wel. User @Coco. had een keurige OP gemaakt. Jammer dat je KLB users hier hun gang laat gaan. Wanbeleid.quote:
Dat maakt het niet opeens verplicht de OP te behouden. Laat iedereen lekker doen wat hij wil.quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Deze wel. User @:coco. had een keurige OP gemaakt. Jammer dat je KLB users hier hun gang laat gaan. Wanbeleid.
Ik twijfelde ook maar ik dacht, ach het is toch bijna weekend en @GGMM kan wel tegen een stootje.quote:
niet vaak met je eens maar in dit geval welquote:Op donderdag 11 juni 2020 10:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Deze wel. User @:coco. had een keurige OP gemaakt. Jammer dat je KLB users hier hun gang laat gaan. Wanbeleid.
Wizzair genot.quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben je lid van de Wizz air club?
Voor een paar tientjes op en neer naar oost Europa
Of is dat niet meer?
aan ziet het er al een stuk beter uit dan los, maar ik ben nogal conservatief als het over voetbalshirts gaat, heb het niet zo op printsquote:
We roddelen hier niet, lulquote:Op donderdag 11 juni 2020 10:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, de berichten van Wereldgozer slaan nergens op.
Ik heb hier natuurlijk rekening mee gehouden en de OP opgeslagen. Als die scrupmongool het niet gedaan had, had @onlogisch het wel verwijderd.quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er wordt eenmalig een beetje energie in een op gestoken, dat siert die persoon uiteraard, wat natuurlijk geen invloed heeft op een andere ts.quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar mag je natuurlijk gebruik van maken wanneer jij de ts bent, ik hoop niet dat jij andere users jouw op gaat opdringen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb hier natuurlijk rekening mee gehouden en de OP opgeslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |