Al die budget airlines gaan het wel moeilijk krijgen denk ik?quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja benieuwd of daar wat aan gedaan gaat worden nu ze allemaal steun nodig hebben
Ryanair altijd van die mormels, bah.quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:54 schreef Doublepain het volgende:
Bij Wizz Air krijg je altijd van die heerlijke oostblok popjes, lekker man
@:Dven
Transavia ookquote:Op donderdag 11 juni 2020 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ryanair altijd van die mormels, bah.
Wat is de nieuwe naam van dven ook alweer?quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:54 schreef Doublepain het volgende:
@Pumpalovquote:Op donderdag 11 juni 2020 09:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is de nieuwe naam van dven ook alweer?
@Tasjesdiefquote:Op donderdag 11 juni 2020 09:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is de nieuwe naam van dven ook alweer?
Ditquote:Op donderdag 11 juni 2020 09:54 schreef Doublepain het volgende:
Aziatische vrouwen trekken (LOL) mij niet echtquote:Op donderdag 11 juni 2020 09:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter Aziatische maatschappij toch?
@:kingroland
in principe waren die pre corona leaner dan de traditionele waterhoofd maatschappijen zoals Airfrance BA en in mindere mate KLM maar zal nog wel even duren voor we weer op de pre corona vliegbewegingen gaan zitten, las een stukje over Cathay die van 100K passagiers per dag naar 600 nu zijn gegaanquote:Op donderdag 11 juni 2020 09:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al die budget airlines gaan het wel moeilijk krijgen denk ik?
Hiddema laat een scheet.quote:
Trekken juist als de beste maat.quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Aziatische vrouwen trekken (LOL) mij niet echt
Behalve Iraniėrs, mooie vrouwen
Jezusquote:Op donderdag 11 juni 2020 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
in principe waren die pre corona leaner dan de traditionele waterhoofd maatschappijen zoals Airfrance BA en in mindere mate KLM maar zal nog wel even duren voor we weer op de pre corona vliegbewegingen gaan zitten, las een stukje over Cathay die van 100K passagiers per dag naar 600 nu zijn gegaan
Federer slaat een tennisbalquote:Op donderdag 11 juni 2020 10:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hiddema laat een scheet.
Wereldgozer:
Als ik aan een pure vrouw denk ( @onlogisch @JanCees ) dan zijn het toch wel de mooie Iraanse brunnetesquote:Op donderdag 11 juni 2020 10:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Trekken juist als de beste maat.
Iraniėrs vaak te extreem opgemaakt toch?
Heel even ooit in Teheran geweest. Allemaal zwaar onder de make up.
Stukje Lily Geneequote:Op donderdag 11 juni 2020 10:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Trekken juist als de beste maat.
Iraniėrs vaak te extreem opgemaakt toch?
Heel even ooit in Teheran geweest. Allemaal zwaar onder de make up.
Jezus kan je er nog meer naast zitten?quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Federer slaat een tennisbal
maxi-mus:
quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jezus kan je er nog meer naast zitten?
Ik haal er toch even een paar experts bij.quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik aan een pure vrouw denk ( @:onlogisch @:Jancees ) dan zijn het toch wel de mooie Iraanse brunnetes
Maar nooit geweest dus het is puur speculatie uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |