Nee, die noteer ik even. (ik ben lid van de bieb trouwens en daar hebben ze vrijwel alles wel gelukkig)quote:Op donderdag 11 juni 2020 08:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je Het meisje dat hield van Tom gordon gelezen? Pik je tegenwoordig op voor een paar euro (het lijkt de moeder van @:scrupuleus wel) en is echt een van zijn betere titels.
Misschien moet je eens vacatures lezen ipv dit soort onzinquote:Op donderdag 11 juni 2020 08:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je Het meisje dat hield van Tom gordon gelezen? Pik je tegenwoordig op voor een paar euro (het lijkt de moeder van @:scrupuleus wel) en is echt een van zijn betere titels.
Koekoekquote:Op donderdag 11 juni 2020 08:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien moet je eens vacatures lezen ipv dit soort onzin
Ik ken mijn moeders tarieven niet, vuile hoerenloper.quote:Op donderdag 11 juni 2020 08:36 schreef Elan het volgende:
[..]
twitter:Kraan_Zalmhaven twitterde op donderdag 11-06-2020 om 08:29:34Zo die auto in de houtlaan ben ik ook klaar mee https://t.co/PJuWGD6wzZ reageer retweet
Geen antwoord gekregen op mijn meer dan terechte vraag.quote:Op donderdag 11 juni 2020 08:49 schreef Caland het volgende:
twitter:Kraan_Zalmhaven twitterde op donderdag 11-06-2020 om 08:29:34Zo die auto in de houtlaan ben ik ook klaar mee https://t.co/PJuWGD6wzZ reageer retweet
Raar ja, ik was ZEER benieuwd.quote:Op donderdag 11 juni 2020 08:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen antwoord gekregen op mijn meer dan terechte vraag.
IK BEN WOEDEND.
Nu een volledig Brits bedrijf, blijven wel in NL gevestigd.quote:
ja ik was nog niet zover nu gelezen, die zullen dan ook wel wat toezeggingen gekregen hebben over de belastingheffing in de VK na Brexit.quote:Op donderdag 11 juni 2020 08:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu een volledig Brits bedrijf, blijven wel in NL gevestigd.
Wel raar op zich met Brexit in het achterhoofd. Die belastingheffingen zullen toch niet op gaan wegen tegen de ellende die Brexit gaat veroorzaken? Zeker nu er nog altijd een harde brexit in de lucht hangt...quote:Op donderdag 11 juni 2020 08:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja ik was nog niet zover nu gelezen, die zullen dan ook wel wat toezeggingen gekregen hebben over de belastingheffing in de VK na Brexit.
Dat soort organisaties krijgen de spelregels meestal wel iets eerder te horen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel raar op zich met Brexit in het achterhoofd. Die belastingheffingen zullen toch niet op gaan wegen tegen de ellende die Brexit gaat veroorzaken? Zeker nu er nog altijd een harde brexit in de lucht hangt...
het gaat voornamelijk over dividend en eventueel corporate tax, de verdere operatie wereldwijd kunnen ze laten zoals het is, ik neem niet aan dat ze iets van productie daarheen gaan verhuizen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel raar op zich met Brexit in het achterhoofd. Die belastingheffingen zullen toch niet op gaan wegen tegen de ellende die Brexit gaat veroorzaken? Zeker nu er nog altijd een harde brexit in de lucht hangt...
of doen zelfs mee met bepalenquote:Op donderdag 11 juni 2020 09:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat soort organisaties krijgen de spelregels meestal wel iets eerder te horen.
Ze kunnen beter naar Ierland gaan, kreeg van Apple ook een factuur uit Dublinquote:Op donderdag 11 juni 2020 09:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zal zo ff voor je kijken.quote:Op donderdag 11 juni 2020 08:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo danquote:Op donderdag 11 juni 2020 08:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb ook besloten dat ik iets nieuws ga zoeken. Beetje random vakantiedagen opnemen, ja toch?quote:
Heb nog steeds de planning om dit winter op vakantie te gaan, nu heb je er toch weinig aanquote:Op donderdag 11 juni 2020 09:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb ook besloten dat ik iets nieuws ga zoeken. Beetje random vakantiedagen opnemen, ja toch?
Toch nog coronaveel dagen door corona.
Gewoon lekker gaan tennissenquote:Op donderdag 11 juni 2020 09:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb ook besloten dat ik iets nieuws ga zoeken. Beetje random vakantiedagen opnemen, ja toch?
Toch nog coronaveel dagen door corona.
Je kunt toch ook nu wat gaan doen? Morgen 27 graden. Lekker man.quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb nog steeds de planning om dit winter op vakantie te gaan, nu heb je er toch weinig aan
Ik hoop nog steeds op Europees voetbal rond oktober. Heb mijn vakantie volgende maand al ingetrokken, zoveel dagen heb ik niet meer helaas.quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je kunt toch ook nu wat gaan doen? Morgen 27 graden. Lekker man.
Waar wil je in de winter heen?
Ik hoop in het najaar ook nog eens fatsoenlijk weg te kunnen.
27 graden en je kan niet eens sportenquote:Op donderdag 11 juni 2020 09:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je kunt toch ook nu wat gaan doen? Morgen 27 graden. Lekker man.
Waar wil je in de winter heen?
Ik hoop in het najaar ook nog eens fatsoenlijk weg te kunnen.
Uitstekend idee. Alleen jammer dat mijn vaste tennismaat er maanden uit ligt. Binnenkort kijkoperatie. Dan weet hij of hij ooit nog zal herstellen.quote:
Partner? Muurtje is ook voldoende toch???quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitstekend idee. Alleen jammer dat mijn vaste tennismaat er maanden uit ligt. Binnenkort kijkoperatie. Dan weet hij of hij ooit nog zal herstellen.
Ben jij tennis weer aan het oppakken?
En de overheid doet niets!quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
27 graden en je kan niet eens sporten
Servie kan je lig inplannenquote:Op donderdag 11 juni 2020 09:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op Europees voetbal rond oktober. Heb mijn vakantie volgende maand al ingetrokken, zoveel dagen heb ik niet meer helaas.
Ik heb nog nooit iemand zo'n muur zien gebruiken.quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Partner? Muurtje is ook voldoende toch???
En als je naar fatsoenlijke landen als Kosovo of Macedonië wil gaan?quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Servie kan je lig inplannen(je krijgt nu zelfs 20% korting op je ticket ernaartoe)
Nee niet echtquote:Op donderdag 11 juni 2020 09:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitstekend idee. Alleen jammer dat mijn vaste tennismaat er maanden uit ligt. Binnenkort kijkoperatie. Dan weet hij of hij ooit nog zal herstellen.
Ben jij tennis weer aan het oppakken?
Heel de Balkanquote:Op donderdag 11 juni 2020 09:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En als je naar fatsoenlijke landen als Kosovo of Macedonië wil gaan?
quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:37 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/colgcra/status/1270819478562115587
@:Caland
Nee dan moet je wel heel hoog gaan zitten wil je Porto kunnen zien.quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:40 schreef Coco. het volgende:
[..]![]()
Dit moet je in Alkmaar niet proberen.
Ben je lid van de Wizz air club?quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dan moet je wel heel hoog gaan zitten wil je Porto kunnen zien.
Hangt van de periodes af, maar met Ryan Air kan je ook gewoon voor 15 euro ofzo naar Barcelona vliegenquote:Op donderdag 11 juni 2020 09:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben je lid van de Wizz air club?
Voor een paar tientjes op en neer naar oost Europa
Of is dat niet meer?
staanplaats?quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hangt van de periodes af, maar met Ryan Air kan je ook gewoon voor 15 euro ofzo naar Barcelona vliegen
ja benieuwd of daar wat aan gedaan gaat worden nu ze allemaal steun nodig hebbenquote:Op donderdag 11 juni 2020 09:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Retourtje Barcelona is goedkoper dan retourtje Amsterdam met het OV
Met het OV in Nederland gaanquote:Op donderdag 11 juni 2020 09:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Retourtje Barcelona is goedkoper dan retourtje Amsterdam met het OV
Ik heb wel eens een retourtje Londen gehad voor 3 tientjes.quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hangt van de periodes af, maar met Ryan Air kan je ook gewoon voor 15 euro ofzo naar Barcelona vliegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |