Nee, die noteer ik even. (ik ben lid van de bieb trouwens en daar hebben ze vrijwel alles wel gelukkig)quote:Op donderdag 11 juni 2020 08:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je Het meisje dat hield van Tom gordon gelezen? Pik je tegenwoordig op voor een paar euro (het lijkt de moeder van @:scrupuleus wel) en is echt een van zijn betere titels.
Misschien moet je eens vacatures lezen ipv dit soort onzinquote:Op donderdag 11 juni 2020 08:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je Het meisje dat hield van Tom gordon gelezen? Pik je tegenwoordig op voor een paar euro (het lijkt de moeder van @:scrupuleus wel) en is echt een van zijn betere titels.
Koekoekquote:Op donderdag 11 juni 2020 08:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien moet je eens vacatures lezen ipv dit soort onzin
Ik ken mijn moeders tarieven niet, vuile hoerenloper.quote:Op donderdag 11 juni 2020 08:36 schreef Elan het volgende:
[..]
twitter:Kraan_Zalmhaven twitterde op donderdag 11-06-2020 om 08:29:34Zo die auto in de houtlaan ben ik ook klaar mee https://t.co/PJuWGD6wzZ reageer retweet
Geen antwoord gekregen op mijn meer dan terechte vraag.quote:Op donderdag 11 juni 2020 08:49 schreef Caland het volgende:
twitter:Kraan_Zalmhaven twitterde op donderdag 11-06-2020 om 08:29:34Zo die auto in de houtlaan ben ik ook klaar mee https://t.co/PJuWGD6wzZ reageer retweet
Raar ja, ik was ZEER benieuwd.quote:Op donderdag 11 juni 2020 08:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen antwoord gekregen op mijn meer dan terechte vraag.
IK BEN WOEDEND.
Nu een volledig Brits bedrijf, blijven wel in NL gevestigd.quote:
ja ik was nog niet zover nu gelezen, die zullen dan ook wel wat toezeggingen gekregen hebben over de belastingheffing in de VK na Brexit.quote:Op donderdag 11 juni 2020 08:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu een volledig Brits bedrijf, blijven wel in NL gevestigd.
Wel raar op zich met Brexit in het achterhoofd. Die belastingheffingen zullen toch niet op gaan wegen tegen de ellende die Brexit gaat veroorzaken? Zeker nu er nog altijd een harde brexit in de lucht hangt...quote:Op donderdag 11 juni 2020 08:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja ik was nog niet zover nu gelezen, die zullen dan ook wel wat toezeggingen gekregen hebben over de belastingheffing in de VK na Brexit.
Dat soort organisaties krijgen de spelregels meestal wel iets eerder te horen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel raar op zich met Brexit in het achterhoofd. Die belastingheffingen zullen toch niet op gaan wegen tegen de ellende die Brexit gaat veroorzaken? Zeker nu er nog altijd een harde brexit in de lucht hangt...
het gaat voornamelijk over dividend en eventueel corporate tax, de verdere operatie wereldwijd kunnen ze laten zoals het is, ik neem niet aan dat ze iets van productie daarheen gaan verhuizen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel raar op zich met Brexit in het achterhoofd. Die belastingheffingen zullen toch niet op gaan wegen tegen de ellende die Brexit gaat veroorzaken? Zeker nu er nog altijd een harde brexit in de lucht hangt...
of doen zelfs mee met bepalenquote:Op donderdag 11 juni 2020 09:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat soort organisaties krijgen de spelregels meestal wel iets eerder te horen.
Ze kunnen beter naar Ierland gaan, kreeg van Apple ook een factuur uit Dublinquote:Op donderdag 11 juni 2020 09:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zal zo ff voor je kijken.quote:Op donderdag 11 juni 2020 08:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo danquote:Op donderdag 11 juni 2020 08:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |