abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Beste debater 2022 zondag 14 juni 2020 @ 21:29:03 #151
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193632131
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 21:26 schreef JANdeDERDE het volgende:
Wat mensen ook nog wel eens vergeten dat vele blauwe staten nu zoals California gewoon swing of zelfs rode staten zijn geweest. Nog niet zo heel lang geleden. En ook toen waren dat economische sterke regio's.

En ook sommige rode staten waren vroeger blauw (en ook al crappy zeg maar)
Wil je nu echt beweren dat Republikeins bewind zorgt voor een sterke economie?

_O- _O- _O-
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_193632176
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Wil je nu echt beweren dat Republikeins bewind zorgt voor een sterke economie?

_O- _O- _O-
Nee alleen dat het wat minder zwart wit ligt als hier geschetst word door beide kanten.
  Beste debater 2022 zondag 14 juni 2020 @ 21:34:11 #153
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193632214
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 21:31 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

Nee alleen dat het wat minder zwart wit ligt als hier geschetst word door beide kanten.
Ik zie het meer als paniekvoetbal.

Immers, Democraten zijn links (lol), Republikeinen zijn rechts, je past daar je Nederlandse kader op aan en presto: Democraten zijn kut want een soort Yankee Groen Links.

Verklaart sowieso die vreemde voorliefde van een hoop rechtse Nederlanders voor de Republikeinen... over 'deugen' gesproken, sinds de jaren '80 krijg je met Republikeinen er gratis en voor niks Evangelical bible thumpin' bij cadeau. Gij zult goed christelijk leven, scheiding kerk en staat bestaat niet, de bijbel beantwoordt alle vragen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_193632308
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ik zie het meer als paniekvoetbal.

Immers, Democraten zijn links (lol), Republikeinen zijn rechts, je past daar je Nederlandse kader op aan en presto: Democraten zijn kut want een soort Yankee Groen Links.

Verklaart sowieso die vreemde voorliefde van een hoop rechtse Nederlanders voor de Republikeinen... over 'deugen' gesproken, sinds de jaren '80 krijg je met Republikeinen er gratis en voor niks Evangelical bible thumpin' bij cadeau. Gij zult goed christelijk leven, scheiding kerk en staat bestaat niet, de bijbel beantwoordt alle vragen.
Ik ben dan ook sociaal conservatief ingesteld voor Nederlandse begrippen iig. En als je ziet welke kant de Democraten op bewegen. Ben ik ook/straks voor Amerikaanse begrippen sociaal conservatief.
  Beste debater 2022 zondag 14 juni 2020 @ 21:40:43 #155
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193632326
Voor de gein: de tien meest gewelddadige staten van de VS (2018)

1. Louisiana (stemt al decennia overwegend Republikeins)
2. Alaska (idem)
3. Tennessee (idem)
4. Missouri (idem)
5. Arkansas (idem)
6. Alabama (idem)
7. New Mexico (stemt al decennia overwegend Democratisch)
8. Nevada (swing state)
9. South Carolina (stemt al decennia overwegend Republikeins)
10. Mississippi (idem).

https://eu.usatoday.com/s(...)ful-states/39672421/

Gezondste vs ongezondste staten:



Waarempel, vrijwel allemaal Republikeinse staten die rood kleuren.

Armste staten:
https://www.fcnl.org/upda(...)ates-in-the-u-s-1630

Hoe kan dat met gelukzalig Republikeins bewind... al decennia?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zondag 14 juni 2020 @ 21:42:09 #156
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193632355
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 21:39 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

Ik ben dan ook sociaal conservatief ingesteld voor Nederlandse begrippen iig. En als je ziet welke kant de Democraten op bewegen. Ben ik ook/straks voor Amerikaanse begrippen sociaal conservatief.

Is dat ook gekoppeld aan libertarische opvattingen over geld (ofwel, armoede is een keuze, Ayn Rand, lekker radicaal vrije markt enzo) en een lidmaatschap van een kerk?

Zo ja: gefeliciteerd, u kunt zich aanmelden bij de GOP.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_193632370
Heel leuk en (deels) terrecht. Ik ben het niet helemaal met je eens (waar de oorzaak ligt vooral) maar deel je kritiek op veel punten. Hetzelfde kan je zeggen als je op city level kijkt.

Al decennia democratisch bewind en nog steeds racisme/insert allerlei progressieve buzzwoorden.

Amerika is een zooitje ongeregeld.

Geen kerk lidmaatschap trouwens.
  maandag 15 juni 2020 @ 00:07:25 #158
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_193634594
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 23:56 schreef Nikonlover het volgende:
Wanneer gaat ie het leger inzetten?

realDonaldTrump twitterde op vrijdag 12-06-2020 om 16:15:27 Seattle Mayor says, about the anarchists takeover of her city, “it is a Summer of Love”. These Liberal Dems don’t have a clue. The terrorists burn and pillage our cities, and they think it is just wonderful, even the death. Must end this Seattle takeover now! reageer retweet
MayorJenny twitterde op zaterdag 13-06-2020 om 00:49:12 Seattle is fine. Don’t be so afraid of democracy. https://t.co/o26PkJnYhA reageer retweet
pi_193635245
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_193635263
Antifastan :')
Soymalia :')
Soyviet Union. :')

[ Bericht 21% gewijzigd door superniger op 15-06-2020 03:35:03 ]
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 15 juni 2020 @ 06:11:28 #161
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193635410
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2020 21:43 schreef JANdeDERDE het volgende:
Heel leuk en (deels) terrecht. Ik ben het niet helemaal met je eens (waar de oorzaak ligt vooral) maar deel je kritiek op veel punten. Hetzelfde kan je zeggen als je op city level kijkt.

Al decennia democratisch bewind en nog steeds racisme/insert allerlei progressieve buzzwoorden.

Amerika is een zooitje ongeregeld.

Geen kerk lidmaatschap trouwens.
Een deel van het antwoord is "globalisme". Overregulering waardoor bedrijven en productie overzees gaan; de zogenaamde Magic Wand. Het lijkt me duidelijk dat een deel van de elite duidelijk heeft geprofiteerd van de uitverkoop van productiemiddelen.
Een deel van het antwoord ligt in het migratiebeleid (open grenzen). De concurrentie op laaggeschoold werk neemt niet af met de aanwas van laag- of niet-geschoolde (illegale) migratie.
Als je (niet jij persoonlijk) onder andere deze zaken niet in beschouwing neemt maar het per se wil hebben over the southern strategy heb je gewoon een agenda.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 15 juni 2020 @ 06:35:32 #162
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193635436
Onder welk bestuur overleed George Floyd? De burgermeester van Minneapolis is een Democrat, de gouverneur van Minnesota is een Democrat, de politiechef is een Democrat, de openbaar aanklager van het county een Democrat, de procureur-generaal van Minnesota een Democrat, de twee senatoren uit de staat, Amy Klobuchar en Rian Smith zijn Democrats en voor het Huis van Afgevaardigden is de verdeling Democrats Republican 5-3, maar de afgevaardigde van Minneapolis is een Democrat; Ilhan Omar.
Bijna 45 jaar zijn de Demorats aan het bewind in Minneapolis. Er zijn geen excuses te verzinnen. Er is meer dan voldoende tijd geweest om al het verderfelijke beleid van de evil Republicans terug te draaien. Maar nee, Minneapolis heeft na 45 jaar nog steeds nekklemmen in politiebeleid; dit vind men daar acceptabel.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 15 juni 2020 @ 07:18:50 #163
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193635579
Laten we hopen dat de suggestie die hier wordt gemaakt niet een waarheid zal zijn.

HansMahncke twitterde op maandag 15-06-2020 om 05:15:58 Here's map of CHAZ. Funny how the bits that didn't make it into the zone are the railway, construction projects and luxury housing (there's an 800 sqf apartment for $3000 opening up soon!) https://t.co/Vs1Zw1KWS3 reageer retweet
HansMahncke twitterde op maandag 15-06-2020 om 05:26:13 This is the luxury housing block that CHAZ excluded from its zone. Everything to the left and right is included. Good luck to Hunters Capital with the investment. https://t.co/zJ5Q5p12sY reageer retweet
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 15 juni 2020 @ 07:59:27 #164
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_193635764
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ik zie het meer als paniekvoetbal.

Immers, Democraten zijn links (lol), Republikeinen zijn rechts, je past daar je Nederlandse kader op aan en presto: Democraten zijn kut want een soort Yankee Groen Links.

Verklaart sowieso die vreemde voorliefde van een hoop rechtse Nederlanders voor de Republikeinen... over 'deugen' gesproken, sinds de jaren '80 krijg je met Republikeinen er gratis en voor niks Evangelical bible thumpin' bij cadeau. Gij zult goed christelijk leven, scheiding kerk en staat bestaat niet, de bijbel beantwoordt alle vragen.
De vs zijn extreem gepolariseerd. Niet met nl te vergelijken.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 15 juni 2020 @ 08:12:22 #165
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193635842
En het is imo infantiel en binair gedacht, dat omdat iemand kritiek heeft op het beleid van de Democrats (toevallig het lijdend onderwerp van deze topic) in de steden waar men vrij heeft kunnen plunderen en waar hele gemeenschappen volkomen vernietigd zijn dit automatisch betekent dat je een GOP-lover bent.
Het leven zit iets complexer in elkaar dan zo'n simpele zwart-wit beschouwing.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 15 juni 2020 @ 10:39:57 #166
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_193637212

Schijnt wel gezellig te zijn daar :{
Ik ben inmiddels overleden
pi_193637322
quote:
9s.gif Op maandag 15 juni 2020 10:39 schreef Enchanter het volgende:

Schijnt wel gezellig te zijn daar :{
Ik heb geen geluid hier.
Wat is er dan aan de hand daar?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_193736857
quote:
’Politievrije zone’ blijkt levensgevaarlijk
De politievrije zone die in Seattle was uitgeroepen na de dood van George Floyd, blijkt levensgevaarlijk. Voor de tweede dag op rij is iemand neergeschoten in de ‘Capitol Hill Autonome Zone’.


Zaterdag werd een 19-jarige doodgeschoten en ook raakte iemand zwaargewond. Zondag was het opnieuw raak. Ambulances gaan de zone niet in omdat hun veiligheid niet is gewaarborgd. De Guardian schrijft dat de politie ook niet binnen durfde nadat ze waren ontvangen door een ’gewelddadige groep’.

Uiteindelijk werden de slachtoffers van de schietpartij met personenwagens naar het ziekenhuis vervoerd. Daar overleed een van hen. de ander, een 33-jarige man ligt nog kritiek.
https://www.telegraaf.nl/(...)jkt-levensgevaarlijk
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 22 juni 2020 @ 14:14:47 #169
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193736919
quote:
9s.gif Op maandag 15 juni 2020 10:39 schreef Enchanter het volgende:

Schijnt wel gezellig te zijn daar :{
Beter veegt Trump de boel schoon met het leger.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Beste debater 2022 maandag 22 juni 2020 @ 18:36:22 #170
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193740166
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2020 06:11 schreef dellipder het volgende:

[..]

Een deel van het antwoord is "globalisme". Overregulering waardoor bedrijven en productie overzees gaan; de zogenaamde Magic Wand. Het lijkt me duidelijk dat een deel van de elite duidelijk heeft geprofiteerd van de uitverkoop van productiemiddelen.
Een deel van het antwoord ligt in het migratiebeleid (open grenzen). De concurrentie op laaggeschoold werk neemt niet af met de aanwas van laag- of niet-geschoolde (illegale) migratie.
Als je (niet jij persoonlijk) onder andere deze zaken niet in beschouwing neemt maar het per se wil hebben over the southern strategy heb je gewoon een agenda.
Nee hoor, die agenda ligt bij types als jij die hun NLse links-rechts dichotomie 1-1 toe willen passen op de Amerikaanse politiek.

Overigens, denk je nu werkelijk dat de Republikeinen TEGEN goedkope arbeidskrachten zijn?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 maandag 22 juni 2020 @ 18:37:02 #171
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193740173
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2020 06:35 schreef dellipder het volgende:
Onder welk bestuur overleed George Floyd? De burgermeester van Minneapolis is een Democrat, de gouverneur van Minnesota is een Democrat, de politiechef is een Democrat, de openbaar aanklager van het county een Democrat, de procureur-generaal van Minnesota een Democrat, de twee senatoren uit de staat, Amy Klobuchar en Rian Smith zijn Democrats en voor het Huis van Afgevaardigden is de verdeling Democrats Republican 5-3, maar de afgevaardigde van Minneapolis is een Democrat; Ilhan Omar.
Bijna 45 jaar zijn de Demorats aan het bewind in Minneapolis. Er zijn geen excuses te verzinnen. Er is meer dan voldoende tijd geweest om al het verderfelijke beleid van de evil Republicans terug te draaien. Maar nee, Minneapolis heeft na 45 jaar nog steeds nekklemmen in politiebeleid; dit vind men daar acceptabel.
Ga je nog antwoord geven op het gegeven dat Republikeinse staten het al decennia even zo niet stukken slechter doen op zowel alle leefgebieden?

Hoe kan dat?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 maandag 22 juni 2020 @ 18:37:29 #172
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193740181
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2020 08:12 schreef dellipder het volgende:
En het is imo infantiel en binair gedacht, dat omdat iemand kritiek heeft op het beleid van de Democrats (toevallig het lijdend onderwerp van deze topic) in de steden waar men vrij heeft kunnen plunderen en waar hele gemeenschappen volkomen vernietigd zijn dit automatisch betekent dat je een GOP-lover bent.
Het leven zit iets complexer in elkaar dan zo'n simpele zwart-wit beschouwing.
Hou toch op man, je bent een Trump fanboy pur sang.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 22 juni 2020 @ 18:46:10 #173
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_193740300
quote:
6s.gif Op maandag 22 juni 2020 14:14 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Beter veegt Trump de boel schoon met het leger.
De mensen daar zijn toch treehuggers? (De inwoners van die wijk zullen misschien er wel anders over denken...)
Als ik daar een woning had zou ik misschien ook wel bang zijn want er is geen Politie, Brandweer, Ambulance... niks... dus als er wat gebeurt wie wil je dan bellen?
Maar als ik die mensen daar zie lijkt het net een open gesticht met ingehuurde bewakers...
pi_193740344
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 18:46 schreef Bocaj het volgende:

[..]

De mensen daar zijn toch treehuggers? (De inwoners van die wijk zullen misschien er wel anders over denken...)
Als ik daar een woning had zou ik misschien ook wel bang zijn want er is geen Politie, Brandweer, Ambulance... niks... dus als er wat gebeurt wie wil je dan bellen?
Maar als ik die mensen daar zie lijkt het net een open gesticht met ingehuurde bewakers...
Ambulances de toegang blokkeren ook echt :')
Hoe vaak schieten ambulancebroeders donkere burgers neer?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 22 juni 2020 @ 18:52:14 #175
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_193740399
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 18:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ambulances de toegang blokkeren ook echt :')
Hoe vaak schieten ambulancebroeders donkere burgers neer?
Nu je het zegt moet ik toch maar even een slag om de arm houden wat Ambu en Brandw betreft... Politie willen ze sowieso niet hebben daar... ben er een beetje vanuit gegaan dat ze de rest dan ook niet willen... :@
pi_193740429
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 18:52 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Nu je het zegt moet ik toch maar even een slag om de arm houden wat Ambu en Brandw betreft... Politie willen ze sowieso niet hebben daar... ben er een beetje vanuit gegaan dat ze de rest dan ook niet willen... :@
Die worden actief tegengehouden inderdaad. In dat filmpje wat ik postte moest weer een neergeschoten slachtoffer met een burgerauto naar het ziekenhuis gebracht worden omdat ze geen ambu's en brandweer toelaten in 'hun' gebied.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 22 juni 2020 @ 18:55:26 #177
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_193740450
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 18:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
ambu's en brandweer toelaten in 'hun' gebied.
Ah, dus toch niet... Ik ga ff je video kijken! ;)
Wat een zooi is het daar toch ook... Het doet mij denken aan The Walking Dead kamp of the ps game fallout...
pi_193740491
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 14:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Wat een pauperland is het toch ook. Dat je dit laat gebeuren als stad is echt belachelijk :')

Ik heb medelijden met de mensen die in die zone wonen en de boel nu gewoon afgebroken zien worden door een stel fucking hippies, criminelen en terroristen. Maar dat volk dat daar op straat de boel onder controle denken te hebben, met harde hand die wijk uit slaan. Stel debielen.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_193740546
Seattle is een vieze gore rot stad waar in de jaren 80,90 half aso San Francisco naar toe is getrokken.
  maandag 22 juni 2020 @ 19:04:07 #180
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_193740581
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 18:58 schreef TigerXtrm het volgende:
dit laat gebeuren als stad
Seattle heeft wel een naam op te houden hoor qua lawlessness...
Heb ergens eens een video gezien dat die gekken in het centrum het verkeer gingen regelen want ze wilden niet dat men een bepaalde wijk in ging... en zo'n automobilist zei: "Why?" en de verkeersregelaar zei: "Because i'm telling you that!" _O-
De automobilist droop wel af... maar totale waanzin... en geen politie te bekennen!

~Hier in NL rijden we dan zo'n verkeersregelaar plat... :D (grapje)
pi_193740709
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 18:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Die worden actief tegengehouden inderdaad. In dat filmpje wat ik postte moest weer een neergeschoten slachtoffer met een burgerauto naar het ziekenhuis gebracht worden omdat ze geen ambu's en brandweer toelaten in 'hun' gebied.
Volgens mij willen ze wel brandweer en ambulance toelaten, alleen willen die niet naar binnen zonder dat politie ondersteuning. Al die gelegenheid met een gun
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_193740731
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 19:04 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Seattle heeft wel een naam op te houden hoor qua lawlessness...
Heb ergens eens een video gezien dat die gekken in het centrum het verkeer gingen regelen want ze wilden niet dat men een bepaalde wijk in ging... en zo'n automobilist zei: "Why?" en de verkeersregelaar zei: "Because i'm telling you that!" _O-
De automobilist droop wel af... maar totale waanzin... en geen politie te bekennen!

~Hier in NL rijden we dan zo'n verkeersregelaar plat... :D (grapje)
Gaan ze doen als je gewoon doorrijdt dan? De politie bellen? :D
No amount of money ever bought a second of time.
  maandag 22 juni 2020 @ 19:22:29 #183
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193740804
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 18:37 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ga je nog antwoord geven op het gegeven dat Republikeinse staten het al decennia even zo niet stukken slechter doen op zowel alle leefgebieden?

Hoe kan dat?
Ik heb het niet zo gevolgd maar wat zijn dat die leefgebieden?
  Beste debater 2022 maandag 22 juni 2020 @ 19:32:48 #184
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193740936
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2020 19:22 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik heb het niet zo gevolgd maar wat zijn dat die leefgebieden?
Welvaart, gezondheid, werk, veiligheid, werknemersrechten, zorg, onderwijs... op vrijwel al die gebieden bungelen de dieprode Republikeinse staten al decennia onderaan.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_193741014
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Welvaart, gezondheid, werk, veiligheid, werknemersrechten, zorg, onderwijs... op vrijwel al die gebieden bungelen de dieprode Republikeinse staten al decennia onderaan.
Is niet zo gek toch? Hele punt van Republikeinen is dat je al dat soort dingen zelf regelt. Wil je goed onderwijs voor je kinderen? Dan betaal je daar maar voor. Zelfde met zorg. Bedrijven mogen hun eigen regels bepalen, werknemers doen hun werk maar goed of anders mogen ze direct weg. Dat soort 'vrijheid' en gebrek aan overheid die zegt wat je wel en niet mag is juist waar mensen in die staten voor stemmen.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_193741023
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 18:14 schreef Eufonie het volgende:
[ afbeelding ]

:') :')
Wtf zit die kont van dat wijf met die blauwe jeans links op de achtergrond nou aan de voorkant _O-
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
  Beste debater 2022 maandag 22 juni 2020 @ 19:39:09 #187
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193741036
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 19:37 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Is niet zo gek toch? Hele punt van Republikeinen is dat je al dat soort dingen zelf regelt. Wil je goed onderwijs voor je kinderen? Dan betaal je daar maar voor. Zelfde met zorg. Bedrijven mogen hun eigen regels bepalen, werknemers doen hun werk maar goed of anders mogen ze direct weg. Dat soort 'vrijheid' en gebrek aan overheid die zegt wat je wel en niet mag is juist waar mensen in die staten voor stemmen.
Niet alleen; de GOP presenteert zich ook als super-christelijk, dus heb je de Bible-Belt sowieso al voor je.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 22 juni 2020 @ 19:48:10 #188
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_193741165
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 19:37 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Is niet zo gek toch? Hele punt van Republikeinen is dat je al dat soort dingen zelf regelt. Wil je goed onderwijs voor je kinderen? Dan betaal je daar maar voor. Zelfde met zorg. Bedrijven mogen hun eigen regels bepalen, werknemers doen hun werk maar goed of anders mogen ze direct weg. Dat soort 'vrijheid' en gebrek aan overheid die zegt wat je wel en niet mag is juist waar mensen in die staten voor stemmen.
Dat is wel de essentie van de usa. Daarvoor zijn mensen in de 18e, 29e eeuw vanuit Europa naar Amerika gegaan. Is ook een typisch Germaans/protestants ding.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 22 juni 2020 @ 19:50:11 #189
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193741186
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 19:38 schreef kleinvogelijn het volgende:

[..]

Wtf zit die kont van dat wijf met die blauwe jeans links op de achtergrond nou aan de voorkant _O-
:D :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 22 juni 2020 @ 19:53:16 #190
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193741220
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Welvaart, gezondheid, werk, veiligheid, werknemersrechten, zorg, onderwijs... op vrijwel al die gebieden bungelen de dieprode Republikeinse staten al decennia onderaan.
Bij het huidige corona virus is het vreemd genoeg net andersom.

https://www.nytimes.com/2(...)red-blue-states.html
pi_193741274
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 19:38 schreef kleinvogelijn het volgende:

[..]

Wtf zit die kont van dat wijf met die blauwe jeans links op de achtergrond nou aan de voorkant _O-
Een fupa :D

Most commonly pronounced foopa, is a multi-functional word to describe a person of larger stature, with a more pronounced or "padded" upper genital region.



:')
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_193741325
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 19:57 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Een fupa :D

Most commonly pronounced foopa, is a multi-functional word to describe a person of larger stature, with a more pronounced or "padded" upper genital region.

[ afbeelding ]

:')
De tering zeg :r :') The struggle is real...voor die broek of de stumperd die hier bovenop moet klimmen wel ja
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
  maandag 22 juni 2020 @ 20:02:34 #193
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193741348
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 18:37 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ga je nog antwoord geven op het gegeven dat Republikeinse staten het al decennia even zo niet stukken slechter doen op zowel alle leefgebieden?

Hoe kan dat?
In bericht 161 heb ik daarover iets gezegd. En ik laat het hierbij.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_193741355
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 19:57 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Een fupa :D

Most commonly pronounced foopa, is a multi-functional word to describe a person of larger stature, with a more pronounced or "padded" upper genital region.

[ afbeelding ]

:')
:r :r :r :r :r :r
No amount of money ever bought a second of time.
pi_193741361
Da's geen broek jo. Da's een stuk stof wat werd geforceerd in het beenwezen.
  maandag 22 juni 2020 @ 20:04:32 #196
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_193741383
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 18:37 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Hou toch op man, je bent een Trump fanboy pur sang.
Whatever makes you feel Karen little boy!
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Beste debater 2022 maandag 22 juni 2020 @ 20:18:24 #197
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193741582
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2020 20:04 schreef dellipder het volgende:

[..]

Whatever makes you feel Karen little boy!
Dit bewijst het wel weer. :') :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 maandag 22 juni 2020 @ 20:19:17 #198
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193741599
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2020 19:53 schreef AchJa het volgende:

[..]

Bij het huidige corona virus is het vreemd genoeg net andersom.

https://www.nytimes.com/2(...)red-blue-states.html
Niet zo vreemd als je weet dat Democraten vooral de grote steden en dichtbevolkte streken bewonen...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 22 juni 2020 @ 20:55:11 #199
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193742745
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 20:19 schreef EttovanBelgie het volgende:

Niet zo vreemd als je weet dat Democraten vooral de grote steden en dichtbevolkte streken bewonen...
quote:
Why has the virus slammed some parts of the country so much harder than others? Part of the answer is population density. Nearly a third of Americans live in one of the 100 most densely populated counties in the United States — urban communities and adjacent suburbs — and it is there that the virus has taken its greatest toll, with an infection rate three times as high as in the rest of the nation and a death rate four times as high.

In a country deeply segregated along racial, religious and economic lines, density also aligns with political divisions: Urban America tilts heavily blue. In the 2016 presidential election, Trump’s vote share increased as population density fell in almost every state.

But the divide in infections has been exacerbated by the path the virus has taken through the nation, which is not always connected to density. In some parts of red America, cities have been virtually unscathed and the sparsely populated outlying areas have been hardest hit. Researchers have also found links between the virus’s effects and age, race and the weather, and have noted that some of the densest cities globally have not been hit as hard.

If seeing is believing, the infection has simply come to some areas of the country on a far different scale than others. As of Friday, Alabama had 11 deaths per 100,000 residents, and New Jersey had lost 122 per 100,000. Both states have had a huge spike in unemployment claims.

Texas, solidly Republican territory and the second most populous state in the nation, had one of the country’s hottest economies before the outbreak. The state’s biggest cities have so far escaped the worst of the damage. More than 200 metro areas in the United States have higher infection rates than both Dallas and Houston, which may explain why Texas residents are particularly frustrated by the shutdown.
  maandag 22 juni 2020 @ 20:57:19 #200
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_193742807
De struggle is ook wel echt real ... ik bedoel.. je zal maar een nieuw land beginnen en dit zijn je enige opties tot voortplanten.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')