Xinomie? @GGMMquote:Op woensdag 10 juni 2020 17:24 schreef Doublepain het volgende:
Daarom heeft ie een chinaphone
hahahahahahah xD
@:Scrummie2.1 zie deze diss
ja alsnogquote:Op woensdag 10 juni 2020 17:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alle telefoons hebben toch een mooiheidsfilter in de selfie camera?
Daarom zijn ze verkleurdquote:Op woensdag 10 juni 2020 17:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Worden negers ook in de oven gestopt?
En toen kwam de politie?quote:Op woensdag 10 juni 2020 17:31 schreef GGMM het volgende:
Ik heb ook wel eens een neger gezien. (in de supermarkt)
Waar blijkbaar ook nog niks van klopt.quote:Op woensdag 10 juni 2020 17:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel fascinerend dat er een Telegraaf-tikgeit pas na twee weken een stukje 'nieuws' over een podcast schrijft.
Klopt. Ik heb de show geluisterd (je kunt het trouwens ook in transcript teruglezen) en er wordt ook gewoon weggelaten dat hij benadrukt dat hij in een 'probeerfase' zit met veel dingen en pas een halfjaar bezig is en niet uitsluit in de rol te groeien.quote:Op woensdag 10 juni 2020 17:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waar blijkbaar ook nog niks van klopt.
tam tam muziekquote:Op woensdag 10 juni 2020 17:08 schreef 3rr0r het volgende:
komt er nog muziek @:Coco. of alleen slap geouwehoer?
Ik vind het gewoon geen meerwaarde hebben lieverd.quote:Op woensdag 10 juni 2020 17:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Skere Android vrienden/familieleden gespot
Meteen madquote:Op woensdag 10 juni 2020 17:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon geen meerwaarde hebben lieverd.
Ik vond local hero Bob Schepers bij Broes en Niel wel een leuke podcast.quote:Op woensdag 10 juni 2020 17:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb de show geluisterd (je kunt het trouwens ook in transcript teruglezen) en er wordt ook gewoon weggelaten dat hij benadrukt dat hij in een 'probeerfase' zit met veel dingen en pas een halfjaar bezig is en niet uitsluit in de rol te groeien.
Ik switch meestal een beetje tussen de podcasts. Anderhalfuurtje wandelen en ik kom er wel doorheen. De ene keer een Podcast over Media, dan Eus, dan Afkicken enzovoort.quote:Op woensdag 10 juni 2020 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond local hero Bob Schepers bij Broes en Niel wel een leuke podcast.
Onze man in Deventer of een andere?quote:Op woensdag 10 juni 2020 17:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik switch meestal een beetje tussen de podcasts. Anderhalfuurtje wandelen en ik kom er wel doorheen. De ene keer een Podcast over Media, dan Eus, dan Afkicken enzovoort.
Die column van Sander was lachwekkendquote:Op woensdag 10 juni 2020 17:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik switch meestal een beetje tussen de podcasts. Anderhalfuurtje wandelen en ik kom er wel doorheen. De ene keer een Podcast over Media, dan Eus, dan Afkicken enzovoort.
Onze Man In Deventer. Stuitte er laatst op toen ik de show met Verbraak hoorde. De dag erop die met Kockelmeijer geluisterd, maar op een gegeven moment werd dat ook wat eentonig.quote:Op woensdag 10 juni 2020 17:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Onze man in Deventer of een andere?
Zijn niet echt mijn favoriete gasten als ik er wat doorheen scroll maar zal het eens proberen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 17:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Onze Man In Deventer. Stuitte er laatst op toen ik de show met Verbraak hoorde. De dag erop die met Kockelmeijer geluisterd, maar op een gegeven moment werd dat ook wat eentonig.
Oh, ik bied zelf geen garantie.quote:Op woensdag 10 juni 2020 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn niet echt mijn favoriete gasten als ik er wat doorheen scroll maar zal het eens proberen.
Oh, okéquote:Op woensdag 10 juni 2020 17:46 schreef Buitendam het volgende:
Ik luister op dit moment alleen de podcast van Scrubs. Wat overigens in mijn top 5 van beste series aller tijden hoort.
Ahaquote:Op woensdag 10 juni 2020 17:46 schreef Buitendam het volgende:
Ik luister op dit moment alleen de podcast van Scrubs. Wat overigens in mijn top 5 van beste series aller tijden hoort.
Even ter info?quote:Op woensdag 10 juni 2020 17:46 schreef Buitendam het volgende:
Wat bespreken ze dan, oude afleveringen of zo?quote:Op woensdag 10 juni 2020 17:46 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga de komende weken wat van Podcast Over Media bijluisteren, en hier en daar een strikt inhoudelijke podcast zoals NRC Haagse Zaken of Europa Draait Door.quote:Op woensdag 10 juni 2020 17:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben wel wat op zoek, ben wel wat klaar met de podcasts die ik nu sporadisch nog luister.
Ja, en ze halen een beetje herinneringen op over momenten op de set enzo.quote:Op woensdag 10 juni 2020 17:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat bespreken ze dan, oude afleveringen of zo?
Ik vind de voetbalpodcast ook wel leuk maar trek die stem van Sjimmie niet zo.quote:Op woensdag 10 juni 2020 17:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga de komende weken wat van Podcast Over Media bijluisteren, en hier en daar een strikt inhoudelijke podcast zoals NRC Haagse Zaken of Europa Draait Door.
Luistert je vrouw dan mee ofzo of doe je dat vrijwilligquote:Op woensdag 10 juni 2020 17:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, en ze halen een beetje herinneringen op over momenten op de set enzo.
Hila, zeg ik je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |