Poah inderdaad zegquote:Op woensdag 10 juni 2020 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Was wel gezellig geweest
Hazes aan en in de voortuin zitten
Udo de beatboxer loopt hier ook wel eens door de wijk.quote:Op woensdag 10 juni 2020 17:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
Poah inderdaad zeg
en Koos he maat
en biertje
en zware shag
en af en toe een snuifje
huts a niffauwwwwquote:Op woensdag 10 juni 2020 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Udo de beatboxer loopt hier ook wel eens door de wijk.
Hiquote:Op woensdag 10 juni 2020 17:16 schreef JanCees het volgende:
https://www.instagram.com/p/CBEBbVFHTBe/
god
Was een keer aan het facetimen op straat met iemand liep ie aan de overkant dacht hij dat ik hem aan het filmen was. Begon ‘ie te schreeuwen en alles die gek. De dorpsidiootquote:
Dit even ter info?quote:Op woensdag 10 juni 2020 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Was een keer aan het facetimen op straat met iemand liep ie aan de overkant dacht hij dat ik hem aan het filmen was. Begon ‘ie te schreeuwen en alles die gek. De dorpsidioot
Tot zover deze anekdote
Dat is niet ter info?quote:Op woensdag 10 juni 2020 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Was een keer aan het facetimen op straat met iemand liep ie aan de overkant dacht hij dat ik hem aan het filmen was. Begon ‘ie te schreeuwen en alles die gek. De dorpsidioot
Tot zover deze anekdote
Werkt nietquote:Op woensdag 10 juni 2020 17:19 schreef Doublepain het volgende:
http://open.spotify.com/t(...)HyQLmgQAuE5lBhl2oO1A
Dit even ter vermaak
Zegt iemand met een uitkering.quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel als er vervolgens een prijs valt op je straat.
Nouja maakt ook niet uit. De beste mensen hadden natuurlijk al verloren de dag dat @:Tjacka het levenslicht zag.
heeft @Elan een hekel aan jouquote:Op woensdag 10 juni 2020 17:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zegt iemand met een uitkering.
@:drizzt_douurden check deze grap
Wel fascinerend dat er een Telegraaf-tikgeit pas na twee weken een stukje 'nieuws' over een podcast schrijft.quote:
En dik!quote:Op woensdag 10 juni 2020 17:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik videobel niet man
ik ben lelijk namelijk
Alle telefoons hebben toch een mooiheidsfilter in de selfie camera?quote:Op woensdag 10 juni 2020 17:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik videobel niet man
ik ben lelijk namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |