Ja, ik kreeg steeds inlogpogingen van buitenaf.quote:
Ik dacht als je me zelf niet gaat volgen doe ik het zelf welquote:Op woensdag 10 juni 2020 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg steeds inlogpogingen van buitenaf.
kutzooi.
Racistquote:Op woensdag 10 juni 2020 15:34 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
mis je in principe niks aan
quote:
Nog een suggestie:quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nog maar een keer de Zalmhaven-timeline lezen?
Dit stelt teleur.quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Nog een suggestie:
https://twitter.com/DeOldehove
Ik wilde eerst voor de grap een mislukte inlogpoging doen om je helemaal gek te maken.quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:06 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me af hoe je me hebt gevonden @:ggmm
Ook een leuk account: https://twitter.com/Bitcoinquote:Op woensdag 10 juni 2020 15:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Nog een suggestie:
https://twitter.com/DeOldehove
ah kutzooi, wilde de urls omdraaienquote:Op woensdag 10 juni 2020 16:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ook een leuk account: https://twitter.com/Bitcoin
quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde eerst voor de grap een mislukte inlogpoging doen om je helemaal gek te maken.
Dus als je niet een staatslot heb ben je een loser? (of postcodeloterij)quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Hahahaha
Je kan wel zien waarom jij zo'n loser bent, het zit gewoon in de genen.
dit gaat om de postcodeloterij slimmerdquote:Op woensdag 10 juni 2020 16:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus als je niet een staatslot heb ben je een loser?
had je kritiek op Dirk?quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:36 schreef Caland het volgende:
Oja en frfc1908 en wat van die hoeliekens hadden me ook geblokkeerd.
Oh verkeerd gelezen dan maar het punt blijft staan.quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
dit gaat om de postcodeloterij slimmerd
Nee gewoon wat algemene kritiek op het proleet-zijn van dat soort lui volgens mij.quote:
Wat zou de postcodeloterij anders maken dan de staatsloterij?quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
dit gaat om de postcodeloterij slimmerd
Niks maar hij moest toch even melden dat het een foutje was, uit gebrek aan verdere interactie hier met mensen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat zou de postcodeloterij anders maken dan de staatsloterij?
Bij de Staatsloterij speelt dat hele 'als de hele straat wint en ik heb geen loten' niet...quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat zou de postcodeloterij anders maken dan de staatsloterij?
Als je aan een loterij meedoet omdat de buren het ook doen ben je sowieso ontzettend sneu.quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij de Staatsloterij speelt dat hele 'als de hele straat wint en ik heb geen loten' niet...
Wel dus maar niet mijn probleem eigenlijk dat je dat niet kunt inzienquote:Op woensdag 10 juni 2020 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niks maar hij moest toch even melden dat het een foutje was, uit gebrek aan verdere interactie hier met mensen.
Waarvan akte.quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wel dus maar niet mijn probleem eigenlijk dat je dat niet kunt inzien
Ik moet die user niet, hij heeft nooit zijn eigen dingen maar bemoeit zich altijd met andermans zaken. Zeker als dit ten koste van mij gaat maakt mij dit woedend.quote:
Ik zou het ook erg leuk vinden als je mij volgt.quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:17 schreef Caland het volgende:
Ik heb @:ggmm ook maar gevolgd(anders is het zo zielig)
Dat maakt mij erg blij.quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:17 schreef Caland het volgende:
Ik heb @:ggmm ook maar gevolgd(anders is het zo zielig)
Wel als er vervolgens een prijs valt op je straat.quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus als je niet een staatslot heb ben je een loser? (of postcodeloterij)
Ik heb geen idee wat je account is makker.quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou het ook erg leuk vinden als je mij volgt.
Ik vind dat jij héél geforceerd doet.quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel als er vervolgens een prijs valt op je straat.
Nouja maakt ook niet uit. De beste mensen hadden natuurlijk al verloren de dag dat @:Tjacka het levenslicht zag.
Het is @Elanquote:Op woensdag 10 juni 2020 16:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind dat jij héél geforceerd doet.
Ik heb je net gevolgd. (pijnlijk dit, ik volgde ook al je oude account)quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je account is makker.
Zei je moeder ook vannacht.quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het maakt mij verder ook niet uit maar ik vind mensen die daar niet aan meedoen niet per se losers, ook al valt dan toevallig de prijs op je straat.quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel als er vervolgens een prijs valt op je straat.
Nouja maakt ook niet uit. De beste mensen hadden natuurlijk al verloren de dag dat @:Tjacka het levenslicht zag.
Ik volg je nu ookquote:Op woensdag 10 juni 2020 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb je net gevolgd. (pijnlijk dit, ik volgde ook al je oude account)
eensquote:Op woensdag 10 juni 2020 16:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |