Ik ben bijna bij seizoen 4. Hoewel ik het wel echt een goede serie vind komt hij denk ik (net) niet in mijn top 5.quote:
Ik hoop overigens dat Woeste Meuk weer snel verder kan met wandelingen met gast.quote:Op woensdag 10 juni 2020 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind de voetbalpodcast ook wel leuk maar trek die stem van Sjimmie niet zo.
@GGMMquote:Op woensdag 10 juni 2020 17:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben bijna bij seizoen 4. Hoewel ik het wel echt een goede serie vind komt hij denk ik (net) niet in mijn top 5.
Oke. Ik kan echt helemaal niks met van die Amerikaanse lachbandpulp.quote:
Dat zou tof zijn ja, die met Marcel en Wilfried de Jong waren top. (Wilfried was bij in het Wiel ook alleraardigst)quote:Op woensdag 10 juni 2020 17:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoop overigens dat Woeste Meuk weer snel verder kan met wandelingen met gast.
Het is zonde dat er geen kolkend stadion is, maar gezien de berichten in Spanje komt dat vast snel weer goed. Genoeg leuke voetballers bij beide teams die van niets iets kunnen maken.quote:
Ah ja, die moet ik ook even meepikken van In Het Wiel.quote:Op woensdag 10 juni 2020 17:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn ja, die met Marcel en Wilfried de Jong waren top. (Wilfried was bij in het Wiel ook alleraardigst)
GOEIE GENADE! User Elan zoekt hier wel ontzettend de grenzen van het toelaatbare op!quote:Op woensdag 10 juni 2020 17:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf
Trek je berenpak aan en ga lekker een winterslaap houden.
Komt nog wel.quote:Op woensdag 10 juni 2020 17:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben bijna bij seizoen 4. Hoewel ik het wel echt een goede serie vind komt hij denk ik (net) niet in mijn top 5.
Wat een rare review.quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:35 schreef GGMM het volgende:
Nieuwe album van RA The Rugged Man geluisterd.
Ja wel leuk, maar ik kan eigenlijk maar maximaal een half uur naar RA The Rugged Man luisteren dan ben ik hem wel zat.
6/10
@:muskusboktor57 check deze review
Atlanta (TV Series 2016– ) - IMDbquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Atlanta (TV Series 2016– ) - IMDb
Ik denk dat de meeste users in deze SC deze serie bijzonder kunnen waarderen.
Ik zal er over nadenken.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Atlanta (TV Series 2016– ) - IMDb
Ik denk dat de meeste users in deze SC deze serie bijzonder kunnen waarderen.
24 komt bijna op Netflix, dan heb ik the Wire wel af en ga ik daar aan beginnen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken.
Maar eerst kijk ik 24 af, daarna ga ik die film van @:lenny_leonard kijken met die hond en daarna ga ik denk ik die politieserie kijken waar ik geloof @:elan mee kwam. Die op Amazon Prime staat. Ben wel de naam van die serie kwijt overigens
Maar misschien daarna!
Boschquote:Op woensdag 10 juni 2020 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken.
Maar eerst kijk ik 24 af, daarna ga ik die film van @:lenny_leonard kijken met die hond en daarna ga ik denk ik die politieserie kijken waar ik geloof @:elan mee kwam. Die op Amazon Prime staat. Ben wel de naam van die serie kwijt overigens
Maar misschien daarna!
Maar @Elan raadt ook Handmaid's Tale aan.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken.
Maar misschien daarna!
Daar heb je ook wel weer een punt.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Maar @:Elan raadt ook Handmaid's Tale aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |