Javier Batsbaktwitter:CB_Ignoranza twitterde op woensdag 10-06-2020 om 12:22:54Javier ha appena cambiato il suo nome in Gionatan. https://t.co/lM6fvLV83E reageer retweet
Kan dit?twitter:WiIIemAlexander twitterde op woensdag 10-06-2020 om 16:08:40Ondertussen in Den Haag, waar de heer Thieryy ‘klap van de molen’ Baudet zich ontpopt als binnenhuisarchitect en waar hij hen die zich zorgen maken over het klimaat uitmaakt voor volgens van een doodscultus. #FineFleur https://t.co/oOU0gl5qTA reageer retweet
quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kan dit?twitter:WiIIemAlexander twitterde op woensdag 10-06-2020 om 16:08:40Ondertussen in Den Haag, waar de heer Thieryy ‘klap van de molen’ Baudet zich ontpopt als binnenhuisarchitect en waar hij hen die zich zorgen maken over het klimaat uitmaakt voor volgens van een doodscultus. #FineFleur https://t.co/oOU0gl5qTA reageer retweet
Dit is toch héérlijk?quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Voor 50 ekkies?quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:13 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb net een prachtig Vive le velo mondmasker binnengekregen!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
10 euro, gaat naar Kom op tegen Kanker. Is Karl ook weer tevreden.
Iedere keer dat ik Karl zie, wil ik meteen Pozzato2011 opzoeken.quote:
twitter:daniellloyd1 twitterde op zaterdag 06-06-2020 om 20:51:29I just bought this off eBay. Think I got it at a bargain price, because it was advertised as Miguel Indurain, so anybody searching Gianni Bugno would have missed it. https://t.co/STFAXDpOjj reageer retweet
@Mani89 en ik vrezen voor onze favoriete film America History X.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:25 schreef wimderon het volgende:
Man Bijt Hond vraagt zich af: Welke serie of film zou u van de mediaplatformen verwijderen?
Die handbal finale vind ik er wel heel erg random tussenstaan.quote:Op woensdag 10 juni 2020 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is de shortlist voor de zoektocht naar De Mooiste Wedstrijd Ooit, samengesteld door de jury van NOS Langs de Lijn.
Kies hier jouw Mooiste Wedstrijd Ooit.
https://stem.nporadio1.nl/mooiste-wedstrijd/1
zeg het maar jongens.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 juni 2020 21:08 schreef Remco het volgende:
[..]
Die handbal finale vind ik er wel heel erg random tussenstaan.
En waar is de 1.07.18 van Gerard van Velde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 juni 2020 21:08 schreef Remco het volgende:
[..]
Die handbal finale vind ik er wel heel erg random tussenstaan.
En waar is de 1.07.18 van Gerard van Velde?Random omdat het recent is of wat? Voor de Nederlandse sportgeschiedenis staat die terecht wel in de lijst natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Dat is het verkeerde Van den Hoogenband moment.quote:Op woensdag 10 juni 2020 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is de shortlist voor de zoektocht naar De Mooiste Wedstrijd Ooit, samengesteld door de jury van NOS Langs de Lijn.
Kies hier jouw Mooiste Wedstrijd Ooit.
https://stem.nporadio1.nl/mooiste-wedstrijd/1
zeg het maar jongens.![]()
Ja vooral omdat het recent is, in de zin als deze lijst over 10 jaar was gemaakt had die er niet ingestaan.quote:Op woensdag 10 juni 2020 21:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Random omdat het recent is of wat? Voor de Nederlandse sportgeschiedenis staat die terecht wel in de lijst natuurlijk
Staan niet alleen Nederlandse fragmenten bij. (persoonlijk heb ik niks met het moment van Epke)quote:Op woensdag 10 juni 2020 21:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Random omdat het recent is of wat? Voor de Nederlandse sportgeschiedenis staat die terecht wel in de lijst natuurlijk
"Van den Hoogenband...wint, hij wint!" is van 2004 denk ik? 100 vrij? Dat moment is wel een van mijn favoriete zwemmomentenquote:Op woensdag 10 juni 2020 21:11 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dat is het verkeerde Van den Hoogenband moment.
Heb je een leuke week gehad?quote:Op woensdag 10 juni 2020 21:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Op een enkeling na allemaal nietszeggende momenten in dingen die geen sport zijn.
Die heeft een happy end.quote:Op woensdag 10 juni 2020 21:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:Mani89 en ik vrezen voor onze favoriete film America History X.
Ja, precies. Geweldig commentaar. 4x100 in 2008 was ook geniaal. "De droom van Phelps wordt in leven gehouden door Jason Lezak."quote:Op woensdag 10 juni 2020 21:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Van den Hoogenband...wint, hij wint!" is van 2004 denk ik? 100 vrij? Dat moment is wel een van mijn favoriete zwemmomenten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
Aan het onderhandelen met de IND?quote:
Oei. Je was er een aantal dagen niet en meteen slaat de paniek in de chat toe.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2020 21:12 schreef heywoodu het volgende:
Hier Van Velde nog even met het juiste commentaar.
Toevallig vandaag precies 14 jaar geleden gepost zie ik
Ook ik heb een leven af en toe.quote:Op woensdag 10 juni 2020 21:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oei. Je was er een aantal dagen niet en meteen slaat de paniek in de chat toe.
Ja, @Slobeend !!!!quote:Op woensdag 10 juni 2020 21:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ook ik heb een leven af en toe.
Of Nadal - Djokovic op Roland Garros 2013. Of Federer - Djokovic op Wimbledon vorig jaar.quote:Op woensdag 10 juni 2020 21:11 schreef heywoodu het volgende:
Een schaakpartij daarentegen...
Ik mis de epische Nadal - Federer op Wimbledon 2008.
Ben jij transfoob?quote:Op woensdag 10 juni 2020 21:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben de laatste tijd een nóg grotere fan van JK Rowling aan het worden.
Alleen word ik er wel een beetje moe van dat het altijd dezelfde namen zijnquote:Op woensdag 10 juni 2020 21:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Of Nadal - Djokovic op Roland Garros 2013. Of Federer - Djokovic op Wimbledon vorig jaar.
Tennis is wel uitermate geschikt voor dit soort verkiezingen
Als het altijd andere namen waren zouden die wedstrijden ook niet zo legendarisch zijnquote:Op woensdag 10 juni 2020 21:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen word ik er wel een beetje moe van dat het altijd dezelfde namen zijn
Is ze niet meer anti-Donald?quote:Op woensdag 10 juni 2020 21:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben de laatste tijd een nóg grotere fan van JK Rowling aan het worden.
De wat?quote:Op woensdag 10 juni 2020 21:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Kijken jullie ook zo uit naar de PS5 morgen?
Dat neem ik mensen niet meer kwalijk.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2020 21:16 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ja, precies. Geweldig commentaar. 4x100 in 2008 was ook geniaal. "De droom van Phelps wordt in leven gehouden door Jason Lezak."
Of Cavic en Phelps "Het is niet genoeg, het is wel genoeg" met overslaande stem.Cavic heeft die race voor mij gewonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Disclaimer: Ik heb een gruwelijke hekel aan Phelps
Ik verdenk jou nog steeds ervan dat jij Rits bent.quote:Op woensdag 10 juni 2020 21:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat neem ik mensen niet meer kwalijk.
Je beledigt mij.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik verdenk jou nog steeds ervan dat jij Rits bent.
Met haar niet zo goed helaas, dus ik zal geduld moeten hebben.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling. Hoe gaat het met de vriendin?
Oh jeetje, niks ergs mag ik hopen?quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met haar niet zo goed helaas, dus ik zal geduld moeten hebben.
Nou ja, een depressie die nu extra op speelt. Ja ik weet ze wel uit te zoeken.quote:
Dat zijn mindere dingen maat. Sterkte voor haar en jou.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja, een depressie die nu extra op speelt. Ja ik weet ze wel uit te zoeken.
Dankje, komt goed.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zijn mindere dingen maat. Sterkte voor haar en jou.
quote:Op woensdag 10 juni 2020 21:12 schreef heywoodu het volgende:
Hier Van Velde nog even met het juiste commentaar.
Toevallig vandaag precies 14 jaar geleden gepost zie ik
Godenshirtquote:Op woensdag 10 juni 2020 19:55 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]twitter:daniellloyd1 twitterde op zaterdag 06-06-2020 om 20:51:29I just bought this off eBay. Think I got it at a bargain price, because it was advertised as Miguel Indurain, so anybody searching Gianni Bugno would have missed it. https://t.co/STFAXDpOjj reageer retweet
@:Bugno @:Bugno2 @:Bugno3 @:Bugno4
Waarom wordt iedereen hyped van een aankondiging? #durftevragenquote:Op woensdag 10 juni 2020 21:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Kijken jullie ook zo uit naar de PS5 morgen?
Sinds ze een relatie met jou heeft?quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja, een depressie die nu extra op speelt. Ja ik weet ze wel uit te zoeken.
Echt schandalig en dan zeker vooraf ook nog paspoort in moeten leveren zodat ze geen kant op kunnen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
'Stadionbouwers Qatar werken zeven maanden aan WK-stadion zonder salaris'
Nu de Nazi-schat nog.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
De schat van Forest Fenn is gevonden![]()
Heeft DeeBee ooit iets genuanceerd over Qataquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
'Stadionbouwers Qatar werken zeven maanden aan WK-stadion zonder salaris'
Wij wachten op de nuance van @:DeeBee
Die heeft z'n ziel verstopt.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt me best hilarisch ook zelf.iets te verstoppen. Dat zo'n Jeff Bezos dat niet bedenkt.
Vol spanning en verwachting uitkijken naar de nieuwe God of War of HZD, wie wil dat nou niet?quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom wordt iedereen hyped van een aankondiging? #durftevragen
Ikquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vol spanning en verwachting uitkijken naar de nieuwe God of War of HZD, wie wil dat nou niet?
quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:09 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Op AD.nl is het een premium-artikel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Bedankt ouwe reus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Angela slaat de spijker weer op z'n kop.
Lijkt me best leuk, dus doe je ding, Wim!quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij stamt zelf af van slavenhandelaren, maar dat mag je niet tegen 'm zeggen.
Vooral ook een opportunist.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Baudet is een kermisklant.
En iedereen liet het gebeuren.quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij kreeg zelfs de lach van het gezicht van de man die Annie Schilder liet schreeuwen.
Ik voel me bijvoorbeeld als autochtone Nederlander al twee weken net een Marokkaanquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:09 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Bedankt ouwe reus.
Angela slaat de spijker weer op z'n kop.
Ter verantwoording worden geroepen voor shit die je niet gedaan hebtquote:Op donderdag 11 juni 2020 19:36 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik voel me bijvoorbeeld als autochtone Nederlander al twee weken net een Marokkaan
Op de grond gelegen van het lachen
Nee, misschien kijk ik het morgenavond even terug maar ik betwijfel hetquote:Op donderdag 11 juni 2020 22:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kijk je ook naar atletiek vanuit de tuin? @:Heywoodu
Jeetje, de wereld is echt veranderd.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, misschien kijk ik het morgenavond even terug maar ik betwijfel het
quote:Donderdagavond haalde de BBC de bekendste aflevering van Fawlty Towers van zijn streamingdienst UKTV. In The Germans doet John Cleese Adolf Hitler na en noemt hij Duitsers krauts (moffen).
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 09:56 schreef El-Stinho het volgende:
De nieuwe Weird Duck is uit
https://twitter.com/HuubBellemakers/status/1271214050576392193
Nee, dit kan niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:49 schreef Slobeend het volgende:
[..].
De nieuwe T. is ook uit.
[ afbeelding ]
Goede fotowinkel.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 10:49 schreef Slobeend het volgende:
[..].
De nieuwe T. is ook uit.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |