Ik verdenk jou nog steeds ervan dat jij Rits bent.quote:Op woensdag 10 juni 2020 21:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat neem ik mensen niet meer kwalijk.
Je beledigt mij.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik verdenk jou nog steeds ervan dat jij Rits bent.
Met haar niet zo goed helaas, dus ik zal geduld moeten hebben.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling. Hoe gaat het met de vriendin?
Oh jeetje, niks ergs mag ik hopen?quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met haar niet zo goed helaas, dus ik zal geduld moeten hebben.
Nou ja, een depressie die nu extra op speelt. Ja ik weet ze wel uit te zoeken.quote:
Dat zijn mindere dingen maat. Sterkte voor haar en jou.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja, een depressie die nu extra op speelt. Ja ik weet ze wel uit te zoeken.
Dankje, komt goed.quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zijn mindere dingen maat. Sterkte voor haar en jou.
quote:Op woensdag 10 juni 2020 21:12 schreef heywoodu het volgende:
Hier Van Velde nog even met het juiste commentaar.
Toevallig vandaag precies 14 jaar geleden gepost zie ik
Godenshirtquote:Op woensdag 10 juni 2020 19:55 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]twitter:daniellloyd1 twitterde op zaterdag 06-06-2020 om 20:51:29I just bought this off eBay. Think I got it at a bargain price, because it was advertised as Miguel Indurain, so anybody searching Gianni Bugno would have missed it. https://t.co/STFAXDpOjj reageer retweet
@:Bugno @:Bugno2 @:Bugno3 @:Bugno4
Waarom wordt iedereen hyped van een aankondiging? #durftevragenquote:Op woensdag 10 juni 2020 21:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Kijken jullie ook zo uit naar de PS5 morgen?
Sinds ze een relatie met jou heeft?quote:Op woensdag 10 juni 2020 22:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja, een depressie die nu extra op speelt. Ja ik weet ze wel uit te zoeken.
Echt schandalig en dan zeker vooraf ook nog paspoort in moeten leveren zodat ze geen kant op kunnen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
'Stadionbouwers Qatar werken zeven maanden aan WK-stadion zonder salaris'
Nu de Nazi-schat nog.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
De schat van Forest Fenn is gevonden![]()
Heeft DeeBee ooit iets genuanceerd over Qataquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
'Stadionbouwers Qatar werken zeven maanden aan WK-stadion zonder salaris'
Wij wachten op de nuance van @:DeeBee
Die heeft z'n ziel verstopt.quote:Op donderdag 11 juni 2020 14:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt me best hilarisch ook zelf.iets te verstoppen. Dat zo'n Jeff Bezos dat niet bedenkt.
Vol spanning en verwachting uitkijken naar de nieuwe God of War of HZD, wie wil dat nou niet?quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom wordt iedereen hyped van een aankondiging? #durftevragen
Ikquote:Op donderdag 11 juni 2020 14:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vol spanning en verwachting uitkijken naar de nieuwe God of War of HZD, wie wil dat nou niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |