Voor het juiste bedrag kan er wat geregeld worden.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan ik jou niet op 'm afsturen als vertegenwoordiger?
Ik bied mijn eeuwige waardering en loyaliteit.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Voor het juiste bedrag kan er wat geregeld worden.
Onthou hierbij dat ik connecties heb in Colombia en die wanneer nodig in jouw voordeel kan inzetten.quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik bied mijn eeuwige waardering en loyaliteit.
quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik bied mijn eeuwige waardering en loyaliteit.
quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Onthou hierbij dat ik connecties heb in Colombia en die wanneer nodig in jouw voordeel kan inzetten.
Eet smakelijkquote:Op woensdag 10 juni 2020 17:47 schreef Aoibhin het volgende:
@:Momo en ik wachten nu op de bezorger van asian street food
Wat dan?quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:58 schreef skysherrif het volgende:
Oh huisgenote en vriendin vroegen of ik mee at
Nou toevallig iets wat ik niet bijzonder lekker vind, maar ik sla het niet af 🤭
quote:
Hm... jij liever dan ik hoorquote:Op woensdag 10 juni 2020 19:02 schreef skysherrif het volgende:
Maar ze kunnen wel goed koken, en de enige couscous die ij wel echt lekker vond was een vegetarische dus wie weet
Die connecties in Colombia kunnen natuurlijk ook ineens in mijn nadeel werken. Ik heb genoeg tv-series gezien!quote:Op woensdag 10 juni 2020 18:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay okay ik stuur je wel een financieel voorstel!
Ok Wopkequote:Op woensdag 10 juni 2020 18:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat Spanjaarden werken
Nee joh, dat zou ik nooit toestaan.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die connecties in Colombia kunnen natuurlijk ook ineens in mijn nadeel werken. Ik heb genoeg tv-series gezien!
Dat kloptquote:
Ayaan zal niet blij zijn!quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:21 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit nu in de trein terug. Hopelijk op tijd voor Hirsi en anders schakel ik later in
Mondkapjesquote:Op woensdag 10 juni 2020 19:21 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zit nu in de trein terug. Hopelijk op tijd voor Hirsi en anders schakel ik later in
Klote autocorrectquote:
Ja de aannames zitten weer op mijn muilquote:
Beetje te doen?quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja de aannames zitten weer op mijn muil
Aannames moesten ananasjes zijnquote:
Wat een pestkop is het toch ook om je hier mee te pestenquote:
Maar waarom ze dan aan Hirsi denken het eerst...quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die AutoCorrect komt wel ergens vandaan natuurlijk
Ik begrijp het ook niet Albert Heijn.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar waarom ze dan aan Hirsi denken het eerst...
Welke pestkop bedoel je: autocorrect of strani?quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat een pestkop is het toch ook om je hier mee te pestenMaar wel heel scherp opgemerkt
Albert heijnquote:Op woensdag 10 juni 2020 19:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet Albert Heijn.
Ik pest alleen de mensen waar ik om geefquote:Op woensdag 10 juni 2020 19:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wat een pestkop is het toch ook om je hier mee te pestenMaar wel heel scherp opgemerkt
@Strani Die autocorrect heeft alleen maar het beste met je voor.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Welke pestkop bedoel je: autocorrect of strani?
quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik pest alleen de mensen waar ik om geef
Ah okequote:Op woensdag 10 juni 2020 19:32 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:strani Die autocorrect heeft alleen maar het beste met je voor.
quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah okeen toch mag ik autocorrect niet en strani wel!
Ja was gezelligquote:Op woensdag 10 juni 2020 19:31 schreef Aoibhin het volgende:
Was gezellig vandaag trouwensbedankt @:Momo en @:Redefine
wie mag strani nu niet.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja dit is niet echt pestgedragquote:
Mijn autocorrect maakt van hier wel eens hoerquote:Op woensdag 10 juni 2020 19:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die AutoCorrect komt wel ergens vandaan natuurlijk
En zo hoort hetquote:Op woensdag 10 juni 2020 19:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar toch leuk dat je er even bij wasquote:Op woensdag 10 juni 2020 19:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja was gezelligJammer dat ik niet langer kon blijven i.v.m. werk
quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn autocorrect maakt van hier wel eens hoer
Hoer ipv hier typ ik wel enorm vaakquote:Op woensdag 10 juni 2020 19:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn autocorrect maakt van hier wel eens hoer
Onze manier van pestenquote:
Ja voor mij heel dichtbij. Kom daar vaak genoegquote:Op woensdag 10 juni 2020 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar toch leuk dat je er even bij wasvoor jou is het enorm dichtbij ook natuurlijk
Cumbaya my lord, cumbayaquote:
Goudaquote:Op woensdag 10 juni 2020 19:39 schreef Aoibhin het volgende:
Trein in Gouda 5 min vertraging... Ben misschien later op jitsi dus
Ed de Goey komt uit Gouda.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:39 schreef Aoibhin het volgende:
Trein in Gouda 5 min vertraging... Ben misschien later op jitsi dus
Jij en @Momo wonen ECHT dicht bij elkaar zegquote:Op woensdag 10 juni 2020 19:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja voor mij heel dichtbij. Kom daar vaak genoeg![]()
Ik voelde je présence alquote:
Ben jij hoer ook?quote:
Zoiets😂quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:43 schreef Strani het volgende:
Dus ik kom straks in een Jitsi terecht waarvan de helft elkaar vandaag al heeft ontmoet?
Er is maar 1 Aoibhin!quote:
Klopt.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij en @:Momo wonen ECHT dicht bij elkaar zeg
Autocorrect zeker.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ed de Goey komt uit Gouda.
(Dit slaat nergens op nee)
quote:
`twitter:WiIIemAlexander twitterde op woensdag 10-06-2020 om 16:08:40Ondertussen in Den Haag, waar de heer Thieryy ‘klap van de molen’ Baudet zich ontpopt als binnenhuisarchitect en waar hij hen die zich zorgen maken over het klimaat uitmaakt voor volgens van een doodscultus. #FineFleur https://t.co/oOU0gl5qTA reageer retweet
Geweldig jaquote:Op woensdag 10 juni 2020 19:48 schreef Momo het volgende:
`twitter:WiIIemAlexander twitterde op woensdag 10-06-2020 om 16:08:40Ondertussen in Den Haag, waar de heer Thieryy ‘klap van de molen’ Baudet zich ontpopt als binnenhuisarchitect en waar hij hen die zich zorgen maken over het klimaat uitmaakt voor volgens van een doodscultus. #FineFleur https://t.co/oOU0gl5qTA reageer retweet
Thierry Baudet maakt zich weer belachelijk
Dit is toch geen serieus account?quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:48 schreef Momo het volgende:
Thierry Baudet maakt zich weer belachelijk
Een stand hehequote:Op woensdag 10 juni 2020 19:51 schreef Strani het volgende:
Vandaag is hier in mijn dorp trouwens het stand geopend. Toch leuk om weer mensen op het strand en in het water te zien.
Ben niet een extreme Thierry fan maar dat de Nederlandse politiek fout bezig is qua klimaatbeleid ben ik wel met hem eens.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Nep Willy inderdaad, echt Thierry helaas.
Je kan gewoon niet spellenquote:Op woensdag 10 juni 2020 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Tja, auto-correct had er vast strond van gemaakt dus dan maar beter zo!
Dat is nog wel een understatement inderdaad.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben niet een extreme Thierry fan maar dat de Nederlandse politiek fout bezig is qua klimaatbeleid ben ik wel met hem eens.
Niet gewoon Strani?quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Tja, auto-correct had er vast strond van gemaakt dus dan maar beter zo!
Autocorrect maakt hier serieus wel eens strand van straniquote:
Ik probeer 'm nu steeds meer op te houden op straat om er aan te wennen. Als je een chagrijnige agent tegenkomt die geen afstand kan inschatten heb je anders zo een boete van 100 euro aan de broek.quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:55 schreef Koen66 het volgende:
Heb tot op heden 1x een mondkapje opgehad, voor 10 tellen om een foto te maken. Meer dan genoeg
quote:
Ohquote:Op woensdag 10 juni 2020 19:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Autocorrect maakt hier serieus wel eens strand van strani
Het ademt echt kutquote:Op woensdag 10 juni 2020 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik probeer 'm nu steeds meer op te houden op straat om er aan te wennen. Als je een chagrijnige agent tegenkomt die geen afstand kan inschatten heb je anders zo een boete van 100 euro aan de broek.
Beetje wel ja, hoewel ik er van overtuigd ben dat het deels mentaal is. Mensen in de zorg moeten ook de hele dag mondkapjes op en hen lukt het ook, dus wij zullen er ook wel aan wennen.quote:
Wat voor soort stand hebben ze geopendquote:Op woensdag 10 juni 2020 19:51 schreef Strani het volgende:
Vandaag is hier in mijn dorp trouwens het strand geopend. Toch leuk om weer mensen op het strand en in het water te zien.
Ik heb het zwaar strani!quote:Op woensdag 10 juni 2020 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Beetje wel ja, hoewel ik er van overtuigd ben dat het deels mentaal is. Mensen in de zorg moeten ook de hele dag mondkapjes op en hen lukt het ook, dus wij zullen er ook wel aan wennen.
Je hebt een heel zwaar leven.quote:
Een middenstand. De onderstand was al open en de bovenstand mag in augustus pas weer open.quote:Op woensdag 10 juni 2020 20:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat voor soort stand hebben ze geopend
Ja maar ben er bijnaquote:
Jij begrijpt hetquote:
Overmacht?quote:Op woensdag 10 juni 2020 20:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar ben er bijnasta nu op Utrecht cs en trein naar overmacht vertrekt zo
Overmachtquote:Op woensdag 10 juni 2020 20:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar ben er bijnasta nu op Utrecht cs en trein naar overmacht vertrekt zo
Forum Opties | |
---|---|