Ik heb gewonnen door Drivers Seat van Sniff 'n The Tears als eerste te raden, dus dat valt wel mee qua moeilijkheidsgraad.quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Zijn plaatjes om te raden zullen anders zijn geweest dan degene die ik draai.
En goedemorgen.
Dat zou een plaat kunnen zijn die ik ook zou hebben kunnen draaien.quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gewonnen door Drivers Seat van Sniff 'n The Tears als eerste te raden, dus dat valt wel mee qua moeilijkheidsgraad.
Op woensdag draait hij nu vanaf huis van alles en nog wat onder de titel 'Expect The Unexpected'. Het merendeel van de aanwezigen zijn house fanaten, dus die kennen het Top 40 werk vaak niet...
En hallo uiteraard!
Vanavond even ontspannen door een show te draaien dan?quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:48 schreef Symphonic het volgende:
Bedankt voor de felicitaties allemaal![]()
Jammer dat het gewoon een keidrukke werkdag is
Daar word ik niet blij van.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:53 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb weer een paar 100 GB aan muziek binnen waar jullie niet blij van worden.![]()
Binnenkort oordopjes verplicht
Helaas, we krijgen de winterschilder op visitequote:Op donderdag 11 juni 2020 12:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Vanavond even ontspannen door een show te draaien dan?
quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Helaas, we krijgen de winterschilder op visite
en dan kunnen jullie buren zeggen,quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Helaas, we krijgen de winterschilder op visite
Ze hebben een vooruitziende blik. Ze voorspellen winter. Kunnen ze nog best eens gelijk in hebben ook!quote:
Hij zal aanzienlijk minder herrie maken dan de rest van de buurtquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:24 schreef just me het volgende:
[..]
en dan kunnen jullie buren zeggen,
jeetje ze blijven bezig![]()
Tenzij hij constant heel hard "een kloddertje roze HIERRR, en een kloddertje roze DAAARRRR!" zegt.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij zal aanzienlijk minder herrie maken dan de rest van de buurt
quote:Programma van vandaag:
19:15 uur: DJ11 - To 49
Röyksopp - 49 Percent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |