Luier ze. Ik ga ook op tijd plat vandaag.quote:Op woensdag 10 juni 2020 20:48 schreef just me het volgende:
[..]
niet denken maar doen
ik ga de lekker luierenwelterusten en tot morgen
Goedemorgen Rafeiro. Zoals je misschien wel weet zit ik met mijn zoon een beetje in dezelfde ellende. Ik heb voor hem gisteren een verzwaringsdeken besteld in de hoop dat het gaat helpen. Heb jij dat wel eens geprobeerd?quote:Op donderdag 11 juni 2020 05:43 schreef Rafeiro het volgende:
Het mag van mij wel weer langer donker blijven. Om 01:11u receptverzoek naar de huisarts en nu was het licht dus er maar uit. En niet echt geslapen tussendoor
En ja het verzoek was voor slaapmedicatie. Met de aanvullende vraag of hij een idee had voor iets om mijn dag-nacht ritme te resetten.
Maar anders maar een pammetje want dit trek ik niet goed meer.
Goedemorgen.quote:
Dat lijkt me zo naar. Ik wil wel altijd een deken hebben, maar heb het ook heel snel te warm.quote:Op donderdag 11 juni 2020 06:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Rafeiro. Zoals je misschien wel weet zit ik met mijn zoon een beetje in dezelfde ellende. Ik heb voor hem gisteren een verzwaringsdeken besteld in de hoop dat het gaat helpen. Heb jij dat wel eens geprobeerd?
Een deken met gewichten erin. Het idee erachter is dat je gaat ontspannen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 06:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Wat is een verzwaringsdeken?
Ja, het is voor mij ook maar een (dure) gok. Maar ik wil het wel geprobeerd hebben.quote:Op donderdag 11 juni 2020 06:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo naar. Ik wil wel altijd een deken hebben, maar heb het ook heel snel te warm.
Al zou het mijn gewoel wellicht wel wat verminderen.
Is dat niet te warm in de zomer?quote:Op donderdag 11 juni 2020 06:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Een deken met gewichten erin. Het idee erachter is dat je gaat ontspannen.
https://gravity-deken.nl/(...)een-verzwaringsdeken
Wat kost zo'n ding? want zoals in de comments daar ook staat melden ze geen prijs.quote:Op donderdag 11 juni 2020 06:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het is voor mij ook maar een (dure) gok. Maar ik wil het wel geprobeerd hebben.
Voor jou en mij wel. Maar mijn zoon heeft een afwijkende beleving van temperatuur.quote:
Ja, ik heb wel een veel goedkopere besteld.quote:
Oké, dat scheelt dan wel.quote:Op donderdag 11 juni 2020 06:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor jou en mij wel. Maar mijn zoon heeft een afwijkende beleving van temperatuur.
Nu al?quote:Op donderdag 11 juni 2020 06:21 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Straks maar eens testen welke het lekkerst is.
Ja, is een proef voor Bolletje, zodat ze weten welke ze van de 2 in september op de markt gaan brengen.quote:
Ik laat het weten als ik ze getest heb.quote:Op donderdag 11 juni 2020 06:25 schreef Rafeiro het volgende:
Geen idee hoe ze smaken, maar puur op de naam gok ik op #2
Klinkt lekkerquote:De red velvet taart is een echte Amerikaanse klassieker, die je tegenwoordig ook steeds vaker in Nederland tegenkomt. De rode kleur van de red velvet cake ontstond vroeger vanzelf tijdens het bakken, door een wisselwerking tussen de azijn, karnemelk en het toen nog minder bewerkte cacaopoeder.
Is hij nog ouwerder geworden?quote:Op donderdag 11 juni 2020 06:32 schreef Melting het volgende:
Oh trouwens....Gefeliciteerd Symphonic!
Ik vind dat je vanavond best een verjaardagsshow kan draaien.quote:
Goedemorgen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 08:13 schreef just me het volgende:
gefeliciteerd Symph
![]()
[ afbeelding ]
goedemorgen
quote:
Mwoah.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2020 08:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Mwoah.
Ik werd vannacht wakker, omdat mijn suikerwaarde op 3.3 stond.
Dus wat gegeten vannacht, (blijkbaar iets teveel), want vanmorgen stond hij te hoog. Dus de laatste paar uur niet echt super geslapen.
En jij? Lekker geluierd gisteren nog?
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 08:20 schreef just me het volgende:
[..]balen joh als het vandaag dan maar stabiel blijft. Ik heb lekker geluierd gisterenavond
Goedemorgen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 08:43 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemorgen
En van harte gefeliciteerd Symphonic
Oeps... rustig aan dan maar en goed in de gaten houden.quote:Op donderdag 11 juni 2020 08:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Mwoah.
Ik werd vannacht wakker, omdat mijn suikerwaarde op 3.3 stond.
Dus wat gegeten vannacht, (blijkbaar iets teveel), want vanmorgen stond hij te hoog. Dus de laatste paar uur niet echt super geslapen.
En jij? Lekker geluierd gisteren nog?
Zijn plaatjes om te raden zullen anders zijn geweest dan degene die ik draai.quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:19 schreef MadMaster het volgende:
Happy birthday Henk!
Gisteren zowaar iets bij een ad-hoc muziekspelletje (titel en artiest raden, training genoeg gehad hier...) gewonnen bij vriend Darkraver.
Mocht kiezen tussen Darkraver slipmats of een Darkraver mondkapje.
Aan slipmats heb ik niks meer, aangezien de platenspelers al jaren opgeslagen staan, dus kan ik straks met Darkraver op mijn mond over straat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |