SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
ik zal er zuinig mee doenquote:
Dat is wel leukquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:04 schreef just me het volgende: [..] Ik heb een golfrokje gekocht schotse ruit
![]()
![]()
Ik vond een redelijk goedkope engelse site en ik kon het niet laten, kan me nu al verheugen om het commentaarquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is wel leukHet hoort er wel een beetje bij
Maar dan met golfclub...quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vond een redelijk goedkope engelse site en ik kon het niet laten, kan me nu al verheugen om het commentaar
![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:09 schreef Melting het volgende:
Mad, dank voor de muziekjes. Nu ga ik mijn bed opzoeken.
Fijne avond nog allemaal.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maar dan met golfclub...
[ afbeelding ]
Goodnight Basil!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:09 schreef Melting het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:09 schreef Melting het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:22 schreef MadMaster het volgende:
Jubel nog maar even door.
Doe maar, maakt niet uit...
Beter stuiterend naar boven dan naar beneden.quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Beter stuiterend naar boven dan naar beneden.
Ik ben in mijn leven maar 1 keer een stukje van de trap gegleden. Ik hou me altijd goed aan de leuning vastquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben als kind eens op mijn billen naar beneden gestuiterd. Gewoon elke trede ook echt. En ik kreeg de leuning maar niet te pakkenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Op de Zaanse Schans was het vandaag bloedheet, T-shirt weer.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is ijskoud vandaag, ik heb winterkleding aan en lig onder een dekentje
Ik ben vannacht uit bed gegaan om een warm dekbed te pakkenquote:
Oh dat zal het verklarenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben als kind eens op mijn billen naar beneden gestuiterd. Gewoon elke trede ook echt. En ik kreeg de leuning maar niet te pakken
Hoef je dan nooit met een wasmand of andere spullen naar beneden?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben in mijn leven maar 1 keer een stukje van de trap gegleden. Ik hou me altijd goed aan de leuning vast
Nee, dat was niet een van de keren dat ik hard mijn hoofd heb gestoten.quote:
Op een strijkplank ga je ook goed hard de trap af...quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoef je dan nooit met een wasmand of andere spullen naar beneden?
Daar heeft ze een man voor.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoef je dan nooit met een wasmand of andere spullen naar beneden?
Mijn zoon houdt bij hoog en bij laag vol dat ik hem een keer als kind van de trap heb laten vallen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben als kind eens op mijn billen naar beneden gestuiterd. Gewoon elke trede ook echt. En ik kreeg de leuning maar niet te pakken
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, dat was niet een van de keren dat ik hard mijn hoofd heb gestoten.
hoe komt hij daarbij ???quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon houdt bij hoog en bij laag vol dat ik hem een keer als kind van de trap heb laten vallen.
Het juiste antwoord is natuurlijk: "Maar één keer?"quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon houdt bij hoog en bij laag vol dat ik hem een keer als kind van de trap heb laten vallen.
Geen idee. Ik zou me dat toch moeten herinneren, lijkt me. Maar hij is heel stellig.quote:
sowieso gaaf om dit live mee te maken!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Dit is opgenomen tijdens de Brugse feesten in Brugge en toevallig waren we daar bij.
Als je goed luistert, hoor je mw. MM meebrullen...
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:33 schreef livelink het volgende:
Hij vertelde het ook aan iedereen vroeger. Net zoals het verhaal dat ik hem een keer voor een auto heb geduwd. Dat was wel waar trouwens![]()
![]()
Maar dat was heel erg per ongeluk, maar dat vertelt hij er dan niet bij.
Ze ging wel een beetje uit de maat.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Dit is opgenomen tijdens de Brugse feesten in Brugge en toevallig waren we daar bij.
Als je goed luistert, hoor je mw. MM meebrullen...
Gaat helaas niet meer lukken, ik ben wel bij het afscheidconcert van The Scene met Thé Lau geweest...quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:32 schreef just me het volgende:
[..]
sowieso gaaf om dit live mee te maken!
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaat helaas niet meer lukken, ik ben wel bij het afscheidconcert van The Scene met Thé Lau geweest...
ligt dat aan haar of aan jouquote:
dan is het duidelijkquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zijn mijn tenen, dus ik ben de onderdaan en zij de bovendaan...
Ik was die jongen met stoffer en blik...quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:40 schreef spijkerbroek het volgende:
'k Heb op je tenen gedanst
Ik hoop dat je het leuk vond
Ben jij z'n reisgenootbuddy?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:40 schreef just me het volgende:
Jij, spijkerbroek, hebt dus stiekem met mij gedanst
![]()
Wat denk je zelfquote:
Nee, ze doet niet aan rellen.quote:
Dat doet hij nu altijd, eerst gaat DDM naar bed en als het bed warm is gaat Symph naar bovenquote:
Heel slim.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:43 schreef just me het volgende:
[..]
Dat doet hij nu altijd, eerst gaat DDM naar bed en als het bed warm is gaat Symph naar boven
Zal ik dan eerst een pittig kort grijs kapsel laten aanmetenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie jou wel rellen in Minneapolis....
Langharig tuig is er ook welkom...quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:43 schreef just me het volgende:
[..]
Zal ik dan eerst een pittig kort grijs kapsel laten aanmeten
Welterusten Symphonic. Voorzichtig doen hoor, misschien stuitert DDM nog op de trap.quote:
Ik zal het in overweging nemenquote:
quote:Heb jij soms ook trek in een goed glas rode wijn
Chateau neuf du pape, dat kan geen rotzooi zijn
Ik word zelf altijd wat vrij van alcohol
Niet echt opdringerig, maar ik val iets uit mijn rol
Heb ik iets verkeerds gezegd, waarom ga je nu staan
Neen, het is nog veel te vroeg om al naar huis te gaan
En het regent pijpenstelen
schitterend hoe die woorden zo "gevonden" zijnquote:
Ik vind het Goede Doel pure kunst, zowel qua teksten als muzikaal...quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:46 schreef just me het volgende:
[..]
schitterend hoe die woorden zo "gevonden" zijn
Dat is niet echt de rellersmentaliteit.quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het Goede Doel pure kunst, zowel qua teksten als muzikaal...
Oops, ik moet nog in de leerquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is niet echt de rellersmentaliteit.
Dat vind ik ook wel van De Dijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het Goede Doel pure kunst, zowel qua teksten als muzikaal...
Gewoon je golfclub meenemen, dan komt het wel goed.quote:
Daar ben ik mee begonnen, Slow Motion...quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel van De Dijk eigenlijk.
Ik schakelde wat later in. Maar De Dijk hoort inderdaad ook wel thuis in een show van verantwoord Nederlandstaligquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar ben ik mee begonnen, Slow Motion...
Ik geloof je...quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:50 schreef livelink het volgende:
Dank je wel MadMaster. Ik beloof dat ik zoet naar bed zal gaan!
Je gaat toch niet ziek worden hè?quote:Op woensdag 10 juni 2020 07:02 schreef livelink het volgende:
Ik heb het nog steeds heel erg koud trouwens.
Ik ben denk ik gewoon moe. Dat helpt niet tegen de kou.quote:
Klopt. Als je moe bent, heb je het ook eerder koud.quote:Op woensdag 10 juni 2020 07:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben denk ik gewoon moe. Dat helpt niet tegen de kou.
Ik denk eigenlijk dat de moeheid van de afgelopen maanden er uit komt nu mijn zoon weer naar school gaat. Daar moet ik denk ik even doorheen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 07:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Als je moe bent, heb je het ook eerder koud.
Ik hoop dat je je gisteren wel vermaakt hebt op je vrije dag?
Morgen maar een uitrustdagje doen dan?
Dan is het dus eigenlijk een goed ding dat je zo moe bent? Even de stress die er nu uit moet.quote:Op woensdag 10 juni 2020 07:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat de moeheid van de afgelopen maanden er uit komt nu mijn zoon weer naar school gaat. Daar moet ik denk ik even doorheen.
Dat even is ook niet binnen 2 dagen over, gun jezelf die tijdquote:
Goedemorgen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 08:16 schreef just me het volgende:
goedemorgen
[..]
Dat even is ook niet binnen 2 dagen over, gun jezelf die tijd
quote:Op woensdag 10 juni 2020 08:16 schreef just me het volgende:
goedemorgen
[..]
Dat even is ook niet binnen 2 dagen over, gun jezelf die tijd
dank je welquote:
Het is al middag hoor.quote:
Hier is de hele dag nog geen zon geweest.... alleen regen en grijze lucht.quote:
Oh, ik heb vanmorgen in de zon gegolfdquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hier is de hele dag nog geen zon geweest.... alleen regen en grijze lucht.
Lucky you en lekker...quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:32 schreef just me het volgende:
[..]
Oh, ik heb vanmorgen in de zon gegolfd
Kijk.... dat is dan wel mooi.quote:
Ja, in ieder geval maandag weerquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk.... dat is dan wel mooi.
Volgende week weer?
Had je dat niet meteen kunnen doen?quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:55 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, in ieder geval maandag weer
wel even in mijn agenda zetten dat ik een starttijd moet reserveren!
Nee joh, normaal hoeft dat niet maar ivm de corona zijn de regels gewijzigd. Ik mag 3 dagen van te voren bellen om een starttijd te regelen. Ze zijn wel bezig om dit via de pc te doen maar ja.. die oude golfers willen daar niet aanquote:Op woensdag 10 juni 2020 14:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Had je dat niet meteen kunnen doen?
Dan was je er vanaf geweest.
Gelukkig hoor jij nog bij de jonge golfers.quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:00 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh, normaal hoeft dat niet maar ivm de corona zijn de regels gewijzigd. Ik mag 3 dagen van te voren bellen om een starttijd te regelen. Ze zijn wel bezig om dit via de pc te doen maar ja.. die oude golfers willen daar niet aan
laten we het daar op houdenquote:Op woensdag 10 juni 2020 15:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig hoor jij nog bij de jonge golfers.
Koppige eigenwijze oude knarren daarquote:Op woensdag 10 juni 2020 15:00 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh, normaal hoeft dat niet maar ivm de corona zijn de regels gewijzigd. Ik mag 3 dagen van te voren bellen om een starttijd te regelen. Ze zijn wel bezig om dit via de pc te doen maar ja.. die oude golfers willen daar niet aan
Wat dat betreft past just me er prima tussen!quote:Op woensdag 10 juni 2020 15:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Koppige eigenwijze oude knarren daar
Goedemiddagquote:
Beter in ieder geval....... al is het alweer bijna goede avond.quote:
Soms moet je dingen negerenquote:Op woensdag 10 juni 2020 16:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat dat betreft past just me er prima tussen!
Ik ben best een beetje moe en ga ik op de bank hangen, na het golfen bezig geweest in de tuin, avondje niets doen is niet verkeerd. Morgenavond toch weer muziek ?!quote:Op woensdag 10 juni 2020 19:53 schreef Melting het volgende:
Jammer dat ik nu pas thuis ben. Anders had ik wel wat deuntjes gedraaid.
Nu is het amper de moeite voor me.
Vast wel.quote:Op woensdag 10 juni 2020 20:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben best een beetje moe en ga ik op de bank hangen, na het golfen bezig geweest in de tuin, avondje niets doen is niet verkeerd. Morgenavond toch weer muziek ?!
4 uur extra is hartstikke veel op een werkdag van 8 uurquote:Op woensdag 10 juni 2020 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Vast wel.
Ik heb 4 uur extra gewerkt vandaag.![]()
Zat een beetje tegen.
Dat was het ook. Denk dat ik vrijdag maar iets eerder stop.quote:Op woensdag 10 juni 2020 20:43 schreef just me het volgende:
[..]
4 uur extra is hartstikke veel op een werkdag van 8 uur
niet denken maar doenquote:Op woensdag 10 juni 2020 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat was het ook. Denk dat ik vrijdag maar iets eerder stop.
Luier ze. Ik ga ook op tijd plat vandaag.quote:Op woensdag 10 juni 2020 20:48 schreef just me het volgende:
[..]
niet denken maar doen
ik ga de lekker luierenwelterusten en tot morgen
Goedemorgen Rafeiro. Zoals je misschien wel weet zit ik met mijn zoon een beetje in dezelfde ellende. Ik heb voor hem gisteren een verzwaringsdeken besteld in de hoop dat het gaat helpen. Heb jij dat wel eens geprobeerd?quote:Op donderdag 11 juni 2020 05:43 schreef Rafeiro het volgende:
Het mag van mij wel weer langer donker blijven. Om 01:11u receptverzoek naar de huisarts en nu was het licht dus er maar uit. En niet echt geslapen tussendoor
En ja het verzoek was voor slaapmedicatie. Met de aanvullende vraag of hij een idee had voor iets om mijn dag-nacht ritme te resetten.
Maar anders maar een pammetje want dit trek ik niet goed meer.
Goedemorgen.quote:
Dat lijkt me zo naar. Ik wil wel altijd een deken hebben, maar heb het ook heel snel te warm.quote:Op donderdag 11 juni 2020 06:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Rafeiro. Zoals je misschien wel weet zit ik met mijn zoon een beetje in dezelfde ellende. Ik heb voor hem gisteren een verzwaringsdeken besteld in de hoop dat het gaat helpen. Heb jij dat wel eens geprobeerd?
Een deken met gewichten erin. Het idee erachter is dat je gaat ontspannen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 06:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Wat is een verzwaringsdeken?
Ja, het is voor mij ook maar een (dure) gok. Maar ik wil het wel geprobeerd hebben.quote:Op donderdag 11 juni 2020 06:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo naar. Ik wil wel altijd een deken hebben, maar heb het ook heel snel te warm.
Al zou het mijn gewoel wellicht wel wat verminderen.
Is dat niet te warm in de zomer?quote:Op donderdag 11 juni 2020 06:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Een deken met gewichten erin. Het idee erachter is dat je gaat ontspannen.
https://gravity-deken.nl/(...)een-verzwaringsdeken
Wat kost zo'n ding? want zoals in de comments daar ook staat melden ze geen prijs.quote:Op donderdag 11 juni 2020 06:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het is voor mij ook maar een (dure) gok. Maar ik wil het wel geprobeerd hebben.
Voor jou en mij wel. Maar mijn zoon heeft een afwijkende beleving van temperatuur.quote:
Ja, ik heb wel een veel goedkopere besteld.quote:
Oké, dat scheelt dan wel.quote:Op donderdag 11 juni 2020 06:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor jou en mij wel. Maar mijn zoon heeft een afwijkende beleving van temperatuur.
Nu al?quote:Op donderdag 11 juni 2020 06:21 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Straks maar eens testen welke het lekkerst is.
Ja, is een proef voor Bolletje, zodat ze weten welke ze van de 2 in september op de markt gaan brengen.quote:
Ik laat het weten als ik ze getest heb.quote:Op donderdag 11 juni 2020 06:25 schreef Rafeiro het volgende:
Geen idee hoe ze smaken, maar puur op de naam gok ik op #2
Klinkt lekkerquote:De red velvet taart is een echte Amerikaanse klassieker, die je tegenwoordig ook steeds vaker in Nederland tegenkomt. De rode kleur van de red velvet cake ontstond vroeger vanzelf tijdens het bakken, door een wisselwerking tussen de azijn, karnemelk en het toen nog minder bewerkte cacaopoeder.
Is hij nog ouwerder geworden?quote:Op donderdag 11 juni 2020 06:32 schreef Melting het volgende:
Oh trouwens....Gefeliciteerd Symphonic!
Ik vind dat je vanavond best een verjaardagsshow kan draaien.quote:
Goedemorgen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 08:13 schreef just me het volgende:
gefeliciteerd Symph
![]()
[ afbeelding ]
goedemorgen
quote:
Mwoah.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2020 08:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Mwoah.
Ik werd vannacht wakker, omdat mijn suikerwaarde op 3.3 stond.
Dus wat gegeten vannacht, (blijkbaar iets teveel), want vanmorgen stond hij te hoog. Dus de laatste paar uur niet echt super geslapen.
En jij? Lekker geluierd gisteren nog?
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 08:20 schreef just me het volgende:
[..]balen joh als het vandaag dan maar stabiel blijft. Ik heb lekker geluierd gisterenavond
Goedemorgen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 08:43 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemorgen
En van harte gefeliciteerd Symphonic
Oeps... rustig aan dan maar en goed in de gaten houden.quote:Op donderdag 11 juni 2020 08:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Mwoah.
Ik werd vannacht wakker, omdat mijn suikerwaarde op 3.3 stond.
Dus wat gegeten vannacht, (blijkbaar iets teveel), want vanmorgen stond hij te hoog. Dus de laatste paar uur niet echt super geslapen.
En jij? Lekker geluierd gisteren nog?
Zijn plaatjes om te raden zullen anders zijn geweest dan degene die ik draai.quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:19 schreef MadMaster het volgende:
Happy birthday Henk!
Gisteren zowaar iets bij een ad-hoc muziekspelletje (titel en artiest raden, training genoeg gehad hier...) gewonnen bij vriend Darkraver.
Mocht kiezen tussen Darkraver slipmats of een Darkraver mondkapje.
Aan slipmats heb ik niks meer, aangezien de platenspelers al jaren opgeslagen staan, dus kan ik straks met Darkraver op mijn mond over straat...
Ik heb gewonnen door Drivers Seat van Sniff 'n The Tears als eerste te raden, dus dat valt wel mee qua moeilijkheidsgraad.quote:Op donderdag 11 juni 2020 09:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Zijn plaatjes om te raden zullen anders zijn geweest dan degene die ik draai.
En goedemorgen.
Dat zou een plaat kunnen zijn die ik ook zou hebben kunnen draaien.quote:Op donderdag 11 juni 2020 10:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gewonnen door Drivers Seat van Sniff 'n The Tears als eerste te raden, dus dat valt wel mee qua moeilijkheidsgraad.
Op woensdag draait hij nu vanaf huis van alles en nog wat onder de titel 'Expect The Unexpected'. Het merendeel van de aanwezigen zijn house fanaten, dus die kennen het Top 40 werk vaak niet...
En hallo uiteraard!
Vanavond even ontspannen door een show te draaien dan?quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:48 schreef Symphonic het volgende:
Bedankt voor de felicitaties allemaal![]()
Jammer dat het gewoon een keidrukke werkdag is
Daar word ik niet blij van.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:53 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb weer een paar 100 GB aan muziek binnen waar jullie niet blij van worden.![]()
Binnenkort oordopjes verplicht
Helaas, we krijgen de winterschilder op visitequote:Op donderdag 11 juni 2020 12:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Vanavond even ontspannen door een show te draaien dan?
quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Helaas, we krijgen de winterschilder op visite
en dan kunnen jullie buren zeggen,quote:Op donderdag 11 juni 2020 16:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Helaas, we krijgen de winterschilder op visite
Ze hebben een vooruitziende blik. Ze voorspellen winter. Kunnen ze nog best eens gelijk in hebben ook!quote:
Hij zal aanzienlijk minder herrie maken dan de rest van de buurtquote:Op donderdag 11 juni 2020 17:24 schreef just me het volgende:
[..]
en dan kunnen jullie buren zeggen,
jeetje ze blijven bezig![]()
Tenzij hij constant heel hard "een kloddertje roze HIERRR, en een kloddertje roze DAAARRRR!" zegt.quote:Op donderdag 11 juni 2020 17:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij zal aanzienlijk minder herrie maken dan de rest van de buurt
quote:Programma van vandaag:
19:15 uur: DJ11 - To 49
Dat kun je wel vergeten dus.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:20 schreef DJ11 het volgende:
Uiteraard zijn verzoekjes/suggesties gewoon welkom via DM
Was de volgende al gepland of was de 19e een voorstel ?quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Volgende uitzending wordt het een lastig verhaal, vanavond is er ruimte
Dat is een voorstel, ingegeven door het feit dat het een soort marathon-show wordtquote:Op donderdag 11 juni 2020 19:25 schreef just me het volgende:
[..]
Was de volgende al gepland of was de 19e een voorstel ?
Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel mensen kunnen luisteren op vrijdag. Ik ben er de 19e zelf niet maar de 20e waarschijnlijk ook nietquote:Op donderdag 11 juni 2020 19:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is een voorstel, ingegeven door het feit dat het een soort marathon-show wordt
quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:28 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel mensen kunnen luisteren op vrijdag. Ik ben er de 19e zelf niet maar de 20e waarschijnlijk ook niet
Ik kan ook een andere datum zoeken. Maandag 22-6 zou toevallig ook nog eens precies vier jaar na de eerste uitzending zijn. En zondag 21-6 precies vier jaar na de testuitzending.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:28 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel mensen kunnen luisteren op vrijdag. Ik ben er de 19e zelf niet maar de 20e waarschijnlijk ook niet
Schandalig die protesten.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:29 schreef DJ11 het volgende:
Met alle #BlackLivesMatter-protesten is het tijd voor een liedje over hoe het zou moeten zijn:Michael Jackson - Black Or White
Merel en man gaan de 20e de puppy ophalen, ik zou dan bij de kindjes blijven zodat de pup "rustig" in zijn nieuwe huis komtquote:Op donderdag 11 juni 2020 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ga je weer op de kabouters passen?
Wat goed dat je dat weetquote:Op donderdag 11 juni 2020 19:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kan ook een andere datum zoeken. Maandag 22-6 zou toevallig ook nog eens precies vier jaar na de eerste uitzending zijn. En zondag 21-6 precies vier jaar na de testuitzending.
Spannend voor de kabouters ook.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:30 schreef just me het volgende:
[..]
Merel en man gaan de 20e de puppy ophalen, ik zou dan bij de kindjes blijven zodat de pup "rustig" in zijn nieuwe huis komt
Ook de protesten.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niet de protesten, wel het geweld eromheen.
Maar wel gewoon moord, dus niks met racisme te maken.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk. Ik noteer van alle uitzendingen de datum en bewaar alle playlists. Ik zal het overzicht nog even bijwerken komende week.quote:
Ik heb zo nog een liedje voor jequote:Op donderdag 11 juni 2020 19:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar wel gewoon moord, dus niks met racisme te maken.
quote:
Zwarte piet, wie kent hem niet?quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb zo nog een liedje voor jeHierna meteen ook maar, eigenlijk
Misschien klinkt het raar, maar ik vind de BLM-demonstraties racisme.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Komen de kabouters naar jou toe? Of zit jij de eerste dag al met de pup op schoot.quote:
Je hebt een ander verzoekje gedaan en iemand anders heeft Bob Marley aangevraagd. Anders had ik deze de volgende keer gedaan.quote:
Ik heb een paar uitstekende artikelen en tweet-draadjes gelezen over dit onderwerp. Die wil ik later wel even verzamelen en delen. Gaat nu een beetje lastig.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien klinkt het raar, maar ik vind de BLM-demonstraties racisme.
Het zou moeten zijn ALM (All Lives Matter).
Wat wat zijn we ineens schijnheilig met z'n allen nu.
De bedoeling is, maar dat kan nog wijzigen, dat ze mij vrijdag komen halen ben ik ook eventjes mijn huis uitquote:Op donderdag 11 juni 2020 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Komen de kabouters naar jou toe? Of zit jij de eerste dag al met de pup op schoot.
Nog geen gezinsuitbreiding gepland?quote:
Gezellig wel.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:37 schreef just me het volgende:
[..]
De bedoeling is, maar dat kan nog wijzigen, dat ze mij vrijdag komen halen ben ik ook eventjes mijn huis uit
Nah, de 2 agaporniden zijn mannetjes, dus dat werkt nietquote:Op donderdag 11 juni 2020 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog geen gezinsuitbreiding gepland?
Adoptie een optie?quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:38 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nah, de 2 agaporniden zijn mannetjes, dus dat werkt niet
Daar zat ik ook aan te denken.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Adoptie een optie?
(vrij naar: vis een optie?)
Belgian Asociality!quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:40 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een liedje uit België dat ik al heeeeeeeeeeeeeel lang steeds wil draaien, maar ik ontdek dan steeds te laat dat ik geen fatsoenlijke mp3 heb. Dat probleem heb ik nu opgelost. En nu zal ik dat nummer draaien ook.
Helaasquote:
Ah....quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
HelaasMaar je verzoekje voor de volgende show staat al in de map klaar hoor
Je hoort nuTom Helsen - Sun In Her Eyes
quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:42 schreef Rafeiro het volgende:
Vind 2 van die herrieschopperts wel genoeg op het moment. Want die 2 kunnen echt veel herrie maken en ik heb vanaf zaterdag al koppijn, no more
Denk door het geschreeuw van die beestjesquote:Op donderdag 11 juni 2020 19:43 schreef just me het volgende:
[..]vanaf zaterdag al koppijn... hoe komt dat nu weer?
Meer uit de Spruitjes familie een optie?quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:42 schreef Rafeiro het volgende:
Vind 2 van die herrieschopperts wel genoeg op het moment. Want die 2 kunnen echt veel herrie maken en ik heb vanaf zaterdag al koppijn, no more
Hoezo geobsedeerd.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:49 schreef DJ11 het volgende:
Wat was eigenlijk de 11e track in de 11e show? Destijds niet echt bij stilgestaan, maar voor nu leek het me wel leuk. Ook nu komt dat nummer uiteraard weer als 11e track voorbij....
Nee hoor, de uitzendingen hadden toen zelfs een onlogische nummering, dus ik was me niet echt bewust van Uitzending #11quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:49 schreef DJ11 het volgende:
Wat was eigenlijk de 11e track in de 11e show? Destijds niet echt bij stilgestaan, maar voor nu leek het me wel leuk. Ook nu komt dat nummer uiteraard weer als 11e track voorbij....
quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:51 schreef MadMaster het volgende:
Ik kom op het goede moment binnen, hoor ik...
Hallo!
Het eerst gepost waar? Op Fok!? Ik gok IT-er..quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:51 schreef just me het volgende:
Dan zou ik ook te achterhalen moeten zijn wanneer wie voor het eerst gepost heeft
Precies bij het nummer dat track 11 in show 11 wasquote:Op donderdag 11 juni 2020 19:51 schreef MadMaster het volgende:
Hallo!
Aloha.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:51 schreef MadMaster het volgende:
Hallo!
Nee in het R49 topic natuurlijkquote:Op donderdag 11 juni 2020 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Het eerst gepost waar? Op Fok!? Ik gok IT-er..
Is 'ie er al?quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Aloha.
De nieuwe haring is weer heerlijk dit jaar.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is 'ie er al?
Ik dacht morgen, dan ga ik me er mee volproppen.
Maar goed om te weten dat 'ie binnen te houden is...
Toen het Radio 49 is geworden, of telt de voorloper ook al mee?quote:
Nee ik heb niets met die voorloper... maar haringquote:Op donderdag 11 juni 2020 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Toen het Radio 49 is geworden, of telt de voorloper ook al mee?
De laatste weken vond ik de oude niet zo jofel meer.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze hadden hem al sinds maandag, maar mag officieel pas morgen verkocht worden.
Maar mijn vaste visboer was halverwege de middag al door de oude haring heen.
Dus ik heb lekker een paar nieuwe gegeten. Ze zijn lekker vet en stevig. Heerlijk!
Kijk... fijn vooruitzicht dus.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De laatste weken vond ik de oude niet zo jofel meer.
Ik heb er dus niet veel meer gegeten...
Volgende week toch uit eten in een zaak waar ze wat minder moeilijk doen...
Ga je die morgen ook een paar happen dan?quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:55 schreef just me het volgende:
[..]
Nee ik heb niets met die voorloper... maar haring
Wie is Woodkid?quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:55 schreef DJ11 het volgende:
Pharrell Williams - Happy (Woodkid Sad remix)
Morgen - of beter gezegd: straks om middernacht - komt er weer een nieuw nummer van Woodkid uit: Pale Yellow.
Ik krijg een berichtje dat ik morgen naar de mondhygïeniste kan... misschien daarna als beloningquote:Op donderdag 11 juni 2020 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga je die morgen ook een paar happen dan?
Yep, we zouden daar al eerder eten, maar toen kwam de Krona en was de toko gesloten.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ik krijg een berichtje dat ik morgen naar de mondhygïeniste kan... misschien daarna als beloning
Nee, vooraf.quote:Op donderdag 11 juni 2020 19:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ik krijg een berichtje dat ik morgen naar de mondhygïeniste kan... misschien daarna als beloning
Franse artiest en videoclip-regisseur. Ik draai 'm regelmatigquote:Op donderdag 11 juni 2020 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie is Woodkid?![]()
Want die kan er beter gewoon vanaf blijven hoor ik wel.
Ik heb vanavond al vis op, ik zal de restanten straks goed wegpoetsen tussen de kiezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |