Zodra je één foto aan klikt, of een stukje naar beneden scrollt krijg je dit te zienquote:Op woensdag 10 juni 2020 12:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Echt niet? Dat is wel een beetje flauw.
Jammer.quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zodra je één foto aan klikt, of een stukje naar beneden scrollt krijg je dit te zien
[ afbeelding ]
"vroeger" kon je wel een stuk of 5 foto's bekijken voordat dit kwam.
Bij printernogiets ook verplicht een login. Per direct uit de zoekmachines gooien dat soort sites.quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh, je kunt nu zelfs geen enkele foto meer bekijken/aanklikken als je geen account hebt bij Instagram
Neuh, Instagram heeft voor mij echt geen toegevoegde waarde.quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jammer.
Moet je toch een account aanmaken
Het is echt mijn favoriet qua social media.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Neuh, Instagram heeft voor mij echt geen toegevoegde waarde.
Op Facebook kun je veel meer soorten bestanden delen. Polls en groepen heb je ook niet op Instagram toch? Is meer op plaatjes gericht.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is echt mijn favoriet qua social media.
De brouwerij heeft ook een Facebook en Twitter pagina maar doen we eigenlijk niets meer mee.
Al het werk wordt door 10 Chinezen gedaan. Wij drinken alleen koffie en zo nu en dan maken we een Excel sheet met gegevens die niet geregistreerd mogen worden. Voor bij de donderdag middag borrel.quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een werkende ambtenaren zijn sowieso een hoax.
Maar nu heb ik gewoon 3 weken vakantie.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Al het werk wordt door 10 Chinezen gedaan. Wij drinken alleen koffie en zo nu en dan maken we een Excel sheet met gegevens die niet geregistreerd mogen worden. Voor bij de donderdag middag borrel.
Dat kloptquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Op Facebook kun je veel meer soorten bestanden delen. Polls en groepen heb je ook niet op Instagram toch? Is meer op plaatjes gericht.
Mwoah, zo'n 95% van de deelnemers aan uitwisselingen gebruikt het gewoon nog. Grotendeels onder de 23 jaar zijn die.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:10 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb alleen het idee dat FB vooral nog door 50+ gebruikt wordt.
Maar gebruiken ze het echt nog actief of is dat de enige manier om op de hoogte te blijven van de uitwisselingen?quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mwoah, zo'n 95% van de deelnemers aan uitwisselingen gebruikt het gewoon nog. Grotendeels onder de 23 jaar zijn die.
Oh, dan moet dat wereldwijd wel zo zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mwoah, zo'n 95% van de deelnemers aan uitwisselingen gebruikt het gewoon nog. Grotendeels onder de 23 jaar zijn die.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
En hoe oud zijn die mensen gemiddeld?quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:18 schreef derLudolf het volgende:
Als ik even kijk naar de analoge fotografie, als je op Instagram kijkt zul je denken dat je alleen met een Contax G2, Leica M6 of Mamiya RB67 foto's kunt maken en dat er naast Kodak Portra 400 geen andere film op de markt is. En dat de 400 op de doos een hoax is en dat het om 200 iso gaat.
In diverse FB groepen heb je al stukken meer discussie. En op fora nog meer. In de FB groepen ben ik vaak degene die mensen kan helpen, op fora is echt nog zoveel meer kennis
Ludolf trekt de leeftijd flink omlaag, gok ik.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En hoe oud zijn die mensen gemiddeld?
Genoeg mensen die ik ook nog wel andere activiteiten op Facebook zie doenquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar gebruiken ze het echt nog actief of is dat de enige manier om op de hoogte te blijven van de uitwisselingen?
Een van de redenen dat ik nog op FB zit is omdat ik anders alle updates van optredens mis.
quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb vandaag van iemand geleerd dat er emoties in je darmen zitten die eruit moeten
Aaah vandaar dat ik maar 2 standjes op de wc hebben. Baksteentjes of water. Snappum nu!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Op welk medium?quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En hoe oud zijn die mensen gemiddeld?
En zo zullen er wel meer zijnquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ludolf trekt de leeftijd flink omlaag, gok ik.
Ik denk dat Australië nou ook niet echt interessant is ;-)quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh, dan moet dat wereldwijd wel zo zijn.
Ja maar wie zit er tegenwoordig nog echt actief op fora (forums?quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Op welk medium?
Die op het forum zijn deels een stuk ouder, als in, die zijn gewoon groot geworden met doka werk. Tja, logisch dat je dan veel meer weet.
Op Facebook zijn veelal jongeren die er mee beginnen.
Op Photrio was m'n favoriet PhotoEngineer. Ooit, lang geleden werkzaam op de R&D van Kodak. Die is 87 geworden, maar wat een kennis had die knakkerquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:26 schreef Sarabi het volgende:
En zo zullen er wel meer zijn
En niets mis met 50plussersdus we moeten ook zeker niet FB vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |