Ik werk dagelijks met een rekenwonder blijkbaar.quote:Op woensdag 10 juni 2020 08:59 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Advertentie CBS in 1959
Mogge
Is het digitale telraam waar jij op werkt zo oud?quote:Op woensdag 10 juni 2020 09:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik werk dagelijks met een rekenwonder blijkbaar.
Ja net zoals dat ze vaker dol zijn op de kartonnen doos dan het speelgoed dat in de doos zatquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:58 schreef fietsie het volgende:
Ik heb 10 jaar poezels gehad; de beste toiletsituatie vonden ze twee kap-loze bakken gevuld met houtkorrels, naast elkaar.
Ik kon even niet zo snel een een ondergaande zon-effectje vinden, dus het is gewoon vintage geworden. Zoiets?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ondergaande zon erbij en de huwelijksfoto is klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En? Wat waren de bevindingen?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:07 schreef derLudolf het volgende:
Bij Op1, dezs avond in handen van de EO, gaan ze straks discussiëren over de oerknal. Ben benieuwd
quote:Op woensdag 10 juni 2020 09:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen,
Kaatje lekker straks vakantie en P en Bluezz weer aan het werk.
Ik moet eigenlijk nog bedenken wanneer ik vrij wil. Denk dat het gewoon bij dagen blijft als het erg warm wordt en daarna verder vast nog wel wat daagjes.Succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier!quote:
Wij zijn gisteren begonnen met de serie "Dark' op Netflix. Een Duitse serie, iets met tijdreizen (dat de tijd niet parallel loopt) en natuurlijk een portie mysterieuze verdwijneningen enzo. Krijgt een 8.2 op IMDB dus vooruit. De eerste aflevering was me iets teveel spannende muziekjes en 'oeh-dit-is-een-enge-grot'-shots, maar ik ben wel benieuwd waar de serie heengaat![]()
Sommige software waar gegevens uitgehaald moet worden is ongeveer net zo oud als deze advertentiequote:Op woensdag 10 juni 2020 09:49 schreef z80 het volgende:
[..]
Is het digitale telraam waar jij op werkt zo oud?
Ik ben jaloers! Veel plezierquote:
Dubbel jaloers!quote:Op woensdag 10 juni 2020 09:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben jaloers! Veel plezier![]()
Wij gaan morgen.
Lonaa terug naar bed!quote:
Tskquote:
Dit dusquote:Op woensdag 10 juni 2020 09:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dubbel jaloers!
Ik wil ooook!
Veel plezier beiden
Ben jij ook pienter?quote:Op woensdag 10 juni 2020 09:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik werk dagelijks met een rekenwonder blijkbaar.
Ik kijk nu Unorthodox.quote:Op woensdag 10 juni 2020 09:50 schreef Candaasje het volgende:
Wij zijn gisteren begonnen met de serie "Dark' op Netflix.
Vond ik ook tof. Alleen het einde zo onbevredigend.quote:Op woensdag 10 juni 2020 10:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kijk nu Unorthodox.
Jonge (getrouwde) vrouw uit ultraorthodoxe New Yorkse Joodse gemeenschap 'vlucht' naar Berlijn.
Interessant, vind ik.
Ja, beetje "afgeraffeld"quote:Op woensdag 10 juni 2020 10:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Vond ik ook tof. Alleen het einde zo onbevredigend.
Ja, gezien jaquote:Op woensdag 10 juni 2020 10:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kijk nu Unorthodox.
Jonge (getrouwde) vrouw uit ultraorthodoxe New Yorkse Joodse gemeenschap 'vlucht' naar Berlijn.
Interessant, vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben voor het eerst alleen thuis sinds begin februariquote:Op woensdag 10 juni 2020 11:29 schreef Clubsoda het volgende:
Eerste vrije woensdag zonder kind thuis in 12 wekenGoed om te besteden aan online supervisie en een hoorcollege volgen
quote:Op woensdag 10 juni 2020 09:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoe is het gesprek verlopen en heb je jouw zin gekregen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Een werkende ambtenaren zijn sowieso een hoax.quote:Op woensdag 10 juni 2020 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, dat is geen vereiste meer om bij ons te werken.
quote:Op woensdag 10 juni 2020 10:42 schreef Sarabi het volgende:
Voor wie Instagram heeft, je kan nu stemmen hoe we ons nieuwste biertje gaan noemen
Oh, je kunt nu zelfs geen enkele foto meer bekijken/aanklikken als je geen account hebt bij InstagramSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
Echt niet? Dat is wel een beetje flauw.quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh, je kunt nu zelfs geen enkele foto meer bekijken/aanklikken als je geen account hebt bij Instagram
Zodra je één foto aan klikt, of een stukje naar beneden scrollt krijg je dit te zienquote:Op woensdag 10 juni 2020 12:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Echt niet? Dat is wel een beetje flauw.
Jammer.quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zodra je één foto aan klikt, of een stukje naar beneden scrollt krijg je dit te zien
[ afbeelding ]
"vroeger" kon je wel een stuk of 5 foto's bekijken voordat dit kwam.
Bij printernogiets ook verplicht een login. Per direct uit de zoekmachines gooien dat soort sites.quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh, je kunt nu zelfs geen enkele foto meer bekijken/aanklikken als je geen account hebt bij Instagram
Neuh, Instagram heeft voor mij echt geen toegevoegde waarde.quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jammer.
Moet je toch een account aanmaken
Het is echt mijn favoriet qua social media.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Neuh, Instagram heeft voor mij echt geen toegevoegde waarde.
Op Facebook kun je veel meer soorten bestanden delen. Polls en groepen heb je ook niet op Instagram toch? Is meer op plaatjes gericht.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is echt mijn favoriet qua social media.
De brouwerij heeft ook een Facebook en Twitter pagina maar doen we eigenlijk niets meer mee.
Al het werk wordt door 10 Chinezen gedaan. Wij drinken alleen koffie en zo nu en dan maken we een Excel sheet met gegevens die niet geregistreerd mogen worden. Voor bij de donderdag middag borrel.quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een werkende ambtenaren zijn sowieso een hoax.
Maar nu heb ik gewoon 3 weken vakantie.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Al het werk wordt door 10 Chinezen gedaan. Wij drinken alleen koffie en zo nu en dan maken we een Excel sheet met gegevens die niet geregistreerd mogen worden. Voor bij de donderdag middag borrel.
Dat kloptquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Op Facebook kun je veel meer soorten bestanden delen. Polls en groepen heb je ook niet op Instagram toch? Is meer op plaatjes gericht.
Mwoah, zo'n 95% van de deelnemers aan uitwisselingen gebruikt het gewoon nog. Grotendeels onder de 23 jaar zijn die.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:10 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb alleen het idee dat FB vooral nog door 50+ gebruikt wordt.
Maar gebruiken ze het echt nog actief of is dat de enige manier om op de hoogte te blijven van de uitwisselingen?quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mwoah, zo'n 95% van de deelnemers aan uitwisselingen gebruikt het gewoon nog. Grotendeels onder de 23 jaar zijn die.
Oh, dan moet dat wereldwijd wel zo zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mwoah, zo'n 95% van de deelnemers aan uitwisselingen gebruikt het gewoon nog. Grotendeels onder de 23 jaar zijn die.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
En hoe oud zijn die mensen gemiddeld?quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:18 schreef derLudolf het volgende:
Als ik even kijk naar de analoge fotografie, als je op Instagram kijkt zul je denken dat je alleen met een Contax G2, Leica M6 of Mamiya RB67 foto's kunt maken en dat er naast Kodak Portra 400 geen andere film op de markt is. En dat de 400 op de doos een hoax is en dat het om 200 iso gaat.
In diverse FB groepen heb je al stukken meer discussie. En op fora nog meer. In de FB groepen ben ik vaak degene die mensen kan helpen, op fora is echt nog zoveel meer kennis
Ludolf trekt de leeftijd flink omlaag, gok ik.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En hoe oud zijn die mensen gemiddeld?
Genoeg mensen die ik ook nog wel andere activiteiten op Facebook zie doenquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar gebruiken ze het echt nog actief of is dat de enige manier om op de hoogte te blijven van de uitwisselingen?
Een van de redenen dat ik nog op FB zit is omdat ik anders alle updates van optredens mis.
quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb vandaag van iemand geleerd dat er emoties in je darmen zitten die eruit moeten
Aaah vandaar dat ik maar 2 standjes op de wc hebben. Baksteentjes of water. Snappum nu!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Op welk medium?quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En hoe oud zijn die mensen gemiddeld?
En zo zullen er wel meer zijnquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ludolf trekt de leeftijd flink omlaag, gok ik.
Ik denk dat Australië nou ook niet echt interessant is ;-)quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oh, dan moet dat wereldwijd wel zo zijn.
Ja maar wie zit er tegenwoordig nog echt actief op fora (forums?quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Op welk medium?
Die op het forum zijn deels een stuk ouder, als in, die zijn gewoon groot geworden met doka werk. Tja, logisch dat je dan veel meer weet.
Op Facebook zijn veelal jongeren die er mee beginnen.
Op Photrio was m'n favoriet PhotoEngineer. Ooit, lang geleden werkzaam op de R&D van Kodak. Die is 87 geworden, maar wat een kennis had die knakkerquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:26 schreef Sarabi het volgende:
En zo zullen er wel meer zijn
En niets mis met 50plussersdus we moeten ook zeker niet FB vergeten.
Het draait om aandacht, niet om foto's.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:27 schreef Sarabi het volgende:
Wel grappig dat fotografie niet populair is op Instagram, want juist daar draait het om de foto's.
Beide meervoudvorms (quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja maar wie zit er tegenwoordig nog echt actief op fora (forums?)?
![]()
(Behalve wij en de lui van Tweakers..... dus zeg maar de rest van NL...)
Oja dat is op andere social media niet zoquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het draait om aandacht, niet om foto's.
Ik heb wel es meegekeken, maar heb er nog nooit een goede discussie wat betreft fotografie gezien...quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja dat is op andere social media niet zo![]()
Volgens mij snap jij nog niet helemaal hoe je op Insta ook gewoon discussies en gesprekken hebt.
Nee, je begint inderdaad met een foto. Daarna kan je gewoon op elkaar reageren.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb wel es meegekeken, maar heb er nog nooit een goede discussie wat betreft fotografie gezien...
Je kunt toch ook geen post doen met enkel tekst of wel?
Fora (quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb wel es meegekeken, maar heb er nog nooit een goede discussie wat betreft fotografie gezien...
Je kunt toch ook geen post doen met enkel tekst of wel?
Ben ik iin het algemeen niet met je eens, er is veel verschil tussen de verschillende kanalen. Instagram leent zich prima voor hobby's, ik volg bijvoorbeeld best wat yoga-accounts en daar gaat het heel veel om instructies, anatomie, trainingsvideo's enzo. Twitter heeft ook heel veel serieuze accounts, als je kijkt naar de politieke onrust in de VS bijvoorbeeld dan is dat heel goed en genuanceerd te volgen via twitter met links naar artikelen e.d.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:37 schreef derLudolf het volgende:
En ligt er aan wat je als sociale media ziet. Op FB, Instagram en Twitter heb je dan niet heel veel verschil.
Op iets als Flickr gaat het meer om de foto. Ja ik probeer meer views te krijgen, maar dat is ook omdat je dan potentieel meer interessante reacties/tips hebt.
Dingen zijn ook beter terug te vinden. Als je iets op FB al twee keer uitgebreid hebt uitgelegd, dan ga je dat de derde keer wel iets korter doen. Tenminste, ik wel.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:38 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Fora () zijn imho in potentie een veel betere plek voor inhoudelijke discussies
Reddit is een best aardige vervanger voor fora.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja maar wie zit er tegenwoordig nog echt actief op fora (forums?)?
![]()
(Behalve wij en de lui van Tweakers..... dus zeg maar de rest van NL...)
Ja eens. Je zoekt ook niet zo makkelijk in oudere berichten op FB. Moet je net weer weten wie wat gepost had ditdat, gezeik.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dingen zijn ook beter terug te vinden. Als je iets op FB al twee keer uitgebreid hebt uitgelegd, dan ga je dat de derde keer wel iets korter doen. Tenminste, ik wel.
Ja dat is waar ja. Eigenlijk is dat meer een forum met een nieuwe lay-out, zou ik bijna zeggenquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Reddit is een best aardige vervanger voor fora.
God ja, heb je dan ook nog EeN Li3djE in jEquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:49 schreef golfer het volgende:
Ik ben heel modern en heb ICQ, COL, Hyves en MSN.
Ik heb er geen account, maar mocht ik er na een Google actie belanden vind ik het altijd ietwat onoverzichtelijk aandoen.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:47 schreef Candaasje het volgende:
Ja dat is waar ja. Eigenlijk is dat meer een forum met een nieuwe lay-out, zou ik bijna zeggen
Dankzij klasgenoot @Beaudelaire was ik wel al bekend metquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:52 schreef Candaasje het volgende:
[..]
God ja, heb je dan ook nog EeN Li3djE in jEN@@:m sTAaN ?
Die emoticons waren wel echt briljant. Ik mis ze toch regelmatig (samen met de emoticons van hier) op WA enzo:
[ afbeelding ]
Ja, dit was dus de reden dat ik een account heb aangemaakt. Heb er niets op staan, maar nu kan ik wel dingen bekijken.quote:Op woensdag 10 juni 2020 12:52 schreef derLudolf het volgende:
Zodra je één foto aan klikt, of een stukje naar beneden scrollt krijg je dit te zien
[ afbeelding ]
"vroeger" kon je wel een stuk of 5 foto's bekijken voordat dit kwam.
quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:07 schreef Aure het volgende:
Ik ben wel fan van Instagrammaar ik ben zelf wel zo'n suffe moeder geworden die alleen maar meuk over haar kind post
Nee dan moet het wel echt al over kinderen ofzo gaan.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben je er ook zo een die elk gesprek weet om te buigen tot het over haar kind gaat?
Idem. Al sinds 2013 een account en er staan totaal misschien wel 10 foto's op.quote:Op woensdag 10 juni 2020 14:06 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dit was dus de reden dat ik een account heb aangemaakt. Heb er niets op staan, maar nu kan ik wel dingen bekijken.
Ohja, shitquote:Op woensdag 10 juni 2020 15:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoax. Je bent al door de mand gevallen gisteren
onmogelijk.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:40 schreef Candaasje het volgende:
vergeleken de vaste kliek users daar was ik nog kort van stof )
Heej, iets wat ook bij mij bezorgtquote:Op woensdag 10 juni 2020 15:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh mensen, ik heb iets leuks voor jullie. Ik heb een tijdje geleden boodschappen via Crisp laten bezorgen. Ze hebben geen enorm assortiment maar alles is wel van heel goede kwaliteit en helemaal verantwoord enzo. Ik was er echt heel tevreden over en ga wel vaker bestellen.
Ik mag maximaal 10 mensen uitnodigen om te bestellen. Dan krijg je een gratis product (bijv vegan worstenbrood, Brandt en Levieworst of vega cannelloni), gratis bezorgkosten en 15 euro shoptegoed. Als er 3 mensen via mij aanmelden, krijg ik een borrelplank.
Als je eens wilt kijken wat het is, stuur mij je voornaam en mailadres. Ik wil je wel van hier kennen, aangezien mijn naam ook meegestuurd wordt en die geef ik niet zomaar aan iedereen.
Je weet nooit of zoiets waar is, maar met mijn banenervaring geloof ik direct dat het kan gebeurenquote:Op woensdag 10 juni 2020 08:56 schreef bmp80 het volgende:
Dit doet me denken aan dit verhaal over een werknemer die na een reorganisatie in een groot bedrijf vergeten is, die wel elke dag naar kantoor gaat maar niks uitvoert. Het is heel lang, maar ook heel vermakelijk.
GGquote:
Heej, iets wat ook bij mij bezorgtquote:Op woensdag 10 juni 2020 15:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh mensen, ik heb iets leuks voor jullie. Ik heb een tijdje geleden boodschappen via Crisp laten bezorgen. Ze hebben geen enorm assortiment maar alles is wel van heel goede kwaliteit en helemaal verantwoord enzo. Ik was er echt heel tevreden over en ga wel vaker bestellen.
Ik mag maximaal 10 mensen uitnodigen om te bestellen. Dan krijg je een gratis product (bijv vegan worstenbrood, Brandt en Levieworst of vega cannelloni), gratis bezorgkosten en 15 euro shoptegoed. Als er 3 mensen via mij aanmelden, krijg ik een borrelplank.
Als je eens wilt kijken wat het is, stuur mij je voornaam en mailadres. Ik wil je wel van hier kennen, aangezien mijn naam ook meegestuurd wordt en die geef ik niet zomaar aan iedereen.
Goede volgordequote:Op woensdag 10 juni 2020 15:44 schreef Sarabi het volgende:
Nou na de matten ook bericht over de autoover 2 weken komt ie.
Waar kijken we naar?quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mn die annabral brallinga zeg. Manmanman.
Opinies zijn als aarsgaten. Iedereen heeft er eenquote:Op woensdag 10 juni 2020 16:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Elk forum is een beetje opinieland.nl... toch?
Iedereen heeft een recht op mijn eigen opinie zeg ik altijd maar.
Ja beetje vreemd maar goedquote:Op woensdag 10 juni 2020 16:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Heej, iets wat ook bij mij bezorgt
[..]
Goede volgorde![]()
Voorpret
Er zijn geen resultaten met al je zoektermen gevonden.quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mn die annabral brallinga zeg. Manmanman.
Beterrrquote:Op woensdag 10 juni 2020 16:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja beetje vreemd maar goedde auto is er wel een maand eerder dan verwacht dus we zeuren niet.
Heb je al gezocht op manmanman?quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er zijn geen resultaten met al je zoektermen gevonden.
Je zoekbewerking - annabral brallinga - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Suggesties:
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Probeer andere zoektermen.
Maak de zoektermen algemener.
Gebruik minder zoekwoorden.
Fingers crossed, je hebt er lang genoeg op gewacht.quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Beterrr
Als het goed is wordt deze week ein-de-lijk mijn airco verzonden. Nu maar hopen dat hij deze keer niet kwijtraakt.
Was het nieuws. Per ongeluk. Afstandbediening ligt buiten handbereik.quote:
https://www.manmanmandepodcast.nl/quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Heb je al gezocht op manmanman?
O noes. Sterktequote:Op woensdag 10 juni 2020 16:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Was het nieuws. Per ongeluk. Afstandbediening ligt buiten handbereik.
Ik las het en ik dacht: een ‘bore out’ is ook niet alles.quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Verhaal uit WGR, hilarisch:
[..]
Je weet nooit of zoiets waar is, maar met mijn banenervaring geloof ik direct dat het kan gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |