quote:
Op dinsdag 9 juni 2020 22:58 schreef fietsie het volgende:Ik heb 10 jaar poezels gehad; de beste toiletsituatie vonden ze twee kap-loze bakken gevuld met houtkorrels, naast elkaar.
Ja net zoals dat ze vaker dol zijn op de kartonnen doos dan het speelgoed dat in de doos zat
Maar dit ding wordt dus een bak gevuld met zand zodat ze een beetje kunnen graven. Het is niet echt een mooie zandbak/konijnenheuvel natuurlijk, maar ja, ik heb (nog?) geen tuin. Helaas.
Een open bak is dan binnenshuis niet zo handig.

(Been there, done that....)
quote:
Ik kon even niet zo snel een een ondergaande zon-effectje vinden, dus het is gewoon vintage geworden. Zoiets?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
En? Wat waren de bevindingen?
quote:
Op woensdag 10 juni 2020 09:26 schreef FutureFairytale het volgende:Goeiemorgen,
Kaatje lekker straks vakantie en P en Bluezz weer aan het werk.
Ik moet eigenlijk nog bedenken wanneer ik vrij wil. Denk dat het gewoon bij dagen blijft als het erg warm wordt en daarna verder vast nog wel wat daagjes.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes!
quote:
Veel plezier!
Wij zijn gisteren begonnen met de serie "Dark' op Netflix. Een Duitse serie, iets met tijdreizen (dat de tijd niet parallel loopt) en natuurlijk een portie mysterieuze verdwijneningen enzo. Krijgt een 8.2 op IMDB dus vooruit. De eerste aflevering was me iets teveel spannende muziekjes en 'oeh-dit-is-een-enge-grot'-shots, maar ik ben wel benieuwd waar de serie heengaat
quote:
Ik ben jaloers! Veel plezier
Wij gaan morgen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
quote:
Dubbel jaloers!
Ik wil ooook!
Veel plezier beiden
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
PdeHoog
Hallo!
quote:
Lonaa terug naar bed!
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
sigme
Veraan
quote:
Ik kijk nu
Unorthodox.
Jonge (getrouwde) vrouw uit ultraorthodoxe New Yorkse Joodse gemeenschap 'vlucht' naar Berlijn.
Interessant, vind ik.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:
Vond ik ook tof. Alleen het einde zo onbevredigend.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Kaatje1
Kaatje1
quote:
Ja, beetje "afgeraffeld"
We have far more in common than that which devides us..