Ondergaande zon erbij en de huwelijksfoto is klaarquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:24 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Goed! Ze liggen steeds meer en dichter bij elkaar (ook tegen elkaar aan), er wordt gewassen, en jawel, ook nog af en toe gereden (vooral Cas zijn rughaar ziet er nu niet uit, arme ziel)
[ afbeelding ]
![]()
(Dat dienblad dient om de overgebleven planten te beschermen. Kan ze niet goed langs, is te glad. )
Die was iets van 1600 jaar geleden georganiseerd toch, zodat er wat te onderzoeken zou zijn voor die lastige geesten die maar vragen blijven stellen?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:07 schreef derLudolf het volgende:
Bij Op1, dezs avond in handen van de EO, gaan ze straks discussiëren over de oerknal. Ben benieuwd
Dit was nieuw?quote:
Geen idee wat het is, maar die datum doet mij denken aan de moord op Kennedy.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:57 schreef Kreator het volgende:
Ik ben na zes vd acht afleveringen van 11.22.63 Al teleurgesteld dat er maar 1 seizoen is.
Yup. Boek van Stephen King, ook serie. Al een paar jaar oud, maar nooit gezien.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen idee wat het is, maar die datum doet mij denken aan de moord op Kennedy.
Heeft het daarmee te maken?
en ja, ik ben zo iemand die antwoord kan geven op de vraag of je nog weet waar je was op het moment dat je hoorde van de moord op JFK.
Ik vond de serie zwaar tegen vallen nadat ik het boek had gelezen. Boek is briljantquote:Op woensdag 10 juni 2020 08:10 schreef Kreator het volgende:
Yup. Boek van Stephen King, ook serie. Al een paar jaar oud, maar nooit gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Daar is mijn wiskundeleraar van de Middelbare destijds gaan werken, wellicht op basis van -deze- advertentie. Leukquote:Op woensdag 10 juni 2020 08:59 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Advertentie CBS in 1959
Mogge
quote:Op woensdag 10 juni 2020 09:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen,
Kaatje lekker straks vakantie en P en Bluezz weer aan het werk.
Ik moet eigenlijk nog bedenken wanneer ik vrij wil. Denk dat het gewoon bij dagen blijft als het erg warm wordt en daarna verder vast nog wel wat daagjes.Oeh spannend, hopelijk lukt het makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je op internet een vergelijking zoeken? En er zijn overzichten wat andere mensen verdieinen in jouw functie. Da's nooit dezelfde functie natuurlijk, maar vergelijkbaarWe have far more in common than that which devides us..
quote:
Geinig!quote:Op woensdag 10 juni 2020 09:05 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben begonnen met het hele oeuvre van Stephen King te lezenben nog wel even bezig. Nu bij zijn 2e boek.
Ik wissel wel af met andere boeken anders is het wel een beetje jammer voor de rest van de leeslijstquote:Op woensdag 10 juni 2020 09:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Geinig!Het ook wel overwogen, uit nostalgie, maar tot dusver niet van gekomen.. Te grote leeslijst nog van boeken die ik nooit eerder las
Oostduinlaan 2quote:Op woensdag 10 juni 2020 08:59 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Advertentie CBS in 1959
Mogge
quote:Op woensdag 10 juni 2020 09:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen,
Kaatje lekker straks vakantie en P en Bluezz weer aan het werk.
Ik moet eigenlijk nog bedenken wanneer ik vrij wil. Denk dat het gewoon bij dagen blijft als het erg warm wordt en daarna verder vast nog wel wat daagjes.Succes FFT! En ik was al lang aan het werk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik werk al drie maanden thuis
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |