Oh dat is wel gaaf zeg. Dan heb je nog een week of 10-12 om te wennen aan het idee en om elkaar beter te leren kennenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mijn zus krijgt deze week zo ongeveer een nestje... Als ik 2 zie die ik wil dan doe ik dat. Maar geen connectie dan doe ik het ook niet. Genoeg andere liefhebbers
Dat is wel echt onbeschoftquote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:43 schreef Blues het volgende:
[..]
Nou idd die campersVorige week bij die Lauwersoog B&B stond er gewoon een camper voor de ingang van de gemeenschappelijke ruimte en zaten ze op stoeltjes IN de ingang. Echt waar, we wisten niet wat we zagen... en dan ook nog zeggen als je naar binnen wilt maar op anderhalve afstand wil blijven: Nou, dan loop je maar om.
Wat een *&&^%$ mens was dat ook.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
![]()
Eigenlijk haal ik weinig gekke fratsen uit met/voor mijn katten.Een eigen huis is wel iets duurder dan deze kattenbakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben hun eigen slaapkamer dus mij maken ze niet wakker. En als poes niet naar bed wil (zo een keer per week heeft ze zo’n bui) dan bivakkeert ze in de woonkamer. Zodra ik mijn slaapkamerdeur opendoe word ik een verdieping lager begroet met MAUW maar dan wacht ze maar mooi tot ik gedouched en aangekleed ben.
Hiervoor werd ik vanavond beloond door een kat die blijkbaar een nachtmerrie had. Vanuit het niets vloog ze van mijn schoot af. Voor extra grip natuurlijk met klauw
Ze keek daarna best beduusd.
Mijn vriend kwam met nog een veel duurdere designbak aan (ah 180 euro...), maar daarvan is de ingang wat vreemd, glad en eng denk ik voor de konijntjes. Dus helaas. Iets minder luxe en idioot![]()
(Nu niet 114 bellen hè? )
Mijn verdediging is dat ik echt had verwacht zelf meer mijn tuin te gebruiken. Volgend huis wordt een appartement, met ruim terras.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:01 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat is wel echt onbeschoft
[..]
Een eigen huis is wel iets duurder dan deze kattenbak.
Mijn vriend kwam met nog een veel duurdere designbak aan (ah 180 euro...), maar daarvan is de ingang wat vreemd, glad en eng denk ik voor de konijntjes. Dus helaas. Iets minder luxe en idioot![]()
(Nu niet 114 bellen hè? )
Wij willen ook juist een tuin zodat ze ook naar buiten kunnenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mijn verdediging is dat ik echt had verwacht zelf meer mijn tuin te gebruiken. Volgend huis wordt een appartement, met ruim terras.
Ik kwam met mijn gedachten spontaan uit bij Betty Boop, en vervolgens bij youtube filmpjes van Dita von Teese. Altijd leuk om even te kijkenquote:
Het ligt ook aan het beestje wat ze ervan vinden. Poes is een ex straatschoffie maar die hangt het liefste de hele dag bij mij. Af en toe chillen in de zon buiten is fijn, maar een reep zon binnen is net zo prima.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:07 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wij willen ook juist een tuin zodat ze ook naar buiten kunnen(En wijzelf dan ook, dat zou toch ook wel prettig zijn).
[..]
Ik kwam met mijn gedachten spontaan uit bij Betty Boop, en vervolgens bij youtube filmpjes van Dita von Teese. Altijd leuk om even te kijken
Candaas is een hipsterquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:16 schreef Blues het volgende:
https://www.lifestylecat.(...)35APdzRoCX4oQAvD_BwE
Lifestyle voor uw kat
Ik zie nu pas dat het poopoopeedoo is.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:16 schreef Blues het volgende:
Lifestyle voor uw kat
Do, niet doo. Maar deze naam is niet eens onlogisch.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:17 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het poopoopeedoo is.
Afijn, het is een veel te duur wit ei![]()
Maar vriend hoorde vandaag dat 'ie nog geld kreeg voor een patent, en waarschijnlijk ook nog voor een ander, en het vakantiegeld komt deze maand.
Ik hoor dat Piep deze ook helemaal geweldig vindt.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Mijn vriend wilde dus deze hè:
[ afbeelding ]
Mijn vriend is een nog veel grotere hipster dan ik
Goed! Ze liggen steeds meer en dichter bij elkaar (ook tegen elkaar aan), er wordt gewassen, en jawel, ook nog af en toe gereden (vooral Cas zijn rughaar ziet er nu niet uit, arme zielquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Do, niet doo. Maar deze naam is niet eens onlogisch.
Best een geinig ding ook.
Hoe is het met Cas en de liefde?
De reviews op Bol zijn niet zo denderend.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik hoor dat Piep deze ook helemaal geweldig vindt.
Die klinkt als een naam en omschrijving uit Sims. Maar het bestaat dus echt.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:16 schreef Blues het volgende:
Lifestyle voor uw kat
Zo lopen hier nu 2 broers.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 21:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mijn zus krijgt deze week zo ongeveer een nestje... Als ik 2 zie die ik wil dan doe ik dat. Maar geen connectie dan doe ik het ook niet. Genoeg andere liefhebbers
Mishandeling!quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die klinkt als een naam en omschrijving uit Sims. Maar het bestaat dus echt.
Wat waren wij verschrikkelijker deurenbeulen zeg, met gewoon een standaard blauwe bak met grijze deksel
Ondergaande zon erbij en de huwelijksfoto is klaarquote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:24 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Goed! Ze liggen steeds meer en dichter bij elkaar (ook tegen elkaar aan), er wordt gewassen, en jawel, ook nog af en toe gereden (vooral Cas zijn rughaar ziet er nu niet uit, arme ziel)
[ afbeelding ]
![]()
(Dat dienblad dient om de overgebleven planten te beschermen. Kan ze niet goed langs, is te glad. )
Die was iets van 1600 jaar geleden georganiseerd toch, zodat er wat te onderzoeken zou zijn voor die lastige geesten die maar vragen blijven stellen?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:07 schreef derLudolf het volgende:
Bij Op1, dezs avond in handen van de EO, gaan ze straks discussiëren over de oerknal. Ben benieuwd
Dit was nieuw?quote:
Geen idee wat het is, maar die datum doet mij denken aan de moord op Kennedy.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 22:57 schreef Kreator het volgende:
Ik ben na zes vd acht afleveringen van 11.22.63 Al teleurgesteld dat er maar 1 seizoen is.
Yup. Boek van Stephen King, ook serie. Al een paar jaar oud, maar nooit gezien.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen idee wat het is, maar die datum doet mij denken aan de moord op Kennedy.
Heeft het daarmee te maken?
en ja, ik ben zo iemand die antwoord kan geven op de vraag of je nog weet waar je was op het moment dat je hoorde van de moord op JFK.
Ik vond de serie zwaar tegen vallen nadat ik het boek had gelezen. Boek is briljantquote:Op woensdag 10 juni 2020 08:10 schreef Kreator het volgende:
Yup. Boek van Stephen King, ook serie. Al een paar jaar oud, maar nooit gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Daar is mijn wiskundeleraar van de Middelbare destijds gaan werken, wellicht op basis van -deze- advertentie. Leukquote:Op woensdag 10 juni 2020 08:59 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Advertentie CBS in 1959
Mogge
quote:Op woensdag 10 juni 2020 09:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen,
Kaatje lekker straks vakantie en P en Bluezz weer aan het werk.
Ik moet eigenlijk nog bedenken wanneer ik vrij wil. Denk dat het gewoon bij dagen blijft als het erg warm wordt en daarna verder vast nog wel wat daagjes.Oeh spannend, hopelijk lukt het makkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je op internet een vergelijking zoeken? En er zijn overzichten wat andere mensen verdieinen in jouw functie. Da's nooit dezelfde functie natuurlijk, maar vergelijkbaarWe have far more in common than that which devides us..
quote:
Geinig!quote:Op woensdag 10 juni 2020 09:05 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben begonnen met het hele oeuvre van Stephen King te lezenben nog wel even bezig. Nu bij zijn 2e boek.
Ik wissel wel af met andere boeken anders is het wel een beetje jammer voor de rest van de leeslijstquote:Op woensdag 10 juni 2020 09:35 schreef minilot het volgende:
[..]
Geinig!Het ook wel overwogen, uit nostalgie, maar tot dusver niet van gekomen.. Te grote leeslijst nog van boeken die ik nooit eerder las
Oostduinlaan 2quote:Op woensdag 10 juni 2020 08:59 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Advertentie CBS in 1959
Mogge
quote:Op woensdag 10 juni 2020 09:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen,
Kaatje lekker straks vakantie en P en Bluezz weer aan het werk.
Ik moet eigenlijk nog bedenken wanneer ik vrij wil. Denk dat het gewoon bij dagen blijft als het erg warm wordt en daarna verder vast nog wel wat daagjes.Succes FFT! En ik was al lang aan het werk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik werk al drie maanden thuis
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ik werk dagelijks met een rekenwonder blijkbaar.quote:Op woensdag 10 juni 2020 08:59 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Advertentie CBS in 1959
Mogge
Is het digitale telraam waar jij op werkt zo oud?quote:Op woensdag 10 juni 2020 09:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik werk dagelijks met een rekenwonder blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |