quote:Excuses dat we een dag later zijn, problemen met YouTube. Juist daarom hebben we jullie steun nog harder nodig en als cadeautje ontvangen jullie een uitzending met de stukken die niet door de beugel kunnen: https://roddelpraat.backme.org
Hier is gewoon een speciaal topic voor hèquote:
Ooh dat wist ik nietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Hier is gewoon een speciaal topic voor hè
Steun je ze al in ruil voor extra afleveringen?quote:
Is dat de moeite waard dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:02 schreef Chia het volgende:
[..]
Steun je ze al in ruil voor extra afleveringen?
Allereerst sowieso omdat ze daarmee onafhankelijk kunnen blijven van de machthebbers in Hilversum. En ik vind het leuk om 2x per week een aflevering te kunnen kijken.quote:
Ik denk er ff over naquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Allereerst sowieso omdat ze daarmee onafhankelijk kunnen blijven van de machthebbers in Hilversum. En ik vind het leuk om 2x per week een aflevering te kunnen kijken.
Ik vond de reguliere uitzending ook niet zo geweldig, Jan probeerde iets te hard.quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Vond de extra deze keer leuker dan de publieke
Jan was wel aardig geraakt door de afwijzing van Denise.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:10 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik vond de reguliere uitzending ook niet zo geweldig, Jan probeerde iets te hard.
Dus die extra afleveringen zijn ook wel de moeite waardquote:
Hard gelachen om het first dates deelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |