Bloemetje op een gevel?quote:Op maandag 8 juni 2020 11:22 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Geoie vergelijking. Een standbeeld van een massamoordenaar slope is natuurlijk veel logischer dan een bloemetje op een gevel. Zelfs een kind kan de was doen.
Ik wel.quote:
Daarom zit er al een disclaimert op de sokkel.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:21 schreef Oceanier het volgende:
Maar ik snap het al mensen er aanstoot aannemen.
Eentje?quote:Op maandag 8 juni 2020 11:23 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Nee. Ik zei toch dat hij het niet goed doet door een gevel te willen slopen.
Ja als je dat beeld plaatst, vraag je er wel zelf een beetje om.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:24 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Dat is jouw persoonlijke mening, de grens ligt bij geweld en vernielingen! Als jij iets tegen dat beeld wilt doen wat let je om daar aandacht voor te vragen?
Ik ben bijvoorbeeld geen fan van Molukse wijken omdat ze de integratie niet bevorderen, moet ik maar eens met een sloophamer een groep die wijk intrekken om de huizen te slopen?
DIT.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik wel.
Hoort gewoon op de Rode Steen. De scheepsjongens van Bonte Koe in de haven.
Ja daarom heb je nou een burgemeester die dingen wilt slopen.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik wel.
Hoort gewoon op de Rode Steen. De scheepsjongens van Bonte Koe in de haven.
Er is genoeg aan gedaan om ook de niet beste kanten te laten zien. Voor de rest is het gewoon een deel van onze geschiedenis.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:28 schreef Oceanier het volgende:
Wat is er mis mee. Als je het doet, doe het dan goed. Bijvoorbeeld dus het standbeeld van een Molukse massamoordenaar ipv een gevel
Een standbeeld dient ter verering. Die tekst had er natuurlijk van begin af aan op gemoeten. Mensen moesten eerst klagen. Sowieso een standbeeld van een massamoordenaar klopt al niks van.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er is genoeg aan gedaan om ook de niet beste kanten te laten zien. Voor de rest is het gewoon een deel van onze geschiedenis.
Geen enkele noodzaak dus het weg te halen.
Helaas heb ik geen twitter, maar hoe fantastisch zou het zijn als heel zijn twitter ondergespammed wordt met Mohammed cartoons en dat hij vervolgens helemaal uit zijn plaat gaat als de hypocriete lul die hij is?quote:Op maandag 8 juni 2020 11:09 schreef Kopiko het volgende:
Iets later, als-ie al lekker GeScOoRd heeft bij zijn matties, adepten en volgelingen, komt de NuAnCe:Wat een verschrikkelijke jongen.twitter:AchrafElJohari twitterde op zondag 07-06-2020 om 19:52:04@:Radlab72 Stukje bewustzijn kweken, humor moet kunnen. Ik ben wel voorstander van een bijschrift oid. Dit om de zwarte bladzijden van de geschiedenis van Amsterdam zichtbaarder te maken. Dit gebeurt als het goed is al bij straatnamen maar zou ook kunnen bij panden. reageer retweet
Hij heeft zijn eigen zwarte bladzijden buitengewoon zichtbaar gemaakt.
Hij is jongerenburgemeester van Amsterdam. Door de gemeenteraad word hij nadrukkelijk in de schijnwerpers gezet en voorstellen van hem worden soms in beleid omgezet.quote:
Ik begrijp sinds vandaag waarom de Islam geen afbeeldingen van Mo wil.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen twitter, maar hoe fantastisch zou het zijn als heel zijn twitter ondergespammed wordt met Mohammed cartoons en dat hij vervolgens helemaal uit zijn plaat gaat als de hypocriete lul die hij is?
Humor moet immers gewoon kunnen.
Mocht iemand een twitter accountje hebben, succes!!!
Je kan zeggen wat je wil maar met zo'n naam ben je niet van Turkse komaf.quote:Op maandag 8 juni 2020 11:05 schreef Document1 het volgende:
Een jongere burgemeester die zwaar onder de duim van ome Erdogan zit. Waarom nemen we hem überhaupt serieus? Waarom krijg hij dit podium? O wacht Amsterdam. Het afvoerputje van Nederland.
Nou?quote:Op maandag 8 juni 2020 11:35 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik begrijp sinds vandaag waarom de Islam geen afbeeldingen van Mo wil.
Omdat ze dan constant zijn beeld moeten neerhalen en het water in flikkeren?quote:
Wat er niet is, kan je niet omver halen, besmeuren, vernielen etc.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |