Zeker! Ik was vorige week met een paar vrienden op BKS en nu hebben we ook allemaal corona.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:23 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Het gaat daar sowieso een superspread event worden
Dat is gekomen door de 'muziek'quote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker! Ik was vorige week met een paar vrienden op BKS en nu hebben we ook allemaal corona.
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:50 schreef Sfancta het volgende:
https://www.1limburg.nl/n(...)achtrijen-voor-water
Beetje overdreven maargoed. Vanaf 15u werden ook alle waterpunten op de wcs geopend. Uitdrogen deed he iig niet op het terrein
Leuk vooruitzicht
niet voor de DRM want die is strak ...quote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:04 schreef SpaceOddity het volgende:
Maar even serieus, we leven in een 4K tijdperk.
Waarom streamen 3voor12 en NPO 2 extra in max VHS kwaliteit?
DRM?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:46 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
niet voor de DRM want die is strak ...
Had er graag bij geweest. Volg ze al een paar jaar. Wereldband. Mooie recensie in de OOR.quote:
Ja, ik. Heb ook geen vrienden, Reinout.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
Aaaah yes, ik doe aan de good old traditie door ook dit jaar Pinkpop te laten schieten.
Als iemand hier volgend jaar wil gaan en geen vrienden heeft, lemme know. Ik wil ook.
Watskeburt?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 21:49 schreef Pino112 het volgende:
Nona, tja. Wat een verschrikkelijk persoon.
Ja jeetje, dat was soms wel iets te en zang was ook niet perfect, maar de topsongs en bezieling maken veel goed. Al ben ik nooit zo van die covers en die nummers uit 2020 hadden ook niet gehoeven.quote:Op zondag 19 juni 2022 01:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Eddie was een beetje beschonken geloof ik. Zat wel lekker op de praatstoel
Niks, behalve haar houding / voorkomen.quote:
Hij was af en toe moeilijk te verstaan en liet inderdaad hier en daar een steekje vallen. Mocht de pret niet drukken. Dat verhaal van Pinkpop '92 was wel erg leuk. Dat met die platenzaak duurde te lang en moest hij daar nou bij huilen?quote:Op zondag 19 juni 2022 08:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja jeetje, dat was soms wel iets te en zang was ook niet perfect, maar de topsongs en bezieling maken veel goed. Al ben ik nooit zo van die covers en die nummers uit 2020 hadden ook niet gehoeven.
Helemaal niets zo opgevat, was een uitstekend optreden imo. En ze zat niet aan haar jurk te trekken, maar wel met haar oortjes te klootviolen.quote:Op zondag 19 juni 2022 08:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niks, behalve haar houding / voorkomen.
[ twitter ]
En dit een beetje.
Oh en ze zat de hele tijd te trekken aan haar jurk
Maar ze speelden wel Wishlistquote:Op zondag 19 juni 2022 19:52 schreef Sisu het volgende:
Klaagbaak
Even hoor.. waarom stopte Pearl Jam om 23:40? Stond daar zo beteuterd te wachten op een encore / applaus, maar de lampen gingen gewoon uit en klaar?
Ik had nog zo veel nummers op m’n wishlist staan, maar ipv daarvan veel geouwehoer en nummers rekken. Eindeloos herhalen. Echt zonde.
Maar toch.. Eddie
Vervolgens waren alle kraampjes ook direct dicht waardoor ik m’n powerbank niet meer kon terug brengen. Vond dat wel echt rukservice van Pinkpop.
Het is een grote woke bende. Groepstherapie lijkt het meer op. Wat een ellende.quote:Op zondag 19 juni 2022 23:29 schreef egelhond het volgende:
Imagine Dragons aan het kijken damn wat zijn die goed. Wist niet dat ze zoveel bekende nummers hadden.
Het is wel heel makkelijk tegenwoordig om iets wat niet in je straatje past “woke” te noemen.quote:Op zondag 19 juni 2022 23:30 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Het is een grote woke bende. Groepstherapie lijkt het meer op. Wat een ellende.
Volbeat was een van de redenen waarom ik er wasquote:Op maandag 20 juni 2022 05:41 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Volbeat op NPO 2 gezien, zal best goed geweest zijn maar is niet echt mijn ding
HaHa touché.. Dat dan weer wel. Vond ergens een setlist van het concert maar daar staan ook nummers op die ik niet gehoord heb.quote:Op zondag 19 juni 2022 20:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Maar ze speelden wel Wishlist![]()
Ik vond het vroege einde ook wat vreemd, ging eigenlijk uit van een toegift. Wel een erg fijn concert en blijft toch mooi hoe persoonlijk Eddie het kan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |