quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:15 schreef KingRadler het volgende:
Gewoon drank delen met iemand anders. Dan krijg je een half bekertje voor 1.60. En de rest gratis bijvullen met water.
Oh. Vond het al raar dat dit topic stil lag en dat in de gids niks stond over eventuele uitzendingen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Pinkpop is niet meer in het pinksterweekend.
Dat het topic stil is kwam natuurlijk door de afgelopen maand.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh. Vond het al raar dat dit topic stil lag en dat in de gids niks stond over eventuele uitzendingen.
Grapjas.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 09:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat het topic stil is kwam natuurlijk door de afgelopen maand.
Daar zong van dik hout al jaren geleden een liedje over dat het stil is in mei.
Moeten zij weten.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:12 schreef KingRadler het volgende:
Het gaat warm worden op Pinkpop. De wappies op Pinkpop gaan niet naar het advies luisteren om zich in te smeren.
https://www.1limburg.nl/mogelijk-tropisch-warm-tijdens-pinkpop
Hmmm dat wordt afzien.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:12 schreef KingRadler het volgende:
Het gaat warm worden op Pinkpop. De wappies op Pinkpop gaan niet naar het advies luisteren om zich in te smeren.
https://www.1limburg.nl/mogelijk-tropisch-warm-tijdens-pinkpop
Dat wordt een enorme file bij de waterpunten, waar ze geen bekertjes meer uitgeven.quote:
Met dit soort temperaturen blijft het ook niet droog uiteindelijk, ik zie wel weer een onweersbui des doods aankomen op zaterdagavondquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:00 schreef peaceman het volgende:
Blijft het een keer droog krijg je deze temperaturen
Dan ben ik er niet meerquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met dit soort temperaturen blijft het ook niet droog uiteindelijk, ik zie wel weer een onweersbui des doods aankomen op zaterdagavond
Alle kleine station tussen Heerlen en Roermond in? Dat is makkelijk te doen wanneer je na afloop naar station Landgraaf loopt.quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:16 schreef 1shot1kill het volgende:
Ik heb gisteren nog een kaartje voor de vrijdag gekocht en wil waarschijnlijk het laatste stukje met de trein afleggen. (in zijn geheel met de is niet mogelijk want dan kom ik 's nachts niet meer thuis) Iemand nog tips voor een goed station in de buurt waar je tijdens Pinkpop goed kan parkeren en waar je nog gewoon tot een uur of 3 kan komen met de trein? Ik kom vanuit het oosten van het land dus via de A73.
Eerder parkeerde ik altijd bij Mondo Verde, daar kon je dan als je binnenreed gewoon betalen om een dag te parkeren maar op hun site staat dat ze dat niet meer doen en dat je alleen via Pinkpop een kaartje kan krijgen om daar te parkeren. Nu kan ik dat nergens terugvinden op de site van Pinkpop dus neem ik aan dat die parkeerplaats helemaal uitverkocht is en alleen parkeerplaats D lijkt nog beschikbaar te zijn en dat is 50 minuten lopen wat ik vrij lang na een lange dag festival dus dan liever het laatste stukje met de trein/pendelbus.
Die stoptreinen rijden daar 's nachts niet? Tenminste niet volgens 9292.quote:Op woensdag 15 juni 2022 22:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Alle kleine station tussen Heerlen en Roermond in? Dat is makkelijk te doen wanneer je na afloop naar station Landgraaf loopt.
Ze hebben daar helemaal geen nachttreinen manquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:16 schreef 1shot1kill het volgende:
Ik heb gisteren nog een kaartje voor de vrijdag gekocht en wil waarschijnlijk het laatste stukje met de trein afleggen. (in zijn geheel met de is niet mogelijk want dan kom ik 's nachts niet meer thuis) Iemand nog tips voor een goed station in de buurt waar je tijdens Pinkpop goed kan parkeren en waar je nog gewoon tot een uur of 3 kan komen met de trein? Ik kom vanuit het oosten van het land dus via de A73.
Eerder parkeerde ik altijd bij Mondo Verde, daar kon je dan als je binnenreed gewoon betalen om een dag te parkeren maar op hun site staat dat ze dat niet meer doen en dat je alleen via Pinkpop een kaartje kan krijgen om daar te parkeren. Nu kan ik dat nergens terugvinden op de site van Pinkpop dus neem ik aan dat die parkeerplaats helemaal uitverkocht is en alleen parkeerplaats D lijkt nog beschikbaar te zijn en dat is 50 minuten lopen wat ik vrij lang na een lange dag festival dus dan liever het laatste stukje met de trein/pendelbus.
Ja ik zie dat het een stuk minder is dan vroeger, nu moet je voor 2 uur weg zijn anders kom je niet verder. Eerdere jaren was er nog gewoon de mogelijkheid om 's nachts tot aan Arnhem te komen in de richting waar ik heen moet, het is een stuk slechter geregeld nu terwijl het festival destijds anderhalf uur eerder afgelopen was.quote:Op woensdag 15 juni 2022 22:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ze hebben daar helemaal geen nachttreinen man
Je kunt bij mij in de wijk parkeren ik woon 10 min lopen van het terreinquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:16 schreef 1shot1kill het volgende:
Eerder parkeerde ik altijd bij Mondo Verde, daar kon je dan als je binnenreed gewoon betalen om een
heb al weekend kaarten voor 120 gezien hahaquote:Op donderdag 16 juni 2022 13:07 schreef Sfancta het volgende:
En wil ook morgen godverdomme, greta van fleet
OK ik ben geïnteresseerdquote:Op donderdag 16 juni 2022 10:21 schreef alki het volgende:
[..]
Je kunt bij mij in de wijk parkeren ik woon 10 min lopen van het terrein
Zoek op Schaesberger straat in Kerkrade. Die gaat over in heistraat voldoende parkeergelegenheid anders kies je 1 van de zijstraten.quote:
Waarom zijn de kaarten zo goedkoop? Het wordt toch gewoon lekker weer plus prima line-up?quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:43 schreef peaceman het volgende:
Bizar dat zoveel mensen hun tickets verkopen voor festivals.
Nou, hier ga ik dan maar gebruik van maken…thanks!!quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:25 schreef alki het volgende:
[..]
Zoek op Schaesberger straat in Kerkrade. Die gaat over in heistraat voldoende parkeergelegenheid anders kies je 1 van de zijstraten.
https://maps.app.goo.gl/FHiy8naPF5rdaenr6
Vanuit daar 1 rechte weg naar PP
Misschien vanwege corona? In mijn omgeving hebben er ook zo veel corona nu.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:43 schreef peaceman het volgende:
Bizar dat zoveel mensen hun tickets verkopen voor festivals.
Het gaat daar sowieso een superspread event wordenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 13:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien vanwege corona? In mijn omgeving hebben er ook zo veel corona nu.
Zeker! Ik was vorige week met een paar vrienden op BKS en nu hebben we ook allemaal corona.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:23 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Het gaat daar sowieso een superspread event worden
Dat is gekomen door de 'muziek'quote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker! Ik was vorige week met een paar vrienden op BKS en nu hebben we ook allemaal corona.
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:50 schreef Sfancta het volgende:
https://www.1limburg.nl/n(...)achtrijen-voor-water
Beetje overdreven maargoed. Vanaf 15u werden ook alle waterpunten op de wcs geopend. Uitdrogen deed he iig niet op het terrein
Leuk vooruitzicht
niet voor de DRM want die is strak ...quote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:04 schreef SpaceOddity het volgende:
Maar even serieus, we leven in een 4K tijdperk.
Waarom streamen 3voor12 en NPO 2 extra in max VHS kwaliteit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |