heb al weekend kaarten voor 120 gezien hahaquote:Op donderdag 16 juni 2022 13:07 schreef Sfancta het volgende:
En wil ook morgen godverdomme, greta van fleet
OK ik ben geïnteresseerdquote:Op donderdag 16 juni 2022 10:21 schreef alki het volgende:
[..]
Je kunt bij mij in de wijk parkeren ik woon 10 min lopen van het terrein
Zoek op Schaesberger straat in Kerkrade. Die gaat over in heistraat voldoende parkeergelegenheid anders kies je 1 van de zijstraten.quote:
Waarom zijn de kaarten zo goedkoop? Het wordt toch gewoon lekker weer plus prima line-up?quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:43 schreef peaceman het volgende:
Bizar dat zoveel mensen hun tickets verkopen voor festivals.
Nou, hier ga ik dan maar gebruik van maken…thanks!!quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:25 schreef alki het volgende:
[..]
Zoek op Schaesberger straat in Kerkrade. Die gaat over in heistraat voldoende parkeergelegenheid anders kies je 1 van de zijstraten.
https://maps.app.goo.gl/FHiy8naPF5rdaenr6
Vanuit daar 1 rechte weg naar PP
Misschien vanwege corona? In mijn omgeving hebben er ook zo veel corona nu.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:43 schreef peaceman het volgende:
Bizar dat zoveel mensen hun tickets verkopen voor festivals.
Het gaat daar sowieso een superspread event wordenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 13:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien vanwege corona? In mijn omgeving hebben er ook zo veel corona nu.
Zeker! Ik was vorige week met een paar vrienden op BKS en nu hebben we ook allemaal corona.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:23 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Het gaat daar sowieso een superspread event worden
Dat is gekomen door de 'muziek'quote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker! Ik was vorige week met een paar vrienden op BKS en nu hebben we ook allemaal corona.
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:50 schreef Sfancta het volgende:
https://www.1limburg.nl/n(...)achtrijen-voor-water
Beetje overdreven maargoed. Vanaf 15u werden ook alle waterpunten op de wcs geopend. Uitdrogen deed he iig niet op het terrein
Leuk vooruitzicht
niet voor de DRM want die is strak ...quote:Op vrijdag 17 juni 2022 22:04 schreef SpaceOddity het volgende:
Maar even serieus, we leven in een 4K tijdperk.
Waarom streamen 3voor12 en NPO 2 extra in max VHS kwaliteit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |