abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 juni 2020 @ 22:08:57 #201
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_193851051
Ik ga maar eens testen met de middag fles te laten vallen en extra fruit oid aan te bieden. Met volledige BV ben ik met 6mnd gestopt en tot 7mnd alleen de ochtend.
Oh... En ons zoontje (8mnd) is ook slachtoffer geworden van een bijtertje. Hij gaf geen kick, dus ze zagen het pas later. Ze weten ook niet wie het was. Er stonden duidelijk 3 boventanden en 2 ondertanden in z'n wangetje :')
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_193851890
Ah wat sneu! Dat moet er ook heel zielig uit hebben gezien ;(
pi_193854704
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 19:26 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Die van mij krijgen nog borstvoeding en ik had van de week een pak dreumesmelk gekocht. Die vielen ze ook aan en werden ze heeeeel blij van.
Misschien gewoon blij van een andere smaak ;)
Haha, daar houd ik het op!

Over een week of twee mogen we beginnen met oefenhapjes, daar kijk ik wel naar uit. Weer nieuwe smaken!

Edit: zag de volgende pagina niet. Aah dat is echt rottig die bijtertjes, zo zielig voor je kleintje en dan ben je er niet bij ;(
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_193855540
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 09:47 schreef taxibabe het volgende:

Tnx! wb de bv, ik ben niet bewust aan het afbouwen. De eerste bv die is gestopt was de voeding voor het slapen, ik wilde pap gaan geven maar ik kolfde te weinig voor een volledige voeding. Dus pap gaan maken met kv, nog wel gekolfd voor voorraad voor werk. Maar toen kwam corona en mocht ik niet naar kantoor. Dus volle vriezer... uiteindelijk ook de voeding rond middaguur met gekolfde melk gaan doen, want de voorraad moest op vanwege de houdbaarheid. Dat is nu dus ook kv. Hij krijgt nu alleen 's morgens nog bv en daarna nog een beetje pap als ontbijt.

Ik hoop die ochtendvoeding nog wel ff te mogen geven.. het moment dat de gekolfde melk op was en overstapte op kunstvoeding vond ik wel een moeilijk momentje.
ik ben gedwongen ah afbouwen, op de een of andere manier houdt mijn lijf de vraag niet bij en we zijn qua timing niet uitgelijnd. Dus Miepie wil tussen 1800-2100 het liefst clusteren en ik heb 's ochtends de meeste melk :X Was op een gegeven moment 6x pd ah kolven omdat ze met de fles sneller drinkt (dan is ze met 15 mins klaar, kleine zuipschuit :P ). Alleen dat trok zo'n zware wissel op mijn lijf en psyche dat ik dacht we geven op het moment dat ik de minste melk heb kunstvoeding.

En die eerste keer een flesje maken met kunstvoeding voelt dan alsof je je kind teleurstelt/faalt, terwijl de wereld niet vergaat /ratio

Het maffe is dat mijn productie wel weer omhoog is nu ik minder vaak kolf :')

En ik hoop dat je de ochtendvoedingen er nog lang in mag houden (ook voor mezelf, dat zijn de knuffelmomentjes O+ )

quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2020 22:08 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga maar eens testen met de middag fles te laten vallen en extra fruit oid aan te bieden. Met volledige BV ben ik met 6mnd gestopt en tot 7mnd alleen de ochtend.
Oh... En ons zoontje (8mnd) is ook slachtoffer geworden van een bijtertje. Hij gaf geen kick, dus ze zagen het pas later. Ze weten ook niet wie het was. Er stonden duidelijk 3 boventanden en 2 ondertanden in z'n wangetje :')
oh wow! Wat erg :X Hoop dat 't snel wegtrekt, heeft ie er voor de rest last van?

Bij Miepie was het op d'r beentjes, dus ik werd er niet de hele dag mee geconfronteerd :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  FOK!fossiel dinsdag 30 juni 2020 @ 10:16:41 #205
1455 Keroppi
kool kikker
pi_193855606
Pfff soms vind ik het wel lastiger om met het geven van grover voedsel.

Watermeloen vind ze super, dus vandaag wat kleine stukjes als fruithap gegeven. Omdat het een vrij zachte structuur heeft ging ik er vanuit dat ze het wel makkelijk kapot zou kunnen kauwen.

Maar misschien vindt ze het toch zo lekker dat ze niet kauwt? Anyway, toen er voor de derde keer een stuk opgekokhalst werd, en de laatste keer met een hoop speeksel erbij, vond ik het niet tof meer.

Zelfde met bijvoorbeeld komkommer. Daar knaagt ze niet aan maar bijt ze stukken af die ze vervolgens niet goed doorgeslikt krijgt.
Chick on a mission
  dinsdag 30 juni 2020 @ 19:27:41 #206
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_193863107
Hij had er gelukkig weinig last van. Kon er ook gewoon op duwen en hij gaf geen kick. Vandaag is het al bijna weggetrokken.

Heb ik ook Keroppi. Zoals al eerder gezegd heb ik het idee dat hij in alles stikt. Wat gewoon onzin is, maar goed...

Aardbeien (stukjes) gaan er nu goed in en vandaag erwtjes gegeven. Als hij ze in z’n mond kreeg, dan ging het goed. De pinceptgreep richting mond ging iets minder, dus de helft op de grond _O-
Bij komkommer kan hij de schil niet lekker knabbelen. Hij zuigt dan het binnenste op. Gisteren geprobeerd door eerst met de dunschiller erover te gaan en dat ging best goed. Dan lukt het happen wel.
  FOK!fossiel woensdag 1 juli 2020 @ 20:34:39 #207
1455 Keroppi
kool kikker
pi_193879358
Hehehehe ze heeft een nieuwe feature hoor, in haar handen klappen. Dus dat doet ze nu bij het opstaan, gedurende de dag, bij het in slaap vallen :D Stiekem wel schattig.
Chick on a mission
  FOK!Fotograaf woensdag 1 juli 2020 @ 20:36:14 #208
148247 taxibabe
pi_193879372
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 20:34 schreef Keroppi het volgende:
Hehehehe ze heeft een nieuwe feature hoor, in haar handen klappen. Dus dat doet ze nu bij het opstaan, gedurende de dag, bij het in slaap vallen :D Stiekem wel schattig.
Schattig hè! O+
Thomas doet dat ook nu ongeveer een weekje! Vingertjes gespreid en lol dat hij heeft bij het klappen! O+
pi_193888778
Haha, soms wilde ik dat er altijd achter stond hoe oud een kindje is. Nu denk ik ook "klappen? hoe oud dan? moet mijne dat ook kunnen?" :D
pi_193889492
Vanochtend weer naar het consultatiebureau geweest met Frum, 3 maanden oud is ze nu. Ze is goed gegroeid! 6110 gram en 61,5 cm lang. Ze heeft haar eerste prikjes gehad. Hopelijk krijgt ze er geen last van. Hebben jullie kindjes daar erg last van gekregen?
pi_193889751
Mijne had ze twee weken geleden, ze was die middag en avond wel flink overstuur. Ze kreeg ze 's ochtends, ik heb uiteindelijk 's middags en 's avonds een zetpil gegeven en dat hielp goed. Toen sliep ze gewoon veel i.p.v. hartverscheurend huilen -O-

Edit: de volgende dag was het voorbij trouwens
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 2 juli 2020 @ 15:24:44 #212
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_193890273
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 14:22 schreef QuattroF het volgende:
Vanochtend weer naar het consultatiebureau geweest met Frum, 3 maanden oud is ze nu. Ze is goed gegroeid! 6110 gram en 61,5 cm lang. Ze heeft haar eerste prikjes gehad. Hopelijk krijgt ze er geen last van. Hebben jullie kindjes daar erg last van gekregen?
Eerste entingen geen last gehad, wel wat meer geslapen dan normaal.
Volgende week mogen wij voor de 11maanden vaccinatie gaan. Benieuwd wat hij dan weegt en hoe lang hij is met zijn 11,5 maand. Laatste keer dat hij gewogen is,was met 6 maanden.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 2 juli 2020 @ 15:26:24 #213
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_193890301
Onze klauterkabouter zat gisteren ineens op de salontafel en kroop de dichte trap van de keuken naar de kamer op :D
Today is life -

Dale Carnegie
pi_193890648
Handjes klappen O+
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2020 14:22 schreef QuattroF het volgende:
Die van ons was net wat makkelijker van slag, maar echt last van is een groot woord.

Hij groeit ineens zo hard O+ Kan met de dag nieuwe dingen, ziet relaties, rolt op zijn buik, rugrupst zijn hele bed door, praat meer. Ik geniet hier zo van O+
pi_193891366
Tot nu toe is Frum inderdaad iets huileriger dan normaal. Verder lijkt het tot nu toe nog mee te vallen.

Wat leuk hè die ontwikkelingen! Prachtig om te zien. O+
  donderdag 2 juli 2020 @ 21:09:47 #216
208890 June.
Seriously?
pi_193895002
Hier waa vooral de tweede prik hoge koorts, hangerig. Wilde in de nacht alleen op mij slapen..
Shine bright like a diamond.
pi_193943257
Hoeveel lakentjes en dekentjes hebben jullie voor jullie babybedje? Dat moeten we als laatste nog hebben, maar ik weet eigenlijk niet meer hoeveel handig is.
pi_193944463
Ik heb twee lakentjes en twee dekentjes.
En daarnaast nog een set voor de kinderwagen. Ik was best regelmatig dus tot nu toe is dit meer dan voldoende. Al slaapt Frum sinds een maandje in een slaapzak, dus worden de lakens en dekens even niet gebruikt.
pi_193944623
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 16:59 schreef QuattroF het volgende:
Ik heb twee lakentjes en twee dekentjes.
En daarnaast nog een set voor de kinderwagen. Ik was best regelmatig dus tot nu toe is dit meer dan voldoende. Al slaapt Frum sinds een maandje in een slaapzak, dus worden de lakens en dekens even niet gebruikt.
Ok. Dan ga ik ook voor 3. Al ligt het in de planning dat ik de kinderwagen niet zo heel veel ga gebruiken. Reserve is nooit weg :)

Misschien had ik al eerder deze vraag gesteld, maar iemand ervaring met een babynestje? Ik wilde er één, maar toen wist ik de prijs nog niet :+ (Bijna) 200 euro vind ik best een uitgave.
  zondag 5 juli 2020 @ 17:46:17 #220
327807 Mariposas
יה&#14
pi_193945401
¤200,-? Zo duur heb ik ze nog nooit gezien. Wij hadden er 1 van Done By Deer. Tweedehands via marktplaats voor ¤30,-. Ik vond ‘m wel fijn en we hebben ‘m veel gebruikt de eerste drie maanden. Wij hadden geen box dus daar legden we de baby meestal in.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  zondag 5 juli 2020 @ 17:47:34 #221
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_193945419
Ik heb 3 lakentjes en 2 dekens, voor z’n ledikant, maar gebruik ze nu niet. Hij ligt namelijk in een slaapzak. In het begin (jan /feb) nog wel een lakentje gebruikt.

Toen hij nog in de wieg lag, gebruikte ik het overigens wel. Ik had toen 2 lakentjes en 2 dekentjes.

Babynestje hadden wij ook, maar eigenlijk weinig gebruikt. Althans, te weinig denk ik. We namen hem soms mee op visite en hij lag in de box. Maar niet in bed oid.
pi_193945421
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 17:46 schreef Mariposas het volgende:
¤200,-? Zo duur heb ik ze nog nooit gezien. Wij hadden er 1 van Done By Deer. Tweedehands via marktplaats voor ¤30,-. Ik vond ‘m wel fijn en we hebben ‘m veel gebruikt de eerste drie maanden. Wij hadden geen box dus daar legden we de baby meestal in.
Ik zie ze nu ook goedkoper ja. Bij babypark zag ik ze alleen voor een hogere prijs staan. Maar goed, ik had wel moeten weten dat dat te hoog zou kunnen zijn, babypark vind ik echt asociaal duur.
  zondag 5 juli 2020 @ 17:49:34 #223
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_193945453
Ik zou ook voor een goedkopere gaan en niet die ‘echte’ van Sleepyhead ofzo. Wij hebben ook Done nu Deer en de kleur ging uit het assortiment haha. Dus die hadden we goedkoper. Als je op marktplaats kijkt, zijn er ook mensen die ze zelf maken.
pi_193945540
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 17:49 schreef automatic_ het volgende:
Ik zou ook voor een goedkopere gaan en niet die ‘echte’ van Sleepyhead ofzo. Wij hebben ook Done nu Deer en de kleur ging uit het assortiment haha. Dus die hadden we goedkoper. Als je op marktplaats kijkt, zijn er ook mensen die ze zelf maken.
Fijne tip! Ik zie al wat moois op mp :)
  zondag 5 juli 2020 @ 18:43:25 #225
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_193946305
Geen baby nestje, nooit gemist. Ze worden ook afgeraden in verband met het risico op rebreathing.
  zondag 5 juli 2020 @ 18:57:42 #226
327807 Mariposas
יה&#14
pi_193946510
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2020 18:43 schreef Zo-is-dat het volgende:
Geen baby nestje, nooit gemist. Ze worden ook afgeraden in verband met het risico op rebreathing.
Afgeraden om in te slapen ja, niet om te gebruiken onder toezicht. En ook niet te gebruiken als je baby kan rollen.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  zondag 5 juli 2020 @ 19:49:07 #227
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_193947502
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 17:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]

Fijne tip! Ik zie al wat moois op mp :)
Kwam net deze toevallig tegen.
pi_193947663
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 19:49 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Kwam net deze toevallig tegen.
Toevallig heb ik er al eentje besteld :) Maar bedankt voor het mee kijken! O+
pi_193947962
Leuk al die ontwikkelende babies! En moest hardop lachen om de term klauterkabouter :D

Wij hebben zo'n babynestje voor beneden in de box en we nemen 'm mee als we bij mensen op visite gaan, dan kan ik haar daar in leggen en kan ze niet wegrollen. Ze tukt er ook fijn in :Y

Miepie krijgt denk ik haar eerste tandje, ze is lekker snel :+ Ze was echt keihard ah huilen en op een andere manier dan normaal, manlief wist ff niet waar hij het zoeken moest en ik ga met mijn vinger over haar tandvlees en 't voelde "anders" aan en ineens stopt het huilen. Snel even wat dentinox op haar tandvlees gesmeerd en ze is nu ah tukken.

Kan nergens vinden hoelang dentinox werkt, weten jullie dat misschien? En las ook dat je een zetpil met paracetamol kan gebruiken als de pijn teveel is, dat is denk ik als ze blijft huilen? :?

Ze moet morgen op voor inenting, vraag me af of dat doorgaat of dat het weer verschoven wordt :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 5 juli 2020 @ 21:18:33 #230
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_193948909
Inentingen gaan hier gewoon door. Andere consulten zijn telefonisch.

Toevallig had ik vorige week belafapraak met CB en ze zei inderdaad dat je baby zetpil kan geven voor de tandjes. Ik heb vandaag ook Dentinox gesmeerd maar vraag mij af of het wel goed gegaan is. Meneer leek het meteen af te ‘likken’. Tandje één is hier overigens doorgekomen zonder Dentinox of zetpil. Hij mopperde wel, maar we voelden niks :@
  zondag 5 juli 2020 @ 21:18:55 #231
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_193948915
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 19:57 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Toevallig heb ik er al eentje besteld :) Maar bedankt voor het mee kijken! O+
^O^
  FOK!fossiel zondag 5 juli 2020 @ 21:36:56 #232
1455 Keroppi
kool kikker
pi_193949160
Hier komen tanden tot nu toe steeds per 2 door, maar ze verrast ons er steeds mee. Ik zie haar niet extra kwijlen bijvoorbeeld.

Gisteren een feestje bij vrienden waarbij we haar hadden meegenomen om daar op bed te leggen. Circa anderhalve maand geleden ook gedaan en toen ging dat super, deze keer duurde het drie kwartier voordat ze sliep.

Gelukkig was ze bij thuiskomst zo weer in dromeland, hoewel ik wel het lot een handje geholpen heb met een klein flesje warme melk ;)

(Pssst in het vraag en aanbod topic heb ik nog een mooie slaapzak van Lodger voor hele hete dagen in de aanbieding :) maar 1 nachtje gebruikt)

[ Bericht 17% gewijzigd door Keroppi op 05-07-2020 21:51:29 ]
Chick on a mission
  zondag 5 juli 2020 @ 22:02:46 #233
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_193949539
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 16:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoeveel lakentjes en dekentjes hebben jullie voor jullie babybedje? Dat moeten we als laatste nog hebben, maar ik weet eigenlijk niet meer hoeveel handig is.
Ik heb een dun zomer lakentje en een wat warmer gehaakt wollen lakentje.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 5 juli 2020 @ 22:11:31 #234
208890 June.
Seriously?
pi_193949670
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 16:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
T is van november en ik had 3 lakentjes en dekentjes (had mijn moeder aan elkaar gemaakt). Was niet heel erg warm, dus ik deed daarop vaak nog een warmere omslagdeken.

Toen hij beweeglijker werd ben ik overgegaan op een slaapzak. In het begin nog onder een dekentje, maar die werd snel afgeschopt dus die heb ik maar achterwege gelaten.
pi_193953970
Ik heb me vooraf echt druk gemaakt om beddengoed, en momenteel zou ik met één set zelfs nog wel uitkomen als het echt moest. Zo gewassen en gedroogd :P

Ik heb het liefst dat ze in een slaapzakje slaapt, ze trekt nogal graag dekens over d'r hoofd enzo. En wij hebben een babynestje laten maken helemaal naar wens, voor volgens mij max 45 euro! Heel mooi ding en zeker in het begin veel gebruikt. Nu is ze er wat te groot voor maar leggen we haar er nog wel in als we even snel iets moeten doen en ze moet veilig liggen.
  maandag 6 juli 2020 @ 18:52:14 #236
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_193962175
Oh oh... hier heeft iemand vannacht van alles geleerd haha. Hij tijgert volop rond, zet de robotstofzuiger aan en blijft zelfstandig zitten O+
pi_193963935
@automatic_ Ach wat schattig! Superleuk. O+

Ik zou volgende week weer starten met werk na mijn verlof. Alles geregeld, oma's oppasdag, kinderopvang, etc. Maar nu ben ik mijn baan kwijt. Ik had een vast contract maar helaas.. Nu dus alles gaan regelen juridisch. Bah, helemaal geen zin in. Niet fijn. :N
  FOK!fossiel maandag 6 juli 2020 @ 20:47:38 #238
1455 Keroppi
kool kikker
pi_193964039
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 20:42 schreef QuattroF het volgende:
@:automatic_ Ach wat schattig! Superleuk. O+

Ik zou volgende week weer starten met werk na mijn verlof. Alles geregeld, oma's oppasdag, kinderopvang, etc. Maar nu ben ik mijn baan kwijt. Ik had een vast contract maar helaas.. Nu dus alles gaan regelen juridisch. Bah, helemaal geen zin in. Niet fijn. :N
Oh dat is echt kut zeg! Gevolg van de Corona-crisis? Ik hoop dat het je niet teveel stress oplevert. :*

@automatic_ Als ze hier de robot stofzuiger aanzet vind ze ‘m best eng. En dat terwijl ze niet heel bangig is over het algemeen.
Chick on a mission
pi_193964202
quote:

Shit zeg! Je bent het er dus niet mee eens? Ben je er met een smoes uitgewerkt?

Leuk automatic_!
pi_193964945
Qua beddengoed heb ik hier trouwens 2 setjes van alles, hoeslaken, laken, moltonding en dekens

Nou heb dr gisteraaf een zetpil met para moeten geven, overdag ging best goed en vanaaf weer 'tzelfde rondje. Dentinox hielp niet echt, dus weer zetpil met para en toen sliep ze in

Afspraak met CJG is 2 weken verzet omdat ze volgens de onze 24 uur van te voren geen verhoging mag hebben (en ze was gisteren ook koortsig)

Iemand enig idee hoelang het duurt voordat de tandjes doorkomen? Vind het zo zielig voor d'r ;(

quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 18:52 schreef automatic_ het volgende:
Oh oh... hier heeft iemand vannacht van alles geleerd haha. Hij tijgert volop rond, zet de robotstofzuiger aan en blijft zelfstandig zitten O+
wat cool! Moet dan altijd hieraan denken :D

quote:

Meh! Hoop dat het goed afgewikkeld wordt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 6 juli 2020 @ 22:46:02 #241
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_193966221
quote:

Kut he, hier ookzo
Today is life -

Dale Carnegie
pi_193968912
@Keroppi deels als gevolg van de Corona-crisis, maar helaas ging het eigenlijk al veel langer niet goed met de afdeling na een vorige reorganisatie. Ik was leidinggevende over 8 man, maar de laatste periode nog maar over 2. Het zat er wel een beetje aan te komen.

@B.ertha Ik kan er wel mee leven. Alleen ik heb een voorstel ontvangen waarin wat punten staan over arbeidsongeschikt bijvoorbeeld waar ik vraagtekens bij heb. Ik ga er geen zaak van maken maar ik vind het wel fijn als een juridisch adviseur even meekijkt of alles volgens de regels gaat. Ook vanwege de 6 weken ontslagbescherming na zwangerschapsverlof.

@Ynske Ah balen zeg. Voor jou ook sterkte met alle afwikkelingen! Hopelijk heb je snel een hele leuke nieuwe baan.
pi_193969074
Snap ik.. Succes :*
pi_193969227
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 21:36 schreef _aurum_ het volgende:
Qua beddengoed heb ik hier trouwens 2 setjes van alles, hoeslaken, laken, moltonding en dekens

Nou heb dr gisteraaf een zetpil met para moeten geven, overdag ging best goed en vanaaf weer 'tzelfde rondje. Dentinox hielp niet echt, dus weer zetpil met para en toen sliep ze in

Afspraak met CJG is 2 weken verzet omdat ze volgens de onze 24 uur van te voren geen verhoging mag hebben (en ze was gisteren ook koortsig)

Iemand enig idee hoelang het duurt voordat de tandjes doorkomen? Vind het zo zielig voor d'r ;(
[..]

wat cool! Moet dan altijd hieraan denken :D
[..]

Meh! Hoop dat het goed afgewikkeld wordt.
Ik heb een Roomba en dat zitje. Onze baby is denk ik te zwaar. De Roomba doet niks meer als ik haar erop zet met dat zitje. ;(
pi_193980883
Maken jullie gebruik van een soort babycook voor het maken van hapjes? Het lijkt mij ideaal en een stuk sneller dan een staafmixer, maar er zijn nogal wat merken en soorten zie ik. Iemand tips? Ik zou er dan wel graag 1 willen waarin je én kan stomen en kan pureren.
  dinsdag 7 juli 2020 @ 21:49:19 #246
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_193981084
Ik heb er eentje van Avent. Ideaal _O_ Heb hem wel gekocht met een cashback actie.
Snap dat sommige het overdreven vinden, maar ik ben fan haha. Gewoon geen omkijken naar en lekker alles in de vaatwasser.

Vriendin van mij heeft een Beabe Babycook en die kan ook hapjes opwarmen. Daar gebruik ik gewoon de magnetron voor.

Misschien heb je hier iets aan.
pi_193981540
Ik heb het uiteindelijk niet gedaan omdat je vlees/vis alsnog apart moet bereiden en er ook geen pasta of rijst in bereid mag worden. Het is dus puur voor groente en aardappelen.
Je mag het wel mee pureren, maar als ik toch aan het koken ben, dan kook ik alles wel en gooi ik het in mijn uitstekende foodprocessor.
pi_193981609
Ik gebruik ook eentje van Avent (4 in 1 ding, een van de duurdere modellen). Ik ben er niet zo lyrisch over, zeker gezien de prijs. Hij pureert veel minder goed dat mijn losse hakmolen (van 30 euro ofzo). Na het stomen vind ik er vaak teveel water inzitten, dus gewoon omdraaien en pureren doe ik nooit. Ik vang telkens het water op en voeg terug bij wat nodig is. Het wat grover pureren heb ik nog niet onder de knie.

Ik heb hem kunnen lenen van iemand. Dan vind ik het wel waard :+
Zelf kopen zou ik niet zo snel doen. Ik gebruik hem vooral omdat ik geen stomer heb.
pi_193981617
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 21:38 schreef QuattroF het volgende:
Maken jullie gebruik van een soort babycook voor het maken van hapjes? Het lijkt mij ideaal en een stuk sneller dan een staafmixer, maar er zijn nogal wat merken en soorten zie ik. Iemand tips? Ik zou er dan wel graag 1 willen waarin je én kan stomen en kan pureren.
Toevallig zijn wij ons hier nu in aan het verdiepen! We twijfelen tussen deze twee:
https://www.babypark.nl/babymoov-nutribaby.html
https://www.bol.com/nl/p/(...)er/9200000101598392/

Die tweede is wat compacter maar met die eerste kun je veel meer en er kunnen grotere hoeveelheden in. Denk dat je die daardoor langer gebruikt, en je kunt hem ook voor je eigen eten gebruiken. Manlief is gevoelig voor hoeveelheid ruimte die ingenomen wordt dus we zijn er nog niet uit :P
pi_193981627
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 22:16 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik gebruik ook eentje van Avent (4 in 1 ding, een van de duurdere modellen). Ik ben er niet zo lyrisch over, zeker gezien de prijs. Hij pureert veel minder goed dat mijn losse hakmolen (van 30 euro ofzo). Na het stomen vind ik er vaak teveel water inzitten, dus gewoon omdraaien en pureren doe ik nooit. Ik vang telkens het water op en voeg terug bij wat nodig is. Het wat grover pureren heb ik nog niet onder de knie.

Ik heb hem kunnen lenen van iemand. Dan vind ik het wel waard :+
Zelf kopen zou ik niet zo snel doen. Ik gebruik hem vooral omdat ik geen stomer heb.
Dit heb ik meer gelezen ja over de Avent, dat die te waterig blijft. Goeie, die kan ik nog als argument aanvoeren haha
pi_193981746
Nu we het toch hebben over hapjes. Hoe doen jullie pasta? Ik maak meestal alles apart klaar, vries het in kleine porties in en stel dan per dag een maaltijd samen.
Ik had pasta gekookt en proberen te pureren (want brokjes zijn :{w. We werken eraan) en zelfs na veel water toevoegen had ik uiteindelijk een mengsel dat vooral geschikt was om gaten in de muur op te vullen of om tegels vast te lijmen.
Prakken jullie pasta dan altijd gemengd met groenten?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 7 juli 2020 @ 22:30:40 #252
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_193981867
Niets gepureerd. Gewoon stukken gegeven. Pasta pennen gekookt en in
de lengte gesneden
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 7 juli 2020 @ 22:58:57 #253
319308 Tink89
To live is to dance
pi_193982412
En als je echt geen zin hebt om moeite te doen, heeft ah baby pasta, die is al heel, heel klein.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_193982476
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 22:58 schreef Tink89 het volgende:
En als je echt geen zin hebt om moeite te doen, heeft ah baby pasta, die is al heel, heel klein.
Die gebruik ik. Ideaal!
  dinsdag 7 juli 2020 @ 23:13:25 #255
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_193982654
Rapley fan hier _O_ zo leuk en zo makkelijk, luie moeder hier :+ behalve het poetsen van de gehele stoel en vloer in de wijde omtrek erna dan :P

Over een maandje of wat mogen we weer O+ Ik vind dr met dr ruim vier maanden ook nog zo klein voor hapjes, plus ik kan t nog niet aan dat ze dan niet meer “helemaal van mij” is :@ (melk plus in mij gegroeid) :')
  FOK!fossiel woensdag 8 juli 2020 @ 05:58:00 #256
1455 Keroppi
kool kikker
pi_193984246
Wij hebben geen baby-cook apparaat en heb het ook geen seconde gemist. Een staafmixer (evt met hakmolen opzetstuk) en een aardappelstamper voldoen prima.

In mijn ogen gebruik je het ook maar zo kort. Van de eerste hapjes tot ze mee-eten is eigenlijk niet zo'n lange periode.

Maar goed wij 'missen' hier wel meer baby-items die sommige mensen essentieel vinden (box, wipstoel, luieremmer etc) dus als het je ideaal lijkt, gewoon doen :)
Chick on a mission
  woensdag 8 juli 2020 @ 07:12:24 #257
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_193984575
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 22:58 schreef Tink89 het volgende:
Die gebruik ik ook inderdaad. De sterretjes dan haha. Heb toen ook die rijst gekocht.

Ik merk overigens dat aardappels maken en invriezen horror is. Dat wordt zo lijmerig.
pi_193986031
Kan een baby van 6 maanden al aan de raply? Ik heb meloen gekocht maar die is net niet rijp genoeg om te pureren en met de staafmixer wordt het echt soep. Ik dacht, misschien kan ik hem zo een stuk geven?
pi_193986038
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 10:05 schreef B.ertha het volgende:
Kan een baby van 6 maanden al aan de raply? Ik heb meloen gekocht maar die is net niet rijp genoeg om te pureren en met de staafmixer wordt het echt soep. Ik dacht, misschien kan ik hem zo een stuk geven?
Rapley kan in principe vanaf 6 maanden inderdaad. Mits de baby al goed rechtop kan zitten.
  woensdag 8 juli 2020 @ 10:30:57 #260
149959 SQ
snelle trees
pi_193986320
Ik gaf Noud al wel eerder watermeloen hoor. Mits rechtop natuurlijk :)
Maar goed, mijn kinderen hebben beiden nooit gepureerd eten geblieft dus dat was ook de enige manier :')
disclaimer
pi_193986470
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 10:05 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Rapley kan in principe vanaf 6 maanden inderdaad. Mits de baby al goed rechtop kan zitten.
Als in, in een kinderstoel? Nee, dan dondert ie nog om.
pi_193986495
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2020 10:42 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Als in, in een kinderstoel? Nee, dan dondert ie nog om.
Dan zou ik het nog niet wagen.
pi_193986973
Oké, dan wordt het meloensoep :Y)
  woensdag 8 juli 2020 @ 11:25:26 #264
149959 SQ
snelle trees
pi_193987028
Oh, ik zette m dan gewoon op schoot :P
disclaimer
pi_193987250
Thanks voor de tip van die mini pasta. Die ga ik eens proberen. Hoef ik het arme kind geen cement te geven.
We proberen regelmatig niet-gepureerde dingen te geven zoals brood en fruit maar dat gaat met weinig tot geen enthousiasme. Soms leidt het ertoe dat hij alles eruit gooit dus dat doen we liever los van de hapjes die hij met veel plezier eet.

Hij is nu echt te groot om comfortabel in de cosleeper te slapen. Dus op zijn eigen kamer de hele nacht. Ik mis hem. Bedje kan binnenkort op marktplaats dan.
pi_193988559
Bedankt voor de tips over de babycook. Ik ga ernaar kijken! Ik heb nog een maand, dat scheelt.
  woensdag 8 juli 2020 @ 14:01:01 #267
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_193989558
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juli 2020 11:25 schreef SQ het volgende:
Oh, ik zette m dan gewoon op schoot :P
Dat is ook helemaal prima! Ze hoeven nog niet zelfstandig te kunnen zitten als ze maar rechtop zitten ^O^

Wij gebruiken straks weer t opblaasbare verklein kussen van de Ikea stoel verwacht ik, zat onze dikke zoon klem in 8-) aangezien zus hem qua rollen achterna gaat komt dat wel goed :+
  woensdag 8 juli 2020 @ 18:06:42 #268
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_193993716
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2020 22:23 schreef Bottoms_up het volgende:
Nu we het toch hebben over hapjes. Hoe doen jullie pasta? Ik maak meestal alles apart klaar, vries het in kleine porties in en stel dan per dag een maaltijd samen.
Ik had pasta gekookt en proberen te pureren (want brokjes zijn :{w. We werken eraan) en zelfs na veel water toevoegen had ik uiteindelijk een mengsel dat vooral geschikt was om gaten in de muur op te vullen of om tegels vast te lijmen.
Prakken jullie pasta dan altijd gemengd met groenten?
Mini macaroni. Dus niet die baby, maar je hebt ook hele kleine macaronies.
  FOK!fossiel woensdag 8 juli 2020 @ 19:28:53 #269
1455 Keroppi
kool kikker
pi_193995090
Vandaag weer eens uit eten geweest, met de mini. Ons poppenhuisje heeft weer wel als voordeel dat we heel veel restaurants op loopafstand hebben. Dus tussen werk en baby-bedtijd lukt dat precies :)

Ik vreesde een beetje voor een vermoeidheids-meltdown, maar ze heeft tevreden brood en gepureerde avocado (hoorde eigelijk bij onze nacho's...) zitten eten. En als de barman coctails aan het shaken was, vond ze dat machtig interessant :D

Ik ga zo proberen die calorieën in een bootcamplesje te verbranden. Eens kijken hoe teleurstellend mijn fitheid is :P
Chick on a mission
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 9 juli 2020 @ 09:20:07 #270
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_194002701
11,5 maanden stempel en enting van Cb binnen.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_194003287
Wat fijn Keroppi! Hopelijk viel het mee met je fitheid.
pi_194003562
Pffff, volgens mijn komen mijn hormonen eruit / komt mijn normale hormoonhuishouding weer op gang. Ik ben me toch een partij depri en lusteloos zonder aanwijsbare oorzaak ;(
pi_194007856
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 10:21 schreef B.ertha het volgende:
Pffff, volgens mijn komen mijn hormonen eruit / komt mijn normale hormoonhuishouding weer op gang. Ik ben me toch een partij depri en lusteloos zonder aanwijsbare oorzaak ;(
*kijkt naar buiten*

Ik voel me ook depri :'( :P

On a sidenote: Ben al ruim een jaar niet ongesteld geweest, mis het niet :+
  donderdag 9 juli 2020 @ 17:13:27 #274
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_194008547
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2020 10:21 schreef B.ertha het volgende:
Zonder aanwijzbare oorzaak?
Kijk eens naar buiten. Het regent al dagen...
pi_194008797
Misschien ligt het niet alleen aan jou B.ertha. Hier exact hetzelfde. Man is de hele dag plus avond weg, baby is onwijs onrustig en huilt veel. Veel spugen/mondjes ook. Normaal is ze super makkelijk. Ik kom totaal niet toe aan mezelf en heb ook even gejankt vanmiddag. :’)
pi_194010367
Nou, ik weet ook wel een oorzaak hoor. Ik heb achter mekaar eerst thuis gezeten door bekkeninstabiliteit, keizersnede, baby die om de 2 uur kwam, volledig weggeregende februari en toen corona. Al die tijd heb ik niet meer dan een uurtje of twee echte me-time gehad. Ook nauwelijks leuke dingen gedaan, non-existent sociaal leven. Nog nooit op stap geweest met man zonder baby. En daar tussendoor ben ik ook nog even van baan gewisseld.

Afgelopen week ook besloten om wat losser te worden mbt corona, ook al vind ik dat spannend. Maar een depressie is erger dan corona, volgens mij :{ ik móet gewoon echt mijn zinnen gaan verzetten.
pi_194011478
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2020 19:00 schreef B.ertha het volgende:
Nou, ik weet ook wel een oorzaak hoor. Ik heb achter mekaar eerst thuis gezeten door bekkeninstabiliteit, keizersnede, baby die om de 2 uur kwam, volledig weggeregende februari en toen corona. Al die tijd heb ik niet meer dan een uurtje of twee echte me-time gehad. Ook nauwelijks leuke dingen gedaan, non-existent sociaal leven. Nog nooit op stap geweest met man zonder baby. En daar tussendoor ben ik ook nog even van baan gewisseld.

Afgelopen week ook besloten om wat losser te worden mbt corona, ook al vind ik dat spannend. Maar een depressie is erger dan corona, volgens mij :{ ik móet gewoon echt mijn zinnen gaan verzetten.
Herkenbaar gevoel maar dan om andere dingen. Sommige van die dingen moet ik nog wat mee maar kan nu moeilijk. Het begint nu wat makkelijker te worden want hij slaapt overdag in zijn bed. En ik heb sinds kort soms een avond mijn handen vrij. De zon begint een beetje terug te schijnen (figuurlijk dan toch :P ). En dat ondanks ongesteldheid.
pi_194018041
Vandaag de eerste volledige dag van Frum op het KDV. Ben benieuwd hoe ze het gaat vinden. Hopelijk heb ik alles ingepakt, haha. Ik ga haar zo wegbrengen. Toch ook wel fijn om een dagje voor mezelf te hebben. Ik ga eerst boodschappen doen en het huis helemaal poetsen en vanmiddag ga ik helemaal niks doen, in bed, met een serie. O+
pi_194018120
Klinkt als een fijne dag Quattro :)

Ik had gisteren niet moeten zeggen dat het beter ging. We hadden weer een ouderwetse avond. In het kwadraat.
Mr Prot ging vrij vlot slapen maar was om 20u30 WAKKER. Wilde alleen maar spelen (maar niet rustig alleen in bed ofzo). Sliep pas finaal om 1 en was iets over 4 weer even wakker. Om 5u30 weer. En nu krijg ik hem niet wakker :')
Jammer dat ik geen koffie drink :O
  FOK!fossiel vrijdag 10 juli 2020 @ 08:04:40 #280
1455 Keroppi
kool kikker
pi_194018131
@QuattroF Je kan ook de hele dag in bed liggen met series ;) en niet poetsen ;)

Bleeh ik heb geen zin in deze dag. Ik verga van de spierpijn (door eerder genoemd bootcamp-klasje) heb amper 5 uur geslapen (door onbedaarlijk huilende baby 's nachts, we zijn echt 3 uur met haar bezig geweest) en ga de komende 18 uur nog niet slapen vanwege een late dienst :{

Ondanks haar gemiste uren in de nacht was ze 's ochtends op het gebruikelijke tijdstip wakker. Dus die is ook een beetje cranky -O-
Chick on a mission
  FOK!fossiel vrijdag 10 juli 2020 @ 08:07:26 #281
1455 Keroppi
kool kikker
pi_194018148
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 08:02 schreef Bottoms_up het volgende:

Jammer dat ik geen koffie drink :O
Ik ook niet, Cola Zero ftw vandaag. Sorry tandarts
Chick on a mission
pi_194018171
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2020 19:48 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]

Herkenbaar gevoel maar dan om andere dingen. Sommige van die dingen moet ik nog wat mee maar kan nu moeilijk.
Jij doelt hier wellicht niet op maar het doet me er wel aan denken: dat is voor mij een van de (weinige) voordelen van corona geweest. Afspraken met de psycholoog gaan via beeldbellen! Een stuk fijner dan dat ik een oppas moet regelen voor de kleine telkens. Nu kan ik gewoon afspraken plannen terwijl ze slaapt :)
pi_194018173
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 07:53 schreef QuattroF het volgende:
Vandaag de eerste volledige dag van Frum op het KDV. Ben benieuwd hoe ze het gaat vinden. Hopelijk heb ik alles ingepakt, haha. Ik ga haar zo wegbrengen. Toch ook wel fijn om een dagje voor mezelf te hebben. Ik ga eerst boodschappen doen en het huis helemaal poetsen en vanmiddag ga ik helemaal niks doen, in bed, met een serie. O+
Spannend! En wat goed dat je dan een lekker dagje voor jezelf hebt O+
  vrijdag 10 juli 2020 @ 08:28:33 #284
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_194018298
Lekker QF!! Hopelijk kan je goed genieten O+

Hier wordt Erwt standaard rond 6.00 wakker en dan rond 6.30 gaat z’n alarm aan _O-
Maakt ook niet uit hoelaat hij naar bed gaat, het blijven deze tijden _O-
pi_194018484
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 08:10 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Jij doelt hier wellicht niet op maar het doet me er wel aan denken: dat is voor mij een van de (weinige) voordelen van corona geweest. Afspraken met de psycholoog gaan via beeldbellen! Een stuk fijner dan dat ik een oppas moet regelen voor de kleine telkens. Nu kan ik gewoon afspraken plannen terwijl ze slaapt :)
Ik doel wel op zoiets (geen psych maar praktijk die gespecialiseerd is in alles omtrent zwangerschap), maar ik vind videobellen met mensen die ik nog niet heb gezien lastig. En zo dringend is het niet. Het was anders geweest als ik voor corona al ging.
En over het afspraken plannen tijdens slaapjes: zie hierboven :D
Plannen zit er meestal niet in.
pi_194020955
:* voor alle lotgenoten

Iets heel anders, ligt jullie baby ook weleens even in het niets te staren? Echt helemaal afwezig, terwijl het nog geen bedtijd is, om vervolgens weer 'online' te komen?
  FOK!Fotograaf vrijdag 10 juli 2020 @ 12:45:58 #287
148247 taxibabe
pi_194021669
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 12:09 schreef B.ertha het volgende:
:* voor alle lotgenoten

Iets heel anders, ligt jullie baby ook weleens even in het niets te staren? Echt helemaal afwezig, terwijl het nog geen bedtijd is, om vervolgens weer 'online' te komen?
Ja, meestal is hij dan aan het plassen :')

Hier is meneer de reus weer goedgekeurd bij de 9 maanden controle, 10,775 kg en 76,5 cm!
De verwachting is dat hij minimaal 1.90 gaat worden :')
pi_194022413
Bedankt allemaal! Het huis is schoon en ik lig heerlijk te niksen. Het wegbrengen ging goed en aan de app te zien heeft ze het naar naar zin. Ze leggen alles vast wat ze doen met de kindjes, maar ook de slaapjes en flesjes. Superleuk om te volgen.

@B.ertha Ja dat doet Frum ook weleens. Vooral in de box. Geen idee waarom.

En wat fijn @taxibabe . En later 1.90 is een mooie lengte voor een man! Zijn jullie ook lang allebei?
  FOK!Fotograaf vrijdag 10 juli 2020 @ 13:42:24 #289
148247 taxibabe
pi_194022546
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 13:31 schreef QuattroF het volgende:
Bedankt allemaal! Het huis is schoon en ik lig heerlijk te niksen. Het wegbrengen ging goed en aan de app te zien heeft ze het naar naar zin. Ze leggen alles vast wat ze doen met de kindjes, maar ook de slaapjes en flesjes. Superleuk om te volgen.

@:B.ertha Ja dat doet Frum ook weleens. Vooral in de box. Geen idee waarom.

En wat fijn @:Taxibabe . En later 1.90 is een mooie lengte voor een man! Zijn jullie ook lang allebei?
Ja, ik ben 1.78 en mijn man is 1.86. Zijn andere 2 zonen zijn klein, allebei rond de 1.70, maar hun moeder is heel klein, 1.55 ofzo.

De grote broers lachen er gelukkig wel om, ze zeggen zelf dat als hij later groot is en zegt 'Ik haal mijn grote broers erbij!', dat er dan 2 kleine mannen aankomen _O-
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 10 juli 2020 @ 15:13:17 #290
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_194023528
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 12:45 schreef taxibabe het volgende:

[..]

Hier is meneer de reus weer goedgekeurd bij de 9 maanden controle, 10,775 kg en 76,5 cm!
:D. Hier met 11,5 mnd nu 9,105 en 73 cm.

Wilden voor zijn verjaardag een loopfiets, ben blijft ik ben gaan passen, want de trybike waarde aan dachten, daar is meneer nog veel te klein voor. Nu een andere leuke uitgezocht.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_194023693
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 13:42 schreef taxibabe het volgende:

[..]

Ja, ik ben 1.78 en mijn man is 1.86. Zijn andere 2 zonen zijn klein, allebei rond de 1.70, maar hun moeder is heel klein, 1.55 ofzo.

De grote broers lachen er gelukkig wel om, ze zeggen zelf dat als hij later groot is en zegt 'Ik haal mijn grote broers erbij!', dat er dan 2 kleine mannen aankomen _O-
Haha wat schattig! Dat wordt een lange vent later. Ik denk dat Frum ook lang wordt. Ik ben 1.77 en mijn man 1.94. Ze zal sowieso haar moeder wel voorbij groeien denk ik zo.
  FOK!fossiel vrijdag 10 juli 2020 @ 21:24:18 #292
1455 Keroppi
kool kikker
pi_194028260
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 15:13 schreef Ynske het volgende:

[..]

:D. Hier met 11,5 mnd nu 9,105 en 73 cm.

Wilden voor zijn verjaardag een loopfiets, ben blijft ik ben gaan passen, want de trybike waarde aan dachten, daar is meneer nog veel te klein voor. Nu een andere leuke uitgezocht.
Welke als ik vragen mag? :)
Chick on a mission
pi_194028769
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 12:45 schreef taxibabe het volgende:

[..]

Flinke jongen :D
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 10 juli 2020 @ 22:08:54 #294
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_194028819
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 21:24 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Welke als ik vragen mag? :)
we zijn voor de Tiny Tot Plus gegaan van Kinderfeets

De gewone Tiny Tot paste ook, alleen zag je dat de laagste stand alweer aan de lage kant begon te worden, dus met deze kan hij net wat langer doen.

past goed bij zijn loopkar ;)
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!fossiel vrijdag 10 juli 2020 @ 22:20:23 #295
1455 Keroppi
kool kikker
pi_194028970
Leuk ding!

Ik vind zelf die tricycle van Veloretti ook zo gaaf ;) #hipster
Chick on a mission
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 10 juli 2020 @ 22:29:41 #296
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_194029148
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2020 22:20 schreef Keroppi het volgende:
Leuk ding!

Ik vind zelf die tricycle van Veloretti ook zo gaaf ;) #hipster
is inderdaad ook leuk ja, maar aan de minimale hoogte van 28 binnenkant benen komt onze klauterkabouter nog lang niet...
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 11 juli 2020 @ 10:46:00 #297
208890 June.
Seriously?
pi_194033899
Pff, draak heeft er net een uur over gedaan om in slaap te vallen voor zijn ochtendslaap :{ Scheeuwt dan alles bij elkaar en als we de slaapkamer binnenkomen is alles meteen weer goed. Er is dus niets aan de hand. Gisteren ging het ook al zo moeiizaam, terwijl hij normaal gesproken een goede slaper is,

Hoop dat het snel over is, dit is niks. Herkennen jullie zo'n fase rond 7,5 maand?
pi_194034255
Wij hebben het nu precies zo. Hij is nu 6,5 maand
  zaterdag 11 juli 2020 @ 11:18:29 #299
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_194034283
Wij hebben zoiets gehad rond 7 maanden en (achteraf) denk ik dat het met de tanden te maken had. Duurde nog even voor ze kwamen, maar goed.

Ik twijfel alleen of dit met z’n ochtendslaap was. Sowieso hebben we rond die tijd het derde slaapje eraf gedaan, want dat was hopeloos.

En Bertha; hier zit hij soms ook echt te staren. Dan lijkt hij even van de wereld haha
pi_194034311
+1. Maar vooral 's avonds (zie hierboven). Overdag sliep hij al niet makkelijk dus lastig om veel verschil te merken. Op de opvang ging het gisteren rampzalig blijkbaar. Hele lap tekst in zijn schriftje.
Hij is overmorgen 8 maanden maar drie weken te vroeg dus redelijk zelfde leeftijd :)
En ik wil er NIET bij vermelden dat hij vorige nacht doorsliep en maar 1 keer wakker werd tussen 21 en 9. En nu weer slaapt. Dat zeg ik dus NIET he :6
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')