Die gebruik ik. Ideaal!quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:58 schreef Tink89 het volgende:
En als je echt geen zin hebt om moeite te doen, heeft ah baby pasta, die is al heel, heel klein.
Die gebruik ik ook inderdaad. De sterretjes dan haha. Heb toen ook die rijst gekocht.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:58 schreef Tink89 het volgende:
En als je echt geen zin hebt om moeite te doen, heeft ah baby pasta, die is al heel, heel klein.
Rapley kan in principe vanaf 6 maanden inderdaad. Mits de baby al goed rechtop kan zitten.quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:05 schreef B.ertha het volgende:
Kan een baby van 6 maanden al aan de raply? Ik heb meloen gekocht maar die is net niet rijp genoeg om te pureren en met de staafmixer wordt het echt soep. Ik dacht, misschien kan ik hem zo een stuk geven?
Als in, in een kinderstoel? Nee, dan dondert ie nog om.quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:05 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Rapley kan in principe vanaf 6 maanden inderdaad. Mits de baby al goed rechtop kan zitten.
Dan zou ik het nog niet wagen.quote:Op woensdag 8 juli 2020 10:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Als in, in een kinderstoel? Nee, dan dondert ie nog om.
Dat is ook helemaal prima! Ze hoeven nog niet zelfstandig te kunnen zitten als ze maar rechtop zittenquote:
Mini macaroni. Dus niet die baby, maar je hebt ook hele kleine macaronies.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 22:23 schreef Bottoms_up het volgende:
Nu we het toch hebben over hapjes. Hoe doen jullie pasta? Ik maak meestal alles apart klaar, vries het in kleine porties in en stel dan per dag een maaltijd samen.
Ik had pasta gekookt en proberen te pureren (want brokjes zijn. We werken eraan) en zelfs na veel water toevoegen had ik uiteindelijk een mengsel dat vooral geschikt was om gaten in de muur op te vullen of om tegels vast te lijmen.
Prakken jullie pasta dan altijd gemengd met groenten?
*kijkt naar buiten*quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:21 schreef B.ertha het volgende:
Pffff, volgens mijn komen mijn hormonen eruit / komt mijn normale hormoonhuishouding weer op gang. Ik ben me toch een partij depri en lusteloos zonder aanwijsbare oorzaak
Zonder aanwijzbare oorzaak?quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:21 schreef B.ertha het volgende:
Pffff, volgens mijn komen mijn hormonen eruit / komt mijn normale hormoonhuishouding weer op gang. Ik ben me toch een partij depri en lusteloos zonder aanwijsbare oorzaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |