Haha, daar houd ik het op!quote:Op maandag 29 juni 2020 19:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die van mij krijgen nog borstvoeding en ik had van de week een pak dreumesmelk gekocht. Die vielen ze ook aan en werden ze heeeeel blij van.
Misschien gewoon blij van een andere smaak
ik ben gedwongen ah afbouwen, op de een of andere manier houdt mijn lijf de vraag niet bij en we zijn qua timing niet uitgelijnd. Dus Miepie wil tussen 1800-2100 het liefst clusteren en ik heb 's ochtends de meeste melkquote:Op maandag 29 juni 2020 09:47 schreef taxibabe het volgende:
Tnx! wb de bv, ik ben niet bewust aan het afbouwen. De eerste bv die is gestopt was de voeding voor het slapen, ik wilde pap gaan geven maar ik kolfde te weinig voor een volledige voeding. Dus pap gaan maken met kv, nog wel gekolfd voor voorraad voor werk. Maar toen kwam corona en mocht ik niet naar kantoor. Dus volle vriezer... uiteindelijk ook de voeding rond middaguur met gekolfde melk gaan doen, want de voorraad moest op vanwege de houdbaarheid. Dat is nu dus ook kv. Hij krijgt nu alleen 's morgens nog bv en daarna nog een beetje pap als ontbijt.
Ik hoop die ochtendvoeding nog wel ff te mogen geven.. het moment dat de gekolfde melk op was en overstapte op kunstvoeding vond ik wel een moeilijk momentje.
oh wow! Wat ergquote:Op maandag 29 juni 2020 22:08 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga maar eens testen met de middag fles te laten vallen en extra fruit oid aan te bieden. Met volledige BV ben ik met 6mnd gestopt en tot 7mnd alleen de ochtend.
Oh... En ons zoontje (8mnd) is ook slachtoffer geworden van een bijtertje. Hij gaf geen kick, dus ze zagen het pas later. Ze weten ook niet wie het was. Er stonden duidelijk 3 boventanden en 2 ondertanden in z'n wangetje
Schattig hè!quote:Op woensdag 1 juli 2020 20:34 schreef Keroppi het volgende:
Hehehehe ze heeft een nieuwe feature hoor, in haar handen klappen. Dus dat doet ze nu bij het opstaan, gedurende de dag, bij het in slaap vallenStiekem wel schattig.
Eerste entingen geen last gehad, wel wat meer geslapen dan normaal.quote:Op donderdag 2 juli 2020 14:22 schreef QuattroF het volgende:
Vanochtend weer naar het consultatiebureau geweest met Frum, 3 maanden oud is ze nu. Ze is goed gegroeid! 6110 gram en 61,5 cm lang. Ze heeft haar eerste prikjes gehad. Hopelijk krijgt ze er geen last van. Hebben jullie kindjes daar erg last van gekregen?
Die van ons was net wat makkelijker van slag, maar echt last van is een groot woord.quote:Op donderdag 2 juli 2020 14:22 schreef QuattroF het volgende:
Vanochtend weer naar het consultatiebureau geweest met Frum, 3 maanden oud is ze nu. Ze is goed gegroeid! 6110 gram en 61,5 cm lang. Ze heeft haar eerste prikjes gehad. Hopelijk krijgt ze er geen last van. Hebben jullie kindjes daar erg last van gekregen?
Ok. Dan ga ik ook voor 3. Al ligt het in de planning dat ik de kinderwagen niet zo heel veel ga gebruiken. Reserve is nooit wegquote:Op zondag 5 juli 2020 16:59 schreef QuattroF het volgende:
Ik heb twee lakentjes en twee dekentjes.
En daarnaast nog een set voor de kinderwagen. Ik was best regelmatig dus tot nu toe is dit meer dan voldoende. Al slaapt Frum sinds een maandje in een slaapzak, dus worden de lakens en dekens even niet gebruikt.
Ik zie ze nu ook goedkoper ja. Bij babypark zag ik ze alleen voor een hogere prijs staan. Maar goed, ik had wel moeten weten dat dat te hoog zou kunnen zijn, babypark vind ik echt asociaal duur.quote:Op zondag 5 juli 2020 17:46 schreef Mariposas het volgende:
¤200,-? Zo duur heb ik ze nog nooit gezien. Wij hadden er 1 van Done By Deer. Tweedehands via marktplaats voor ¤30,-. Ik vond ‘m wel fijn en we hebben ‘m veel gebruikt de eerste drie maanden. Wij hadden geen box dus daar legden we de baby meestal in.
Fijne tip! Ik zie al wat moois op mpquote:Op zondag 5 juli 2020 17:49 schreef automatic_ het volgende:
Ik zou ook voor een goedkopere gaan en niet die ‘echte’ van Sleepyhead ofzo. Wij hebben ook Done nu Deer en de kleur ging uit het assortiment haha. Dus die hadden we goedkoper. Als je op marktplaats kijkt, zijn er ook mensen die ze zelf maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |