SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
En Cinda danst met DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
en jij ook goedemorgenquote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
goedemorgen deed ff topic huntjequote:![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op zondag 7 juni 2020 11:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nog steeds geen stokj geapporteerd![]()
Met jou dan?![]()
![]()
![]()
Gaat zoals gewoonlijk.![]()
Zeker!quote:Op zondag 7 juni 2020 10:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Fijn voor een zondag! Zoals het hoort.
Hier alles prima. Beetje nadenken wat ik de rest van de dag ga doen.
Haha en ja, wij hebben hier ook nog geen idee wat te doen.
Behalve dat ik mevrouw ToT weer rij-theorie ga leren.![]()
![]()
Heeft haagsie een ban?quote:Op zondag 7 juni 2020 11:31 schreef stokj het volgende:
De mods hebben even rust om morgen weer de draad op te pakken.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Helleuh!
Enne; no offense @ je bike hoor!
Ow en we hadden hier ff een uitgebreide brunch; daarom was ik ineens weg!![]()
![]()
hey ToTquote:Op zondag 7 juni 2020 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
Behalve dat ik mevrouw ToT weer rij-theorie ga leren.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hey ToT Ja en met julliequote:
Haagsie is op vakantiequote:Op zondag 7 juni 2020 11:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Vakantie in eigen land, schijnt het.
En de pleuris breekt gelijk volledig uit in KLB.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
'quote:Op zondag 7 juni 2020 11:35 schreef ToT het volgende:
[..]
En de pleuris breekt gelijk volledig uit in KLB.
man man wat een bende in klbFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Vakantiequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Wat heb ik trouwens in mijn afwezigheid gemist, KLB kut ?
Dat was toch allang zo ?
Nieuwe namen voorbij zien komen in deze SC, volgens mij heb ik meer dan eenseizoen aan ONZ SC gemist
Ook in moeilijke tijden.![]()
Ja gaat goed, erg goed. Mega druk met werk e.d. dat er gewoon letterlijk geen uur tijd was. Moest van mezelf even een pas op de plaats doenquote:Op zondag 7 juni 2020 11:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoe gaat ie? Mis je hier wel hoorOok in moeilijke tijden.![]()
Ja snap ik......alles op z'n tijdquote:Op zondag 7 juni 2020 11:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja gaat goed, erg goed. Mega druk met werk e.d. dat er gewoon letterlijk geen uur tijd was. Moest van mezelf even een pas op de plaats doen![]()
![]()
Heerlijk ja misschien gister niet zon fijne dag voor mini Totje . gelukkig nu weer wel. had even bokkepruik opquote:Op zondag 7 juni 2020 11:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Prima hier hoor!
Mini-ToT is ongelooflijk vrolijk!WÁT een verschil met gisteren zeg!
Het gaat langzaam de iets betere kant op, mijn schildklier hield er een paar maanden geleden bijna mee op , zo traag was hij geworden , maar de bloedwaarden zijn alweer een stuk beter en vooral stabieler nu. Ik hoop dat het zich weer gaat herstellen en dat hij steeds weer ietsie sneller gaat werken , en ik me beter ga voelenquote:
Maar ik moet dus geduld hebben , en dat is mijn grootste valkuil : geduld hebben![]()
Ik moet dus afwachten![]()
Hoest met charming Mini ToT?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik ben niet nieuw hoor op fok ... en kwam heel af en toe hierquote:Op zondag 7 juni 2020 11:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dat was toch allang zo ?
Nieuwe namen voorbij zien komen in deze SC, volgens mij heb ik meer dan eenseizoen aan ONZ SC gemistFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Whut?quote:Op zondag 7 juni 2020 11:35 schreef ToT het volgende:
[..]
En de pleuris breekt gelijk volledig uit in KLB.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Gibsie!!quote:Op zondag 7 juni 2020 11:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Goedemorgen vanuit het regenachtige Groningen![]()
![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zondag 7 juni 2020 11:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Goedemorgen vanuit het regenachtige GroningenGibsie!
![]()
![]()
Ja 1 modje heeft ontslag genomen, de ander is op vakantie en je hebt nu een enorme regen aan lemmings en nog ergere kuttopics dan normaal, waar allemaal niks aan gedaan wordt.quote:Op zondag 7 juni 2020 11:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dat was toch allang zo ?
Nieuwe namen voorbij zien komen in deze SC, volgens mij heb ik meer dan eenseizoen aan ONZ SC gemist![]()
Jouw username voor mij wel, nog niet eerder zien posten. Maar goed het zal mijn aandacht vast ontglipt zijn.quote:Op zondag 7 juni 2020 11:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuw hoor op fok ... en kwam heel af en toe hierOok in moeilijke tijden.![]()
quote:Op zondag 7 juni 2020 11:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja gaat goed, erg goed. Mega druk met werk e.d. dat er gewoon letterlijk geen uur tijd was. Moest van mezelf even een pas op de plaats doen![]()
![]()
![]()
Ja het lijkt er ook op dat zijn tandjes hem wat dwars zaten. Mevrouw ToT heeft hem druppeltjes gegeven vanochtend en dat maakte een wereld van verschil, blijkbaar.quote:Op zondag 7 juni 2020 11:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Heerlijk ja misschien gister niet zon fijne dag voor mini Totje . gelukkig nu weer wel. had even bokkepruik op![]()
Lekker dingquote:Op zondag 7 juni 2020 11:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zit net op jou te reageren![]()
![]()
Hey stuk!!![]()
Och de beerput is nog meer beerput geworden ?quote:Op zondag 7 juni 2020 11:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja 1 modje heeft ontslag genomen, de ander is op vakantie en je hebt nu een enorme regen aan lemmings en nog ergere kuttopics dan normaal, waar allemaal niks aan gedaan wordt.
Gibsebibsquote:Op zondag 7 juni 2020 11:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Poetsesnoets <3
[..]
TotusToTalum![]()
HOLD THE LINE![]()
NIET HOLD THE LINE![]()
![]()
Das niet zo fijn
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zondag 7 juni 2020 11:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het gaat langzaam de iets betere kant op, mijn schildklier hield er een paar maanden geleden bijna mee op , zo traag was hij geworden , maar de bloedwaarden zijn alweer een stuk beter en vooral stabieler nu. Ik hoop dat het zich weer gaat herstellen en dat hij steeds weer ietsie sneller gaat werken , en ik me beter ga voelen
Maar ik moet dus geduld hebben , en dat is mijn grootste valkuil : geduld hebben![]()
Ik moet dus afwachten![]()
Hoest met charming Mini ToT?Oeiiii dat klinkt niet best! Wel fijn dat het weer aan het herstellen is!
Mini-ToT staat hier in z'n luier met zijn speelgoedpannetjes te koken op een eetstoel.Hij gebruikt een rietje als spatel om mee te roeren.
Hij geniet volop van aandacht!![]()
![]()
Och ja tandjes.....dat kan zo vervelend zijn....quote:Op zondag 7 juni 2020 11:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het lijkt er ook op dat zijn tandjes hem wat dwars zaten. Mevrouw ToT heeft hem druppeltjes gegeven vanochtend en dat maakte een wereld van verschil, blijkbaar.![]()
![]()
Dat laatste had ik al gezien jaquote:Op zondag 7 juni 2020 11:48 schreef ToT het volgende:
[..]Oeiiii dat klinkt niet best! Wel fijn dat het weer aan het herstellen is!
Mini-ToT staat hier in z'n luier met zijn speelgoedpannetjes te koken op een eetstoel.Hij gebruikt een rietje als spatel om mee te roeren.
Hij geniet volop van aandacht!![]()
![]()
Lekker joch
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hallo, het is al kut genoeg dat ik steeds voor haags wat moet verzinnen hierop, en nu begin jij ook al?quote:Hij is fijn!
![]()
quote:Op zondag 7 juni 2020 11:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Och de beerput is nog meer beerput geworden ?![]()
![]()
FoetsiePaaiquote:Op zondag 7 juni 2020 11:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gibsebibs![]()
NIET HOLD THE LINE![]()
![]()
Das niet zo fijn![]()
niet erg aangenaam kennis te maken kromme zin moet staan niet erg dat je mij niet zag en aangenaam kennis te makenquote:Op zondag 7 juni 2020 11:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jouw username voor mij wel, nog niet eerder zien posten. Maar goed het zal mijn aandacht vast ontglipt zijn.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op zondag 7 juni 2020 11:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Hallo, het is al kut genoeg dat ik steeds voor haags wat moet verzinnen hierop, en nu begin jij ook al?Hij is fijn!
Haags is effe weg Da's ook wel effe fijn
Dat is fijn voor mini Tot en tandjesquote:Op zondag 7 juni 2020 11:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het lijkt er ook op dat zijn tandjes hem wat dwars zaten. Mevrouw ToT heeft hem druppeltjes gegeven vanochtend en dat maakte een wereld van verschil, blijkbaar.
Huts ga eens werken zo ietsFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Sjonge jonge jonge, het zal ook niet.quote:Dat mag jij vinden. Ik zit er niet zo meequote:Op zondag 7 juni 2020 11:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
niet erg aangenaam kennis te maken
quote:Op zondag 7 juni 2020 11:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Haags is effe weg Da's ook wel effe fijn
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
oeps moest staan aangenaam kennis te maken mijn excuusquote:Op zondag 7 juni 2020 11:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Sjonge jonge jonge, het zal ook niet.
[..]
Dat mag jij vinden. Ik zit er niet zo mee![]()
![]()
quote:Op zondag 7 juni 2020 11:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
niet erg aangenaam kennis te maken kromme zin moet staan niet erg dat je mij niet zag en aangenaam kennis te makenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja we dachten dat hij al een volledig gebit had, maar blijkbaar is het soms toch nog iets gevoelig.quote:Op zondag 7 juni 2020 11:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat is fijn voor mini Tot en tandjes
Hij vindt het tegenwoordig ook leuk om echt zijn tandjes flink te laten zien als hij blij is!![]()
![]()
Geen probleem, kan gebeuren. Insgelijks.quote:Op zondag 7 juni 2020 11:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oeps moest staan aangenaam kennis te maken mijn excuus![]()
dat is toch heerlijk ... ja mini mensjes ik hou er van en de opmerkingen somsquote:Op zondag 7 juni 2020 11:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we dachten dat hij al een volledig gebit had, maar blijkbaar is het soms toch nog iets gevoelig.
Hij vindt het tegenwoordig ook leuk om echt zijn tandjes flink te laten zien als hij blij is!Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
KLB / Onderneem actie tegen de KLB verneukersquote:Op zondag 7 juni 2020 11:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Sjonge jonge jonge, het zal ook niet.![]()
was wel een hele kromme zin van mijquote:Op zondag 7 juni 2020 11:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Geen probleem, kan gebeuren. Insgelijks.![]()
![]()
Geen zorgen, foutje, maak ik ook wel eens.quote:Op zondag 7 juni 2020 11:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
was wel een hele kromme zin van mij![]()
zag er wel erg onvriendelijk uit maar goed , opgelostquote:Op zondag 7 juni 2020 11:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Geen zorgen, foutje, maak ik ook wel eens.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik denk niet dat het wat gaat uithalenquote:Op zondag 7 juni 2020 11:56 schreef ToT het volgende:
[..]
KLB / Onderneem actie tegen de KLB verneukers![]()
Ik kom daar al niet eens meerMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Mwah, het gaat op dezelfde manier maar door denk ikquote:Op zondag 7 juni 2020 11:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah! En is dat een goed teken?![]()
Grapjas![]()
![]()
quote:Op zondag 7 juni 2020 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
Behalve dat ik mevrouw ToT weer rij-theorie ga leren.Pikt ze het goed op?
![]()
Dan zal het wel goed zijn neem ik aanquote:Op zondag 7 juni 2020 12:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Mwah, het gaat op dezelfde manier maar door denk ik![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Haha ja gaat wel goed maar soms zou je willen dat het wat beter ging.quote:Op zondag 7 juni 2020 12:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan zal het wel goed zijn neem ik aan![]()
![]()
In MUZ mis ik hem niet iigquote:Op zondag 7 juni 2020 12:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee hij is even 'op rust'. Een aantal dingen doen enzo.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Als alles alleen maar goed gaat is er ook niks aan natuurlijkquote:Op zondag 7 juni 2020 12:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha ja gaat wel goed maar soms zou je willen dat het wat beter ging.![]()
Geldt voor het tegenovergestelde ook trouwens
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Post haags daar ook ja?quote:nooit gezien
Mis hem wel een beetje hier
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
NOOIT!!quote:Op zondag 7 juni 2020 12:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Sorry ik riep heel hard HAAA !
Ben ik nu een klootzak![]()
?
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Precies dat dus!quote:Op zondag 7 juni 2020 12:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als alles alleen maar goed gaat is er ook niks aan natuurlijk![]()
Geldt voor het tegenovergestelde ook trouwens![]()
Ha die Gibs, alles kloek in de broek (en met de rest)?quote:Op zondag 7 juni 2020 12:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Sorry ik riep heel hard HAAA !
Ben ik nu een klootzak![]()
?
![]()
Alleen maar liefde van jouquote:
Ja prima, gaat goed hier. Heeft jouw supervisie hier bijgedragen aan een soepel verloop van de SC ?quote:Op zondag 7 juni 2020 12:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Gibs, alles kloek in de broek (en met de rest)?Ook in moeilijke tijden.![]()
Ja !quote:Op zondag 7 juni 2020 12:06 schreef engine het volgende:
[..]
Post haags daar ook ja?nooit gezien
Mis hem wel een beetje hier![]()
Normaliter iedere ochtend met 'Ik hou van mij'en Oh Oh Den haag'![]()
![]()
Sinds wanneer is hij weg dan?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nee KLB is gewoon verloren. Het debiele kloontjesleger heeft de boel daar echt in handen.quote:Op zondag 7 juni 2020 12:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het wat gaat uithalen![]()
Ik kom daar al niet eens meer![]()
Gibsiequote:Op zondag 7 juni 2020 12:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Alleen maar liefde van jou
[..]
Ja prima, gaat goed hier. Heeft jouw supervisie hier bijgedragen aan een soepel verloop van de SC ?Ik heb je gemist hier
![]()
En @dud0r ook trouwens![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
is op vakantieeeeeequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ik mis haag enormquote:Op zondag 7 juni 2020 12:06 schreef engine het volgende:
[..]
Post haags daar ook ja?nooit gezien
Mis hem wel een beetje hierFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Oh absoluut! Ik lees de grote stukken tekst en geef een samenvatting van de belangrijkste punten en dan snapt ze het ook meteen.quote:
Verkeersborden begreep ze ook zo, en heel veel dingen zijn gewoonweg logisch.
- Wees voorzichtig in woonwijken.
- Wees voorzichtig bij fietsers in de buurt.
- Wees voorzichtig bij spelende kinderen.
- Wees voorzichtig in onduidelijke situaties.
- Wees voorzichtig.....enz.
Dan zeg ik zo tegen haar: "In short: just don't be a dick in traffic."![]()
sinds vorige week vrijdag is hij op vak gegaanquote:Op zondag 7 juni 2020 12:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja !![]()
![]()
Sinds wanneer is hij weg dan?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
doelbewust iets slopenquote:Op zondag 7 juni 2020 12:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee KLB is gewoon verloren. Het debiele kloontjesleger heeft de boel daar echt in handen.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Als je "Oh oh Den Haag" mist, moet je eens hier op bezoek komen: de buurman draait dat sowieso wekelijks en soms wel meerdere keren per week KEIhard met de achterdeur open. En het liefst het hele live album waar het op staat. (Veel gepraat en gelach tussendoor.quote:Op zondag 7 juni 2020 12:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja !![]()
![]()
Sinds wanneer is hij weg dan?)
![]()
Precies dat ja ! De sfeer is echt treurig daar , jammer wel .quote:Op zondag 7 juni 2020 12:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee KLB is gewoon verloren. Het debiele kloontjesleger heeft de boel daar echt in handen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik jou ook, goed je weer 's te zien postenquote:Op zondag 7 juni 2020 12:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
GibsieIk heb je gemist hier
![]()
En @:dud0r ook trouwens![]()
Dat overdreven straattaal-gebruik, patsen over auto's en dure schoenen/kleding wat men beweert te hebben, neerkijken op anderen om achterlijke redenen, topics die werkelijk NER-GENS op slaan, elkaar volledig de hemel in pijpen (misschien het ene kloontje van 1 persoon die dat met meerdere van zijn andere kloontjes doet) enz.quote:Op zondag 7 juni 2020 12:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Precies dat ja ! De sfeer is echt treurig daar , jammer wel .![]()
quote:Op zondag 7 juni 2020 12:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je "Oh oh Den Haag" mist, moet je eens hier op bezoek komen: de buurman draait dat sowieso wekelijks en soms wel meerdere keren per week KEIhard met de achterdeur open. En het liefst het hele live album waar het op staat. (Veel gepraat en gelach tussendoor.)
Sinds corona is hier standaard iedere zaterdag een of andere debiele nep zanger aan het optreden in een flat achter mij
![]()
Ik had al een hekel aan schlager muziek en dan krijg je dit iedere zaterdag voor je kiezen![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Lekker opbeurend liedje ookquote:Op zondag 7 juni 2020 12:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]Sinds corona is hier standaard iedere zaterdag een of andere debiele nep zanger aan het optreden in een flat achter mij
![]()
Ik had al een hekel aan schlager muziek en dan krijg je dit iedere zaterdag voor je kiezen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 juni 2020 12:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja !![]()
![]()
Sinds wanneer is hij weg dan?![]()
Een goede week zoiets.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |