@Zilverenvisquote:
WR is m'n vrindquote:Op woensdag 3 juni 2020 13:21 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
@:Zilverenvis
Nu consequent zijn, hè.
er worden hier posts weggepoetstquote:Op woensdag 3 juni 2020 13:19 schreef Solotovski het volgende:
Het wordt tijd dat er eens streng wordt opgetreden tegen een bepaalde groep welke verantwoordelijk is voor het verpesten van heel KLB.
Bloed en bans zullen er vloeien, we will stand our ground and fight.
Mensen zijn het zat en er wordt weinig tot niks aan gedaan EN DAAR MOET EN ZAL VERANDERING IN KOMEN
Ik ben ziedendquote:Op woensdag 3 juni 2020 13:27 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Je klinkt een beetje opgeFok!t Solotov.
K zie niksquote:Op woensdag 3 juni 2020 13:29 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Nee, ziendend. Alziend oog heb jij.
Ik kook nog net nietquote:Op woensdag 3 juni 2020 13:30 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Je boze oog is verblind door woede.
Moderators kunnen niet bannen. Dat weet je ook wel.quote:Op woensdag 3 juni 2020 13:32 schreef Quotidien het volgende:
Had je zelf kunnen doen voordat je weggestuurd werd natuurlijk.
Volledig mee eens.quote:Op woensdag 3 juni 2020 13:19 schreef Solotovski het volgende:
Het wordt tijd dat er eens streng wordt opgetreden tegen een bepaalde groep welke verantwoordelijk is voor het verpesten van heel KLB.
Bloed en bans zullen er vloeien, we will stand our ground and fight.
Mensen zijn het zat en er wordt weinig tot niks aan gedaan EN DAAR MOET EN ZAL VERANDERING IN KOMEN
Wat wil die doen dan? een VKtje?quote:Op woensdag 3 juni 2020 13:36 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dit zou ik niet pikken @Solotovski
Dan had hij niet moeten beginnen met schelden nu denk ikquote:Op woensdag 3 juni 2020 13:40 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Wat wil die doen dan? een VKtje?
eerst je moderatorschap opzeggen, dan met hangende pootjes terug komen, vervolgens weer op zwart gaan en een paar dagen later #anoniem gaan?
quote:Op woensdag 3 juni 2020 13:41 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dan had hij niet moeten beginnen met schelden nu denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |