Typen we gewoon hier? Dan laat ik em in het docking station staan.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:27 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik ga nu even die bomen uit de gront halen en dan kom ik langs.
Denk dat @Amee 's nachts wel eens stiekem langskomt om em te knuffelenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe kent Mini-ToT haar trouwens?Net onder het eten noemde hij haar naam!
Ja jongen gewoon hier, of in de dm.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:30 schreef engine het volgende:
[..]
Typen we gewoon hier? Dan laat ik em in het docking station staan.
Dat zal het zijn ja!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:30 schreef engine het volgende:
[..]
Denk dat @:amee 's nachts wel eens stiekem langskomt om em te knuffelen
GEKOMEN!!!!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:30 schreef engine het volgende:
[..]
goed zoquote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:17 schreef ToT het volgende:
Mijn hemel, al die lemmings die nu in KLB aangemaakt worden!
2 modjes weg (waarvan eentje op vakantie) en de pleuris breekt uit.
linkiequote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:17 schreef ToT het volgende:
Mijn hemel, al die lemmings die nu in KLB aangemaakt worden!
2 modjes weg (waarvan eentje op vakantie) en de pleuris breekt uit.
thnx ff rellenquote:
weer ff kijkenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Al die topics over Airfryers, Bob de Geus enz.
Hoe kan iemand nou klagen over een airfryerquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Al die topics over Airfryers, Rob de Geus enz.
Kijk vooral naar alle OP's van de topics die naar mensen vernoemd zijn en vergelijk ze onderling.quote:
Ja daarmee bedoelen ze die Ghanese racist.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:35 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe kan iemand nou klagen over een airfryer
Ah zo ja die bijnaam kende ik welquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daarmee bedoelen ze die Ghanese racist.
Man man wat een zooitjequote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daarmee bedoelen ze die Ghanese racist.
Zie het niet meer. Ruimt lekker op. Neem soms wel een kijkje maar hoef die zooi niet standaard te zien.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Man man wat een zooitje
nee ik denk ook veel verzonnen shitquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:39 schreef engine het volgende:
[..]
Zie het niet meer. Ruimt lekker op. Neem soms wel een kijkje maar hoef die zooi niet standaard te zien.
Whaaaa!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe kent Mini-ToT haar trouwens?Net onder het eten noemde hij haar naam!
Ik wil ook wel op die jongen passen hoor!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben zijn nachtfeequote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:30 schreef engine het volgende:
[..]
Heb al de hele dag opstaan. Echt leuk gedaan weerquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:58 schreef Moonlight het volgende:
Mochten er nog mensen los willen gaan
https://www.intentsfestival.nl/live/
Samen oppassen?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:00 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik wil ook wel op die jongen passen hoor!
Heb je ook zo'n stokje?quote:
Heerlijk !!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Heb al de hele dag opstaan. Echt leuk gedaan weer![]()
![]()
Laat zien danquote:
Dit soort opmerkingenquote:
engine check is je dmquote:
Twijfel of ik geïnteresseerd benquote:
quote:
ik zoek eerder 50quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:38 schreef RTR het volgende:
Ik heb een DM gestuurd met mijn 55cm als bewijs maar niemand hapte, letterlijk
Niks ontvangen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:38 schreef RTR het volgende:
Ik heb een DM gestuurd met mijn 55cm als bewijs maar niemand hapte, letterlijk
Ik kan hem wel iets korter makenquote:
dealquote:
99,9993%quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee ik denk ook veel verzonnen shit
vreselijk toch paar posten gezet en weg ben ik weerquote:
maare ben je dat zelf op je ui? wat rijd je ?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vreselijk toch paar posten gezet en weg ben ik weer
Nee schat ben ik niet ik ben een damequote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
maare ben je dat zelf op je ui? wat rijd je ?
ik rij zelf een renauldquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
maare ben je dat zelf op je ui? wat rijd je ?
Niet te zien vanaf mijn punt.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee schat ben ik niet ik ben een dame
Bij mij mag je altijd wel achterop andersquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
als ik heel lief ben mag ik wel achterop
maar hopelijk wel aan mijn naam en mag afgekort worden Jacqquote:
Kom dan jOnguhquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bij mij mag je altijd wel achterop anders![]()
![]()
Ja dat wel..maar niet te zien of man of vrouw was op die motor/scooter..quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
maar hopelijk wel aan mijn naam en mag afgekort worden Jacq
ja ben niet verlegen of bang zit graag achteropquote:
Gaaf!!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja ben niet verlegen of bang zit graag achterop
Hou van uitdagingen en jij want mij mee achterop nemen is al een uitdaging hoorquote:
Rijdt toch liever zelf als het kan ..1300 cc 2 cilinder 180pk/140nm bij 190kgquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:02 schreef RTR het volgende:
Sws mensen wat bang zijn achterop te zitten![]()
Is het lekkerste wat er is man, niet zelf rijden![]()
Oeh...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik ben niet zo enorm groot niet viesdik waai er zo af dus hou je straks vast
Achterop zitten vind ik serieus echt saai.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:02 schreef RTR het volgende:
Ja tog, Ik heb geen motorrijbewijs broer. Ik zit er rustig achter met open helm en jonkoquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Rijdt toch liever zelf als het kan ..1300 cc 2 cilinder 180pk/140nm bij 190kg![]()
![]()
![]()
ik ben niet bang gewoon goed strak tegen aan gaan zitten. en gaan. mee gaan en hoppaquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:02 schreef RTR het volgende:
wat heb je er voor 1quote:
Klopt man. Ik rijd op verrijkers enzo. Leuk speelgoedquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Achterop zitten vind ik serieus echt saai.
Laat mij zelf maar lekker kneuren!
Kom dan Jonguhquote:
Begrijp ik heel goedquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Rijdt toch liever zelf als het kan ..1300 cc 2 cilinder 180pk/140nm bij 190kg![]()
![]()
![]()
Verrijkers?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:07 schreef RTR het volgende:
[..]
Klopt man. Ik rijd op verrijkers enzo. Leuk speelgoed![]()
wouw schitterendquote:
Of lekker voorop!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Tot moet ik op spatbord zitten ofzo
coolquote:
Geluk dat dat altijd goed is gegaan ..kan ook onder je kont wegschuiven...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:09 schreef ToT het volgende:
Reed enorm schokkerig als je rustig wilde toeren, hij was alleen om hard mee op te trekken, maar in de bochten kreeg je een vonkenregen door het lage frame.
Maar het ergste was dat de gaskabel om de 100 km of zo bleef knappen.
Klopt ja. Twee-cilinders gaan ook nooit kapot vanwege slechte smering maar de koppeling nekt ze vaakquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Geluk dat dat altijd goed is gegaan ..kan ook onder je kont wegschuiven...
Joh dat is het karakter van een 2 cilinder he...koppel...
Deze is ook heel bokkig laag in toeren ..
Nee hij was opgeboord van 883 naar 1200cc, maar de cilinderkop hebben ze verder origineel gelaten. Dat schijnt de compressie totaal te verneuken en dat resulteert weer in bokkig gedrag.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Schuiven heb ik een keer met een ZZR gedaan, maar kon op het laatste moment nog nét corrigeren.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik lag met deze ktm in de bosjes...in de ardennen..10k schadequote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Schuiven heb ik een keer met een ZZR gedaan, maar kon op het laatste moment nog nét corrigeren.
Ja toch welquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik lag met deze ktm in de bosjes...in de ardennen..10k schade![]()
Verzekerd hequote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]Daaaaaaamn bro!
Ik heb onlangs voor het eerst sinds 25 jaar schade met de auto gehad. Achteruit tegen een fout geparkeerde auto aan geknald!
Met de motor nooit onderuit gegaan gelukkig.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Verzekerd he..motor stond al eerder bij de dealer in Nederland dan ik terug was van de vakantie ...alle oorlogsmusea afgeweest daaro vandaag trouwens d day normandie 76 jaar geleden
Ziet er netjes uit maar totaal niet mijn ding...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[ afbeelding ]
dze is het geerd
Ik krijg er een beeld van schattige Japanse meisjes in een zwarte tutu bij, of totaal uitgebluste jonge carrière-rakkers die te veel hooi op hun vork hebben genomen!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit maar totaal niet mijn ding...
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik krijg er een beeld van schattige Japanse meisjes in een zwarte tutu bij, of totaal uitgebluste jonge carrière-rakkers die te veel hooi op hun vork hebben genomen!
Een oude leidinggevende van mij (dat gastje was volgens mij toen nog jonger dan ik) reed op ongeveer zo'n ding.quote:
Beter!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:32 schreef Geerd het volgende:
Vanaf 15juni grenzen weer wat open...dus beetje geluk gaat mijn motorvakantie nog door aug/sept
Blijft een indrukwekkend staaltje motortechniek om naar te kijken ook.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:25 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens mijn meest recente fietsje.
Als mevrouw ToT haar rijbewijs heeft, koopt ze misschien een cheap-ass klein wagentje, óf ik koop een motor en dat zij de Prius dan gebruikt.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik krijg er een beeld van schattige Japanse meisjes in een zwarte tutu bij, of totaal uitgebluste jonge carrière-rakkers die te veel hooi op hun vork hebben genomen!
ja en jij?quote:
Ben nog een beetje slaperig. Ik hoorde al dat de dossiers zijn gekomen dus ga zo opstaan en ontbijten 🍳quote:
dossiers okequote:Op zondag 7 juni 2020 09:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Ben nog een beetje slaperig. Ik hoorde al dat de dossiers zijn gekomen dus ga zo opstaan en ontbijten 🍳
okequote:Op zondag 7 juni 2020 09:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja en de ochtendinlichtingen staan ook al op mij te wachten. Maarja 😛
Spannende zakenquote:Op zondag 7 juni 2020 10:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Succes met je dossiers en inlichtingen......zit er nog wat spannends tussen?
bffquote:
Heftig leven hoor stokkiequote:Op zondag 7 juni 2020 10:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Spannende zaken:
Men maakt zich (terecht) zorgen over de begrotingen per departement voor volgend jaar.
Er zijn drie uitnodigingen voor een werkbezoek die bij voorkeur niet virtueel gaan. Dan moet ik weer het land in.
Er zijn 3 wajongers aangenomen die onder leiding van de ritmeester gaan werken.
Oei.....nou ja succes dan maarquote:Op zondag 7 juni 2020 10:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Ach, dit is allemaal bijzaak wat ik net noemde. Soms is het veel erger
Jajajajaquote:Op zondag 7 juni 2020 10:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oei.....nou ja succes dan maar
Zo eerst maar eens onder de douche en daarna lekker onder een dekentje op de bank, grijzig fris weer hier.....quote:
Oh, hier schijnt het zonnetje. Maar het mag hier ook grijzig worden met regen en wind. Dan kan ik eindelijk die Harry Potter marathon houdenquote:Op zondag 7 juni 2020 10:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zo eerst maar eens onder de douche en daarna lekker onder een dekentje op de bank, grijzig fris weer hier.....
Zekers, zekers!quote:
Fijn voor een zondag! Zoals het hoort.quote:Op zondag 7 juni 2020 10:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Zekers, zekers!
Mini-ToT is in een volkomen hysterische bui!Rennen, lachen, spartelen als je hem aan kijkt enz!
![]()
![]()
En hoestie daar?
Nog steeds geen stokj geapporteerdquote:Op zondag 7 juni 2020 10:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Puzz puzz puzz puzzz miauwww
hoe is het met je!
Hoiquote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |