dealquote:
99,9993%quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee ik denk ook veel verzonnen shit
vreselijk toch paar posten gezet en weg ben ik weerquote:
maare ben je dat zelf op je ui? wat rijd je ?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vreselijk toch paar posten gezet en weg ben ik weer
Nee schat ben ik niet ik ben een damequote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
maare ben je dat zelf op je ui? wat rijd je ?
ik rij zelf een renauldquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
maare ben je dat zelf op je ui? wat rijd je ?
Niet te zien vanaf mijn punt.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee schat ben ik niet ik ben een dame
Bij mij mag je altijd wel achterop andersquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
als ik heel lief ben mag ik wel achterop
maar hopelijk wel aan mijn naam en mag afgekort worden Jacqquote:
Kom dan jOnguhquote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bij mij mag je altijd wel achterop anders![]()
![]()
Ja dat wel..maar niet te zien of man of vrouw was op die motor/scooter..quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
maar hopelijk wel aan mijn naam en mag afgekort worden Jacq
ja ben niet verlegen of bang zit graag achteropquote:
Gaaf!!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja ben niet verlegen of bang zit graag achterop
Hou van uitdagingen en jij want mij mee achterop nemen is al een uitdaging hoorquote:
Rijdt toch liever zelf als het kan ..1300 cc 2 cilinder 180pk/140nm bij 190kgquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:02 schreef RTR het volgende:
Sws mensen wat bang zijn achterop te zitten![]()
Is het lekkerste wat er is man, niet zelf rijden![]()
Oeh...quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik ben niet zo enorm groot niet viesdik waai er zo af dus hou je straks vast
Achterop zitten vind ik serieus echt saai.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:02 schreef RTR het volgende:
Ja tog, Ik heb geen motorrijbewijs broer. Ik zit er rustig achter met open helm en jonkoquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Rijdt toch liever zelf als het kan ..1300 cc 2 cilinder 180pk/140nm bij 190kg![]()
![]()
![]()
ik ben niet bang gewoon goed strak tegen aan gaan zitten. en gaan. mee gaan en hoppaquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:02 schreef RTR het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |