Oh vond ik wel mooiquote:
quote:
Ik vond het vreselijk zemig en zoetsappigquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh vond ik wel mooiAl viel het wel compleet weg
Da's precies het soort nummer waar ik van hou. Litouwen dit jaar is op dezelfde manier verreweg mijn favoriete nummer van de afgelopen vijf jaar.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:26 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Ik vond het vreselijk zemig en zoetsappig
Jaaaaquote:
Ja dat klopt, maar het is ook wel zo dat daar vaak sowieso nummer worden geplaatst waarvan wordt verwacht dat die niet veel kans gaan makenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat wegvallen is wel ook een beetje de vloek van startpositie 2 hebben hè.
Ditquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:30 schreef Fred_B het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat de intervalact alleen bestond uit The Wombles.
Een Arcade of Toy niet hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar het is ook wel zo dat daar vaak sowieso nummer worden geplaatst waarvan wordt verwacht dat die niet veel kans gaan maken
Een Euphoria had vanaf die startpositie alsnog gewonnen
Nee ik vrees het niet nee. En ik vind het al best bizar dat Arcade ook nog eens vrij nipt won vanaf een best goede startpositie.quote:
De act was geen bal aanquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee ik vrees het niet nee. En ik vind het al best bizar dat Arcade ook nog eens vrij nipt won vanaf een best goede startpositie.
quote:
quote:
Zeker!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:34 schreef Fred_B het volgende:
Passe Partout had het ook wel tot mijn Top 5 Portugese inzendingen geschopt.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:34 schreef Fred_B het volgende:
Tweede helft had het denk ik nog wel wat meer punten gepakt. We hebben wel geluk gehad met de productie hoor, ons van de favorieten als laatste in onze helft zetten in plaats van andere favorieten Zweden en Rusland.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee ik vrees het niet nee. En ik vind het al best bizar dat Arcade ook nog eens vrij nipt won vanaf een best goede startpositie.
Nou ja, we hadden de semi gewonnen natuurlijk (en we waren het land waar iedereen het over had).quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tweede helft had het denk ik nog wel wat meer punten gepakt. We hebben wel geluk gehad met de productie hoor, ons van de favorieten als laatste in onze helft zetten in plaats van andere favorieten Zweden en Rusland.
En daar komt bij dat de eerste helft van de finale bijna alle langzame balladnummers had, en de tweede helft eigenlijk vrijwel geen.
Dáár ben ik nog steeds boos over. Dat was echt mijn grootste verlies dit NF seizoen. Sei Là van Barbára is ook zo'n mooi lied, luister hem! Hopelijk zien we Barbára ooit nog op het ESF.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:34 schreef Fred_B het volgende:
Ja precies, dat is ook wel pech. Maar op zich werd er vanuit de productie wel het meest uitgehaald ja.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:35 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tweede helft had het denk ik nog wel wat meer punten gepakt. We hebben wel geluk gehad met de productie hoor, ons van de favorieten als laatste in onze helft zetten in plaats van andere favorieten Zweden en Rusland.
En daar komt bij dat de eerste helft van de finale bijna alle langzame balladnummers had, en de tweede helft eigenlijk vrijwel geen.
Dat is nu hip als je zo zingt bij The Voicequote:
Bij The Voice Kids dit seizoen waren alle schreeuwballadkinderen eruit geschopt in de laatste ronde voor de finalequote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:36 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat is nu hip als je zo zingt bij The Voice
Wat dat betreft was Destiny wel een verademingquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:36 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat is nu hip als je zo zingt bij The Voice
Ik was toen al naar bed gegaan omdat ik na Cicciolina niet nog zo'n kater zou kunnen verwerken.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dáár ben ik nog steeds boos over. Dat was echt mijn grootste verlies dit NF seizoen. Sei Là van Barbára is ook zo'n mooi lied, luister hem! Hopelijk zien we Barbára ooit nog op het ESF.
Is de bedoeling van wel, in Warschau. Er is ook al een heel Nederlands selectieproces opgestart zag ik op Youtube.quote:
Had ik achteraf ook moeten doenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik was toen al naar bed gegaan omdat ik na Cicciolina niet nog zo'n kater zou kunnen verwerken.
Destiny heeft ook niet zo'n schreeuwstem vind ikquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:37 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Wat dat betreft was Destiny wel een verademing
Verstandigquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik was toen al naar bed gegaan omdat ik na Cicciolina niet nog zo'n kater zou kunnen verwerken.
Ben bang dat landen zich terug gaan trekken en er doen al niet veel mee.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is de bedoeling van wel, in Warschau. Er is ook al een heel Nederlands selectieproces opgestart zag ik op Youtube.
Dat bedoelde ik te zeggen! Veel aangenamer en beterquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Destiny heeft ook niet zo'n schreeuwstem vind ik
Het voelde ook zo logisch dat Barbara ging winnen. Ging de jury plots stemmen op die aparte clown met het witgeschminkte gezicht die ging zingen over gebera'squote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zag het ook al min of meer aankomen. Het Portugese publiek zette zelfs Salvador maar op 2.quote:
Dat was wel mijn nummer 2 van de avondquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het voelde ook zo logisch dat Barbara ging winnen. Ging de jury plots stemmen op die aparte clown met het witgeschminkte gezicht die ging zingen over gebera's
Dat was echt een onopvallende saaie Finse inzending die gedoemd was te mislukken.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het voelde ook zo logisch dat Barbara ging winnen. Ging de jury plots stemmen op die aparte clown met het witgeschminkte gezicht die ging zingen over gebera's
Het was gemiddeld genomen gewoon een hele saaie voorronde. Gerbera was één van de betere, maar Barbara was echtquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was wel mijn nummer 2 van de avond
Ja Looking Back had niet veel gedaan sowieso. Cicciolina was sowieso wel wat andersquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was echt een onopvallende saaie Finse inzending die gedoemd was te mislukken.
Niet dat Cicciolina Top 15 had gescoord, maar het was in ell geval vermakelijk.
Ja Barbara was ook mijn nummer 1 hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het was gemiddeld genomen gewoon een hele saaie voorronde. Gerbera was één van de betere, maar Barbara was echt![]()
Schattig meisje in leuk jurkje met een vrolijk liedje waar je niet omheen kan
Mijn ESF 2020 oogappel die me werd afgenomen. Had Portugal ook gemakkelijk mee de finale gehaald in die zwakke semi 2 hoor.
Die act met de beren vond ik sowieso hilarisch om te zien. Het viel in ieder geval op. Nou is Cicciolina niet mijn stijl muziek, maar het was zeker wel vermakelijk om in een semi te hebben.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was echt een onopvallende saaie Finse inzending die gedoemd was te mislukken.
Niet dat Cicciolina Top 15 had gescoord, maar het was in ell geval vermakelijk.
Ja Top 5 in de semi denk ik. Geen topscore verder natuurlijk, maar wel een leuk en uniek lied in het deelnemersveld.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het was gemiddeld genomen gewoon een hele saaie voorronde. Gerbera was één van de betere, maar Barbara was echt![]()
Schattig meisje in leuk jurkje met een vrolijk liedje waar je niet omheen kan
Mijn ESF 2020 oogappel die me werd afgenomen. Had Portugal ook gemakkelijk mee de finale gehaald in die zwakke semi 2 hoor.
dat verrast me totaal nietquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:43 schreef Aoibhin het volgende:
* Aoibhin geniet het meest van dit deel van de avond
Ja met jou kan ik praten!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:44 schreef molloot200 het volgende:
Amar pelos doisbeste winnaar van de 10s
Jaquote:
quote:
Ja echt geweldig die reacties danquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:44 schreef molloot200 het volgende:
Als iemand ESF een circus noemt, moet je hem of haar dit nummer laten horen en benoemen dat dit gewonnen heeft. Echte kwaliteit wordt wel beloond bij het ESF
Dit is hoe het moet inderdaad. Ten opzichte van hoe Netta verwerkt was in de shows vorig jaar, vind ik dit tocch beter. Netta kwam echt wel 4 of 5 keer voor. Al wilde Salvador dat zelf natuurlijk ook waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaEn ook gewoon in een wat langere intervalact. Niet de héle tijd telkens dwepen met de winnaar van het jaar ervoor.
Netta (en zeker Conchita) waren intens hinderlijk aanwezig.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit is hoe het moet inderdaad. Ten opzichte van hoe Netta verwerkt was in de shows vorig jaar, vind ik dit tocch beter. Netta kwam echt wel 4 of 5 keer voor. Al wilde Salvador dat zelf natuurlijk ook waarschijnlijk niet.
Ja! Ik vind de winning performance van het jaar ervoor met Luisa prachtig! Ze had hier ook wel mogen zingen van me.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:47 schreef molloot200 het volgende:
Ik weet nog wel dat ik het jammer vond dat tijdens deze intervalact Luisa niet er nog bijkwam maar het is natuurlijk ook heel mooi dat dat uniek is geweest voor de winner performance
Nee precies. Aandacht voor de winnaar van het jaar ervoor vind ik prima en een mooie manier om die artiest ook met nieuwe muziek onder de aandacht te brengen. Maar het liefst zie ik dat gewoon in 1 groot mooi blok.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit is hoe het moet inderdaad. Ten opzichte van hoe Netta verwerkt was in de shows vorig jaar, vind ik dit tocch beter. Netta kwam echt wel 4 of 5 keer voor. Al wilde Salvador dat zelf natuurlijk ook waarschijnlijk niet.
Ja dat blijft zo'n prachtig mooi momentquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:47 schreef molloot200 het volgende:
Ik weet nog wel dat ik het jammer vond dat tijdens deze intervalact Luisa niet er nog bijkwam maar het is natuurlijk ook heel mooi dat dat uniek is geweest voor de winner performance
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat blijft zo'n prachtig mooi moment
Duncan had waarschijnlijk bij de opening aanwezig geweest; en dan in die act met o.a. ook Lenny, Getty, Alexander Rybak, Paul Harrington etc.; waarschijnlijk nog Someone Else gezongen tijdens de finale? Meer plekken zie ik hem ook niet thuis.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Netta (en zeker Conchita) waren intens hinderlijk aanwezig.
Netta inderdaad heel erg... En Jamala ook.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Netta (en zeker Conchita) waren intens hinderlijk aanwezig.
Womblesquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:48 schreef Fred_B het volgende:
Ik had ondertussen het hele repertoire van de Wombles ook achterstevoren kunnen luisteren.
Zou ik prima vinden zoquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Duncan had waarschijnlijk bij de opening aanwezig geweest; en dan in die act met o.a. ook Lenny, Getty, Alexander Rybak, Paul Harrington etc.; waarschijnlijk nog Someone Else gezongen tijdens de finale? Meer plekken zie ik hem ook niet thuis.
Ik ook hoor. Al had ik liever Love Don't Hate It gehad, vind ik toch leuker en meer een contrast met Arcadequote:
Ik vind Someone Else wel mooierquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Al had ik liever Love Don't Hate It gehad, vind ik toch leuker en meer een contrast met Arcade
Is er een nummer dat je liever hoort dan Wombling Free?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:48 schreef Fred_B het volgende:
Ik had ondertussen het hele repertoire van de Wombles ook achterstevoren kunnen luisteren.
En voor de mensen die het toevallig ook hebben gezien: zo mooi om te zien dat Rogier zich kon herpakken met dit duet. Die druk waar hij onder stond tijdens het eerste nummer; ik kreeg echt medelijden met hem. Door dit goed te doen heeft hij het toch nog echt mooi af kunnen sluiten.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:52 schreef molloot200 het volgende:
Hadden jullie deze al gezien van Duncan van gisteravond?:
https://www.thevoicekids.(...)ce-love-dont-hate-it
Vond ik echt een leuk duet zo, ze sloten goed op elkaar aan vond ik
Ja ik eigenlijk ook wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:53 schreef Cee het volgende:
Ik ga er rekening mee houden dat Nederland allerlaatste gaat worden bij de revote.
Neuh, er stemmen genoeg Nederlanders.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:53 schreef Cee het volgende:
Ik ga er rekening mee houden dat Nederland allerlaatste gaat worden bij de revote.
Zou me niks verbazenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:53 schreef Cee het volgende:
Ik heb niet op Waylon gestemd, terwijl ik Outlaw nog altijd een prima nummer vindquote:
Dat was in 1974 wel het hoogtepunt.Van ABBA hebben we weinig meer gehoord daarna.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is er een nummer dat je liever hoort dan Wombling Free?
Ik zou het niet erg vindenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:53 schreef Cee het volgende:
ABBA watte?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was in 1974 wel het hoogtepunt.Van ABBA hebben we weinig meer gehoord daarna.
Deze Azeri zweeft ergens in de lucht volgens mijquote:
Ja weet ik veel, is niet echt blijven hangen in ieder gevalquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die wonnen toch? Of ADDA of EBBE, of hoe ze heetten?
Ja ehh... er gaat wel een belletje rinkelen nuquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:56 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat is van die ene film toch?
Of was het een musical?
EENS!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Beste Wit-Russische inzending ooit
Aan abba.se te zien doen ze nu dingen met visquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was in 1974 wel het hoogtepunt.Van ABBA hebben we weinig meer gehoord daarna.
Ring Ringquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ehh... er gaat wel een belletje rinkelen nu
Dan is het toch nog goed gekomen met ze.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Aan abba.se te zien doen ze nu dingen met vis
Gewaagd!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:58 schreef molloot200 het volgende:
Die plek waar OG3ne nu staat is midden op de weg
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:58 schreef Funhouse het volgende:
Gestyled als het interieur van een woonwagen
Dit vat m'n mening over ze wel samen.quote:
Hopelijk worden ze niet aangeredenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:58 schreef molloot200 het volgende:
Net als hun ESF liedjequote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:58 schreef molloot200 het volgende:
Stijgende lijnquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:58 schreef Fred_B het volgende:
We hebben in elk geval de punten gegeven.Nu kunnen we alleen nog maar punten pakken.
We pakken zo nog punten uit Georgiëquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
We pakken zo nog punten uit GeorgiëIk weet nog dat Cornald toen verklaarde dat dat door WIDM kwam, omdat dat dat jaar daar plaatsvond. Alsof die Georgiërs daar vanaf wisten
Tsja, Cornald geeft zijn bek ook maar een slinger zo nu en dan.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
We pakken zo nog punten uit GeorgiëIk weet nog dat Cornald toen verklaarde dat dat door WIDM kwam, omdat dat dat jaar daar plaatsvond. Alsof die Georgiërs daar vanaf wisten
Lekker wat sim-kaartjes uitgedeeld jeweettochquote:Op zondag 7 juni 2020 00:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja komt dus door Wie is de mol volgens ome Cornald
twitter:ESCPifPaf twitterde op zaterdag 06-06-2020 om 23:57:55Remember when the Netherlands used to use their previous act to read the votes? Guess who wasn't asked back for 2019? #EurovisionAgain https://t.co/WmcsltkcCN reageer retweet
Eikels zijn het ookquote:
@Straniquote:Op zondag 7 juni 2020 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eikels zijn het ook![]()
Daar moet je ook nooit als Nederlander heen willen verhuizen
Feitelijk wel onjuist overigens.quote:Op zondag 7 juni 2020 00:01 schreef koffieleuk het volgende:
twitter:ESCPifPaf twitterde op zaterdag 06-06-2020 om 23:57:55Remember when the Netherlands used to use their previous act to read the votes? Guess who wasn't asked back for 2019? #EurovisionAgain https://t.co/WmcsltkcCN reageer retweet
Mwah oké, dat was ook vooral omdat Emma het graag wildequote:Op zondag 7 juni 2020 00:01 schreef koffieleuk het volgende:
Hahaha toen kwam Wortelboer om de hoek fietsenquote:Op zondag 7 juni 2020 00:01 schreef koffieleuk het volgende:
Ilse of Waylon deden het ook niet in 2015.quote:Op zondag 7 juni 2020 00:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mwah oké, dat was ook vooral omdat Emma het graag wildeAl gaf Waylon er verder op zich ook niet heel veel om.
quote:
Zit ook heel veel in jaquote:Op zondag 7 juni 2020 00:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mwah oké, dat was ook vooral omdat Emma het graag wildeAl gaf Waylon er verder op zich ook niet heel veel om.
Nog genoeg punten te verdelen Bill!quote:Op zondag 7 juni 2020 00:01 schreef BillDauterive het volgende:
Ik denk niet meer dat we gaan winnen.
Anouk ook niet in 2014.quote:Op zondag 7 juni 2020 00:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ilse of Waylon deden het ook niet in 2015.
Duncan zal het dit jaar ook niet doen. Ik hoop toch op Nikkie danquote:Op zondag 7 juni 2020 00:03 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Anouk ook niet in 2014.
Het gebeurd regelmatig maar echt niet elk jaar.
Heb er zelfs over getweetquote:
Hadden ze maar Who Is The Mole in Nederland moeten opnemenquote:Op zondag 7 juni 2020 00:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
UK als enige nog op nul. Zal wel door Brexit komen. Of Irak. Of door mensen die graag rechts rijden
Nee precies, de trend begon met Trijntje, en duurde ook niet langquote:Op zondag 7 juni 2020 00:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ilse of Waylon deden het ook niet in 2015.
Emma Wortelboer nog een keerquote:Op zondag 7 juni 2020 00:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Duncan zal het dit jaar ook niet doen. Ik hoop toch op Nikkie dan
Wiwi zegt dat hij stom is, nu meoten wij hem ook allemaal stom vinden!quote:Op zondag 7 juni 2020 00:05 schreef Cee het volgende:
Word wel een beetje schijtziek hoe Waylon volgens alle fanboys echt helemaal niks goed kan doen.
Het is vooral een paar jaar achter elkaar gebeurd, maar is op zich inderdaad geen lange traditiequote:Op zondag 7 juni 2020 00:03 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Anouk ook niet in 2014.
Het gebeurd regelmatig maar echt niet elk jaar.
Heb het recht gezet (Aoibhin deed het ook), geen reactie daarop natuurlijk want dan moeten ze uit hun Waylon-haat-Bubble en dat is natuurlijk niet leuk.quote:
In de jaren '90 en '00 ook een aantal keer met Edsilia, Marlayne en Esther Hart.quote:Op zondag 7 juni 2020 00:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee precies, de trend begon met Trijntje, en duurde ook niet lang
Eens wel hoor. Ik vond de staging van OiE ook niet alles maar hoe er soms op Waylon wordt gereageerd is echt debiel en onzinnig.quote:Op zondag 7 juni 2020 00:05 schreef Cee het volgende:
Word wel een beetje schijtziek hoe Waylon volgens alle fanboys echt helemaal niks goed kan doen.
Nee Duncan lijkt me echt sterk. Nikkie lijkt me wel een goeie ja!quote:Op zondag 7 juni 2020 00:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Duncan zal het dit jaar ook niet doen. Ik hoop toch op Nikkie dan
2016, 2017 en 2018 alleen valt op zich meequote:Op zondag 7 juni 2020 00:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is vooral een paar jaar achter elkaar gebeurd, maar is op zich inderdaad geen lange traditie
Ergens denk ik ook dat die nog wel vast kan worden inderdaadquote:
Dan vanuit EuroVillage met publiek op de achtergrondquote:Op zondag 7 juni 2020 00:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ergens denk ik ook dat die nog wel vast kan worden inderdaad
Ja, eens. En het is nog steeds zo in de fandom. Alles rondom Waylon is slecht.quote:Op zondag 7 juni 2020 00:05 schreef Cee het volgende:
Jaaaa medestander!quote:Op zondag 7 juni 2020 00:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb het recht gezet (Aoibhin deed het ook), geen reactie daarop natuurlijk want dan moeten ze uit hun Waylon-haat-Bubble en dat is natuurlijk niet leuk.
Ja, echt belachelijk. En nog steeds wel eens als hij bij Wiwi aan bod komtquote:Op zondag 7 juni 2020 00:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Eens wel hoor. Ik vond de staging van OiE ook niet alles maar hoe er soms op Waylon wordt gereageerd is echt debiel en onzinnig.
Is het altijd zo dat de winnaar van vorig jaar als laatste de punten geeft?quote:Op zondag 7 juni 2020 00:08 schreef molloot200 het volgende:
Komende twee jaar weten we wel al wanneer we de punten moeten geven. In 2022 hebben we het gelijk al gehad, kunnen we alleen nog maar punten ontvangen (indien finale)
Die vonden toch de Toppers geweldigquote:
Ja ik zie het wel gebeuren inderdaadquote:Op zondag 7 juni 2020 00:07 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dan vanuit EuroVillage met publiek op de achtergrond
Afgelopen jaren in ieder geval wel.quote:Op zondag 7 juni 2020 00:09 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Is het altijd zo dat de winnaar van vorig jaar als laatste de punten geeft?
Excuses hiervoor. Wist eigenlijk zelf ook wel dat de tweet feitelijk niet klopte, was niet inderdaad niet gepast om in die haat-trant mee te gaan.quote:Op zondag 7 juni 2020 00:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb het recht gezet (Aoibhin deed het ook), geen reactie daarop natuurlijk want dan moeten ze uit hun Waylon-haat-Bubble en dat is natuurlijk niet leuk.
Behalve 2019, toen gaf Israël als laatste de puntenquote:
Ja en volgens de Toppers toen het enige land met smaakquote:
Nog hoger dan eerste?quote:Op zondag 7 juni 2020 00:09 schreef BillDauterive het volgende:
Oostenrijk kwam toen vanuit het niets ineens uit de hoed als jury-winnaar. Leuk en terecht, maar toch had er veel meer ingezeten als de bookies ze hoger hadden geplaatst.
Niet gedaan dus.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja joh, lekker weer de krumpers herbeleven
Ik vond Oostenrijk niet echt bijzonderquote:Op zondag 7 juni 2020 00:09 schreef BillDauterive het volgende:
Oostenrijk kwam toen vanuit het niets ineens uit de hoed als jury-winnaar. Leuk en terecht, maar toch had er veel meer ingezeten als de bookies ze hoger hadden geplaatst.
Geen excuses nodig johquote:Op zondag 7 juni 2020 00:10 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Excuses hiervoor. Wist eigenlijk zelf ook wel dat de tweet feitelijk niet klopte, was niet inderdaad niet gepast om in die haat-trant mee te gaan.
Ja, gastland als laatstse, gastland van het jaar ervoor als eerste. Dat zei ik toch?quote:Op zondag 7 juni 2020 00:10 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Behalve 2019, toen gaf Israël als laatste de punten
Ik merk hetquote:
Hehe, je begrijpt me welquote:Op zondag 7 juni 2020 00:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nog hoger dan eerste?![]()
Ik vond het echt totaal geen televotinghit.
Indycar trending? Had ik niet verwachtquote:
Vooral nieuwe nummers herbeluisterd waarvan ik dacht "oh ja, die was ook leuk" en ook een leuke herinnering aan zo'n mooi ESF-jaar hierquote:Op zondag 7 juni 2020 00:11 schreef Guanabana het volgende:
Maar is men nog tot nieuwe inzichten gekomen over 2018?
Wauw!quote:
Oh dat is die fonteinquote:
Jaquote:Op zondag 7 juni 2020 00:14 schreef molloot200 het volgende:
Deze vrouw zingt echt elk jaar Frankrijks inzending tijdens de jury vote he
Oh joh ik doelde niet op jou! Meer dat perscentrumfanjournaille dat zelfs heel kinderachtig zijn naam niet eens voluit schrijft, zo erg heeft hij ze waarschijnlijk in Lissabon in de bek gekakt. En zij voeren die haat door aan de rest van de fans. Allemaal gebaseerd op een klote-staging waar hij zelf maar half achter stond en een fabeltje van die zweverige Wiwi-zus.quote:Op zondag 7 juni 2020 00:10 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Excuses hiervoor. Wist eigenlijk zelf ook wel dat de tweet feitelijk niet klopte, was niet inderdaad niet gepast om in die haat-trant mee te gaan.
https://www.instagram.com/p/CAkHJ_PnvGC/quote:Op zondag 7 juni 2020 00:14 schreef molloot200 het volgende:
quote:Op zondag 7 juni 2020 00:14 schreef molloot200 het volgende:
twitter:eurovisiontj twitterde op zondag 07-06-2020 om 00:14:19The last time we saw @Elodiegossuin we miss you 😭😭 #EurovisionAgain
https://t.co/P9bOvMQ6g9 reageer retweet
Ditquote:Op zondag 7 juni 2020 00:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh joh ik doelde niet op jou! Meer dat perscentrumfanjournaille dat zelfs heel kinderachtig zijn naam niet eens voluit schrijft, zo erg heeft hij ze waarschijnlijk in Lissabon in de bek gekakt. En zij voeren die haat door aan de rest van de fans. Allemaal gebaseerd op een klote-staging waar hij zelf maar half achter stond en een fabeltje van die zweverige Wiwi-zus.
quote:Op zondag 7 juni 2020 00:16 schreef koffieleuk het volgende:
[..]twitter:eurovisiontj twitterde op zondag 07-06-2020 om 00:14:19The last time we saw @:Elodiegossuin we miss you 😭😭 #EurovisionAgain
Hahaha die wil ik terug in 2021quote:Op zondag 7 juni 2020 00:16 schreef koffieleuk het volgende:
[..]twitter:eurovisiontj twitterde op zondag 07-06-2020 om 00:14:19The last time we saw @:Elodiegossuin we miss you 😭😭 #EurovisionAgain
Dankquote:Op zondag 7 juni 2020 00:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh joh ik doelde niet op jou! Meer dat perscentrumfanjournaille dat zelfs heel kinderachtig zijn naam niet eens voluit schrijft, zo erg heeft hij ze waarschijnlijk in Lissabon in de bek gekakt. En zij voeren die haat door aan de rest van de fans. Allemaal gebaseerd op een klote-staging waar hij zelf maar half achter stond en een fabeltje van die zweverige Wiwi-zus.
Ik ga dat ding zo missen als ze een keer van locatie veranderen.quote:Op zondag 7 juni 2020 00:17 schreef Funhouse het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ook steeds lekker met de Eiffeltoren op de achtergrond
Ja, het is echt compleet ongegrond ook, de "redenen" waarom de ESC-fandom hem zo afbrand internationaal.quote:Op zondag 7 juni 2020 00:18 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dank
Wist eigenlijk nie precies waar die haat eigenlijk vandaan kwam, maar m'n vermoeden blijkt te kloppen
Ik mis ook het Beeld en Geluid museum bij Nederland eerlijk gezegd. Ik vond de Avrotros propaganda niet per sé heel mooi vorig jaarquote:Op zondag 7 juni 2020 00:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga dat ding zo missen als ze een keer van locatie veranderen.Dan klopt het niet meer
De Eiffeltoren en het Atomium horen er gewoon bij elk jaarquote:Op zondag 7 juni 2020 00:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga dat ding zo missen als ze een keer van locatie veranderen.Dan klopt het niet meer
Inderdaad jaquote:Op zondag 7 juni 2020 00:18 schreef BillDauterive het volgende:
Waylon kreeg meer punten uit Oost-Europa dan uit West-Europa, dat gebeurt ook bijna nooit, voor mijn gevoel
Ja ze trekken die aardig omhoogquote:
Het jaar erop was all over againquote:Op zondag 7 juni 2020 00:20 schreef BillDauterive het volgende:
Zweden dacht toen nog een goede kans te maken op de overwinning. Arme Benjamin, wacht maar tot de televoting
En dan de grote smile bij de host in het zwartquote:Op zondag 7 juni 2020 00:20 schreef BillDauterive het volgende:
Zweden dacht toen nog een goede kans te maken op de overwinning. Arme Benjamin, wacht maar tot de televoting
gierenquote:
Laat het dan in ieder geval nog spontaan klinken maar dit was echt Achter Gesloten Deuren-niveau van acteren.quote:
Sinds Loreen heeft Zweden elk jaar Top 3 gescoord bij de jury’s (behalve Frans).quote:Op zondag 7 juni 2020 00:21 schreef molloot200 het volgende:
Ik snap die jurystemmen voor Zweden in 2017 en 2018 ook nietHoe dan?
Jaquote:Op zondag 7 juni 2020 00:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En dan de grote smile bij de host in het zwart
En dat terwijl ik Frans dan weer één van de leukere Zweden inzendingen vind (ik denk de leukste van de 10s op Euphoria na).quote:Op zondag 7 juni 2020 00:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sinds Loreen heeft Zweden elk jaar Top 3 gescoord bij de jury’s (behalve Frans).
Met dictator Orban ja...Nog niet zo erg als Erdolf maarja...quote:Op zondag 7 juni 2020 00:22 schreef koffieleuk het volgende:
Heb zo'n vermoeden dat Hongarije het nieuwe Turkije wordt
Wederom eens.quote:Op zondag 7 juni 2020 00:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En dat terwijl ik Frans dan weer één van de leukere Zweden inzendingen vind (ik denk de leukste van de 10s op Euphoria na).
quote:Op zondag 7 juni 2020 00:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Laat het dan in ieder geval nog spontaan klinken maar dit was echt Achter Gesloten Deuren-niveau van acteren.
Zwitserse tienermeisjesquote:
Eigenlijk wel eens jaquote:Op zondag 7 juni 2020 00:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En dat terwijl ik Frans dan weer één van de leukere Zweden inzendingen vind (ik denk de leukste van de 10s op Euphoria na).
Ik denk ditquote:
Het begint met een L, was het niet Laurence, Duncan Laurence?quote:
Een keten van snoepwinkels?quote:
Oeh dat is wel lekkerquote:
OH jaaaaa hoe kon ik dat vergeten johquote:Op zondag 7 juni 2020 00:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het begint met een L, was het niet Laurence, Duncan Laurence?Vorig jaar was niet bekend wie de vriend van Duncan was en gingen de geruchten dat hij dat was
Fuckquote:
Nu de slijterij dicht isquote:
Was dat omdat Duncan zei dat Dance You Off zijn favoriete Eurovisie nummer was, of was er nog een andere reden?quote:Op zondag 7 juni 2020 00:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het begint met een L, was het niet Laurence, Duncan Laurence?Vorig jaar was niet bekend wie de vriend van Duncan was en gingen de geruchten dat hij dat was
Jaaa volgens mij was dat daadwerkelijk wat ik hoorde!quote:
Dat was wel de hoofdreden toch?quote:Op zondag 7 juni 2020 00:25 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Was dat omdat Duncan zei dat Dance You Off zijn favoriete Eurovisie nummer was, of was er nog een andere reden?
quote:Op zondag 7 juni 2020 00:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat was wel de hoofdreden toch?Als dat je favoriet is, dan moet er wel meer achter zitten, dachten we
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |