Oh vond ik wel mooiquote:
quote:
Ik vond het vreselijk zemig en zoetsappigquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh vond ik wel mooiAl viel het wel compleet weg
Da's precies het soort nummer waar ik van hou. Litouwen dit jaar is op dezelfde manier verreweg mijn favoriete nummer van de afgelopen vijf jaar.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:26 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Ik vond het vreselijk zemig en zoetsappig
Jaaaaquote:
Ja dat klopt, maar het is ook wel zo dat daar vaak sowieso nummer worden geplaatst waarvan wordt verwacht dat die niet veel kans gaan makenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat wegvallen is wel ook een beetje de vloek van startpositie 2 hebben hè.
Ditquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:30 schreef Fred_B het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat de intervalact alleen bestond uit The Wombles.
Een Arcade of Toy niet hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar het is ook wel zo dat daar vaak sowieso nummer worden geplaatst waarvan wordt verwacht dat die niet veel kans gaan maken
Een Euphoria had vanaf die startpositie alsnog gewonnen
Nee ik vrees het niet nee. En ik vind het al best bizar dat Arcade ook nog eens vrij nipt won vanaf een best goede startpositie.quote:
De act was geen bal aanquote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee ik vrees het niet nee. En ik vind het al best bizar dat Arcade ook nog eens vrij nipt won vanaf een best goede startpositie.
quote:
quote:
Zeker!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:34 schreef Fred_B het volgende:
Passe Partout had het ook wel tot mijn Top 5 Portugese inzendingen geschopt.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:34 schreef Fred_B het volgende:
Passe Partout had het ook wel tot mijn Top 5 Portugese inzendingen geschopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |