Sinds 2015 wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:43 schreef Sableheart het volgende:
[..]
is dat niet meestal het geval met Zweden? Erg overgeproduceerd, ingestudeerd, en komt dus niet als echt over?
Leuke serie vond ik datquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik kijk nu Quicksand op Netflix toevallig, met Felix in de hoofdrol!
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:46 schreef ijs_beer het volgende:
Heerlijk man. Ff rammen. En stiekem is de tekst (vertaal naar Engels) best nog wel goed.
Ik zou niet weten waar het over gaatquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:46 schreef ijs_beer het volgende:
Heerlijk man. Ff rammen. En stiekem is de tekst (vertaal naar Engels) best nog wel goed.
Zo enorm eens.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:47 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind dit persoonlijk veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter dan Hatari trouwens.
Eens, goede nummers in alle genres.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
Oké het is officieel; ik vind 2018 echt een tof jaar. De finale dan in ieder geval
Nooit haten op Hatariquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:47 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind dit persoonlijk veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter dan Hatari trouwens.
Frans vond ik nog wel leukquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:46 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Sinds 2015 wel.
Op zich was Mans goed, maar alles daarna was overgeproduceerd en ingestudeerd
Jaaa die tekstquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:46 schreef ijs_beer het volgende:
Summer is gone. (De periode na de dood van z'n vader, in feite hetzelfde als Duitsland)quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar het over gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |