abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 6 juni 2020 @ 16:56:50 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193505863
O+ Welkom in het Nintendo Switch-topic op FOK! O+

Wat is Nintendo Switch?
Nintendo Switch is de nieuwste console van Nintendo en de opvolger van WiiU. De basis van Switch is een tablet-achtig apparaat (6,2 inch scherm, 720p) die je thuis in een docking station zet maar net zo gemakkelijk mee neemt op reis. In de preview trailer wordt het hele concept in iets meer dan drie minuten uitgelegd en beter kunnen wij het ook niet uitleggen.

Tof! Wanneer kan ik ermee spelen?
Sinds 3 maart 2017 is de Switch, die regiovrij is, wereldwijd te koop. In Nederland ligt de prijs op zo'n 329 euro en voor dat geld krijg je de Switch, twee Joycon-controllers, een Joycon Grip, een docking station (met adapter) en een HDMI-kabel. Er wordt geen game meegeleverd tenzij het een speciale bundel betreft (de prijs ligt dan uiteraard wat hoger).

Switch 2019-model
Sinds de zomer van 2019 is er een nieuwe versie van de Nintendo Switch verschenen. Deze heeft vooral een langere batterijduur in handheldmode, zo'n vijf uur tegenover drie van het launch model. De 2019-versie gaat momenteel voor 329 euro en het oude model (mits nog voorradig) is dan vaak een paar tientjes goedkoper.

Switch Lite
Op 20 september verscheen de Switch Lite. Dit is een handheld only variant; zonder losse Joycon en zonder mogelijkheid om op de tv te spelen. De prijs ligt dan ook zo'n 100 euro lager. De Switch Lite is er in vier varianten: Turquoise, Geel, Grijs en een Pokemon limited edition die ietsje duurder is.

Welke games zijn er nu zoal de moeite waard?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerstvolgende grote release
Paper Mario & The Origami King (17 juli)

Lijst met User Id-s
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193505924
quote:
18s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 11:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
En waarom brengt Atlus zijn games niet uit voor Nintendo Switch? Ik had op z'n minst Persona 5 Royale verwacht..
Catherine Full Body volgende maand
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193506069
quote:
18s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 11:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
En waarom brengt Atlus zijn games niet uit voor Nintendo Switch? Ik had op z'n minst Persona 5 Royale verwacht..
Waarschijnlijk om dezelfde rede waarom SMT5 alleen op de Switch komt.
pi_193507037
quote:
18s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 11:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
En waarom brengt Atlus zijn games niet uit voor Nintendo Switch? Ik had op z'n minst Persona 5 Royale verwacht..
Van Atlus wil ik alleen Snowboard Kids in de eshop. O+
pi_193507600
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 16:55 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik vond de demo een beetje suffig.
Ik vind hem prima.


Valt op dat bij Texas Hold 'em er zeer snel online een potje gespeeld kan worden :P
pi_193507889
Heerlijk spel dat 51 worldwide games. Voor elk moment wel een spelletje te vinden waar je dan even zin in hebt. Favorieten tot nu toe curling, biljarten, tennis en schieten.
pi_193508234
Vier op een rij _O_ _O_

Vooral lachwekkend als iemand nadat die 4 keer verloren heeft weggaat
pi_193508816
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 19:21 schreef tompsv18 het volgende:
Heerlijk spel dat 51 worldwide games. Voor elk moment wel een spelletje te vinden waar je dan even zin in hebt. Favorieten tot nu toe curling, biljarten, tennis en schieten.
Ik vind Darten onverwacht best tof :D

Mijn favo's zijn 4-op-een-rij, President en Patience.

Mancala vind ik makkelijk.
Ik erger mij aan Mens, Erger Je Niet :') en een brainfuck heb ik met Hex.

En nu leer ik Shogi. Nog best pittig...
pi_193509256
Enige jammere vind ik dat je online geen chatfunctie of iets hebt. Beetje interactie is wel leuk. Verder is het wel erg verslavend.
pi_193513976
Als je durft:
SW-8014-5581-6042
  zondag 7 juni 2020 @ 09:47:04 #12
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193518578
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 7 juni 2020 @ 09:58:13 #13
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193518684

Check dit als je nog niet bekend bent met de Bioshock franchise.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games zondag 7 juni 2020 @ 14:20:28 #14
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193521793
quote:
14s.gif Op zondag 7 juni 2020 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:

Check dit als je nog niet bekend bent met de Bioshock franchise.
Ik heb em al op PC gespeeld, ga em niet nog een keer voor de Switch hiervoor kopen denk ik. Het is mooi geweest.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_193525775
Nine Men's Morris vind ik niet leuk. Veeeul te moeilijk voor mij blijkbaar.
Zelfs als ik het tegen een AI laat spelen (online) dan heb ik na 4 portjes de 5e gewonnen. (en de CPU difficulty staat op normal)

Ik heb echt geen idee wat voor strategie ik moet toepassen.
  zondag 7 juni 2020 @ 21:51:42 #16
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193528052
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 7 juni 2020 @ 22:21:41 #17
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193528719


Weer wat nieuws geleerd over de eerste Super Mario Bros. Er kan maximaal één power-up tegelijkertijd op het scherm getoond worden. Hier zie je de ster verdwijnen op het moment dat er een mushroom verschijnt. De mushroom springt overigens uit het blok, net als dat een ster dat doet. Normaliter springt een mushroom niet.

Ghe. Mooie afsluiting van de dag.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193530167
Ik probeer de hele tijd met schaken de cpu op amazing moeilijkheid te verslaan. Lukt mij niet. Hij is te goed. Wel leuk dat je een undo knop hebt om je gemaakte fouten te herstellen.
pi_193531968
Ik heb twee joycon setjes: de een drift, de ander verliest continu de verbinding. Maar weer (Een setje was al eerder kapot) opsturen en animal crossing met een pro-controller blijven spelen. Volgens mij hebben ze nog steeds geen goede oplossing voor die joycon-problemen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Leukste jonkie 2022 maandag 8 juni 2020 @ 06:50:43 #20
213457 engine
pi_193532180
quote:
9s.gif Op maandag 8 juni 2020 05:54 schreef Pheno het volgende:
Ik heb twee joycon setjes: de een drift, de ander verliest continu de verbinding. Maar weer (Een setje was al eerder kapot) opsturen en animal crossing met een pro-controller blijven spelen. Volgens mij hebben ze nog steeds geen goede oplossing voor die joycon-problemen
Ja is echt waardeloos. Had het ook op een Joy con.. Was 3 maanden oud ofzo toen het begon :')
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_193532701
Hoe groot zijn die problemen nu echt? Ik lees er in dit topic wel eens over, maar zelf nooit problemen gehad (day one). In mijn omgeving hoor ik er ook niemand over. Anekdotisch bewijs, maar goed, over welke percentages uitval praten we nu echt?
  maandag 8 juni 2020 @ 08:25:34 #22
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193532721
quote:
5s.gif Op maandag 8 juni 2020 08:23 schreef BroesWillems het volgende:
Hoe groot zijn die problemen nu echt? Ik lees er in dit topic wel eens over, maar zelf nooit problemen gehad (day one). In mijn omgeving hoor ik er ook niemand over. Anekdotisch bewijs, maar goed, over welke percentages uitval praten we nu echt?
Het schijnt echt een ontwerpfout te zijn, alle Joycon gaan deze problemen vertonen blijkbaar. Zelf heb ik er nog geen last van gehad, maar ik speel voor het grootste deel met Pro Controller. Lastig dus om te zeggen. Voor mijn gevoel is het nog geen RRoD, maar erger dan gescheurde DSi-scharnieren.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193532724
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 23:34 schreef Dagger87 het volgende:
Ik probeer de hele tijd met schaken de cpu op amazing moeilijkheid te verslaan. Lukt mij niet. Hij is te goed. Wel leuk dat je een undo knop hebt om je gemaakte fouten te herstellen.
Hier ook. Geldt voor enkele andere games trouwens ook dat de CPU pittig is.
pi_193532784
quote:
7s.gif Op maandag 8 juni 2020 08:25 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het schijnt echt een ontwerpfout te zijn, alle Joycon gaan deze problemen vertonen blijkbaar. Zelf heb ik er nog geen last van gehad, maar ik speel voor het grootste deel met Pro Controller. Lastig dus om te zeggen. Voor mijn gevoel is het nog geen RRoD, maar erger dan gescheurde DSi-scharnieren.
Ik had een pro controller gekocht, ding drifte. Terug gestuurd. Jammer.
  maandag 8 juni 2020 @ 08:36:07 #25
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193532798
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 08:33 schreef Cici het volgende:

[..]

Ik had een pro controller gekocht, ding drifte. Terug gestuurd. Jammer.
Een pro controller die drift? Dat heb ik volgens mij nog niet eerder gehoord. Zo te horen was dit al direct na aankoop? Heb je nog geprobeerd te kalibreren?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193532809
quote:
19s.gif Op maandag 8 juni 2020 08:36 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Een pro controller die drift? Dat heb ik volgens mij nog niet eerder gehoord. Zo te horen was dit al direct na aankoop? Heb je nog geprobeerd te kalibreren?
Jup, direct na aankoop en idd geprobeerd te kalibreren. Lukte niet.
Zo jammer.
Pro controller van Nintendo, wireless.
Ik wilde een extra controller, voor als mijn joycons er een keer mee ophouden.
  maandag 8 juni 2020 @ 08:43:13 #27
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193532872
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 08:36 schreef Cici het volgende:

[..]

Jup, direct na aankoop en idd geprobeerd te kalibreren. Lukte niet.
Zo jammer.
Pro controller van Nintendo, wireless.
Ik wilde een extra controller, voor als mijn joycons er een keer mee ophouden.
Dat is dan waarschijnlijk een maandagochtend model geweest, dat kan natuurlijk altijd. Buiten dat kan ik je nog steeds de pro controller aanraden, dat ding is echt een genot.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193532885
quote:
19s.gif Op maandag 8 juni 2020 08:43 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat is dan waarschijnlijk een maandagochtend model geweest, dat kan natuurlijk altijd. Buiten dat kan ik je nog steeds de pro controller aanraden, dat ding is echt een genot.
Ja ik vond em wel heel fijn aanvoelen.
Wie weet dat ik em binnenkort weer bestel, ik vind die joycons ook best duur. Pro controller had ik in de aanbieding gekocht. Weer ff wachten op een aanbieding.

Ik speel nu eigenlijk alleen nog Animal Crossing en mn poppetje liep telkens naar links. Had geen andere spellen geprobeerd of daar hetzelfde probleem zich voor zou doen.
pi_193532945
Voor degene die 51 games ww hebben en Shogi écht willen snappen: https://www.youtube.com/channel/UC0NjuaCHCtMt19y8U_eoO1g

Succes :D
pi_193532956
Ik ben ook begonnen met Riichi Mahjong en dat is blijkbaar erg complex.
pi_193533637
Hanafuda is mijn favo, ik blijf dat in elk spel waar het een minigame is spelen...
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_193533665
quote:
19s.gif Op maandag 8 juni 2020 08:43 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat is dan waarschijnlijk een maandagochtend model geweest, dat kan natuurlijk altijd. Buiten dat kan ik je nog steeds de pro controller aanraden, dat ding is echt een genot.
Ja, ik ben er erg blij mee. Nog geen problemen mee gehad, maar een incident kan altijd. Die joycons zijn dat al lang niet meer. Ik heb dan weer nooit gezeur gehad met mijn Dual Shocks (gescheurde sticks), maar gisteren merkte ik dat een trigger blijft 'hangen'. Maar ik ga geen nieuwe meer kopen, ik heb nog twee reserves en ik zit het wel uit tot de PS5 komt.

Die Joycons zijn vervelender, zeker dat constante gedrift :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  maandag 8 juni 2020 @ 10:18:15 #33
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_193533798
quote:
7s.gif Op maandag 8 juni 2020 10:08 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ja, ik ben er erg blij mee. Nog geen problemen mee gehad, maar een incident kan altijd. Die joycons zijn dat al lang niet meer. Ik heb dan weer nooit gezeur gehad met mijn Dual Shocks (gescheurde sticks), maar gisteren merkte ik dat een trigger blijft 'hangen'. Maar ik ga geen nieuwe meer kopen, ik heb nog twee reserves en ik zit het wel uit tot de PS5 komt.

Die Joycons zijn vervelender, zeker dat constante gedrift :D
M'n DS4 was zo gefixed. Daar moest je op een gegeven moment de trigger heel erg hard indrukken, en dan nog (GTSport heeft daar zo'n mooi balkje voor) kwam ie niet verder dan 80%.
Open gehaald, klein stukje ductape opgevouwen en er tussen geplakt (tussen trigger en dat rubbertje), en nu doet ie het weer prima :D

Dat is met een driftende joycon idd wel even anders.
pi_193536874
quote:
7s.gif Op maandag 8 juni 2020 10:06 schreef Pheno het volgende:
Hanafuda is mijn favo, ik blijf dat in elk spel waar het een minigame is spelen...
Koikoi! *O*
pi_193537376
quote:
3s.gif Op maandag 8 juni 2020 08:25 schreef Qunix het volgende:

[..]

Hier ook. Geldt voor enkele andere games trouwens ook dat de CPU pittig is.
Wtf ik had bijna gewonnen met chess. 2 koninginnen en kon de koning klem zetten. Kreeg ik opeens stalemate en draw. Kennelijk na x aantal zetten krijg je dat.
pi_193537388
Die tutorials trouwens voelen al dit aan:

pi_193537505
quote:
9s.gif Op maandag 8 juni 2020 14:34 schreef Qunix het volgende:
Die tutorials trouwens voelen al dit aan:

[ afbeelding ]
Ik zie het nu. Mijn eigen fout idd. Thanks
pi_193537869
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 14:45 schreef Dagger87 het volgende:

[..]

Ik zie het nu. Mijn eigen fout idd. Thanks
:?
Ik bedoelde de tutorials in de game die makkelijk beginnen in stap 1 en 2 en 3 een grote drempel zijn en na 3 stappen je nog niet echt de game kan snappen.

Overigens zojuist Chess gewonnen op "Amazing" niveau door Danish Gambit opening toe te passen, vervolgens zijn rechter loper naar links en mij "schaak" geven. Paard heb ik ertussen gedaan. Hij pakte mijn paard en ik zijn loper met mijn linker loper. Zijn koningin bewoog zijwaarts tussen de pawns in, mijn koningin maar rechts 2 schuin naar boven gedaan. Zijn koningin pakte mijn pawn voor mijn koning, dus "schaak", en mijn koningin kon de zijne pakken. Zijn rechter paard plaatste hij nu tussen mijn koningin en zijn koning (in de opening tussen de rij met zijn pawns). Mijn paardje rechts heb ik naar rechts boven geplaatst. Hij deed vervolgens een castling en mijn loper op het witte vlak 1tje naar rechts onder. Elke move links van het veld (wat hij ook deed) boeide mij niet, en vervolgens heeft mijn koningin de pawn verslagen rechts boven en stond 'ie schaakmat.
Conclusie: blijkbaar is de AI soms ook dom? :?



Mij lukt het niet op "normal" te winnen bij Nine Men's Morris, en vandaar het volgende wat ik zei:
quote:
3s.gif Op maandag 8 juni 2020 08:25 schreef Qunix het volgende:

[..]

Hier ook. Geldt voor enkele andere games trouwens ook dat de CPU pittig is.
pi_193538157
quote:
11s.gif Op maandag 8 juni 2020 15:13 schreef Qunix het volgende:

[..]

:?
Ik bedoelde de tutorials in de game die makkelijk beginnen in stap 1 en 2 en 3 een grote drempel zijn en na 3 stappen je nog niet echt de game kan snappen.

Overigens zojuist Chess gewonnen op "Amazing" niveau door Danish Gambit opening toe te passen, vervolgens zijn rechter loper naar links en mij "schaak" geven. Paard heb ik ertussen gedaan. Hij pakte mijn paard en ik zijn loper met mijn linker loper. Zijn koningin bewoog zijwaarts tussen de pawns in, mijn koningin maar rechts 2 schuin naar boven gedaan. Zijn koningin pakte mijn pawn voor mijn koning, dus "schaak", en mijn koningin kon de zijne pakken. Zijn rechter paard plaatste hij nu tussen mijn koningin en zijn koning (in de opening tussen de rij met zijn pawns). Mijn paardje rechts heb ik naar rechts boven geplaatst. Hij deed vervolgens een castling en mijn loper op het witte vlak 1tje naar rechts onder. Elke move links van het veld (wat hij ook deed) boeide mij niet, en vervolgens heeft mijn koningin de pawn verslagen rechts boven en stond 'ie schaakmat.
Conclusie: blijkbaar is de AI soms ook dom? :?

[ afbeelding ]

Mij lukt het niet op "normal" te winnen bij Nine Men's Morris, en vandaar het volgende wat ik zei:
[..]

Toevallig heb ik net ook gewonnen op amazing. Met 2 queens. Moest goed opletten dat ik niet weer een stalemate move maakte.

Cpu maakt ook fouten ja. Vast niet bij de moeilijkste niveau
pi_193538391
"Impossible" is inderdaad nog niet te doen voor mij :')
pi_193538765
quote:
10s.gif Op maandag 8 juni 2020 16:00 schreef Qunix het volgende:
"Impossible" is inderdaad nog niet te doen voor mij :')
Ik was net bij impossible zover gekomen dat we ieder twee torens en een koning hadden. 3x dezelfde move doen leidt ook in een draw.

Edit: impossible ook verslagen. Klaar met chess. Die undo knop maakt het wel wat makkelijker. Verkeerde zetten kan je lekker reversen totdat er iets gebeurd dat het spel beëindigd.

[ Bericht 12% gewijzigd door Dagger87 op 08-06-2020 17:45:20 ]
pi_193542144
quote:
Mij lukt het niet op "normal" te winnen bij Nine Men's Morris, en vandaar het volgende wat ik zei:
[..]
Ik ben die nine men's morris aan het spelen. Toen ik het begreep won ik meteen. Ben nu bij impossible en dat is lastig. Wat je moet doen is in het midden gedeelte een hoek te nemen. Zie het als je de cijfers net als je afstandbediening.

123
4 6
789

Plaats je stenen op 1 3 en 7. Dan moet hij 2 of 4 pakken. En dan kan je de andere pakken voor mill. Beetje net als schaken. En als de ballen op zijn kan je steeds heen en terug verplaatsen voor mill.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 07:36:12 #43
141482 Q.
JurassiQ
pi_193546961
quote:
7s.gif Op maandag 8 juni 2020 08:25 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het schijnt echt een ontwerpfout te zijn, alle Joycon gaan deze problemen vertonen blijkbaar. Zelf heb ik er nog geen last van gehad, maar ik speel voor het grootste deel met Pro Controller. Lastig dus om te zeggen. Voor mijn gevoel is het nog geen RRoD, maar erger dan gescheurde DSi-scharnieren.
Ik heb er ook last van, ook al speel ik 90% van de tijd met de Pro controller. Joycons worden dus heel weinig gebruikt en nog driften ze.
For great justice!
pi_193546988
Hun oplossing om maar gewoon te vervangen is dan ook niet zo handig :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 9 juni 2020 @ 07:50:00 #45
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_193547014
Snap ook niet waarom ze niet binnen een paar weken/maanden een verbeterde versie van de joycons op de markt hebben gebracht. Deze kritieke productiefout speelt al jaaaaren.

Gelukkig gebruik ik de procontroller ook bijna altijd.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 08:02:31 #46
8369 speknek
Another day another slay
pi_193547108
quote:
7s.gif Op maandag 8 juni 2020 10:08 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ja, ik ben er erg blij mee. Nog geen problemen mee gehad, maar een incident kan altijd. Die joycons zijn dat al lang niet meer. Ik heb dan weer nooit gezeur gehad met mijn Dual Shocks (gescheurde sticks), maar gisteren merkte ik dat een trigger blijft 'hangen'. Maar ik ga geen nieuwe meer kopen, ik heb nog twee reserves en ik zit het wel uit tot de PS5 komt.

Die Joycons zijn vervelender, zeker dat constante gedrift :D
Ik vind mijn joycon drift minder irritant dan mijn gescheurde DS4 sticks. Beetje contact spray en het is weer opgelost. Voor de DS4 heb ik van die opzetrubbers gekocht, maar met verrotte sticks eronder beginnen die er nu ook af te glijden tijdens het gamen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_193547313
Spider Solitaire voor het eerst gedaan. "Beginner" niveau was makkelijk, maar Advanced is pittig! :o
  dinsdag 9 juni 2020 @ 08:29:51 #48
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193547323
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 08:02 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik vind mijn joycon drift minder irritant dan mijn gescheurde DS4 sticks. Beetje contact spray en het is weer opgelost. Voor de DS4 heb ik van die opzetrubbers gekocht, maar met verrotte sticks eronder beginnen die er nu ook af te glijden tijdens het gamen.
Gescheurd rubber, altijd vervelend.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193548915
quote:
19s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 08:29 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Gescheurd rubber, altijd vervelend.
Je zit nog jaren met de gevolgen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_193549372
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 08:28 schreef Qunix het volgende:
Spider Solitaire voor het eerst gedaan. "Beginner" niveau was makkelijk, maar Advanced is pittig! :o
Was die nine men's morris nog gelukt met de tips die ik een paar posts geleden gaf?
pi_193549791
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 11:15 schreef Dagger87 het volgende:

[..]

Was die nine men's morris nog gelukt met de tips die ik een paar posts geleden gaf?
Nee :@

Ik snap de regels wel, maar die verschrikkelijke cpu is mij steeds te slim af :')
pi_193550081
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2020 20:10 schreef Dagger87 het volgende:

[..]

Ik ben die nine men's morris aan het spelen. Toen ik het begreep won ik meteen. Ben nu bij impossible en dat is lastig. Wat je moet doen is in het midden gedeelte een hoek te nemen. Zie het als je de cijfers net als je afstandbediening.

123
4 6
789

Plaats je stenen op 1 3 en 7. Dan moet hij 2 of 4 pakken. En dan kan je de andere pakken voor mill. Beetje net als schaken. En als de ballen op zijn kan je steeds heen en terug verplaatsen voor mill.
Voordat je op 1 3 en 7 gelegd hebt heeft de AI toch allang 2 of 4 gepakt?
pi_193550876
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 12:03 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Voordat je op 1 3 en 7 gelegd hebt heeft de AI toch allang 2 of 4 gepakt?
Hij doet dan al ergens een mill en jat je stenen zo weg.
pi_193553766
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 12:03 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Voordat je op 1 3 en 7 gelegd hebt heeft de AI toch allang 2 of 4 gepakt?
Nee hij blokkeert de uitgangen naast 2 4 6 of 8. Maar ik merk nu dat ik op normal ook moeite heb nu ik alle niveaus heb gehaald. Wel apart. Gisteren haalde ik het in een keer op normal. Cpu is opeens heel goed.

Nu met foto voorbeeld: https://m.imgur.com/a/CkqWEb9

[ Bericht 7% gewijzigd door Dagger87 op 09-06-2020 17:04:01 ]
pi_193555230
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 16:55 schreef Dagger87 het volgende:

[..]

Wel apart. Gisteren haalde ik het in een keer op normal. Cpu is opeens heel goed.
:D
pi_193556195
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:34 schreef Qunix het volgende:

[..]

:D
Ik heb het trouwens nog 2 of 3 keer gewonnen. Het lukt niet altijd maar er zijn truukjes waarbij je nadat alle ballen zijn gebruikt, je je tegenstander kan blokken en steeds heen en terug kan voor mill of maar 1 zet steeds mill krijgt. Truukje wat ik nu doen is niet de middenstuk maar de 2e vierkant de 1, 2 en 4 opvul. Je kan dan altijd 3 of 7 pakken. Ik ga maar eens een anders spel spelen. Lol
  dinsdag 9 juni 2020 @ 21:58:04 #57
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193558998
Ben nu een stuk verder in Xenoblade dan ik de eerste keer was. Nog steeds genieten van de muziek, soms ben ik gewoon aan het luisteren.

Het verhaal is best boeiend trouwens. Heb geen idee waar dit heen gaat. Dat is ook weleens fijn.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193562886
Dit is toch gewoon trollen van Atlus? Persona komt eerder naar de PC dan naar de Switch.

https://www.gematsu.com/2(...)ing-to-pc-on-june-13
pi_193563983
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 07:47 schreef Aurelius het volgende:
Dit is toch gewoon trollen van Atlus? Persona komt eerder naar de PC dan naar de Switch.

https://www.gematsu.com/2(...)ing-to-pc-on-june-13
Wie zegt dat Persona naar de Switch komt?
pi_193564556
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juni 2020 09:36 schreef Drankster het volgende:

[..]

Wie zegt dat Persona naar de Switch komt?
Niemand, maar dat hopen wel een boel mensen.
Misschien willen ze eerst P5: Scramble uit de weg hebben.
  woensdag 10 juni 2020 @ 10:39:42 #61
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193564729
Van mij hoeft Persona niet naar de Switch te komen, want ik heb beloofd dan zo'n game te gaan spelen :+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193564758
quote:
19s.gif Op woensdag 10 juni 2020 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Van mij hoeft Persona niet naar de Switch te komen, want ik heb beloofd dan zo'n game te gaan spelen :+
Ssshhhhhh!

Ik wil wel Persona op de Switch. Liefst Persona 5 Royal en Scramble.
pi_193565606
quote:
19s.gif Op woensdag 10 juni 2020 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Van mij hoeft Persona niet naar de Switch te komen, want ik heb beloofd dan zo'n game te gaan spelen :+
Ik verwacht eerder Persona Q3.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_193565736
quote:
19s.gif Op woensdag 10 juni 2020 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Van mij hoeft Persona niet naar de Switch te komen, want ik heb beloofd dan zo'n game te gaan spelen :+
Echt, waarom heb je als JRPG geen behoefte om de beste JRPG's van de laatste jaren te spelen?
  woensdag 10 juni 2020 @ 12:06:52 #65
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193565813
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 12:01 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Echt, waarom heb je als JRPG geen behoefte om de beste JRPG's van de laatste jaren te spelen?
Omdat de eerste twee uur van P4G zaaddodend saai waren :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193566055
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2020 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Omdat de eerste twee uur van P4G zaaddodend saai waren :)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_193566276
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2020 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Omdat de eerste twee uur van P4G zaaddodend saai waren :)
Elke klassieke JRPG heeft een traag begin.
  woensdag 10 juni 2020 @ 13:13:11 #68
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193566704
Tien jaar Xenoblade 🥳


XenobladeJP twitterde op woensdag 10-06-2020 om 03:00:00 『ゼノブレイド』がWiiで発売されてから、今日でちょうど10年が経つんですも!
これからも「ゼノブレイド」シリーズを、どうぞよろしくお願いしますも!
#ゼノブレイド #ゼノブレイドクロス #ゼノブレイド2 https://t.co/4JjL0tgpf4 reageer retweet
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193566756
quote:
19s.gif Op woensdag 10 juni 2020 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Van mij hoeft Persona niet naar de Switch te komen, want ik heb beloofd dan zo'n game te gaan spelen :+
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2020 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Omdat de eerste twee uur van P4G zaaddodend saai waren :)
pi_193567499
quote:
17s.gif Op woensdag 10 juni 2020 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tien jaar Xenoblade 🥳


XenobladeJP twitterde op woensdag 10-06-2020 om 03:00:00 『ゼノブレイド』がWiiで発売されてから、今日でちょうど10年が経つんですも!
これからも「ゼノブレイド」シリーズを、どうぞよろしくお願いしますも!
#ゼノブレイド #ゼノブレイドクロス #ゼノブレイド2 https://t.co/4JjL0tgpf4 reageer retweet
[ afbeelding ]
20 jaar Xenosaga — waar's me remake?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 10 juni 2020 @ 14:29:48 #71
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193567975
quote:
9s.gif Op woensdag 10 juni 2020 14:00 schreef Aether het volgende:

[..]

20 jaar Xenosaga — waar's me remake?
Morgenavond misschien?
Omdat PS5 dan volledig BC wordt vieren we dat met remasters van Xenogears, Chrono Cross en Vagrant Story? Ofzo?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193568213
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juni 2020 14:29 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Morgenavond misschien?
Omdat PS5 dan volledig BC wordt vieren we dat met remasters van Xenogears, Chrono Cross en Vagrant Story? Ofzo?
Chrono Cross kan er wel een gebruiken wat mij betreft O+
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_193568833
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juni 2020 14:29 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Morgenavond misschien?
Omdat PS5 dan volledig BC wordt vieren we dat met remasters van Xenogears, Chrono Cross en Vagrant Story? Ofzo?
Ik zal even voorspellen hoe dat gaat:

* Sony: PS5 is volledig backwardscompatible
* "Eindelijk Xenogears spelen!"
* "Waarom kan ik m'n PS1 memory card niet gebruiken?"
* "Waarom ziet het er pixelig uit?"
* "Waarom maakt die SSD het niet sneller?"
* "Waarom is het geluid stereo?"
* "..."
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 10 juni 2020 @ 16:57:00 #74
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193570090
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juni 2020 15:29 schreef Aether het volgende:

[..]

Ik zal even voorspellen hoe dat gaat:

* Sony: PS5 is volledig backwardscompatible
* "Eindelijk Xenogears spelen!"
* "Waarom kan ik m'n PS1 memory card niet gebruiken?"
* "Waarom ziet het er pixelig uit?"
* "Waarom maakt die SSD het niet sneller?"
* "Waarom is het geluid stereo?"
* "..."
Wat een faalconsole die PS5 |:)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games woensdag 10 juni 2020 @ 17:24:10 #75
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193570490
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 10:24 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Niemand, maar dat hopen wel een boel mensen.
Misschien willen ze eerst P5: Scramble uit de weg hebben.
Heeft Atlus ruzie met Nintendo ofzo, dat ze hun populaire spellen alleen maar op andere platformen tegenwoordig uitbrengen.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_193570809
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juni 2020 16:57 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wat een faalconsole die PS5 |:)
Kon niet anders met zo veel FLOPS.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 10 juni 2020 @ 22:49:08 #77
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193575852
Holy mechon balls wat is Xenoblade toch een vette game _O_ Er gebeuren nu allemaal dingen, die had ik niet kunnen voorzien. Ik denk dat dit deel netjes de eerste plaats gaat overnemen van beste Xenoblade.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games woensdag 10 juni 2020 @ 22:51:33 #78
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193575896
Hmm, kan iemand mij vertellen waarom ik voor een online-service moet betalen als ik Nintendo-spelletjes (in Corona tijd) tegen andere mensen/vrienden wil spelen? Voor iemand die Steam gewend is en nooit een console heeft gebruikt die online-mogelijkheden heeft gehad. Ik heb toch gewoon internet?

Oh wait, technically had een Wii dat ook, maar ook nooit voor online toestanden gebruikt.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 10 juni 2020 @ 22:54:53 #79
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193575965
quote:
11s.gif Op woensdag 10 juni 2020 22:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmm, kan iemand mij vertellen waarom ik voor een online-service moet betalen als ik Nintendo-spelletjes (in Corona tijd) tegen andere mensen/vrienden wil spelen? Voor iemand die Steam gewend is en nooit een console heeft gebruikt die online-mogelijkheden heeft gehad. Ik heb toch gewoon internet?

Oh wait, technically had een Wii dat ook, maar ook nooit voor online toestanden gebruikt.
Allemaal de schuld van Microsoft en Xbox Live. Die hebben een precedent geschept en dat is nooit meer weggegaan. Nintendo is met de Switch ook gezwicht voor het kwaad.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 10 juni 2020 @ 22:55:22 #80
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193575975
Maar hey, je krijgt wel een dozijn oude games
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games woensdag 10 juni 2020 @ 22:57:05 #81
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193576018
quote:
9s.gif Op woensdag 10 juni 2020 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar hey, je krijgt wel een dozijn oude games
I don't give a shit als ik nog een originele SNES, NES Classic Mini en een SNES Classic Mini en een Wii heb..

Als in hoe vaak moet ik voor dezelfde games die ik al heb opnieuw betalen
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_193576134

BEVAT SPOILERS

Die intro is wel heel vet (6:24)! Goeie muziek
  donderdag 11 juni 2020 @ 20:08:25 #83
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193589781
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 11 juni 2020 @ 20:13:45 #84
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193589897
quote:
Windwaker meets BOTW
Laffe huichelaar
  donderdag 11 juni 2020 @ 21:35:56 #85
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193591098
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 20:13 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Windwaker meets BOTW
Klinkt altijd wel tof he? Dat gevoel had ik bij Rime ook.

Man. Wat een tegenvaller was dat.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193594376
Xenoblade Chronicles is echt een hele goeie rpg he?
Moet alleen dq11 eerst afmaken voordat ik nog zoiets koop.
  donderdag 11 juni 2020 @ 23:56:25 #87
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193594469
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2020 23:47 schreef wuuht het volgende:
Xenoblade Chronicles is echt een hele goeie rpg he?
Moet alleen dq11 eerst afmaken voordat ik nog zoiets koop.
Zeker! Xenoblade is meesterlijk. Wel eerst DQXI (helemaal!) afmaken ja. Xenoblade is over drie maanden nog steeds meesterlijk ;)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 12 juni 2020 @ 06:23:52 #88
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193595660
quote:
19s.gif Op donderdag 11 juni 2020 21:35 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Klinkt altijd wel tof he? Dat gevoel had ik bij Rime ook.

Man. Wat een tegenvaller was dat.
Nijn ervaring is dat dat 90% van de tijd zo is als iets wel heel erg op een andere game lijkt
Laffe huichelaar
pi_193595878
quote:
Ziet er grappig uit
  vrijdag 12 juni 2020 @ 08:39:25 #90
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_193596150
https://www.nintendo.nl/G(...)GETHER--1481770.html

Voor die 99ct is het vast wel een keertje een grappige couch-game :)
  vrijdag 12 juni 2020 @ 15:25:24 #91
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193601844
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 12 juni 2020 @ 15:41:02 #92
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193602032
quote:
Nintendo Switch was once again the best-selling hardware platform of May in both unit and dollar sales. Nintendo Switch unit sales were the highest for an individual platform in a May month since the Nintendo DS in May 2009.
KOEKOEK
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 12 juni 2020 @ 18:16:52 #93
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_193604172
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2020 07:47 schreef Aurelius het volgende:
Dit is toch gewoon trollen van Atlus? Persona komt eerder naar de PC dan naar de Switch.

https://www.gematsu.com/2(...)ing-to-pc-on-june-13
Ik zit eerder te wachten op meer info over SMT V dan over een port van P4G.
pi_193604518
Eindelijk een switch kunnen kopen voor een normale prijs :') nog tips behalve animal crossing?
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_193604572
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 18:39 schreef gers het volgende:
Eindelijk een switch kunnen kopen voor een normale prijs :') nog tips behalve animal crossing?
smm2?
  vrijdag 12 juni 2020 @ 18:56:07 #96
141482 Q.
JurassiQ
pi_193604759
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 18:39 schreef gers het volgende:
Eindelijk een switch kunnen kopen voor een normale prijs :') nog tips behalve animal crossing?
Minecraft! :7
For great justice!
pi_193604805
Ik probeer online te spelen over een mobiele hotspot maar krijg me NAT niet open. Blijft maar NAT type D geven over de hotspot. Provider is Tele2. Iemand hier toevallig een oplossing voor ?
pi_193604830
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 18:56 schreef Q. het volgende:

[..]

Minecraft! :7
da's toch iets voor 13 jarigen jongetjes :')
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  vrijdag 12 juni 2020 @ 19:01:49 #99
141482 Q.
JurassiQ
pi_193604856
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 19:00 schreef gers het volgende:

[..]

da's toch iets voor 13 jarigen jongetjes :')
Deze 42 jarige speelt het een boel hoor. Heerlijke ontspanning. :7
For great justice!
  vrijdag 12 juni 2020 @ 19:14:57 #100
141482 Q.
JurassiQ
pi_193605025
Anyway. Must haves voor iedereen:

* The Legend of Zelda: Breath of the Wild
* Super Mario Odyssey

Daar ben je wel even zoet mee. :7
For great justice!
pi_193605097
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 19:00 schreef gers het volgende:

[..]

da's toch iets voor 13 jarigen jongetjes :')
hoewel ik het niet meer speel is dat zeker niet zo, zeker niet als je ziet wat er gecreëerd wordt door de fanatiekelingen
  vrijdag 12 juni 2020 @ 19:53:18 #102
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193605532
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 18:39 schreef gers het volgende:
Eindelijk een switch kunnen kopen voor een normale prijs :') nog tips behalve animal crossing?
Stond er maar een lijstje in de openingspost ofzo. Verdorie. Waarom wordt het toch altijd zo lastig gemaakt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 12 juni 2020 @ 19:57:01 #103
141482 Q.
JurassiQ
pi_193605584
quote:
8s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Stond er maar een lijstje in de openingspost ofzo. Verdorie. Waarom wordt het toch altijd zo lastig gemaakt.
Dat zou echt zo handig zijn hè?
For great justice!
pi_193605651
quote:
8s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Stond er maar een lijstje in de openingspost ofzo. Verdorie. Waarom wordt het toch altijd zo lastig gemaakt.
Sorry totaal de OP niet gelezen O+
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_193605891
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 20:43:41 #106
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193606272
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 20:02 schreef gers het volgende:

[..]

Sorry totaal de OP niet gelezen O+
Niets dan liefde voor Switch gamers verder.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 12 juni 2020 @ 20:44:57 #107
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193606288
quote:
Ik denk dat ik mijn voucher ga inzetten in juli. Die loopt in augustus af en ik zie geen andere games die ik anders zou willen hebben. Waarin ik geïnteresseerd was heb ik al.

Die voucher klonk uiteindelijk beter dan het was :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games zaterdag 13 juni 2020 @ 11:25:39 #108
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193612644
Voor degene die nog een beetje voor een normale prijs Animal Crossing: Horizons zoekt. MM heeft ze tijdelijk voor ¤49,99.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_193612866
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_193616740
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_193616749
quote:
19s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik denk dat ik mijn voucher ga inzetten in juli. Die loopt in augustus af en ik zie geen andere games die ik anders zou willen hebben. Waarin ik geïnteresseerd was heb ik al.

Die voucher klonk uiteindelijk beter dan het was :D
Luigi's Mansion!
  zaterdag 13 juni 2020 @ 21:05:50 #112
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193618647
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 18:08 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Luigi's Mansion!
Die heb ik natuurlijk een half jaar geleden al gespot. Was erg leuk inderdaad.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 13 juni 2020 @ 21:14:31 #113
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193618803
Paper Mario voor minder dan 50 bij Amazon.

https://www.amazon.nl/Pap(...)tendo/dp/B088XCDFT2/

Zit ik dan met m'n voucher

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Forum Admin zaterdag 13 juni 2020 @ 21:16:00 #114
35723 crew  GGMM
pi_193618826
quote:
19s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 21:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Paper Mario voor minder dan 50 bij Amazon.

https://www.amazon.nl/Pap(...)tendo/dp/B088XCDFT2/

Zit ik dan met m'n voucher

[ afbeelding ]
Ik vind het heel vervelend dat je voor Amazon Prime per se een creditcard moet hebben.

Dat heeft in principe weinig met deze post te maken maar ik moet het even gezegd hebben.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 13 juni 2020 @ 21:17:52 #115
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193618864
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 21:16 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik vind het heel vervelend dat je voor Amazon Prime per se een creditcard moet hebben.

Dat heeft in principe weinig met deze post te maken maar ik moet het even gezegd hebben.
Met een creditcard zijn wel al je online aankopen verzekerd. Is er iets mis? De bank fixt het voor je.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193618870
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 21:16 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik vind het heel vervelend dat je voor Amazon Prime per se een creditcard moet hebben.

Dat heeft in principe weinig met deze post te maken maar ik moet het even gezegd hebben.
Pauper.
  Forum Admin zaterdag 13 juni 2020 @ 21:18:23 #117
35723 crew  GGMM
pi_193618876
quote:
19s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 21:17 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Met een creditcard zijn wel al je online aankopen verzekerd. Is er iets mis? De bank fixt het voor je.
Dat is fijn, maar in de praktijk is er nooit iets mis.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 13 juni 2020 @ 21:19:27 #118
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193618904
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 21:18 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat is fijn, maar in de praktijk is er nooit iets mis.
Heb er in twintig jaar tijd toch twee keer gebruik van gemaakt
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193618914
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 21:16 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik vind het heel vervelend dat je voor Amazon Prime per se een creditcard moet hebben.

Dat heeft in principe weinig met deze post te maken maar ik moet het even gezegd hebben.
Dat was niet zo dus zal op den duur wel weer komen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Forum Admin zaterdag 13 juni 2020 @ 21:21:11 #120
35723 crew  GGMM
pi_193618946
quote:
19s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 21:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Heb er in twintig jaar tijd toch twee keer gebruik van gemaakt
Jeetje, dan heb je die 15 euro per jaar die een creditcard je kost er mooi uit.

quote:
7s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 21:19 schreef Aether het volgende:

[..]

Dat was niet zo dus zal op den duur wel weer komen.
Dat hoop ik maar. Ik was eindelijk overtuigd Amazon Prime te nemen, dus dit was een nare verrassing.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_193619227
Ik moest even inkomen maar ik heb inmiddels 30+ uur in Xenoblade Chronicles DE zitten, wat een absoluut fantastische game zeg. De combat, de characters, de world building en omgevingen zijn bij flagen niets minder dan magisch, het gevoel van avontuur en de muziek, jezus de muziek O+ (ik prefereer de oldschool soundtrack over de remaster). Dit is by far een van de beste soundtracks ooit in een game voor mij persoonlijk, vergelijkbaar met die van de OG FFVII.

Net klaar met het rebuilden van Sector 6 en aangekomen in de Bionis Interior, vanaf vrijdag komt TLOU2 er even tussendoor, maar dit is onmiskenbaar een god tier JRPG _O_

[ Bericht 5% gewijzigd door poezenvanger_van_hamelen op 13-06-2020 21:48:13 ]
  zaterdag 13 juni 2020 @ 22:27:43 #122
8369 speknek
Another day another slay
pi_193620161
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 21:21 schreef GGMM het volgende:

[..]

Jeetje, dan heb je die 15 euro per jaar die een creditcard je kost er mooi uit.
[..]

Dat hoop ik maar. Ik was eindelijk overtuigd Amazon Prime te nemen, dus dit was een nare verrassing.
Mijn Bijenkorf card levert me flink geld op. Alle aankopen en in het buitenland verzekerd, en elk jaar een gedeelte gratis garderobe.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_193620284
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 21:21 schreef GGMM het volgende:

[..]

Jeetje, dan heb je die 15 euro per jaar die een creditcard je kost er mooi uit.
[..]

Dat hoop ik maar. Ik was eindelijk overtuigd Amazon Prime te nemen, dus dit was een nare verrassing.
Anders neem je bij N26 een gratis rekening. Zet er 40 euro op en je kunt een jaar Primen ;)

https://www.consumentenbond.nl/betaalrekening/n26-betaalrekening
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 14 juni 2020 @ 00:19:28 #124
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193622216
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 21:39 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ik moest even inkomen maar ik heb inmiddels 30+ uur in Xenoblade Chronicles DE zitten, wat een absoluut fantastische game zeg. De combat, de characters, de world building en omgevingen zijn bij flagen niets minder dan magisch, het gevoel van avontuur en de muziek, jezus de muziek O+ (ik prefereer de oldschool soundtrack over de remaster). Dit is by far een van de beste soundtracks ooit in een game voor mij persoonlijk, vergelijkbaar met die van de OG FFVII.

Net klaar met het rebuilden van Sector 6 en aangekomen in de Bionis Interior, vanaf vrijdag komt TLOU2 er even tussendoor, maar dit is onmiskenbaar een god tier JRPG _O_
Amen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193622510
quote:
14s.gif Op zondag 14 juni 2020 00:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Amen.
Het doet me echt enorm veel denken aan FFXII, vooral qua oldschool MMO feel. Alleen is de open wereld in XC:DE uniek. Het voelt echt en organisch aan, ook de schaal is zo indrukwekkend... ik heb in meer dan 30 jaar gaming nog nooit zoiets mee gemaakt. In FFXII reis je van hub naar hub, ook prima maar het is niet te vergelijken met de wereld van XC.

Qua combat heb je wel veel meer invloed op je teamleden in FFXII (je kan het letterlijk programmeren tot op detail). Je bent met de 'Break / Topple / Daze flow altijd wel afhankelijk van een van je teamleden en dat verloopt niet altijd even vlekkeloos maar dat zijn details.

Het is simpelweg een van de beste JRPG's en überhaupt een van de beste games die ik ooit gespeeld heb. Ik ben blij dat ik de kans heb om dit juweel te kunnen ervaren op de Switch want anders was het er waarschijnlijk nooit van gekomen.
pi_193624931
quote:
14s.gif Op zondag 14 juni 2020 00:57 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Het doet me echt enorm veel denken aan FFXII, vooral qua oldschool MMO feel. Alleen is de open wereld in XC:DE uniek. Het voelt echt en organisch aan, ook de schaal is zo indrukwekkend... ik heb in meer dan 30 jaar gaming nog nooit zoiets mee gemaakt. In FFXII reis je van hub naar hub, ook prima maar het is niet te vergelijken met de wereld van XC.
Ik vond vooral de Wii versie indrukwekkend. In een tijd van HD games op de PS3/360 kwam XC met vrijwel vloeiende fps, fantastische muziek en bijna geen laadtijden in een open wereld.

En kan me de Amerikanen herinneren die vaak voor het eerst een Europese game importeerden ;)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 14 juni 2020 @ 22:54:38 #127
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193633675
Ondanks al het politieke gezever op Resetera hebben ze af en toe toffe topics. Zoals deze
https://www.resetera.com/(...)il-june-22nd.217215/

Mocht je een account hebben daar, doe dan mee met je top 10.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193635529
quote:
14s.gif Op zondag 14 juni 2020 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mocht je een account hebben daar, doe dan mee met je top 10.
Een account hebben op resetera. :')
pi_193639028
quote:
7s.gif Op zondag 14 juni 2020 11:10 schreef Aether het volgende:

[..]

Ik vond vooral de Wii versie indrukwekkend. In een tijd van HD games op de PS3/360 kwam XC met vrijwel vloeiende fps, fantastische muziek en bijna geen laadtijden in een open wereld.

En kan me de Amerikanen herinneren die vaak voor het eerst een Europese game importeerden ;)
Dit inderdaad. Ik denk dat ik de Switch editie ook nog wel ga spelen, maar mijn backlog is absurd. Het moet even wachten.
  maandag 15 juni 2020 @ 13:26:49 #130
8369 speknek
Another day another slay
pi_193639375


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 15 juni 2020 @ 14:44:13 #131
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193640467
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 13:26 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb hier veel te hard om gelachen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193641307
quote:
7s.gif Op zondag 14 juni 2020 11:10 schreef Aether het volgende:

[..]

Ik vond vooral de Wii versie indrukwekkend. In een tijd van HD games op de PS3/360 kwam XC met vrijwel vloeiende fps, fantastische muziek en bijna geen laadtijden in een open wereld.

En kan me de Amerikanen herinneren die vaak voor het eerst een Europese game importeerden ;)
Ik vind dat de game qua world building de tand des tijds moeiteloos overleefd heeft. Het enige dat een beetje in de buurt komt voor mij persoonlijk is BOTW, wat niet gek is natuurlijk want Monolith. Ik kan me bijna niet voorstellen hoe insane deze game op de Wii moet zijn geweest.

Allebei de games hebben iets unieks op het gebied van exploration en het gevoel van avontuur, erg verslavend. Misschien dat ik Xeno2 ook nog een kans geef want die wilde niet echt klikken toentertijd terwijl XC:DE dat moeiteloos deed. Jammer dat die game zo lastig serieus te nemen is door de anime tiddies.

Ik zit nu na 40 uur in de Eryth Sea maar ik doe wel alle ( :') ! ) sidequests... deze game is echt OCD porn, ik mag pas verder naar de volgende map als ik alles gedaan heb qua content :') Hopelijk kan ik het voor vrijdag een beetje afronden want dan komt Neil Cuckmann zijn persoonlijke politieke agenda in videogame vorm binnen.

[ Bericht 7% gewijzigd door poezenvanger_van_hamelen op 15-06-2020 15:49:33 ]
  Redactie Games maandag 15 juni 2020 @ 17:19:42 #134
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193642779
Is het normaal trouwens dat een Nintendo Switch Cartridge rammelt? Mariokart doet dit niet maar Super Mario Odyssey bijvoorbeeld wel.. :{
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 15 juni 2020 @ 17:50:36 #135
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_193643248
quote:
3s.gif Op maandag 15 juni 2020 17:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is het normaal trouwens dat een Nintendo Switch Cartridge rammelt? Mariokart doet dit niet maar Super Mario Odyssey bijvoorbeeld wel.. :{
In Mario Odyssey zit een maantje verstopt.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  maandag 15 juni 2020 @ 17:59:07 #136
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193643332
quote:
3s.gif Op maandag 15 juni 2020 17:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is het normaal trouwens dat een Nintendo Switch Cartridge rammelt? Mariokart doet dit niet maar Super Mario Odyssey bijvoorbeeld wel.. :{
Heb je al geprobeerd er aan te likken?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games maandag 15 juni 2020 @ 18:10:52 #137
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193643471
quote:
6s.gif Op maandag 15 juni 2020 17:59 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Heb je al geprobeerd er aan te likken?
Helpt niet Roy...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_193644635
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Redactie Games maandag 15 juni 2020 @ 22:02:59 #139
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193647208
quote:
9s.gif Op maandag 15 juni 2020 17:50 schreef Perrin het volgende:

[..]

In Mario Odyssey zit een maantje verstopt.
Ik heb em nu pas door, toen ik het spel begon te spelen.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 15 juni 2020 @ 23:21:17 #140
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193648673
quote:
14s.gif Op maandag 15 juni 2020 15:39 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

deze game is echt OCD porn, ik mag pas verder naar de volgende map als ik alles gedaan heb qua content :')
Ik ben net een half uur bezig geweest met een sidequest waar ik maar niet kon komen. Het blauwe uitroepteken zweefde ergens midden in de map tussen twee 'verdiepingen' :') Heb Google geraadpleegd :@

Als je met 40 uur daar bent... Welk level ben je? Ik ben 60 met 45 uur maar zit drie gebieden verder.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193654498
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_193654831
quote:
Dit ziet er toch niet uit :')
  dinsdag 16 juni 2020 @ 13:39:11 #143
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193655141
Als die BAC voor release al aankondigen :N

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193658520
KINGDOM HEARTS NAAR DE SWITCH *O* *O* *O*


Worldwide 2020

Wel als een stomme ritme spel... :{

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2020 17:42:25 ]
pi_193658587
quote:
19s.gif Op maandag 15 juni 2020 23:21 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik ben net een half uur bezig geweest met een sidequest waar ik maar niet kon komen. Het blauwe uitroepteken zweefde ergens midden in de map tussen twee 'verdiepingen' :') Heb Google geraadpleegd :@

Als je met 40 uur daar bent... Welk level ben je? Ik ben 60 met 45 uur maar zit drie gebieden verder.
Ik ben level 46 na bijna 49 uur spelen en ben behoorlijk overleveled voor mijn gevoel. Er zit ook wel een uur of 5 idle tijd bij, bij elkaar denk ik.
  dinsdag 16 juni 2020 @ 17:52:33 #146
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193658728
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193658747
Ik zit nu in chapter 9 overigens.
pi_193659048
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_193659688
Planet Coaster komt (voorlopig) niet naar de Switch. Als er 1 game is die mijn zoon graag op de switch had gezien - en die zich er ook voor lijkt te dienen - was het Planet Coaster geweest.

Ik ga hem zometeen op de hoogte brengen van dit treurige nieuws.
  dinsdag 16 juni 2020 @ 22:50:14 #151
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193663324
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 17:53 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ik zit nu in chapter 9 overigens.
Chapter 14, level 64, 47 uur.

Wat een roller coaster is het inmiddels _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games dinsdag 16 juni 2020 @ 23:12:26 #152
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193663695
Animal Crossing: New Horizon is stiekem ook wel leuk.. :@

En nu stop ik even met Switch Spellen kopen..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 17 juni 2020 @ 06:53:42 #153
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193665983
GearboxOfficial twitterde op dinsdag 16-06-2020 om 18:20:48 Hail to the king! Duke Nukem 3D: World Tour is coming to Nintendo Switch on June 23rd! Jump into the classic shooter today at a special discount!

Pre-Order now: https://t.co/WdPnoYdqRC https://t.co/h8vcPTA3lf reageer retweet
Voor iedereen die hier al tijden naar uit kijkt. Nu beschikbaar voor preorder voor een paar eurootjes. :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193666082
quote:
10s.gif Op woensdag 17 juni 2020 06:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
GearboxOfficial twitterde op dinsdag 16-06-2020 om 18:20:48 Hail to the king! Duke Nukem 3D: World Tour is coming to Nintendo Switch on June 23rd! Jump into the classic shooter today at a special discount!

Pre-Order now: https://t.co/WdPnoYdqRC https://t.co/h8vcPTA3lf reageer retweet
Voor iedereen die hier al tijden naar uit kijkt. Nu beschikbaar voor preorder voor een paar eurootjes. :')
:D

Gekocht. :P
  woensdag 17 juni 2020 @ 09:50:46 #155
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193667251
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 07:13 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

:D

Gekocht. :P
Ik heb hier weinig nostalgie bij, want ik vond shooters toen ook al niet zo leuk. Ben wel enigszins verbaasd dat ze Duke gewoon nog uitbrengen in deze tijd. Hij is niet echt vrouwvriendelijk :+ Maar misschien is het omdat politie als varkens worden weggezet die je moet neerschieten?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193667682
quote:
Liever dat ze Persona 2 een fatsoenlijke upgrade geven.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_193667691
quote:
7s.gif Op woensdag 17 juni 2020 10:30 schreef Aether het volgende:

[..]

Liever dat ze Persona 2 3 een fatsoenlijke upgrade geven.
  woensdag 17 juni 2020 @ 10:41:57 #158
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193667806
Gewoon die troep weghouden van Switch
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193667817
quote:
14s.gif Op woensdag 17 juni 2020 10:31 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Die is er al: Persona 3 Portable ;)

En de Battle Theme van Persona 2 is beter, dus keus snel gemaakt ;)

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_193667917
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 18:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Planet Coaster komt (voorlopig) niet naar de Switch. Als er 1 game is die mijn zoon graag op de switch had gezien - en die zich er ook voor lijkt te dienen - was het Planet Coaster geweest.

Ik ga hem zometeen op de hoogte brengen van dit treurige nieuws.
die game lijkt me grote performance issues op de switch te krijgen, tenzij ze heel slim omgaan met de resources...
pi_193668641
quote:
7s.gif Op woensdag 17 juni 2020 10:43 schreef Aether het volgende:

[..]

Die is er al: Persona 3 Portable ;)

En de Battle Theme van Persona 2 is beter, dus keus snel gemaakt ;)

Deze van P5 daarentegen, geweldig lekker nummer.
pi_193670674
Met Speed zijn de touch controls echt kut. Ik krijg de "impossible" niet uitgespeeld.
  Redactie Games woensdag 17 juni 2020 @ 15:22:03 #163
181272 crew  Noppie2000
pi_193671207

Ontwikkeld door Bandai Namco. Volgende week een nieuwe grote aankondiging van een Pokémon Project.
pi_193671210
Nog Pokémon spelers hier ? Shield en Sword DLC is nu te downloaden !
pi_193671396
quote:
7s.gif Op woensdag 17 juni 2020 10:43 schreef Aether het volgende:

[..]

Die is er al: Persona 3 Portable ;)
Nope. Zowel P3 FES als P3P hebben elk hun eigen nadelen.
  woensdag 17 juni 2020 @ 15:58:34 #166
141482 Q.
JurassiQ
pi_193671654
quote:
10s.gif Op woensdag 17 juni 2020 06:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
GearboxOfficial twitterde op dinsdag 16-06-2020 om 18:20:48 Hail to the king! Duke Nukem 3D: World Tour is coming to Nintendo Switch on June 23rd! Jump into the classic shooter today at a special discount!

Pre-Order now: https://t.co/WdPnoYdqRC https://t.co/h8vcPTA3lf reageer retweet
Voor iedereen die hier al tijden naar uit kijkt. Nu beschikbaar voor preorder voor een paar eurootjes. :')
_O_
Natuurlijk meteen gekocht. Ik heb zelfs de originele CD-ROM met big box doos uit 1996 nog. :7
For great justice!
  woensdag 17 juni 2020 @ 16:14:24 #168
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_193671820
quote:
7s.gif Op woensdag 17 juni 2020 10:43 schreef Aether het volgende:

[..]

Die is er al: Persona 3 Portable ;)

En de Battle Theme van Persona 2 is beter, dus keus snel gemaakt ;)

Als je het dan toch over smt battle themes hebt



  woensdag 17 juni 2020 @ 16:18:35 #169
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_193671873
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 15:39 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Nope. Zowel P3 FES als P3P hebben elk hun eigen nadelen.
P3 FES heeft geen directe control over partyleden en de omgevingen van P3P zijn te statisch?
pi_193671902
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 16:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

P3 FES heeft geen directe control over partyleden en de omgevingen van P3P zijn te statisch?
Ja, dat.
  woensdag 17 juni 2020 @ 16:31:20 #171
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_193672044
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 16:21 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Ja, dat.
Hoewel de controle over je partymembers wel fijn is verkies ik FES echt over P3P, de laatste lijkt te veel op een digital novel ipv een RPG en dat ligt echt aan de presentatie die nodig was om hem op de Vita goed te laten draaien en dan gaat het me niet eens om de verschillende content, want die van FESviel tegen en die presentatie van P3P heeft mij er van weerhouden om deze helemaal door te spelen.
  woensdag 17 juni 2020 @ 16:38:20 #172
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_193672129
quote:
14s.gif Op woensdag 17 juni 2020 15:58 schreef Q. het volgende:

[..]

_O_
Natuurlijk meteen gekocht. Ik heb zelfs de originele CD-ROM met big box doos uit 1996 nog. :7
Die heb ik helaas niet meer.... Het eerste pc spel waar ik erg veel plezier mee heb gehad, en o ja ik ben een vrouw. Was een no brainer om die te kopen, pure nostalgie!
pi_193672830
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 15:39 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Nope. Zowel P3 FES als P3P hebben elk hun eigen nadelen.
Enige nadeel van P3P vind ik het ontbreken van cutscenes. De 3D mis ik niet en de UI is een stuk vlotter in P3P naast controle over je team en een tweede MC.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_193681107
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_193681200
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 15:22 schreef Noppie2000 het volgende:

Ontwikkeld door Bandai Namco. Volgende week een nieuwe grote aankondiging van een Pokémon Project.
Als ze nou eens een core Pokémon game zo levendig kregen als dit.
  donderdag 18 juni 2020 @ 10:48:23 #176
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193681860
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 15:22 schreef Noppie2000 het volgende:

Ontwikkeld door Bandai Namco. Volgende week een nieuwe grote aankondiging van een Pokémon Project.
Je bedoelt deze week?

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games donderdag 18 juni 2020 @ 10:52:21 #177
181272 crew  Noppie2000
pi_193681912
quote:
6s.gif Op donderdag 18 juni 2020 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Je bedoelt deze week?

[ afbeelding ]
Groter dan Café Mix kan bijna niet, maar ik bedoel echt volgende week :P
pi_193681941
Wat blijft tropical freeze toch een godengame _O_

Perfecte moeilijkheidsgraad, enorm frustrerend bij vlagen maar voelt nooit unfair.
blablablabla
pi_193684161
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 16:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Hoewel de controle over je partymembers wel fijn is verkies ik FES echt over P3P, de laatste lijkt te veel op een digital novel ipv een RPG en dat ligt echt aan de presentatie die nodig was om hem op de Vita goed te laten draaien en dan gaat het me niet eens om de verschillende content, want die van FESviel tegen en die presentatie van P3P heeft mij er van weerhouden om deze helemaal door te spelen.
Inderdaad. Een groot deel van de charme van het spel is dat je kunt rondlopen in de diverse locaties om met mensen te spreken of aan diverse activiteiten deel te nemen. Door die Visual Novel presentatie raakt P3P een groot deel van die charme kwijt. Het vechtsysteem van P3 FES is moeilijk om in te komen als je P4 gewend bent.

P3P is een PSP game, ze hadden beter P3 FES naar de Vita kunnen brengen. Die is trouwens wel speelbaar op de PS3, maar niet op de PS4.

Echt...Atlus :')
  donderdag 18 juni 2020 @ 15:49:45 #180
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193685704
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 10:54 schreef Elan het volgende:
Wat blijft tropical freeze toch een godengame _O_

Perfecte moeilijkheidsgraad, enorm frustrerend bij vlagen maar voelt nooit unfair.
Beste 2D platformer point.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Forum Admin donderdag 18 juni 2020 @ 15:51:38 #181
35723 crew  GGMM
pi_193685722
quote:
19s.gif Op donderdag 18 juni 2020 15:49 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Beste 2D platformer point.
Dit is een feit.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 18 juni 2020 @ 15:59:56 #182
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_193685821
Funky kong mode *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 18 juni 2020 @ 22:25:24 #183
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193691509
Ik ben bijna op het einde van Xenoblade. Wat ben ik blij dat ik hier nooit spoilers over gelezen heb zeg :o Bizar meeslepend.

Wel een minpuntje nu
SPOILER: sidequests
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 19 juni 2020 @ 07:08:08 #184
134538 chansadres
Black & White
pi_193693795
Gisteren Ion Fury binnen gekregen. Weer een topgame van 3DRealms. Die Duke3d engine gaat nog goed mee!
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_193693925
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 07:08 schreef chansadres het volgende:
Gisteren Ion Fury binnen gekregen. Weer een topgame van 3DRealms. Die Duke3d engine gaat nog goed mee!
Vind hem nog te duur. Maar het wel waard dus?
  vrijdag 19 juni 2020 @ 09:19:10 #186
134538 chansadres
Black & White
pi_193694487
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 07:43 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Vind hem nog te duur. Maar het wel waard dus?
29,99 vond ik meevallen in prijs. Ik had nog een bon voor 15 euro over dus dan is het een mooie prijs. Ik ben nog niet erg ver gekomen, maar het uurtje heb ik me uiterst vermaakt!
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_193694556
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 09:19 schreef chansadres het volgende:

[..]

29,99 vond ik meevallen in prijs. Ik had nog een bon voor 15 euro over dus dan is het een mooie prijs. Ik ben nog niet erg ver gekomen, maar het uurtje heb ik me uiterst vermaakt!
Fysiek valt het wel mee idd, maar in de eShop voor 30 euro vond ik iets teveel. Fysiek maar besteld nu. :P
pi_193697562
Inmiddels volop aan het animal crossen en Mario aan het spelen O+. Nu vroeg ik mij af wel accessoires zijn handig om te hebben
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien ook handig om te vermelden dat het een gewone switch is :')

[ Bericht 13% gewijzigd door gers op 19-06-2020 13:29:33 ]
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_193698267
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 10:54 schreef Elan het volgende:
Wat blijft tropical freeze toch een godengame _O_

Perfecte moeilijkheidsgraad, enorm frustrerend bij vlagen maar voelt nooit unfair.
Top platformer inderdaad _O_
  vrijdag 19 juni 2020 @ 16:18:32 #190
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193699399


Nintendo zegt er expliciet bij dat het alleen om de onthulling van een fighter gaat. Geen ander nieuws. We hoeven dus niet te kijken, want dit wordt Twintelle.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 19 juni 2020 @ 16:23:38 #191
429367 DKUp
ON TOUR
pi_193699451
Wat staat er eigenlijk nog op de planning dit jaar?
No More Heroes 3
DLC
Indies
Ports

Nou ja die Mario 3D remasters en remakes mogen wel van mij.

[ Bericht 1% gewijzigd door DKUp op 19-06-2020 17:39:06 ]
SOONY
pi_193699731
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 16:23 schreef DKUp het volgende:
Wat staat er eigenlijk nog op de planning dit jaar office?
No More Heroes 3
DLC
Indies
Ports

Nou ja die Mario 3D remasters en remakes mogen wel van mij.
Mario kart 9 :o
  vrijdag 19 juni 2020 @ 16:53:53 #193
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193699765
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 16:50 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Mario kart 9 :o
Nope. Waarom zouden ze als MK8DLX nog zo goed verkoopt? Nintendo is niet gek.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 19 juni 2020 @ 16:55:33 #194
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_193699776
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]

Nintendo zegt er expliciet bij dat het alleen om de onthulling van een fighter gaat. Geen ander nieuws. We hoeven dus niet te kijken, want dit wordt Twintelle.
Ik wacht wel even met mn season pass totdat iets interessants.
  Donald Duck held vrijdag 19 juni 2020 @ 17:30:53 #195
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_193700110
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 10:54 schreef Elan het volgende:
Wat blijft tropical freeze toch een godengame _O_

Perfecte moeilijkheidsgraad, enorm frustrerend bij vlagen maar voelt nooit unfair.
Vervelende eindbazen wel. Duurt allemaal zo lang ook met al die verschillende fases in het gevecht
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_193700683
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 17:30 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Vervelende eindbazen wel. Duurt allemaal zo lang ook met al die verschillende fases in het gevecht
Zeker heb denk 50x over die kutvis gedaan.
Sowieso een van de mindere levels, dat zwemmen is niet heel chill.
blablablabla
pi_193703052
quote:
19s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 16:53 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nope. Waarom zouden ze als MK8DLX nog zo goed verkoopt? Nintendo is niet gek.
Ja, dat is ook waar ik aan dacht. Maar na 7 jaar deze banen ben ik wel iets toe aan iets nieuws :P
  vrijdag 19 juni 2020 @ 21:05:44 #198
429367 DKUp
ON TOUR
pi_193703159
Ze hadden zelfs oude tracks als DLC kunnen uitbrengen en ze zouden nog meer geld aan die game kunnen verdienen.
SOONY
  vrijdag 19 juni 2020 @ 21:24:46 #199
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193703466
2x4 banen en twee racers erbij voor een tientje. Dat hadden ze allang kunnen doen. Had het zelf blind gekocht.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Donald Duck held vrijdag 19 juni 2020 @ 22:54:52 #200
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_193705248
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 18:13 schreef Elan het volgende:

[..]

Zeker heb denk 50x over die kutvis gedaan.
Sowieso een van de mindere levels, dat zwemmen is niet heel chill.
Rotbeest inderdaad. De traagheid van het zwemmen zit je daarbij echt dwars. Ik ben ook nooit fan geweest van zwemlevels in het algemeen in platformers

quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 21:05 schreef DKUp het volgende:
Ze hadden zelfs oude tracks als DLC kunnen uitbrengen en ze zouden nog meer geld aan die game kunnen verdienen.
Een Rainbow Road cup, bestaande uit al die tracks uit voorgaande delen. Zou ik echt gelijk kopen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 20 juni 2020 @ 00:33:02 #201
8369 speknek
Another day another slay
pi_193706941
Kut Xord, ik kan me helemaal niet herinneren dat de game zo moeilijk was op de Wii. Ik heb maar even casual mode aangeslingerd.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 20 juni 2020 @ 14:25:31 #202
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193711836
Ik heb zojuist Xenoblade Chronicles uitgespeeld. Weet niet zo goed waar ik moet beginnen om te vertellen hoe goed ik het vond :o Het is in ieder geval een prachtig avontuur waarbij de combinatie van elementen, zoals soundtrack, verhaal en gameplay, de som van die elementen overstijgt.

Door kleine dingen als de zoekhulp voor items en het ontbreken van willekeurige blades als beloning vind ik het net een betere game dan deel 2. Er waren bovendien wel flink wat wendingen die ik niet zag aankomen, al zaten er ook zeker 'onthullingen' tussen die iedereen van mijlenver ziet aankomen! :D

Uiteindelijk heb ik het laatste stuk ook op casual gespeeld. Er was één boss die ik kut vond en daarna heb ik het niet meer terug gezet :@ Vond het wel lekker doorlopen zo richting het einde. Bij het verslaan van de eindbaas was ik level 79/80 en dat was op casual vrij gemakkelijk wel. Toch was het een episch gevecht door de strijdkreten van beide kanten en sublieme soundtrack. Je wordt echt opgezweept, erg goed gedaan.

Zoetsappig einde. Heerlijk. O+

De serie mag van mij nu weer verder met een vervolg op X, die had namelijk echt een open einde waar 1 en 2 nu eigenlijk elkaar wel goed aanvullen en afgerond zijn.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193715729
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 09:19 schreef chansadres het volgende:

[..]

29,99 vond ik meevallen in prijs. Ik had nog een bon voor 15 euro over dus dan is het een mooie prijs. Ik ben nog niet erg ver gekomen, maar het uurtje heb ik me uiterst vermaakt!
Vandaag binnen, uurtje gespeeld. Heb hem op de standaard moeilijkheidsgraad, maar hij is vrij pittig. :@
  zondag 21 juni 2020 @ 13:53:38 #204
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_193723305
Geen idee of het al voorbij is gekomen maar net een “Star Link: battle for Atlas starter kit” op de kop getikt bij de Action voor ¤ 7,95.

Online is ie minimaal 2,5x zo duur.

Incl fysieke kaart ondanks dat op de doos staat dat ie een flinke (6 GB) download nodig heeft.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_193723626
"Begin 2020"

Iemand ooit nog iets gehoord over deze game?

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 21 juni 2020 @ 14:22:10 #206
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193723721
quote:
7s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:15 schreef Aether het volgende:
"Begin 2020"

Iemand ooit nog iets gehoord over deze game?

Alleen een keer deze trailer gezien in een Nindies Direct. Staat niet op mijn lijstje verder.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193723749
quote:
19s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:22 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Alleen een keer deze trailer gezien in een Nindies Direct. Staat niet op mijn lijstje verder.
Ja, in augustus 2019, dus begin 2020 redden we niet meer.

Had gehoopt op een Direct rond deze tijd ipv E3.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 21 juni 2020 @ 14:26:25 #208
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193723801
quote:
7s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:23 schreef Aether het volgende:

[..]

Ja, in augustus 2019, dus begin 2020 redden we niet meer.

Had gehoopt op een Direct rond deze tijd ipv E3.
Denk dat die geruchten over Nintendo Direct waar zijn: geen Direct deze zomer. Origami King werd los aangekondigd en dan morgen die Smash Fighter. Dat was het misschien wel ;(
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193724767
quote:
19s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Denk dat die geruchten over Nintendo Direct waar zijn: geen Direct deze zomer. Origami King werd los aangekondigd en dan morgen die Smash Fighter. Dat was het misschien wel ;(
In september is het Mario's 35e jubileum dus dan waarschijnlijk een hoop remakes/port. BotW 2 verwacht ik eigenlijk niet dit jaar, alleen Bravely Default 2.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_193733629
quote:
7s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:15 schreef Aether het volgende:
"Begin 2020"

Iemand ooit nog iets gehoord over deze game?

Ik wacht ook nog op deze.

Ook Sports Story zou gereleased worden in Q2 2020.
  Redactie Games maandag 22 juni 2020 @ 09:21:58 #211
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193733713
Geen Metroid Prime 4 dan dit jaar?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_193733770
quote:
11s.gif Op maandag 22 juni 2020 09:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Geen Metroid Prime 4 dan dit jaar?
Geen idee. En ook misschien geen BotW2.
  Redactie Games maandag 22 juni 2020 @ 09:32:12 #213
181272 crew  Noppie2000
pi_193733808
quote:
11s.gif Op maandag 22 juni 2020 09:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Geen Metroid Prime 4 dan dit jaar?
Dat ging nooit gebeuren.
pi_193734201
quote:
11s.gif Op maandag 22 juni 2020 09:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Geen Metroid Prime 4 dan dit jaar?
een klein beetje:

Best goed gedaan.

Overigens zie ik een open world metroid game wel zitten, verschillende kleinere planeten met back tracking en in de 3e persoons. Laat maar komen.
pi_193734425
quote:
Terecht. Als ze (te) goede games maken, kannibaliseren ze de Switch. Daarnaast kun je in die markt alleen maar veel geld verdienen met microtransacties, wat weer ten kosten gaat van het imago van je franchises.
pi_193734451
quote:
9s.gif Op maandag 22 juni 2020 09:28 schreef Qunix het volgende:

[..]

Geen idee. En ook misschien geen BotW2.
Liggen sowieso veel game en filmprojecten stil of worden uitgesteld. Ben er een beetje bang voor komende winter/najaar.
blablablabla
pi_193734537
quote:
10s.gif Op maandag 22 juni 2020 10:13 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

een klein beetje:

Best goed gedaan.

Overigens zie ik een open world metroid game wel zitten, verschillende kleinere planeten met back tracking en in de 3e persoons. Laat maar komen.
Nintendo laat zoveel liggen...

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_193734598
quote:
Inderdaad. Ik zou echt veel, veel geld over hebben voor een mooie Advance Wars collectie op de Switch (zonder dat afschuwelijke laatste deel dan). :{



*;
pi_193734630
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 10:50 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik zou echt veel, veel geld over hebben voor een mooie Advance Wars collectie op de Switch (zonder dat afschuwelijke laatste deel dan). :{

[ afbeelding ]

*;
:'(
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  maandag 22 juni 2020 @ 13:05:55 #221
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193735984
Al die suffe games die nu niet meer komen hebben ertoe geleid dat Xenoblade wél uit kwam. Ik steun Nintendo dus in de beslissing.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 22 juni 2020 @ 13:10:00 #222
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_193736045
quote:
14s.gif Op maandag 22 juni 2020 13:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Al die suffe games die nu niet meer komen hebben ertoe geleid dat Xenoblade wél uit kwam. Ik steun Nintendo dus in de beslissing.
Inderdaad, sinds Nintendo geen F-Zero en Starfox meer doet word de rest wel erg suf.
pi_193737256
quote:
14s.gif Op maandag 22 juni 2020 13:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Al die suffe games die nu niet meer komen hebben ertoe geleid dat Xenoblade wél uit kwam. Ik steun Nintendo dus in de beslissing.
Bedoel je de mobile games?
  maandag 22 juni 2020 @ 15:01:31 #224
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193737540
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 14:41 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Bedoel je de mobile games?
Metroid, Advance Wars, mobile games, Paper Zelda, etc. Dit kan allemaal niet tippen aan Xenoblade.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 22 juni 2020 @ 15:02:57 #225
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_193737553
quote:
6s.gif Op maandag 22 juni 2020 15:01 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Metroid, Advance Wars, mobile games, Paper Zelda, etc. Dit kan allemaal niet tippen aan Xenoblade.
Als ze Paper Xenoblade uitbrengen dan glibber je van je stoel.
pi_193737678
quote:
6s.gif Op maandag 22 juni 2020 15:01 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Metroid, Advance Wars, mobile games, Paper Zelda, etc. Dit kan allemaal niet tippen aan Xenoblade.
Rpg troep. :')
  maandag 22 juni 2020 @ 15:54:11 #227
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193738193
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 22 juni 2020 @ 16:00:56 #228
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193738289
2 mei al opgenomen :o
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 22 juni 2020 @ 16:02:18 #229
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193738309
Mooi huis wel.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Forum Admin maandag 22 juni 2020 @ 16:02:51 #230
35723 crew  GGMM
pi_193738314
Ik kijk nu ook, anders is Roy zo alleen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin maandag 22 juni 2020 @ 16:05:06 #231
35723 crew  GGMM
pi_193738345
quote:
HEB JE MOOI FOUT VRIEND
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 22 juni 2020 @ 16:05:36 #232
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193738354
Potverdorie. Dat heb ik mooi fout.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 22 juni 2020 @ 16:06:48 #233
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_193738371
Fighters uit ARMS, ik ken ze niet eens.
  maandag 22 juni 2020 @ 16:07:07 #234
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193738377
Vond het wel een toffe reveal trailer. Verder boeit de game me weinig.

Bedankt dat je erbij was @GGMM
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Forum Admin maandag 22 juni 2020 @ 16:07:31 #235
35723 crew  GGMM
pi_193738382
quote:
14s.gif Op maandag 22 juni 2020 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vond het wel een toffe reveal trailer. Verder boeit de game me weinig.

Bedankt dat je erbij was @:GGMM
Ik vond het ook gezellig.

Tot de volgende Smash-reveal!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Redactie Games maandag 22 juni 2020 @ 16:08:09 #236
181272 crew  Noppie2000
pi_193738392
Minmin _O_ Enige juiste keuze.
  maandag 22 juni 2020 @ 16:16:48 #237
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_193738501
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 16:08 schreef Noppie2000 het volgende:
Minmin _O_ Enige juiste keuze.
Ik vind in deze tijd van discriminatie het een beetje onnodig om iemand met armen op de voorgrond te plaatsen.
  maandag 22 juni 2020 @ 16:36:59 #238
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193738746
Nieuwe Amiibo *O*
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games maandag 22 juni 2020 @ 17:51:20 #239
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193739639
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 22 juni 2020 @ 17:58:44 #240
141482 Q.
JurassiQ
pi_193739721
quote:
Fallout 3 for Switch confirmed! *O*
For great justice!
  maandag 22 juni 2020 @ 18:19:28 #241
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193739948
quote:
Simpel een skin, geen nieuw personage.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 22 juni 2020 @ 18:45:41 #242
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_193741209
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_193742641
Bij de Action hadden ze voor een tientje Switch games.

Stern Pinball en James Pond gescoord.
blablablabla
  maandag 22 juni 2020 @ 21:00:44 #245
429367 DKUp
ON TOUR
pi_193742937
Burnout Paradise
FIFA 21
Apex Legends
Lost in Random
Velan Studios game
Need For Speed: Hot Pursuit
Plants vs. Zombies Battle for Neighborville

https://venturebeat.com/2(...)ch-in-the-next-year/
SOONY
  maandag 22 juni 2020 @ 21:58:51 #246
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193744727
2010 Hot Pursuit? Oh my. Die vond ik echt fantastisch.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193749737

Vandaag 17:00 uur. Hopelijk wat Persona nieuws voor de Switch.
  dinsdag 23 juni 2020 @ 18:28:27 #248
429367 DKUp
ON TOUR
pi_193756100
Morgen weer een Pokemon-presentatie, Let’s Go Gold/Silver/Crystal |:)

Ik ben het zo zat maar één regio in een Pokemon-spel :@

Ben bang voor mobile shit....
SOONY
  dinsdag 23 juni 2020 @ 18:28:57 #249
429367 DKUp
ON TOUR
pi_193756108
quote:
11s.gif Op maandag 22 juni 2020 21:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
2010 Hot Pursuit? Oh my. Die vond ik echt fantastisch.
JAAAAA, heerlijke game.
Zou ik spelen op de PS5 en Switch.
SOONY
pi_193756180
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 11:35 schreef Aurelius het volgende:

Vandaag 17:00 uur. Hopelijk wat Persona nieuws voor de Switch.
Nog wat uitgekomen?
  dinsdag 23 juni 2020 @ 18:49:41 #251
389010 Drankster
Voodoo Ray
pi_193756426
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 18:34 schreef Qunix het volgende:

[..]

Nog wat uitgekomen?
Pretty Princess Party
pi_193756549
  Redactie Games dinsdag 23 juni 2020 @ 19:03:58 #253
181272 crew  Noppie2000
pi_193756607
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 18:34 schreef Qunix het volgende:

[..]

Nog wat uitgekomen?
https://frontpage.fok.nl/games

:P
  dinsdag 23 juni 2020 @ 22:51:33 #254
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193760479
Xenoblade Future Connected is ook best leuk. Het voelt echt als een DLC/expansion door de nieuwe teamleden en andere omgeving. De combat aanpassingen bevallen prima en het verhaal is nog steeds interessant genoeg.

Het voelt wel wat minder episch allemaal, maar dat is niet erg :)

Mooi is dat er nog steeds gebieden zijn waar je gaat rennen. Vier unique monsters met +5 hogere levels zijn geen feestje :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 24 juni 2020 @ 00:04:02 #255
8369 speknek
Another day another slay
pi_193761924
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2020 18:28 schreef DKUp het volgende:
Morgen weer een Pokemon-presentatie, Let’s Go Gold/Silver/Crystal |:)

Ik ben het zo zat maar één regio in een Pokemon-spel :@

Ben bang voor mobile shit....
Denk inderdaad dat het Lets Go Johto wordt, als ze Pokemon Snap shadowdroppen maar deze game reveal wel aankondigen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 24 juni 2020 @ 07:14:09 #256
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193763335
NintendoAmerica twitterde op woensdag 24-06-2020 om 03:00:00 Prove you’re really feeling it with the #Tetris99 14th MAXIMUS CUP, featuring #XenobladeChronicles: Definitive Edition! Earn at least 100 event points in the Tetris 99 mode from 7/3, 12am PT to 7/6, 11:59pm PT to unlock the Tetris 99 theme! @tetris_official https://t.co/AyFOMn8zPX reageer retweet
Nieuwe theme voor Tetris 99. I'm really feeling it.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games woensdag 24 juni 2020 @ 08:07:29 #257
181272 crew  Noppie2000
pi_193763729
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 00:04 schreef speknek het volgende:

[..]

Denk inderdaad dat het Lets Go Johto wordt, als ze Pokemon Snap shadowdroppen maar deze game reveal wel aankondigen.
Wordt het niet :P
  woensdag 24 juni 2020 @ 08:44:38 #258
8369 speknek
Another day another slay
pi_193763998
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 08:07 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Wordt het niet :P
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Redactie Games woensdag 24 juni 2020 @ 12:35:55 #259
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193766935
Ik dacht, laat ik dat Tetris 99 eens proberen omdat het "gratis" bij Nintendo Online zit, maar allejezus dat is echt niet te doen tegen al die lui, die dag in dag uit dat spel spelen.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 24 juni 2020 @ 14:45:11 #260
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193768486
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2020 12:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik dacht, laat ik dat Tetris 99 eens proberen omdat het "gratis" bij Nintendo Online zit, maar allejezus dat is echt niet te doen tegen al die lui, die dag in dag uit dat spel spelen.. :')
Ha! Roy > Mr. Noodle. Ik heb al een keer gewonnen :7
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games woensdag 24 juni 2020 @ 15:15:50 #261
181272 crew  Noppie2000
pi_193768842

Pokémon MOBA voor Switch en smartdevices :)
pi_193768957
Was dat het enige dat ze lieten zien? Hoezo konden ze dat ook niet vorige week presenteren. :P
  Redactie Games woensdag 24 juni 2020 @ 15:30:14 #263
181272 crew  Noppie2000
pi_193769003
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 15:26 schreef Bananenpap het volgende:
Was dat het enige dat ze lieten zien? Hoezo konden ze dat ook niet vorige week presenteren. :P
Is het enige ja, ik gok vanwege Tencent. Is best een grote samenwerking en denk niet dat die een simpele 'bullet point' wilden zijn in een presentatie :P
pi_193769148
Mensen zijn viesmad in de comments, waarom ?
pi_193769235
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 15:40 schreef Sjemmert het volgende:
Mensen zijn viesmad in de comments, waarom ?
Omdat Tencent waarschijnlijk.

Of ze hadden iets groters verwacht.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  Redactie Games woensdag 24 juni 2020 @ 15:56:59 #266
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193769378
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2020 14:45 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ha! Roy > Mr. Noodle. Ik heb al een keer gewonnen :7
Ik heb het alweer verwijderd van m'n Switch.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_193769394
Maar wat is het? MMORPG?
  Redactie Games woensdag 24 juni 2020 @ 16:03:40 #268
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193769481
Die nieuwe Pokémon game doet me echt geen fuck eerlijk gezegd.. :')

Volgens mij proberen ze dit ook te lanceren als een nieuwe eSports titel

quote:
5s.gif Op woensdag 24 juni 2020 15:57 schreef Qunix het volgende:
Maar wat is het? MMORPG?
MOBA, ala League of Legends en DOTA.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 24 juni 2020 @ 20:59:30 #269
429367 DKUp
ON TOUR
pi_193773977
Gadverdamme
SOONY
  donderdag 25 juni 2020 @ 11:12:18 #271
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193780057
Een pokemon moba lijkt me wel leuk eigenlijk
Laffe huichelaar
  donderdag 25 juni 2020 @ 14:43:44 #272
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_193783280
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 11:12 schreef timmmmm het volgende:
Een pokemon moba lijkt me wel leuk eigenlijk
Moba's vind ik best nice, deze ziet er wel vrij versimpeld uit vond ik zo op het eerste gezicht.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 25 juni 2020 @ 15:21:23 #273
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_193783948
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 14:43 schreef Perrin het volgende:

[..]

Moba's vind ik best nice, deze ziet er wel vrij versimpeld uit vond ik zo op het eerste gezicht.
Als ze er echt competitive mee willen worden, komen ze daar niet mee weg.

Zal ook wel moeten groeien. LoL zag er eerst ook niet uit en was ook wel niet wat het geworden is. PoCo zal er pas LoL-geld in willen steken als het rendabel is
Laffe huichelaar
pi_193785659
kun je Pokemon Unite splitscreen spelen?

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2020 17:00:35 ]
  donderdag 25 juni 2020 @ 17:24:10 #275
50538 Moogle
Kiss me Goodbye
  donderdag 25 juni 2020 @ 22:32:28 #276
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193790916
Inmiddels al weer tien uurtjes in Future Connected in Xenoblade. Goed te doen, niet episch nog.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games donderdag 25 juni 2020 @ 22:49:44 #277
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_193791346
Lijkt erop dat de Switch voorraden in winkels weer langzamerhand normaal aangevuld zijn. Geen Woekerprijzen betalen meer..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_193791602
quote:
3s.gif Op donderdag 25 juni 2020 22:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Lijkt erop dat de Switch voorraden in winkels weer langzamerhand normaal aangevuld zijn. Geen Woekerprijzen betalen meer..
Ja, eindelijk!
Vorige week een Switch 2019 model gekocht bij Bolkom voor ¤ 329,-
Mijn 2017 launch day Switch kunnen verkopen voor ¤ 300,-
De koper wilde CFW gaan draaien... :{

Nu wachten op de nieuwe Paper Mario! *O*
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  vrijdag 26 juni 2020 @ 10:48:28 #279
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193797584
Lekker de QMusic Foute top 1500 luisteren. Paul Elstak x Nintendo 64 hype genot.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193797741
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lekker de QMusic Foute top 1500 luisteren. Paul Elstak x Nintendo 64 hype genot.

Verkeerde topic.
pi_193797762
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 22:58 schreef CoExist het volgende:

[..]

Ja, eindelijk!
Vorige week een Switch 2019 model gekocht bij Bolkom voor ¤ 329,-
Mijn 2017 launch day Switch kunnen verkopen voor ¤ 300,-
De koper wilde CFW gaan draaien... :{

Nu wachten op de nieuwe Paper Mario! *O*
300 maar? _O-
  vrijdag 26 juni 2020 @ 11:13:35 #282
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193797872
quote:
12s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 11:02 schreef Qunix het volgende:

[..]

Verkeerde topic.
Nintendo topic. Dus hoort gewoon hier. B:)B
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193800091
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 11:04 schreef mschol het volgende:

[..]

300 maar? _O-
Zijn ze meer waard dan?
Console van 3 jaar oud hè.

Ik houd niet van illegale games trouwens.
In de 90's had ik een WildCard voor de Super Nintendo. Honderden games erbij op 3,5" floppy's. Daarna ooit nog een omgebouwde PSX gehad met weer honderden games.
Maar je weet van ellende niet meer wat je moet spelen.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_193800487
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 13:33 schreef CoExist het volgende:

[..]

Zijn ze meer waard dan?
Console van 3 jaar oud hè.

Ik houd niet van illegale games trouwens.
In de 90's had ik een WildCard voor de Super Nintendo. Honderden games erbij op 3,5" floppy's. Daarna ooit nog een omgebouwde PSX gehad met weer honderden games.
Maar je weet van ellende niet meer wat je moet spelen.
Hier kan ik me wel in vinden. Ik heb ooit mijn Wii omgebouwd en toen ik er ineens elk spel gratis op kon spelen werden ze allemaal toch een stuk minder boeiend.
pi_193800506
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lekker de QMusic Foute top 1500 luisteren. Paul Elstak x Nintendo 64 hype genot.

Ik kan die troep niet afluisteren, maar wat heeft het met nintendo te maken?
  Redactie Games vrijdag 26 juni 2020 @ 14:03:37 #286
181272 crew  Noppie2000
  vrijdag 26 juni 2020 @ 14:04:56 #287
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193800602
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 13:59 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ik kan die troep niet afluisteren, maar wat heeft het met nintendo te maken?
Check de clip anders mijn kind. Je ziet beelden van Link uit toenmalige techdemo's voor N64.



Daar moesten we het mee doen voordat alles uitlekte via Twitter :P
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193800642
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 13:59 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ik kan die troep niet afluisteren, maar wat heeft het met nintendo te maken?
Haha! DJ Polsstok met zijn Pepsi gesponsorde videoclip.
Zaten N64 Zelda videomateriaal in.

Mooie tijden. Happy Hardcore! O+
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_193800654

Rainbow Road van Mario Kart, maar dan compleet anders, dus alleen de naam is gerelateerd aan Nintendo. :)
pi_193801933
quote:
17s.gif Op woensdag 24 juni 2020 07:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
NintendoAmerica twitterde op woensdag 24-06-2020 om 03:00:00 Prove you’re really feeling it with the #Tetris99 14th MAXIMUS CUP, featuring #XenobladeChronicles: Definitive Edition! Earn at least 100 event points in the Tetris 99 mode from 7/3, 12am PT to 7/6, 11:59pm PT to unlock the Tetris 99 theme! @:tetris_official https://t.co/AyFOMn8zPX reageer retweet
Nieuwe theme voor Tetris 99. I'm really feeling it.
Tof, vind dat altijd wel leuke beloningen om voor te spelen.
pi_193805050
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 13:58 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Hier kan ik me wel in vinden. Ik heb ooit mijn Wii omgebouwd en toen ik er ineens elk spel gratis op kon spelen werden ze allemaal toch een stuk minder boeiend.
Het waren ook andere tijden toen. Gaming was nog niet de miljarden industrie die het nu is.
Veel software en games voor de PC werden gemaakt door hobbyisten en er was veel shareware in omloop. Kopiëren hoorde er gewoon bij eigenlijk.
Games voor consoles waren te duur. Donkey Kong Country was Hfl. 189,- als ik mij herinner. Ontoereikend voor mijn zakgeld.

Weekends ging ik naar Videoland en huurde dan een SNES game voor Hfl. 7,50 voor een weekend. Ik sprak dan bij voorbaat al mijn twijfels over de game en dan zei de medewerker dat als het niets was ik hem mocht omruilen voor een andere game.
Dus naar huis, SNES game kopiëren naar floppy's, snel terug naar Videoland en game omruilen voor een ander.
Had ik weer 2 nieuwe games voor een paar Gulden.

Ook een paar jaar actief geweest met die Warez CD-Roms van Crazy Bytes en Twilight enzo. Erg veel geld mee gescoord.

Bij de PSX games werkte ik bij een grote retailer die veel games verkocht.
In mijn kantoor stond een pc met CD-brander. En die winkel verkocht ook van die zwarte CD-Rons voor PlayStation.
Honderden games gekopieerd zo. Ook voor het zoontje van de directeur. :X

Achteraf is het gewoon keiharde diefstal natuurlijk en schaam ik mij er wel voor.
Vanaf 2001 koop ik alles legaal eigenlijk en nooit meer een gehackte console gehad.
Het is nu omgedraaid, toen had ik teveel tijd om gamen en te weinig geld om games te kopen nu heb ik te veel geld om games te kopen en te weinig tijd om te gamen.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  vrijdag 26 juni 2020 @ 19:10:09 #292
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193805322
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 18:46 schreef CoExist het volgende:
Het is nu omgedraaid, toen had ik teveel tijd om gamen en te weinig geld om games te kopen nu heb ik te veel geld om games te kopen en te weinig tijd om te gamen.
Haha, dat is wel herkenbaar voor een heleboel mensen denk ik.

Zelf niet heel veel warez gedaan, beetje Twilight cd's op de pc en een R4 kaartje voor mn DS waar die R4 eigenlijk alleen voor import was (Slitherlink, PicPic). Heb altijd wel een gevoel gehad bij originele games.

Qua muziek was het anders, daar was ik al met cassettes aan het opnemen van de radio. Heb menig dj vervloekt als ze weer eens door een liedje heen aan het lullen waren _O-
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 26 juni 2020 @ 19:32:15 #293
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193805574
Haal je Wii(U) maar weer uit de kast



quote:
The Wii and Wii U versions include all of the currently released content and feature updates, including the Mogul Update, the Full Tank Update, and the many other little tweaks, improvements and optimizations that went into the game post-launch.

Both versions will also allow you to experience the game in the most retro way possible... in 4:3 on your old CRT televisions... and in my opinion, it looks glorious!

The Wii version supports both 50hz and 60hz, and both NTSC and PAL output. It supports the Wii Remote (with shake!), Wii Classic Controller, Wii Classic Controller Pro, and GameCube Controller. I took special care to ensure it parallels the experience of the more powerful platforms, and further optimized it to fit entirely into the Wii system memory. This means that you won't experience any disc load times during gameplay. Once the game boots, you're in!

The Wii U version supports both SD and HD, 4:3 and 16:9. You can play it with the Wii U GamePad, Wii U Pro Controller, Wii Remote, Wii Classic Controller, or Wii Classic Controller Pro. It can be played entirely on the GamePad (with touch!), or on the TV from the comfort of your couch.


quote:
The Wii version will launch on Thursday, July 9th at 10am PT / 1pm ET / 6pm UK for $29.99 USD. It's limited to 3,000 copies, so please subscribe to email notifications to ensure you don't miss it!

The Wii U and Steam versions will follow in August. Many more details (along with the specific release date) are still to come, so stay tuned.
https://www.vblank.com/20200626_sh_wii.php
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193805603
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 13:33 schreef CoExist het volgende:

[..]

Zijn ze meer waard dan?
Console van 3 jaar oud hè.
als hij goed werkt wel: volgens mij is een nieuwe switch nogaltijd vrij prijzig/weinig voorraad en de nieuwe lading switch kan je niet zonder fysieke mod hacken. (as in openschroeven)

een hackbare switch (ik goede staat met accesoires ed erbij) is, volgens mij, zomaar minstens 100 meer waard denk ik.
pi_193806158
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 19:35 schreef mschol het volgende:

[..]

als hij goed werkt wel: volgens mij is een nieuwe switch nogaltijd vrij prijzig/weinig voorraad en de nieuwe lading switch kan je niet zonder fysieke mod hacken. (as in openschroeven)

een hackbare switch (ik goede staat met accesoires ed erbij) is, volgens mij, zomaar minstens 100 meer waard denk ik.
Switch was in top staat met alle accessoires, handleidingen, doos, factuur, enz.
Wel zonder games uiteraard.

Wist ook niet goed wat ik er voor moest vragen eigenlijk. Dus had ‘m voor ¤350,- op Marktplaats gezet.
¤300,- gekregen en voor ¤329,- een nieuwe Switch 2019 model gekocht.
Voor mij een goede deal.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  vrijdag 26 juni 2020 @ 20:21:51 #296
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193806179
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 20:20 schreef CoExist het volgende:

[..]

Switch was in top staat met alle accessoires, handleidingen, doos, factuur, enz.
Wel zonder games uiteraard.

Wist ook niet goed wat ik er voor moest vragen eigenlijk. Dus had ‘m voor ¤350,- op Marktplaats gezet.
¤300,- gekregen en voor ¤329,- een nieuwe Switch 2019 model gekocht.
Voor mij een goede deal.
Ja prima joh. Nu genieten van een betere batterijduur en nieuwe Joycon.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193806340
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 19:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haal je Wii(U) maar weer uit de kast

[ afbeelding ]
[..]

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[..]

https://www.vblank.com/20200626_sh_wii.php
Dat Nintendo nog fysieke Wii games maakt. PSP is al sinds 2015 niet meer mogelijk en PS3 volgens mij ook niet.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_193806354
Zal The Wind Waker ooit nog op Switch verschijnen ;(
pi_193806371
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 20:34 schreef wuuht het volgende:
Zal The Wind Waker ooit nog op Switch verschijnen ;(
Misschien een collectie in februari met het 35e jubileum?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 26 juni 2020 @ 20:36:03 #300
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_193806377
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 20:32 schreef Aether het volgende:

[..]

Dat Nintendo nog fysieke Wii games maakt. PSP is al sinds 2015 niet meer mogelijk en PS3 volgens mij ook niet.
Alleen NoE dus blijkbaar. USA krijgt alleen WiiU.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_193806462
quote:
19s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 20:36 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Alleen NoE dus blijkbaar. USA krijgt alleen WiiU.
Project Rainfall 2 ^O^
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')