Ik ga zo lekker het weekend in ja.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lekker maat
Jij hebt je succesje van vandaag ook mooi binnen
twitter:r0zenmaiden_ twitterde op vrijdag 05-06-2020 om 16:28:02Beste @ScrummieNMS wat probeer je hiermee te bereiken, naast een beetje kinderachtig te lijken?
Mvg reageer retweet
Ik vind mensen die zo een tweet afsluiten altijd erg passief-agressief.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:29 schreef GGMM het volgende:
twitter:r0zenmaiden_ twitterde op vrijdag 05-06-2020 om 16:28:02Beste @:ScrummieNMS wat probeer je hiermee te bereiken, naast een beetje kinderachtig te lijken?
Mvg reageer retweet
@:zipportal
@Caland en ik vonden het ook erg grappig inderdaad.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind mensen die zo een tweet afsluitend altijd erg passief-agressief.
Ik zei niks over grappig.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:caland en ik vonden het ook erg grappig inderdaad.
Vandaag nog weinig gezeik gehad helaas.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:caland en ik vonden het ook erg grappig inderdaad.
Beste @maxi-mus wat probeer je hiermee te bereiken, naast een beetje kinderachtig te lijken?quote:
Gelezen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beste @:maxi-mus wat probeer je hiermee te bereiken, naast een beetje kinderachtig te lijken?
Mvg
Ga nou niet doen alsof je deze tweet niet in de toekomst gaat gebruiken tegen Scrummie.quote:
Hohoho WAT GEBEURT HIER?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof je deze tweet niet in de toekomst gaat gebruiken tegen Scrummie.
Je probeert altijd van elke scheet een meme te maken.
fok is een veilige omgeving vergeleken met twitterquote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:37 schreef Caland het volgende:
Dummie wordt zelfs op twitter genadeloos aangepakt.
Geklikt. FaberyayoGODquote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:45 schreef aTypisch het volgende:
faberyayogod inspireerde mij tot deze beslissing
twitter:freethinker1965 twitterde op vrijdag 22-05-2020 om 13:05:26@ZiggoZakelijk Stop met deze onzin en ga weer normaal doen! De angstkaart is uitgewerkt en mensen zijn massaal wakker geworden!! We zullen vechten voor onze kinderen en ons niet zomaar onze vrijheid laten afnemen! Stop de NWO!! Geen vaccin van Bill Gates in ons lijf!! reageer retweet
Dit soort types moet je kaltstellen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
twitter:freethinker1965 twitterde op vrijdag 22-05-2020 om 13:05:26@:ZiggoZakelijk Stop met deze onzin en ga weer normaal doen! De angstkaart is uitgewerkt en mensen zijn massaal wakker geworden!! We zullen vechten voor onze kinderen en ons niet zomaar onze vrijheid laten afnemen! Stop de NWO!! Geen vaccin van Bill Gates in ons lijf!! reageer retweet
Iksnapquote:
politiek in-correct, oermoeder, kattenfluisteraar, Trump fan, geen racist, anti NWO.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:53 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dit soort types moet je kaltstellen.
Spaghetti.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Kip, een potpourri aan groenten en een aardappeltje.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Zalm, rijst, tomaten, bonen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Afhaalthai.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oke dikzakquote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]Dat is alles behalve vet of ongezond, gek.
Vaak wel vies veel suiker gebruiken ze.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:07 schreef Buitendam het volgende:
Praat het maar goed.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:07 schreef Buitendam het volgende:
Mensen die op vrijdagavond geen aardappelen, groenten en kip eten.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Welke lul met vingers gaat er dan ook Thai bestellen?
aardappelenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mensen die op vrijdagavond geen aardappelen, groenten en kip eten.
is dat lekker ja?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:31 schreef Caland het volgende:
Zalmpje al klaar liggen in de airfryer, alles.
Iemand die Thai besteld heeft en dat ook nog gezond noemt neem ik in deze discussie niet serieus, sorry makker.quote:
Ik heb gestoomde zeebaars met groenten. Zoals ik al zei; veel gezonder dan dat wordt het niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iemand die Thai besteld heeft en dat ook nog gezond noemt neem ik in deze discussie niet serieus, sorry makker.
Ik plaag je maar wat hoor, geniet er van makker.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb gestoomde zeebaars met groenten. Zoals ik al zei; veel gezonder dan dat wordt het niet.
Bedankt maatquote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik plaag je maar wat hoor, geniet er van makker.
sinds ik uit huis ging eigenlijk al niet of nauwelijksquote:
nicequote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker. 8-9 minuutjes en geen omkijken naar
jouw probleem verderquote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
sinds ik uit huis ging eigenlijk al niet of nauwelijks
wel moeilijk lekker bij spinazie à la crème
FUCK YEAH.twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 05-06-2020 om 18:31:16Greatest Top Five Monthly Jobs Gains in HISTORY. We are #1! https://t.co/Cs8NEFbHG0 reageer retweet
Aspergesquote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Niet zo moeilijk na historische verliezen van de afgelopen tijd.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:32 schreef Zipportal het volgende:
FUCK YEAH.twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 05-06-2020 om 18:31:16Greatest Top Five Monthly Jobs Gains in HISTORY. We are #1! https://t.co/Cs8NEFbHG0 reageer retweet
Frikandel en mexicanoquote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook snacks erbij? Zo ja, welke? Zo nee, ik wil geen contact meer.
Is nu unlockedquote:
Meh. Ik wacht nog steeds op een nieuwe Generals Zero Hourquote:
Ik zeg het beidequote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Mensen die friet zeggen gun ik in principe een kogel door het hoofd, maar dan niet dodelijk, snap je, dus dat je nog blijft leven en je je lesje geleerd hebt, dat idee.
Zielige mongool is het toch.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:32 schreef Zipportal het volgende:
#SLEEPYJOE fan gespot.quote:
bozigquote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Triest hoopje mens voor een vliegtuig.
EAT THIS @Buitendamquote:
twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 05-06-2020 om 14:33:10Really Big Jobs Report. Great going President Trump (kidding but true)! reageer retweet
Verdomme, daar gaat weer een Rituals sample pakket.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:34 schreef AFCNiels het volgende:
Sorry, @:Scrummie2.1 ik heb geprobeerd je te redden bij Anouk (@:bearlish), maar dit is helaas mislukt.
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Verdomme, daar gaat weer een Rituals sample pakket.
Hij was toch klaar met Twitter trouwensquote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
EAT THIS @:Buitendamtwitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 05-06-2020 om 14:33:10Really Big Jobs Report. Great going President Trump (kidding but true)! reageer retweet
@JR-Stylequote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]de twee producten die in de aanbieding zijn bij elkaar smijten ongeacht of het smaakt
quote:
@JR-Style-93quote:
Wat vinden jij en @GGMM van nieuwe album Run the Jewels?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Mensen die friet zeggen gun ik in principe een kogel door het hoofd, maar dan niet dodelijk, snap je, dus dat je nog blijft leven en je je lesje geleerd hebt, dat idee.
Zullen we straks ook even 10 gratis nieuwe Nike-outfits halen om "het goede doel te steunen", of een apple-store is misschien ook wel een leuk idee.quote:
@GGMM is in alle staten, ik heb pas één nummertje geluisterd.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat vinden jij en @:GGMM van nieuwe album Run the Jewels?
quote:
quote:
twitter:jvdplicht twitterde op vrijdag 05-06-2020 om 20:03:25De laatste spreker van het protest wordt aangekondigd. Ondertussen verschijnt de Utrechtse burgemeester Jan van Zanen af en toe achter een raam van het stadskantoor. Hij zal zien dat de 1,5 meterregel keurig wordt nageleefd. reageer retweet
Ik hoop dat het weer goedkomt met hem, dit klinkt wel heel ernstig, in ONZ postenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Jr-Style-93 laat ons het laatste jaar wel in de steek ja
Ik snapte hem eerst nietquote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:JR-Style-93 rijdt sinds anderhalf jaar een Auping en meteen zijn wij te min voor hem.
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik snapte hem eerst nietIk dacht bij Auping aan een vouwwagen.
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:JR-Style-93 rijdt sinds anderhalf jaar een Auping en meteen zijn wij te min voor hem.
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Wat een GOD, kun jij verder iemand op de aarde bedenken die deze invalshoek zou kiezen?
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik snapte hem eerst nietIk dacht bij Auping aan een vouwwagen.
Ik weet niet of @onlogisch het erg op prijs stelt dat je hier zijn familiefoto plaatst.quote:
Hier zat ik dus NIET op te wachten. Ik wil gewoon VI!quote:
Geen idee. Boek nooit gelezen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik was behoorlijk onder de indruk, heerlijke rauwe sfeer.
Ha de grootte is 22cm, dat moet wel meteen vertrouwd voelenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Geen idee. Boek nooit gelezen.
Maar lees eens Het verdriet van België van Hugo Claus.
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ha de grootte is 22cm, dat moet wel meteen vertrouwd voelen
Hoe maak jij tijd vrij voor lezen?quote:
Geen kinderen hebben en geen tv kijken, dat scheelt een hoop tijd om te lezen. 's Avonds, in de nacht en 's ochtends bij het ontwaken.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoe maak jij tijd vrij voor lezen?
En zorgt lezen niet voor minder vermaak dan het echte leven?
Man word eens vader dan, lijk je mij uiterst geschikt voor.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Geen kinderen hebben en geen tv kijken, dat scheelt een hoop tijd om te lezen. 's Avonds, in de nacht en 's ochtends bij het ontwaken.
wordquote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Man wordt eens vader dan, lijk je mij uiterst geschikt voor.
Dan lees ik nooit meer.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Man word eens vader dan, lijk je mij uiterst geschikt voor.
Tquote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:02 schreef Elan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/s(...)-naar-volle-stadions
@:Scrummie2.1
Ziet er goed uit voor je
Hoop stront is het.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
EAT THIS @:Buitendamtwitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 05-06-2020 om 14:33:10Really Big Jobs Report. Great going President Trump (kidding but true)! reageer retweet
Het is weekend man, gewoon drinken.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:17 schreef Caland het volgende:
Ik heb ontzettend veel zin in een bak koffie maar het is 21:16
@:ggmm @:el-stinho @:jojoortje wat zal ik doen???
Om 3 uur nog wakker genot.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:17 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het is weekend man, gewoon drinken.
Later Hertog Jan.
wat is het probleemquote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:17 schreef Caland het volgende:
Doen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:17 schreef Caland het volgende:
beter de pijp in dan de pijp uit gaanquote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Broeders!
Wanneer zie ik jullie weer in de pijp?
@:picommp
De pijp in met pico en jonge grietjes met een hoop geld versieren is leuk hoor.quote:
jonge grietjes die veel geld hebben versieren of met veel geld jonge grietjes versieren?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
De pijp in met pico en jonge grietjes met een hoop geld versieren is leuk hoor.
Optie een.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
jonge grietjes die veel geld hebben versieren of met veel geld jonge grietjes versieren?
lekker manquote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Optie een.
Van die preutse grietjes die dan in Amsterdam komen studeren maar in bed wel bloedjegeil zijn.
Pico weet er alles van. Z'n vriendin had het uitgemaakt een poosje terug.quote:
doordat jij hem niet binnen de lijntjes hebt gehouden met kleuren?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Pico weet er alles van. Z'n vriendin had het uitgemaakt een poosje terug.
Haal je het toch ff opquote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:27 schreef Doublepain het volgende:
Wel een nadeel als je dicht bij een DHL distributiecentrum woont, je krijgt als laatste een pakketje
Oh nee hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
doordat jij hem niet binnen de lijntjes hebt gehouden met kleuren?
We roddelen hier niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:06 schreef Zipportal het volgende:
Muskusboktor57 heeft zojuist een van jouw posts gequote in topic.
Weggeklikt.
Niet gekliktquote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Precies 14 jaar geleden op dit tijdstip stond ik vies hard te tongen met een meisje bij dit optreden.
moet jij wetenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:07 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:caland @:onlogisch @:jancees @:jojoortje @:neef_wuppie
Heb je je kast nou al binnen?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:08 schreef Doublepain het volgende:
Jongens zal ik shisha aangooien of niet???
Je bent toch geen allocht..quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:08 schreef Doublepain het volgende:
als je longkanker wiltquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:08 schreef Doublepain het volgende:
hij heeft hem al vies gemaaktquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Heb je 'm ja?Veel plezier ermee maat.
Van 2012 naar 2020 is wel een wereld van verschil zegquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Heb je 'm ja?Veel plezier ermee maat.
Toch 8 jaar ja.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van 2012 naar 2020 is wel een wereld van verschil zeg
Maar klopt, dat merk je wel ja. Snel, betere kleuren enzo.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van 2012 naar 2020 is wel een wereld van verschil zeg
Grootste verassing is wel het geluid, niet verwacht dat het zo goed klinkt en dit is pas de base modelquote:
Helemaal on fire zeker?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Grootste verassing is wel het geluid, niet verwacht dat het zo goed klinkt en dit is pas de base model
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helemaal on fire zeker?
@:Caland @:GGMM check deze grap
verassingquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Grootste verassing is wel het geluid, niet verwacht dat het zo goed klinkt en dit is pas de base model
Ja best indrukwekkend.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geklikt.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:23 schreef onlogisch het volgende:
https://www.facebook.com/realCandaceOwens/videos/273957870461345
Candace deelt uit.
Dit was het punt dat @Zipportal hier ook maakte en @Scrummie2.1 en @GGMM noemde hem toen een racistquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:23 schreef onlogisch het volgende:
https://www.facebook.com/realCandaceOwens/videos/273957870461345
Candace deelt uit.
Nee, dat was niet het punt dat Zipportal probeerde te maken. Zipportal maakte gewoon (voor de zoveelste keer) een racistische opmerking.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit was het punt dat @:Zipportal hier ook maakte en @:scrummie2.1 en @:GGMM noemde hem toen een racist
blik op banksaldo hierna:quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:36 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/andere-(...)activisten~a3b17be8/
100 miljoen. Appeltje eitje.
Ja klopt, maar tochquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, dat was niet het punt dat Zipportal probeerde te maken. Zipportal maakte gewoon (voor de zoveelste keer) een racistische opmerking.
Walgelijkquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, dat was niet het punt dat Zipportal probeerde te maken. Zipportal maakte gewoon (voor de zoveelste keer) een racistische opmerking.
en dat zonder alle groeihormoon die kabouter Messi wel gebruiktequote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:38 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)miljardair~a8e735df/
CR>Messi
@:Doublepain
@:JanCees
@:Tarado
wtf dit was totaal niet het punt wat @Zipportal maaktequote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit was het punt dat @:Zipportal hier ook maakte en @:scrummie2.1 en @:GGMM noemde hem toen een racist
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf dit was totaal niet het punt wat @:zipportal maakte
quote:
Goed verhaal.quote:
19 minuten over klimaatverandering.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Na dit optreden kan ik haar niet meer zo serieus nemen
Joe: You don't care about the environment?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed verhaal.
[..]
19 minuten over klimaatverandering.
Dit ga ik niet kijken.
Ik zou het wel leuk vinden als je even een samenvatting van 2 zinnen geeft.
Bedankt.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Joe: You don't care about the environment?
Candace: (Lachend) Oh no, not at all.
En nog 100 van dat soort domme opmerkingen.
Oh ja dat domme wijfquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Joe: You don't care about the environment?
Candace: (Lachend) Oh no, not at all.
En nog 100 van dat soort domme opmerkingen.
Dat zou de sympathieke Zipportal nooit doen. Regionale opvatting.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit meen jij niet.quote:
Bepaal jij niet. Doublepain matters.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf dit was totaal niet het punt wat @:zipportal maakte
Terroristen en complete mongolen en wat blanke hulpjes die iMac's stelen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:50 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb het eigenlijk wel gehad met BLM @:Scrummie2.1
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
En al die bedrijven, man man man. Allemaal even in de aandacht. Dingen uitstellen. Waarom.
Snap het wel, anders worden die zwaar geshamed hoe hypocriet sommigen ook zijn, en die zullen ook niet volledige aandacht krijgen nu als ze iets nieuws uitbrengen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
En al die bedrijven, man man man. Allemaal even in de aandacht. Dingen uitstellen. Waarom.
Ben al blij zat als Corona voorbij isquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Terroristen en complete mongolen en wat blanke hulpjes die iMac's stelen.
Eens.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Snap het wel, anders worden die zwaar geshamed hoe hypocriet sommigen ook zijn, en die zullen ook niet volledige aandacht krijgen nu als ze iets nieuws uitbrengen.
[..]
Ben al blij zat als Corona voorbij is
💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
V-v-v-v-v-v-vier op een rij !!
@:Lange_Lans
marketing heet datquote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
jaaaaaquote:Op zaterdag 6 juni 2020 00:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt walgelijk, tv kijken.En aardappelen eten.Of brood. Ik sta daar mijlenver boven.
doe m'n mede Ajacied de groeten, jammer dat hij jou niet heeft kunnen redden maar daar heb je zelf het meeste last vanquote:
vind hij zelf ookquote:Op zaterdag 6 juni 2020 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
doe m'n mede Ajacied de groeten, jammer dat hij jou niet heeft kunnen redden maar daar heb je zelf het meeste last van
laatste bezoek: 33 dagen, 12 uur geleden.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 09:45 schreef Caland het volgende:
[..]
We roddelen hier niet
@:itsthebradgehere
vindtquote:Op zaterdag 6 juni 2020 09:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vind hij zelf ook
maar dan had hij maar in amsterdam en omstreken moeten gaan wonen denk ik
SHO / Sterren in scheiding #26quote:Op zaterdag 6 juni 2020 09:57 schreef Caland het volgende:
Mention van @:zipportal ontvangen maar niet te zien
Toch afgehandeld
Terwijl het koud isquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:46 schreef Caland het volgende:
Vreemde suggesties krijg ik toch
[ afbeelding ]
@:doublepain
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |