Fruit snijden en brood smeren (zowel ontbijt als lunch) kan idd prima de avond van tevoren toch? Net als douchen, maar da's persoonlijk... ik heb echt een gruwelijke hekel aan met nat haar de dag beginnen (en heb een enorme bos krullen die uren moeten drogen), dus dat issue hebben we niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:22 schreef exode het volgende:
Hier is het 2 dagen flink haasten omdat mijn vriendin om 08:00 op school moet zijn en daarvoor Juul naar het KDV moet hebben gebracht.
Maar half 8 wakker en om half 9 op school zijn vind ik nog steeds gehaast, douchen, aankleden, ontbijtjes maken en eten, boterhammen smeren (al gaan we die maar eens de avond vooraf smeren denk ik), fruit snijden etc. Dat red ik niet in een uur hoor, ook al is het voor ons ook maar 5 minuten lopen naar school.
Spannend!!quote:
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
Spannend!!
Hopelijk gaat het net zo vlot als hier.
2 keer per dag?? Ben je niet zo droog als een beschuit dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:37 schreef exode het volgende:
Ik douche 's avonds en 's ochtends, ik vind douchen heerlijk. Mijn vriendin vindt slapen met nat haar juist vreselijk en voor de ochtend: fohnenIk sta 100x liever 15 minuten eerder op dan niet douchen 's ochtends. Ik ben overigens een snelle doucher als ik mijn haren niet was.
Brood gaan we inderdaad maar eens doen, fruit klinkt niet lekker om al vooraf te snijden. B neemt altijd een appel mee, snijden jullie die de avond vooraf al?
Nee joh, met olie douchen doet wonderen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:38 schreef SQ het volgende:
[..]
2 keer per dag?? Ben je niet zo droog als een beschuit dan?
Appelsnijder (van de ikea)quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:37 schreef exode het volgende:
Brood gaan we inderdaad maar eens doen, fruit klinkt niet lekker om al vooraf te snijden. B neemt altijd een appel mee, snijden jullie die de avond vooraf al?
Goeie tip! Schillen doe ik inderdaad ook nooit.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:45 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Appelsnijder (van de ikea), kost je 10 seconden
En schillen doe ik niet meer aan.
Even de quote jatten om te reageren op je vraag in het vorige topic.quote:
mooi! ben heel benieuwd! Misschien kom ik eens bij je testrijden dan. (waar heb je dat overigens gedaan?)quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:56 schreef Malteser het volgende:
[..]
Even de quote jatten om te reageren op je vraag in het vorige topic.
Het is een driewieler geworden. Na vele testritten op zowel twee- als driewielers was het voor mij overduidelijk dat ik een driewieler wilde, hoewel mijn voorkeur vooraf ging naar een tweewieler.![]()
Het wordt voor ons een bakfiets ‘voor erbij’ dus niet ipv een auto, daarom wilden we geen knetterdure. Het is een elektrische Vogue Surpreme zwart/bruin geworden.
We vonden de Vogue Carry mooier maar die fietste niet zo fijn. Babboe vonden we ook meer hellen in de bochten. Nou ja, alle voors en tegens brachten ons tot dit besluit en nu ben ik blij.
Wij hadden 2x van 15.30 tot 18.00quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:38 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik hoop het
Beetje ongelukkige tijden dus ik vertrek met de kinderen na school kunnen ze ook geen rommel maken
Ja snap ik, B lust alles, dus ik smeer gewoon 4 a 5 boterhammen met wat ik voor handen heb voor hem. Mijn vriendin neemt altijd bakjes mee voor zichzelf, die wilt geen voorbesmeerde bammetjes.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:50 schreef SQ het volgende:
Een lunchbox klaarmaken kost idd niet zoveel tijd. Een kleuter die moet nadenken over wat er in de lunchbox moet kost véél meer tijd. Dat heb ik dus maar afgeschaft.
Whaha hadden wij ookquote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:19 schreef F_r het volgende:
[..]
Wij ook zoiets tot 19:00
Dus auto volzetten met de wasmanden. Laptops en opladers ed. Kinderen uit school halen en naar mijn ouders.
Je hebt toch stiekem veel zooi. Dus ik kan zondag een maandag nog aan de slag.quote:
Netjesquote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:39 schreef F_r het volgende:
[..]
Je hebt toch stiekem veel zooi. Dus ik kan zondag een maandag nog aan de slag.
Er staan er nu acht gepland.
Hier zijn dinsdag de foto's gemaakt het is nog best leeg op de garage na. Dus daar is nog werk aan de winkelquote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
Netjes
Wij hebben op zondag echt flink schoongemaakt en geruimd voor de bezichtigingen op maandag. Op woensdagochtend minder intensief voor de middag.
Hadden alle losse meuk in de auto laten staan
Iedereen die een huis verkoopt denk ikquote:
Dat is goed hoor. Ik dacht voor een tweewieler te gaan ivm wendbaarheid maar ik vond het ‘houden van de bak’ zwaar bij langzaam fietsen of stilstand. En aangezien de kinderen groter worden, wilde ik een zeker gevoel hebben.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:59 schreef SQ het volgende:
[..]
mooi! ben heel benieuwd! Misschien kom ik eens bij je testrijden dan. (waar heb je dat overigens gedaan?)
Hier zijn de katten al uit logerenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Iedereen die een huis verkoopt denk ik. Wij zetten ook elke keer de honden in de auto (die een eindje verderop geparkeerd stond zodat ze niet gingen blaffen omdat iemand "hun" huis in ging).
misschien kunnen we ook opsommen welke opsommingen we recent hebben gehad, zodat we niet te vaak hetzelfde opsommen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:07 schreef Burdie het volgende:
Misschien kunnen we even opsommen welke mensen zich intussen allemaal storen aan het feit dat elke conversatie hier die een beetje richting een opsomming neigt, door iedereen worden bestempeld als "ha weer een opsomming"..
da's wel de kortste routequote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:14 schreef Burdie het volgende:
@:SQ ik zocht dus jullie site. Ik nadenken. Kumbayani ofzo. Nymbayani. Numbani. Nope. Ik ga nu toch even naar je signature kijken.
Van de 3 zal je er een niet zien. De ander zal op een stoel liggen en daar blijven. Maar ons 10 kilo mega exemplaar stormt de trap af als er mensen komen. Want mensenquote:
Ik heb ze 2x naar de buurvrouw gebracht. 1 heeft 2,5 uur met dr neus in de bank gezeten, de ander in een hoekje achter de kast.quote:
Of de mensen denken: we moeten het huis redden van dit monster.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:21 schreef F_r het volgende:
[..]
Van de 3 zal je er een niet zien. De ander zal op een stoel liggen en daar blijven. Maar ons 10 kilo mega exemplaar stormt de trap af als er mensen komen. Want mensenaandacht
Van schrik rennen ze dan weer weg. Dag kijkers.
Wie weetquote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Of de mensen denken: we moeten het huis redden van dit monster.
Wij hadden ook de katten naar een kattelhotel met bezichtigen. En nu heel handig komen ze maandag voor de bouwtechnische keuring en donderdag voor de taxatie voor hun hypotheek. Maar wij zijn met vakantie. Echt, perfecte timing (not). Ik vertrouw die makelaar dan weer voor geen meter, laat ze vast weer ergens een deur open (dag raambekleding die is meeverkocht 😂). Maandag gaan we dan maar pas weg na de keuring en donderdag gaan mijn ouders maar heen en weer rijden om te checken of alles dicht zit. Onze katten mogen nergens komen zonder ons erbij nee - dan slopen ze alles helaas. Alleen hun eigen kamer en de gang mogen ze in zonder ons. Zielig he 😜quote:
Rotzakken.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:41 schreef Burdie het volgende:
Meh. We hebben weken geleden een kleed besteld voor de woonkamer. Nu komt 'ie eindelijk binnen (zooooo zacht en mooi!) Hebben ze de verkeerde maat geleverd
.
Meh. Zoveel gedoe weer, en wéér weken wachten...quote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Rotzakken.
Wij hadden een nieuw tafelblad besteld. De vorige was tekort met 4 man en de poot vonden we nog mooi (en was duur).
Dus na zo’n 11 weken wachten wordt ie geleverd: flinke deuk bij het hoekje en een hoerige kras bovenop het blad.![]()
Ze gaan hm eerst proberen te maken en anders een nieuw blad bestellen. Weer zoveel weken verder.
Echt?quote:
Ruilen ze hem nu om?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:41 schreef Burdie het volgende:
Meh. We hebben weken geleden een kleed besteld voor de woonkamer. Nu komt 'ie eindelijk binnen (zooooo zacht en mooi!) Hebben ze de verkeerde maat geleverd
.
Vergeleken bij Dat van jullie nog steeds klein.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:52 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja, ik zie het ook nu ook de plattegronden vergelijk. Veel meer ruimte dus! Fijn!
Welkom bij de kapotte katten club.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:09 schreef MevrouwCactus het volgende:
We hebben 2 katten en toch lijkt het erop alsof we muizen hebben. Zijn onze katten kapot?
En dan daar lijstjes van maken die in de OP kunnen!!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:14 schreef SQ het volgende:
[..]
misschien kunnen we ook opsommen welke opsommingen we recent hebben gehad, zodat we niet te vaak hetzelfde opsommen.
En dan ook opsommen welke mensen wel en welke mensen niet van opsommen houden.
Ik hoop het, dit kleed kwam alleen rechtstreeks van de fabriek, dus daar gaan ze maandag eerst contact mee opnemen en dan hoor ik daarna wel hun oplossing.quote:
Nou zegquote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:41 schreef Burdie het volgende:
.
Nee, dat zeg je niet goed. Het is iets minder groot dan dat van ons. Dat is niet hetzelfde als kleinquote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:12 schreef F_r het volgende:
[..]
Vergeleken bij Dat van jullie nog steeds klein.
😍😍😍😍😍😍😍quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:04 schreef BE het volgende:
Gaan we poezen opsommen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
😍😍😍😍😍quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:04 schreef BE het volgende:
Gaan we poezen opsommen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beste opsomming evahhhquote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:04 schreef BE het volgende:
Gaan we poezen opsommen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaa! Nu nog bij mijn vriendin (net 2 weekjes oud) maar ze komen eind juli bij ons.quote:
Wij hadden zwart, rood en wit vond ik wel leuk die 3 kleuren met bijpassende namen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:10 schreef BE het volgende:
Heerlijke opsomming!
[..]
Ik juist eerst niet, maar nu ben ik helemaal om!
Awwquote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:04 schreef BE het volgende:
Gaan we poezen opsommen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opsomming - ons konijn heet ook Cocoquote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:28 schreef BE het volgende:
[..]
Jaaa! Nu nog bij mijn vriendin (net 2 weekjes oud) maar ze komen eind juli bij ons.Het streepje heet Zazou en de witte Coco
Tuurlijk. Beest heeft karakter in zijn koppie. Misschien niet klassiek mooi zoals een showkat maar een lekkere knuffelkat om te zien.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:32 schreef F_r het volgende:
[..]
Echt?
Ik zal deze kleur zelf niet kiezen. Al vind ik die uit de purina reclame wel echt mooi.
Hij was al 7 toen hij bij ons kwam.
*mee opsomt... onze dwergpapegaai heet Cocoquote:
Ooohw wat een schatjes. Moet ik niet aan de kinderen laten zien. Die willen al zo graag.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:04 schreef BE het volgende:
Gaan we poezen opsommen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dik en Mikquote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:21 schreef laziness het volgende:
Onze dames zijn bijna 13. Dik en mik toen ze jonger waren. Tegenwoordig tolereren ze elkaar.
De ene durft de tuin niet uit, de ander gaat op stap. De ene leeft voor elke kruimel eten die er te vinden is, de ander maalt nog niet eens om eigen brokjes. De ene houdt van optillen en op schoot, de ander vindt alle aandacht eng. Zelfde nest, zelfde opvoeding![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij was een dekkater. Ze zullen hem wel gekozen hebben op de kleuren die hij door kon geven.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tuurlijk. Beest heeft karakter in zijn koppie. Misschien niet klassiek mooi zoals een showkat maar een lekkere knuffelkat om te zien.
Maakt geen hol uit inderdaad. Je kan ook in het midden beginnen, zolang je maar recht begint. Dus met een waterpas of laser een rechte lijn trekken en van daaruit verder.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:22 schreef Leandra het volgende:
Even een heel rare vraag voor de zekerheid: bij behangen maakt het toch niets uit of je van links naar rechts behangt of van rechts naar links? Stotend trouwens dus geen lichtval waar rekening mee gehouden moet worden.
Ik heb al even niet meer behangen (7 jaar), en ik moet nu een klein stukje doen (200*180) maar dat wordt fraaier als ik rechts met een hele baan begin dan links, maar op een of andere manier werk ik volgens mij altijd van links naar rechts en nou weet ik niet of ik dat doe omdat dat zo "hoort" of omdat ik dat nou eenmaal zo doe
Oh ja nee, met speciaal behang gelden andere regels jaquote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:06 schreef Mariposas het volgende:
Op de een of andere manier behang ik altijd van rechts naar links. Vorig jaar had ik speciaal behang op maat besteld. Was dus ook vrolijk van rechts naar links begonnen. Maar ik kwam natuurlijk helemaal niet uit met mijn patroon. Dat had wel gekund als ik was begonnen met strook nummer 10, en dan daarna nummer 9, etc. Maar met mijn domme (en hoogzwangere hoofd) begon ik gewoon bij nr 1.ik heb het nog wel enigszins kunnen redden door het er weer af te trekken toen het nog nat was, en er staat een kast voor een lelijke plek. Want het was ook nog eens krankzinnig duur behang.
Laser staat al klaarquote:Op zaterdag 6 juni 2020 10:59 schreef SQ het volgende:
[..]
Maakt geen hol uit inderdaad. Je kan ook in het midden beginnen, zolang je maar recht begint. Dus met een waterpas of laser een rechte lijn trekken en van daaruit verder.
Ik zou dan goedkope glasvlies pakken en daar overheen texen. Veel strakker resultaat.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:14 schreef exode het volgende:
Wij hebben voor uni behang best dure gekocht omdat we perse een bepaalde kleur wilden. De kwaliteit is die prijs niet waardig zeg. Het is heel donkerblauw behang, met het strijken kwamen al kleurdelen los. Gelukkig hadden we ruim besteld, maar dat viel echt tegen. 1 randje is nu ook gewoon wit, gelukkig gaat daar een Ixxi overheen.
Ik moest googlen wat 'texen' wasquote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:15 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik zou dan goedkope glasvlies pakken en daar overheen texen. Veel strakker resultaat.
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:11 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh ja nee, met speciaal behang gelden andere regels ja
Ik had voor de kamer van Noud ook zo'n behangetje, van 400 euro. Dan moet je echt heel nauwgezet de instructies volgen.
Voor de inloopkastbabykamer heb ik nu een hele goedkope gekocht bij Kwantum. Ben benieuwd of ik dat er ook een beetje netjes tegenaan krijg
[ afbeelding ]
Zo mooiquote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:11 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik had voor de kamer van Noud ook zo'n behangetje, van 400 euro. Dan moet je echt heel nauwgezet de instructies volgen.
Voor de inloopkastbabykamer heb ik nu een hele goedkope gekocht bij Kwantum. Ben benieuwd of ik dat er ook een beetje netjes tegenaan krijg
[ afbeelding ]
Sterker nog, toen wij het oude behang eraf haalden, kwam er gewoon een strakke witte muur onder vandaan. We hadden dus gewoon kunnen verven, maar ja, we hadden alle behang spullen al 6 weken in huis, terugbrengen kon dus niet meer.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:15 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik zou dan goedkope glasvlies pakken en daar overheen texen. Veel strakker resultaat.
Oh ja, dat is nou ook helemaal hip volgens mij. Onze achterburen hadden dat. Erg leuk ook.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:42 schreef Vicky het volgende:
Wij willen zoiets in het nieuwe huis
https://www.wall-art.nl/Fotobehang/Behangcirkels/
Mooiquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:42 schreef Vicky het volgende:
Oh echt. Dat had ik nog niet gelezen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi
Ik lees echter dat de cirkel zelf uitgesneden moet worden
Gaafquote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:42 schreef Vicky het volgende:
Oh, dat kende ik niet, erg leuk!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 15:11 schreef amaranta het volgende:
Wij hebben 3 kaarten van mapiful gekocht. Van onze geboorteplaatsen. Zijn best groot en zitten inmiddels in een lijst. Nu nog ophangen.... dat doet mex_ maar die stelt dat al een week uit.
Die van Wijck zijn ook heel mooi, maar daar hebben ze mijn geboorte plaats (nog ) niet in het assortiment.quote:
Ooh nice. Moet je wel echt een perfecte muur/hoek voor hebben.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:42 schreef Vicky het volgende:
Dat behang is serieus echt leuk! Laat je ‘t weten, of het een beetje te doen is? Dan wil ik het ook voor een van de meiden hun kamers in ‘t nieuwe huis 😂quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:11 schreef SQ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heel gaaf!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 13:42 schreef Vicky het volgende:
Mooiste stad in Spanjequote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:50 schreef MevrouwCactus het volgende:
Salamanca ookDaar heb ik zulke goede herinneringen aan! Wat gaaf om die aan de muur te hangen.
Ja, vonden wij ook. Ik vind ze een tikje groot. Maar maatje kleiner was meteen veel kleiner.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:50 schreef laziness het volgende:
Mooi! Ook met die muur en bank qua kleuren Amaranta
Jup!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:11 schreef SQ het volgende:
Veldhoven de gekste
Is mex een echte Eindhovenaar?
Het gaat op coordinaten dus echt alles is mogelijk, ook kleine dorpjes!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:20 schreef Gogo83 het volgende:
Hier Doetinchem, Den Bosch, Nieuwerkerk, maar van dat laatste is vast geen poster, dat is echt een heel klein dorpje. Ik zit er wel aan te denken om er eentje van Rome te laten maken, onze favoriete stad. Ik vind het echt hele mooie posters namelijk!
Ow, dan is het misschien wel leuk!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:27 schreef BE het volgende:
[..]
Het gaat op coordinaten dus echt alles is mogelijk, ook kleine dorpjes!
Maar dat is toch het leuke eraan! Je kan een poster maken van wat je zelf leuk vindtquote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:37 schreef F_r het volgende:
Gaaf amaranta.
tja hier alleen NL wel ben ik in Den-Haag geboren maar de rest is brabant.
Klopt, zelfs het geboortedorp van mijn ouders in the middle of nowhere kan.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:27 schreef BE het volgende:
[..]
Het gaat op coordinaten dus echt alles is mogelijk, ook kleine dorpjes!
Spuitelf, maar kwantum is inmiddels echt mijn favo behang.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 11:11 schreef SQ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier Leeuwarden, Hannover, Berlijn, Brussel. Dat zou wel tof zijn!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:15 schreef SQ het volgende:
Hier zou het Apeldoorn - Eindhoven - Geldrop - Veldhoven worden. Niet zo exotisch
Beats Dronten, Dokkum en Groningen wel echt big time, sowieso.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Hier Leeuwarden, Hannover, Berlijn, Brussel. Dat zou wel tof zijn!
Vet!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Hier Leeuwarden, Hannover, Berlijn, Brussel. Dat zou wel tof zijn!
Jij ook?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:02 schreef lunapuella het volgende:
VeldhovenDie zou hier dan ook aan de muur komen. Klein wereldje is OUD eigenlijk.
Ja hier zijn de kinderen en ik ook in dezelfde plaats geboren en alleen man iets verder (een hele provincie welquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:03 schreef laziness het volgende:
Hier is het alleen al 2x Den Haag dus dat is ook suf
Maar ik heb geen spijt van het feit dat ik mijn best gedaan heb om het geen Zoetermeer te laten worden![]()
Tot ik 8 maanden oud was.quote:
Deels gezien ja. Het wordt steeds vreemder. Je blijft je verbazen.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:34 schreef exode het volgende:
Mapiful is ook door vriendin goedgekeurd.
We doen onze geboorteplaatsen, niet van de kinderen. En die komen in ons trappengat dus hoppa 2 onderwerpen in 1 klap hier.
Iets heel anders, heeft iemand hier de Eppstein docu/serie op Netflix al gezien. Mijn mond bleef openvallen. Echt bizar, alles eraan was bizar.
Hipquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:59 schreef ViviRAWRS het volgende:
Voor de statistieken nog: hier twee katten (Maine Coons), waarvan er eentje Ko-Ko heet (klinkt als Coco), ze zijn afgelopen woensdag 14 jaar geworden en dat hebben we gevierd met slingers, ballonnen, liedjes en feesthoedjes (willen ze nooit op).
En mijn ouders waren hun tijd ver vooruit met die plattegronden, zij hebben vintage prints van hun geboorteplaatsen in de woonkamer (Eindhoven en Maastricht).
Hier man en kind in dezelfde plaats en ik een stuk verderop.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja hier zijn de kinderen en ik ook in dezelfde plaats geboren en alleen man iets verder (een hele provincie wel)
Dat zou dan idd maar 2 kaarten worden, maar ik vind het idee wel heel leuk
Oooh dat is zeker cool!!quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:05 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik zie dat je bij mapiful zo ver kan inzoomen dat je je eigen huis ziet, dat is wel heel tof! Met name voor mijn dochter, die in ons huis geboren is.
Haha, hier zou Veldhoven 2x aan de muur komen hangenquote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:02 schreef lunapuella het volgende:
VeldhovenDie zou hier dan ook aan de muur komen. Klein wereldje is OUD eigenlijk.
Ha nee, maar hier staat wel 1 van de grootste ziekenhuizen uit de regio, ook met een zeer uitgebreide neonatale afdeling, dus veel kinderen zijn hier geboren.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:40 schreef Clubsoda het volgende:
Is Veldhoven het epicentrum van de wereld?![]()
Wij hebben een skyline aan de muur, van de stad waar mijn vriendin geboren en getogen is. Om het gemis te verzachtenZe hadden die stad nog niet in het assortiment dus ik mocht zelf gebouwen aandragen en toen hebben ze een omtwerp gemaakt
![]()
Zoiets:
[ afbeelding ]
Ja. En ik heb dezelfde ervaring als jij. Bizar.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 22:34 schreef exode het volgende:
Mapiful is ook door vriendin goedgekeurd.
We doen onze geboorteplaatsen, niet van de kinderen. En die komen in ons trappengat dus hoppa 2 onderwerpen in 1 klap hier.
Iets heel anders, heeft iemand hier de Eppstein docu/serie op Netflix al gezien. Mijn mond bleef openvallen. Echt bizar, alles eraan was bizar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik heel erg blij mee.
[ Bericht 17% gewijzigd door MevrouwCactus op 07-06-2020 15:00:00 ]
quote:Op zondag 7 juni 2020 09:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
Wij hebben dit aan de muur:Cool! Mijn collega had zoiets met sleutelhangersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik heel erg blij mee.
Heel mooi!quote:Op zondag 7 juni 2020 11:08 schreef Tink89 het volgende:
Een vriendin van mij maakte deze voor pruls kamer. Hij kreeg meteen een upgrade en hangt nu in de woonkamer. In het echt spreken de kleuren veel meer. Het is echt een heel warm en liefdevol schilderij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nooit echt zo over nagedacht eigenlijk. Daar zou ik me wel eens in kunnen verdiepenquote:
Het is bijna crimineel als je in jullie huis die muur niet van sierlijsten voorziet.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 23:03 schreef SQ het volgende:
Mijn vader had vroeger militaire stafkaarten aan de muur hangen waar hij met een stift zelf alle memorabele plekken uit ons leven met datum op had gemarkeerd
Ik voel voor hier de behoefte iig niet zo.
Mijn trapgat is nu nog kaal stucwerkmaar daar wordt nog aan gewerkt. Ik wil m eigenlijk helemaal vol foto's van ons prakken.
[ afbeelding ]
En de trap krijgt uiteraard nog een verfje en een loper
Sierlijsten op de muur? Gewoon random er op geplakt? Ik begrijp het niet zo goedquote:Op zondag 7 juni 2020 11:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het is bijna crimineel als je in jullie huis die muur niet van sierlijsten voorziet.
Dit zijn sierlijsten:quote:Op zondag 7 juni 2020 11:26 schreef SQ het volgende:
[..]
Sierlijsten op de muur? Gewoon random er op geplakt? Ik begrijp het niet zo goed
Sierlijsten om een deur of raam kan ik nog wel plaatsen in mijn hoofd, maar die zitten ook overal al.
Ik vind dat op zich heel tof, maar het past niet bij de bouwperiode van ons huis. Wij hebben een mid twenties woning, toen was het allemaal al niet meer zo gedecoreerd.quote:
Oh, deze onthoud ik ook even.quote:Op zondag 7 juni 2020 11:25 schreef Crumpette het volgende:
Ik wil graag met mijn man een keer naar een affordable art fair. Zie je meteen 100 galeries in 1 keer babysit. We willen ook wel graag echte kunst nu maar nooit tijd om er wat aan te doen.
Maargoed. Dit jaar niet lijkt me.
Is een wandkleed niet iets? Ik ben erg blij met ons wandkleed in de woonkamer.quote:Op zondag 7 juni 2020 12:26 schreef Kyara het volgende:
[..]
Oh, deze onthoud ik ook even.
Wij zoeken ook nog iets voor in de woonkamer. Maar wil geen foto's oid. En we zoeken dus ook echt iets heel groots dus weet niet of kunstuitleen dan handig is. Kun je daar ook formaten kiezen Lazi?
Dat vind ik bij andere altijd heel erg tof maar voor mezelf zou ik daar niet snel voor kiezen.quote:Op zondag 7 juni 2020 12:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is een wandkleed niet iets? Ik ben erg blij met ons wandkleed in de woonkamer..
Ja kan. Ik vind de kunstuitleen alleen nog best duur, je zit zo aan ¤35 per maand.quote:Op zondag 7 juni 2020 12:26 schreef Kyara het volgende:
[..]
Wij zoeken ook nog iets voor in de woonkamer. Maar wil geen foto's oid. En we zoeken dus ook echt iets heel groots dus weet niet of kunstuitleen dan handig is. Kun je daar ook formaten kiezen Lazi?
Wij vonden de affordable art fair niet echt heel afdordable, eigenlijk.quote:Op zondag 7 juni 2020 11:25 schreef Crumpette het volgende:
Ik wil graag met mijn man een keer naar een affordable art fair. Zie je meteen 100 galeries in 1 keer babysit. We willen ook wel graag echte kunst nu maar nooit tijd om er wat aan te doen.
Maargoed. Dit jaar niet lijkt me.
Je kan het dan idd kopen, de helft wat je al aan huur hebt betaald, wordt dan korting op het aanschafbedrag. De kunstuitleen is in mijn optiek leuk als je relatief kort een kunstwerk nodig hebt of regelmatig wil (kunnen) wisselen. Niet om goedkoop aan kunst te komen.quote:Op zondag 7 juni 2020 12:38 schreef Crumpette het volgende:
Maar als je er echt verliefd op word kun je het ook omzetten in een lease vaak toch?
Heel mooi gemaakt zeg! Moet wel bij je huis passen maar dat geldt uiteraard voor veel dingen.quote:Op zondag 7 juni 2020 11:08 schreef Tink89 het volgende:
Een vriendin van mij maakte deze voor pruls kamer. Hij kreeg meteen een upgrade en hangt nu in de woonkamer. In het echt spreken de kleuren veel meer. Het is echt een heel warm en liefdevol schilderij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt wel hoor, we hebben ook wel even getwijfeld. Hij hangt nu in de speelhoek, de bakken van de Ikea met speelgoed eronder zijn paars en oranje, past er perfect bij.quote:Op zondag 7 juni 2020 12:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heel mooi gemaakt zeg! Moet wel bij je huis passen maar dat geldt uiteraard voor veel dingen.
Kan zo uit het Sprookjesbos komen.
En een kant-en-klare Ixxi? Die kan je zo groot maken als je wilt en zijn redelijk vriendelijk geprijsd.quote:Op zondag 7 juni 2020 12:26 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hou je van kleurrijk? Dan zou je ook eens aan een werk van het atelier van Severinus (gehandicaptenstichting) kunnen denken. Zitten ook vaak hele mooie dingen bij!quote:Op zondag 7 juni 2020 12:51 schreef SQ het volgende:
Ik heb een groot schilderij aangekocht 11 jaar geleden, dat kostte rond de 3500 euro. Is ook het enige kunstwerk wat ik heb. We hadden ook een ander werk op het oog, maar dat was 7k en dat paste écht niet meer in het budget.
Maar goed, dat was in ons dinky tijdperk, toen kostten andere dingen nog stukken minder geld
Dat geld zou ik er vandaag de dag dus ook niet meer aan uit willen / kunnen geven.
Bwehehe!quote:Op zondag 7 juni 2020 13:31 schreef littledrummergirl het volgende:
Mijn hele kantoor hangt vol met ixxi's nu vind ik ze niet meer tof voor thuis![]()
Ik wil ook nog iets gaafs. Ons huis is wat richting de industriële kant, metaal, roest, baksteen ect dus ik weet nog niet helemaal wat ik daarbij vind passen
Ik twijfel over zoiets (op metaal of glas), maar vind ze ergens ook een beetje fout![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plaatje?quote:Op zondag 7 juni 2020 14:02 schreef Cathmar het volgende:
Tot twee jaar geleden hadden wij helemaal geen echte kunst aan de muur. Ik wist niet wat ik wilde en we hadden jarenlang ook gewoon geen geld (over). Tot ik ineens achter elkaar tegen drie dingen aan liep waarvan ik wist: dit wil ik. Één daarvan een echte investering. En iedere dag weer ben ik er zo ontzettend blij mee. Ik heb nog een heel mooie plek in huis over waar iets gaafs kan hangen maar ook daar moet ik echt tegenaan lopen ooit.
Wat gaaf! Heb je er een foto van? Ben wel benieuwdquote:Op zondag 7 juni 2020 14:14 schreef Gaoxing het volgende:
We hebben net het grootste examenstuk van oudste opgehangen: 1.70 bij 1.30m geloof ik. Olieverf, met een hele mooie structuur. Ik had niet verwacht dat we het zouden houden, maar ik ben er inmiddels erg aan gehecht geraakt. Zij ook trouwens. Er zijn verschillende kopers voor andere stukken, maar ze kan/wil er geen afstand van doen.
Als ik eraan denk zal ik er morgen een maken. Ik zit nog even in het ziekenhuis en als ik thuis kom is het te donker.quote:Op zondag 7 juni 2020 14:58 schreef Roomsnoes het volgende:
Wat gaaf! Heb je er een foto van? Ben wel benieuwd
Wat leuk. En inderdaad: emotionele waarde is belangrijk. Een van onze schilderijen hing heel lang in een galerie in Bangkok. En op een dag was het er niet meer. Dat vond ik zo triest, ik keek er kennelijk toch naar uit. Toen het maanden later weer opdook ben ik gaan vragen hoeveel het kostte: het bleek bijna niets. In Nederland had de lijst meer gekost. Maar ik ben er nog steeds blij mee.quote:Op zondag 7 juni 2020 14:23 schreef laziness het volgende:
Mijn ouders boden ooit op een heel groot schilderij dat ik op school maakte. Een veld vol zonnebloemen. Het hing boven hun bed tot het echt te verkleurd was vele jaren later.
Het was niet lelijk maar ook niet prachtig (zo goed zijn mijn schilderkunsten niet) en toch de emotionele waarde maakte dat het daar exact paste.
Dus Gao lijkt me enorm gaaf om zo’n examenstuk in huis te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is wel een beetje het gevoel wat ik vind dat je moet hebben bij een kunstwerk. Je moet het tegenkomen en dan moet het je raken.quote:Op zondag 7 juni 2020 14:02 schreef Cathmar het volgende:
Tot twee jaar geleden hadden wij helemaal geen echte kunst aan de muur. Ik wist niet wat ik wilde en we hadden jarenlang ook gewoon geen geld (over). Tot ik ineens achter elkaar tegen drie dingen aan liep waarvan ik wist: dit wil ik. Één daarvan een echte investering. En iedere dag weer ben ik er zo ontzettend blij mee. Ik heb nog een heel mooie plek in huis over waar iets gaafs kan hangen maar ook daar moet ik echt tegenaan lopen ooit.
quote:Op zondag 7 juni 2020 15:47 schreef Aure het volgende:
In de woonkamer hebben we The Frame van Samsung als TV dus daar hangt regelmatig een ander werkIs wel leuk voor de afwisseling en mooier dan een zwart vlak aan de muur.
Verder nog diverse echte werken her en der door het huis.
Boven hebben we deze twee naast elkaar hangen:Wat gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de woonkamer hebben we The Frame van Samsung als TV dus daar hangt regelmatig een ander werkIs wel leuk voor de afwisseling en mooier dan een zwart vlak aan de muur.
Boven hebben we deze twee naast elkaar hangen:Oeh van wie zijn dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Oh shoot, nee dat kan niet bedenk ik net: ze heeft haar cijfers nog niet, en het is deel van haar eindexamen. We mochten het alleen aan een heel beperkte aantal mensen laten zien. Over een maand. Kunnen we dit topic nog een keer overdoen met nieuw gevonden stukkenquote:Op zondag 7 juni 2020 15:19 schreef Gaoxing het volgende:
Als ik eraan denk zal ik er morgen een maken. Ik zit nog even in het ziekenhuis en als ik thuis kom is het te donker.
oh fantastisch zegquote:
internet plaatje. Frank Ross.quote:
Cool!quote:Op zondag 7 juni 2020 18:21 schreef Cathmar het volgende:
[..]
internet plaatje. Frank Ross.
Dit is niet het exacte werk dat wij hebben. Het zit hier ook in een fantastische lijst en is best groot.
Het is op een houten plaat en er zitten dingen opgeplakt van blikjes, golfplaat etc.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 juni 2020 18:32 schreef SQ het volgende:
[..]
Cool!
Ik dacht eerst, huh, daar hebben wij ook iets van maar dat ziet er totaal anders uit. Maar we twijfelden toen tussen een Frank Anderson en een Jan Ros
Boven hebben we deze twee naast elkaar hangen:Deze vind ik ook heel vet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Mooi jaquote:Op zondag 7 juni 2020 18:35 schreef SQ het volgende:
Dit is mijn schilderij:
[ afbeelding ]
Zou er zo meer van kopen, van die man. Het gaat me nooit vervelen en het is nooit té aanwezig ofzo.
Min of meer noodzakelijk vooral, we wonen hier tijdelijk dus ik wil niet overal gaten in de muren boren, dan liever 1 wand waar ze vrij simpel weer weg te werken zijn als dat nodig is.quote:Op zondag 7 juni 2020 16:45 schreef exode het volgende:
Wat leuk Aure!
Mooi geworden Leandra, leuk idee zo.
Wij zagen jaren geleden een waanzinnig mooi schilderij in Madrid, niet eens echt groot. We waren meteen verliefd...maar ja met vliegtuig. Tot op de dag van vandaag spijt dat we die niet gekocht hebben. Was bij een kleine galerie, we zijn er nog eens terug geweest 2 jaar later maar helaas hing het er niet meer.
Dus inderdaad je moet er tegenaan lopen en dan niet twijfelen.
Oh wauw! Ik zie hele mooie dingen op die site!quote:Op zondag 7 juni 2020 18:35 schreef SQ het volgende:
Dit is mijn schilderij:
[ afbeelding ]
Zou er zo meer van kopen, van die man. Het gaat me nooit vervelen en het is nooit té aanwezig ofzo.
Past iets mandala achtigs daar toevallig bij?quote:Op zondag 7 juni 2020 22:25 schreef vencodark het volgende:
Wat we voor in de huiskamer nog zoeken is iets moois van het geloof van mijn man, Hindoestaans. Maar dat wordt gauw kitcherig of goedkoop of juist heel duurdus daar komen we niet uit.
Prachtig! En wat een mooie werken ook op zijn site. Voor mij echt werken die nooit gaan vervelenquote:Op zondag 7 juni 2020 18:35 schreef SQ het volgende:
Dit is mijn schilderij:
[ afbeelding ]
Zou kunnen voor de sfeer maar we zoeken toch iets met de Goden als poster/lijst of een mooi beeld of een ander soort kunst.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Past iets mandala achtigs daar toevallig bij?
https://mandala-stencils.com/
Boven hebben we deze twee naast elkaar hangen:Wow, die kunstwerken vind ik geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die onderste ben ik bijna
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Oh, nice!quote:Op zondag 7 juni 2020 23:23 schreef BE het volgende:
Ik heb deze (nog steeds niet opgehangen want ik weet niet waar) boven op de kast staan:
[ afbeelding ]
Is keramiek, allemaal kleine tegeltjes, van een Goudse kunstenaar.
Geinig! Kan die niet gewoon boven de bank? 2 vliegen in 1 klap.quote:Op zondag 7 juni 2020 23:23 schreef BE het volgende:
Ik heb deze (nog steeds niet opgehangen want ik weet niet waar) boven op de kast staan:
[ afbeelding ]
Is keramiek, allemaal kleine tegeltjes, van een Goudse kunstenaar.
En ik heb een kleuren tekening hangen van een van de mensen wiens uitvaart ik verzorgde. Hij had echt heel veel getekend en iedereen die afscheid van hem nam mocht iets kiezen en ik uiteindelijk ook. Vond ik heel bijzonder.
Nu willen we nog steeds iets boven de bank, maar geen idee wat. Dus nog even kaal maar.
Tip: kies iets met ijzerdraad bij de neus, dan kan je zorgen dat het echt goed aansluit. Ik heb twee mondkapjes zonder en mijn bril raakt dan constant beslagen van mijn eigen adem.quote:Op maandag 8 juni 2020 09:05 schreef exode het volgende:
Ik ga maar eens zoeken naar mondkapjes voor ons alle4, nog niet nodig gehad, maar dat gaat vast wel eens komen. Dan wil ik wel coole natuurlijk
Ja, dat helpt, en dan wel goed inknijpen. Ik zie steeds mensen met zo'n rechte streep over hun neus, dan werkt het nietquote:Op maandag 8 juni 2020 09:12 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Tip: kies iets met ijzerdraad bij de neus, dan kan je zorgen dat het echt goed aansluit. Ik heb twee mondkapjes zonder en mijn bril raakt dan constant beslagen van mijn eigen adem.
Ik zag op het nieuws allemaal mensen in de trein met zo'n ding onder hun neus.quote:Op maandag 8 juni 2020 09:15 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, dat helpt, en dan wel goed inknijpen. Ik zie steeds mensen met zo'n rechte streep over hun neus, dan werkt het niet
Oh ja hoor, onder de neus, zodra je uit de trein stap direct onder je kin hangen, mee wapperen in je hand. Reuze veilig allemaalquote:Op maandag 8 juni 2020 09:15 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik zag op het nieuws allemaal mensen in de trein met zo'n ding onder hun neus.
Of zoals in de winkel half aan je gezicht laten hangen of aan je pols.quote:Op maandag 8 juni 2020 09:17 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh ja hoor, onder de neus, zodra je uit de trein stap direct onder je kin hangen, mee wapperen in je hand. Reuze veilig allemaal
De mijne soms, maar goed, ik heb alleen een zonnebril, en daar waar ik een mondkapje draag heb ik die natuurlijk niet echt nodig, is dan alleen een stukje extra bescherming.quote:Op maandag 8 juni 2020 09:12 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Tip: kies iets met ijzerdraad bij de neus, dan kan je zorgen dat het echt goed aansluit. Ik heb twee mondkapjes zonder en mijn bril raakt dan constant beslagen van mijn eigen adem.
haha, zien we eindelijk Leandra eens!quote:Op maandag 8 juni 2020 09:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
De mijne soms, maar goed, ik heb alleen een zonnebril, en daar waar ik een mondkapje draag heb ik die natuurlijk niet echt nodig, is dan alleen een stukje extra bescherming.
[ afbeelding ]
Het is toch verplicht in OV? Wordt daar niet op gehandhaafd?quote:Op maandag 8 juni 2020 09:40 schreef trui het volgende:
Ach ja, is allemaal nog nieuw, dus logisch dat mensen daar nog even mee om moeten leren gaan. Op zich ben ik al blij als mensen ze gebruiken in de trein/bus. Ik begreep dat er veel mensen zijn die dat niet doen. Het is pas zinvol als de meerderheid wel zo'n ding gebruikt.
De mijne soms, maar goed, ik heb alleen een zonnebril, en daar waar ik een mondkapje draag heb ik die natuurlijk niet echt nodig, is dan alleen een stukje extra bescherming.quote:Op maandag 8 juni 2020 09:12 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vervelend dat mensen het "wegwerp" deel van wegwerp mondkapjes letterlijk nemen bij stations, wat een bende, neem dan de moeite om het ding iig even in de prullenbak te gooien.quote:Op maandag 8 juni 2020 09:17 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh ja hoor, onder de neus, zodra je uit de trein stap direct onder je kin hangen, mee wapperen in je hand. Reuze veilig allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is wel klein hoor. Eigelijk zou ik daar iets groters willen.quote:Op maandag 8 juni 2020 08:26 schreef trui het volgende:
[..]
Geinig! Kan die niet gewoon boven de bank? 2 vliegen in 1 klap.
Ik vind het meevallen (het went), en dan zijn dit nog van die stevige elastieken, N vindt de wegwerp mondkapjes wel veel fijner dragen.quote:Op maandag 8 juni 2020 09:46 schreef exode het volgende:
Zijn die stiekjes niet vervelend in combinatie met een bril?
Dat hadden wij ook. Ik boorde er lustig op los in het oude huis, verhing van alles, smeerde het dan weer dicht, maar toch.quote:Op maandag 8 juni 2020 09:05 schreef exode het volgende:
Dan is het helemaal slim Leandra, toen wij verhuisden schrokken we van de hoeveelheid gaatjes die we achterlieten....nu heeft mijn vriendin een antiboor beleid![]()
Da's toch niet te doen? En zolang het blijft staan heeft toch niemand er last van?quote:Op maandag 8 juni 2020 09:49 schreef BE het volgende:
[..]
Dat hadden wij ook. Ik boorde er lustig op los in het oude huis, verhing van alles, smeerde het dan weer dicht, maar toch.
We hadden in de woonkamer een stuk of 12 invisible bookshelves hangen. Heel gaaf, tot je het weghaalt!![]()
![]()
Dus we proberen hier ook alles zonder boren te doen.
het is wel verplicht, maar ze hebben er tegelijk bij gezegd er niet streng op te handhaven nee.quote:Op maandag 8 juni 2020 09:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is toch verplicht in OV? Wordt daar niet op gehandhaafd?
Dat is een beetje alsof een man netjes zijn gulp dichtdoet, maar zijn piemel over de rand laat hangen.. Niet erg effectief dus..quote:Op maandag 8 juni 2020 09:15 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik zag op het nieuws allemaal mensen in de trein met zo'n ding onder hun neus.
dan nog snap ik het niet. Als je nou elk jaar je interieur om gooit, allez, maar de meesten doen dat toch niet?quote:Op maandag 8 juni 2020 09:57 schreef miss_sly het volgende:
Wij hadden in het oude huis dus vrijwel niets aan de muur hangen omdat vooral schaap niet wil boren in de mooi gestuukte, maagdelijke muren. En ik snap het wel, maar ik wil wél mooie dingen aan de muur. Dus hij is zich nu aan het verdiepen in die tesa-dingen.
Ik ben het helemaal met je eens, hoorquote:Op maandag 8 juni 2020 09:59 schreef SQ het volgende:
[..]
dan nog snap ik het niet. Als je nou elk jaar je interieur om gooit, allez, maar de meesten doen dat toch niet?
Een huis is om in te wonen, niet om in mint condition in de doos te laten zitten
Dit ook wel.quote:Op maandag 8 juni 2020 09:59 schreef SQ het volgende:
[..]
dan nog snap ik het niet. Als je nou elk jaar je interieur om gooit, allez, maar de meesten doen dat toch niet?
Een huis is om in te wonen, niet om in mint condition in de doos te laten zitten
haha helemaal mee eens. Al snap ik de gaatjes-huiver ook wel, zeker als je alles net mooi hebt laten stuken.quote:Op maandag 8 juni 2020 09:59 schreef SQ het volgende:
[..]
gewoon zelf die boor ter hand nemen!quote:Op maandag 8 juni 2020 10:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, hoor
Dus ik draag mooie dingen aan om op te hangen en blijf er telkens op terugkomen en dan komt het echt wel goed
Ik boor juist graag in verse stucquote:Op maandag 8 juni 2020 10:11 schreef trui het volgende:
[..]
haha helemaal mee eens. Al snap ik de gaatjes-huiver ook wel, zeker als je alles net mooi hebt laten stuken.
Ik weet niet wat erger is, de zooi op de grond flikkeren of hergebruiken.quote:Op maandag 8 juni 2020 09:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vervelend dat mensen het "wegwerp" deel van wegwerp mondkapjes letterlijk nemen bij stations, wat een bende, neem dan de moeite om het ding iig even in de prullenbak te gooien.
Misschien moet men op stations speciale mondkapjes vuilnisbakken neerzetten.
Dat gaat er ook van komen als ik dadelijk zover ben om iets op te hangen en schaap nog nietquote:
Ze zijn vooral om je eigen bacteriën bij jezelf te houden en niet rond te laten vliegen.quote:Op maandag 8 juni 2020 10:14 schreef Elleska het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is, de zooi op de grond flikkeren of hergebruiken.
"Leg jij je mondkapje daar neer dan leg ik hem hier" Niet snappend waar het over ging maar na het koffiedrinken ging datzelfde wegwerpmondkapje dus weer om. Ook geen handen reinigen ofzo.
Ik had eigenlijk gehoopt dat er vanuit de overheid spotjes op radio/tv zouden komen over hoe je een mondkapje goed draagt aangezien ze eerst riepen dat een mondkapje onzin is. Zoals ik mensen er nu mee zie en hoor omgaan heeft het inderdaad weinig nut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En boven de bank, allesbehalve origineel maar we vinden hem nog steeds mooiEn nee hij hangt niet scheef, ons huis is scheef
![]()
Die bacteriën zijn het probleem niet, de virusdeeltjes wel en daar helpen mondkapjes die op de kin hangen weinig tegen.quote:Op maandag 8 juni 2020 10:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze zijn vooral om je eigen bacteriën bij jezelf te houden en niet rond te laten vliegen.
Als men dat vanaf het begin duidelijk had gemaakt dan was het een heel ander verhaal.
Nu deed men net alsof alles dat niet aan het medisch protocol voldeed nutteloos zou zijn, terwijl de mondkapjes in de zorg de zorgverlener juist moeten beschermen.
Ik heb al meegemaakt dat iemand de bus niet in werd gelaten vanwege het gebrek aan mondkapje. En mijn 12-jarige is door meerdere buschauffeurs al gevraagd naar zijn leeftijd (mondkapje is verplicht vanaf 13), gelukkig staat op je OV-chip een geboortedatum.quote:Op maandag 8 juni 2020 09:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is toch verplicht in OV? Wordt daar niet op gehandhaafd?
Lief ja! Maar weet echt niet wat ik er mee moet.quote:Op maandag 8 juni 2020 10:31 schreef Lemijn het volgende:
Oh... lief van oma, en van je jongens, maar ehm...
Op hun kamers hangen en over 2 maanden vervangen voor iets anders.quote:Op maandag 8 juni 2020 10:40 schreef Adrian4 het volgende:
Lief ja! Maar weet echt niet wat ik er mee moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |