abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 8 juni 2020 @ 09:52:11 #276
149959 SQ
snelle trees
pi_193533473
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 09:49 schreef BE het volgende:

[..]

Dat hadden wij ook. Ik boorde er lustig op los in het oude huis, verhing van alles, smeerde het dan weer dicht, maar toch.
We hadden in de woonkamer een stuk of 12 invisible bookshelves hangen. Heel gaaf, tot je het weghaalt! :o :D

Dus we proberen hier ook alles zonder boren te doen.
Da's toch niet te doen? En zolang het blijft staan heeft toch niemand er last van?

Ik maak geen bewuste gatenkaas van mijn huis, maar wat vast moet, moet vast. Ik doe daar geen concessies in.
disclaimer
  maandag 8 juni 2020 @ 09:54:30 #277
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193533501
Maar goed, nu betekent het dat het naakt dat normaal boven het bed hing wel in de gang hangt, en nog heel laag ook :')
De Kees Jansen hangt wel in de woonkamer, boven de bank.

En dan is er nog een eenvoudige Ikea print die ik al jaren heb en die vroeger in mijn slaapkamer hing en in het oude huis boven het bureau in de kleedkamer maar die een dusdanig zware lijst heeft dat ik die eigenlijk niet aan het gaatjesboard wil hangen, dus dat worden toch nog 2 schroefjes in de slaapkamer, boven het bureau.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator maandag 8 juni 2020 @ 09:57:27 #278
5428 crew  miss_sly
pi_193533534
Wij hadden in het oude huis dus vrijwel niets aan de muur hangen omdat vooral schaap niet wil boren in de mooi gestuukte, maagdelijke muren. En ik snap het wel, maar ik wil wél mooie dingen aan de muur. Dus hij is zich nu aan het verdiepen in die tesa-dingen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 8 juni 2020 @ 09:57:30 #279
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_193533535
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 09:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het is toch verplicht in OV? Wordt daar niet op gehandhaafd?
het is wel verplicht, maar ze hebben er tegelijk bij gezegd er niet streng op te handhaven nee.
in de haak.
pi_193533545
Ik heb ze voor mijn webshop liggen van Hoppediz (van draagdoekstof) en heb ze even uitgeprobeerd. Het zat prima, maar toch vind ik het raar, moet er echt wel even aan wennen om iets voor mijn neus te hebben. Sjaak schrok en wil nu nooit meer met de trein, want hij wil geen mondkapje op.
pi_193533556
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2020 09:15 schreef SQ het volgende:

[..]

Ik zag op het nieuws allemaal mensen in de trein met zo'n ding onder hun neus.
Dat is een beetje alsof een man netjes zijn gulp dichtdoet, maar zijn piemel over de rand laat hangen.. Niet erg effectief dus..
  maandag 8 juni 2020 @ 09:59:27 #282
149959 SQ
snelle trees
pi_193533558
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 09:57 schreef miss_sly het volgende:
Wij hadden in het oude huis dus vrijwel niets aan de muur hangen omdat vooral schaap niet wil boren in de mooi gestuukte, maagdelijke muren. En ik snap het wel, maar ik wil wél mooie dingen aan de muur. Dus hij is zich nu aan het verdiepen in die tesa-dingen.
dan nog snap ik het niet. Als je nou elk jaar je interieur om gooit, allez, maar de meesten doen dat toch niet?
Een huis is om in te wonen, niet om in mint condition in de doos te laten zitten :D
disclaimer
  maandag 8 juni 2020 @ 10:00:23 #283
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193533572
Ik weet niet of er op gehandhaafd wordt, iedere keer dat ik vorige week in de trein zat had iedereen iig keurig een mondkapje op zijn/haar gezicht, ergens.

Behalve Soneal dan, die is 9, dus die hoeft niet (hoewel er voor nood wel een in zijn tas zit, met dino's 🦕🦖).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator maandag 8 juni 2020 @ 10:03:02 #284
5428 crew  miss_sly
pi_193533599
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 09:59 schreef SQ het volgende:

[..]

dan nog snap ik het niet. Als je nou elk jaar je interieur om gooit, allez, maar de meesten doen dat toch niet?
Een huis is om in te wonen, niet om in mint condition in de doos te laten zitten :D
Ik ben het helemaal met je eens, hoor :D
Dus ik draag mooie dingen aan om op te hangen en blijf er telkens op terugkomen en dan komt het echt wel goed :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 8 juni 2020 @ 10:04:54 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193533615
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 09:59 schreef SQ het volgende:

[..]

dan nog snap ik het niet. Als je nou elk jaar je interieur om gooit, allez, maar de meesten doen dat toch niet?
Een huis is om in te wonen, niet om in mint condition in de doos te laten zitten :D
Dit ook wel.
Het is dat we hier tijdelijk wonen, en de eerste bewoners zijn, dus ook geen haakjes en toestanden van vorige bewoners, maar ik ga in het huis straks echt niet heel moeilijk doen. De intentie is daar heel lang te wonen, dus de gaatjes in de muur zijn dan geen probleem.

Hoewel ik zo'n board daar misschien wel weer ophang, maar dan alleen voor foto's.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 08-06-2020 10:10:41 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 8 juni 2020 @ 10:11:40 #286
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_193533706
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 09:59 schreef SQ het volgende:

[..]

dan nog snap ik het niet. Als je nou elk jaar je interieur om gooit, allez, maar de meesten doen dat toch niet?
Een huis is om in te wonen, niet om in mint condition in de doos te laten zitten :D
haha helemaal mee eens. Al snap ik de gaatjes-huiver ook wel, zeker als je alles net mooi hebt laten stuken.
in de haak.
  maandag 8 juni 2020 @ 10:12:15 #287
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_193533720
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 10:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens, hoor :D
Dus ik draag mooie dingen aan om op te hangen en blijf er telkens op terugkomen en dan komt het echt wel goed :)
gewoon zelf die boor ter hand nemen! :)
in de haak.
  maandag 8 juni 2020 @ 10:12:27 #288
149959 SQ
snelle trees
pi_193533723
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 10:11 schreef trui het volgende:

[..]

haha helemaal mee eens. Al snap ik de gaatjes-huiver ook wel, zeker als je alles net mooi hebt laten stuken.
Ik boor juist graag in verse stuc :9
disclaimer
pi_193533751
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2020 09:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik vind het vooral vervelend dat mensen het "wegwerp" deel van wegwerp mondkapjes letterlijk nemen bij stations, wat een bende, neem dan de moeite om het ding iig even in de prullenbak te gooien.

Misschien moet men op stations speciale mondkapjes vuilnisbakken neerzetten.
Ik weet niet wat erger is, de zooi op de grond flikkeren of hergebruiken.

"Leg jij je mondkapje daar neer dan leg ik hem hier" Niet snappend waar het over ging maar na het koffiedrinken ging datzelfde wegwerpmondkapje dus weer om. Ook geen handen reinigen ofzo.

Ik had eigenlijk gehoopt dat er vanuit de overheid spotjes op radio/tv zouden komen over hoe je een mondkapje goed draagt aangezien ze eerst riepen dat een mondkapje onzin is. Zoals ik mensen er nu mee zie en hoor omgaan heeft het inderdaad weinig nut.
  Moderator maandag 8 juni 2020 @ 10:16:58 #290
5428 crew  miss_sly
pi_193533782
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 10:12 schreef trui het volgende:

[..]

gewoon zelf die boor ter hand nemen! :)
Dat gaat er ook van komen als ik dadelijk zover ben om iets op te hangen en schaap nog niet :)

Vooralsnog zijn we nog aan het denken over wat waar moet komen, dus is er nog geen haast.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_193533813
Wij hadden ook van die invisible shelves en een kast verankerd en foto's en en en. Het waren echt heeeeel veel gaten :D
Nu hebben we 4 gaten in de woonkamer voor een schilderij ophang systeem, dat wilde ze wel :) De ixxi heeft natuurlijk geen gaten nodig dus that's it.

In de slaapkamer hebben we ook geen boorgaten, we hebben een foto van de grand canyon op aluminium laten printen en die hangt vast met tesa dingen.

Mij zal het net als SQ een zorg zijn, maar ja....ik kan niet boren. Geen boor, geen mening :P :s)
  maandag 8 juni 2020 @ 10:21:27 #292
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193533829
Ik heb trouwens jarenlang een klok op een plek gehad waar toevallig een schroefje zat, van de vorige bewoners.
Pas toen ik 10 jaar na de verhuizing ging behangen en de muur onder het oude behang een drama bleek te zijn en die dus gestuct moest worden heb ik zelf een plekje voor die klok bedacht.

Oh ja, de klok! Daar heb ik ook een gaatje voor geboord, die heb ik voor de verhuisdatum zelf al meegenomen naar het nieuwe huis en opgehangen, want dat ding is me een beetje te oud en kwetsbaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 8 juni 2020 @ 10:24:35 #293
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193533866
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 10:14 schreef Elleska het volgende:

[..]

Ik weet niet wat erger is, de zooi op de grond flikkeren of hergebruiken.

"Leg jij je mondkapje daar neer dan leg ik hem hier" Niet snappend waar het over ging maar na het koffiedrinken ging datzelfde wegwerpmondkapje dus weer om. Ook geen handen reinigen ofzo.

Ik had eigenlijk gehoopt dat er vanuit de overheid spotjes op radio/tv zouden komen over hoe je een mondkapje goed draagt aangezien ze eerst riepen dat een mondkapje onzin is. Zoals ik mensen er nu mee zie en hoor omgaan heeft het inderdaad weinig nut.
Ze zijn vooral om je eigen bacteriën bij jezelf te houden en niet rond te laten vliegen.
Als men dat vanaf het begin duidelijk had gemaakt dan was het een heel ander verhaal.
Nu deed men net alsof alles dat niet aan het medisch protocol voldeed nutteloos zou zijn, terwijl de mondkapjes in de zorg de zorgverlener juist moeten beschermen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193533885
Misschien moet ik gewoon eerst wegwerpdingen proberen. Ik wil ze vooral in huis hebben, just in case zeg maar.
pi_193533911
Ah, het gaat hier over wanddecoraties...

Mijn heertjes zijn creatief geweest bij oma. Nu kwam ze gisteren met twee enorme dingen aan, waar ik schijnbaar iets mee moet.



:%
pi_193533960
Onze ixxi
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En boven de bank, allesbehalve origineel maar we vinden hem nog steeds mooi O+ En nee hij hangt niet scheef, ons huis is scheef _O-
  maandag 8 juni 2020 @ 10:31:49 #297
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_193533964
Oh... lief van oma, en van je jongens, maar ehm... }:|

[ Bericht 0% gewijzigd door Lemijn op 08-06-2020 10:32:14 (reactie op Adrian4 :)) ]
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_193533970
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 10:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze zijn vooral om je eigen bacteriën bij jezelf te houden en niet rond te laten vliegen.
Als men dat vanaf het begin duidelijk had gemaakt dan was het een heel ander verhaal.
Nu deed men net alsof alles dat niet aan het medisch protocol voldeed nutteloos zou zijn, terwijl de mondkapjes in de zorg de zorgverlener juist moeten beschermen.
Die bacteriën zijn het probleem niet, de virusdeeltjes wel en daar helpen mondkapjes die op de kin hangen weinig tegen.

Handen reinigen is net zo belangrijk want daarmee voorkom je dat je het virus via je handen verder gaat verspreiden. Dat gaat 2 kanten op, zowel wat je al op je handen zit niet op je gezicht uitsmeren als omgekeerd van je gezicht op de dingen die je daarna aanraakt.
  maandag 8 juni 2020 @ 10:32:31 #299
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_193533976
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 09:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het is toch verplicht in OV? Wordt daar niet op gehandhaafd?
Ik heb al meegemaakt dat iemand de bus niet in werd gelaten vanwege het gebrek aan mondkapje. En mijn 12-jarige is door meerdere buschauffeurs al gevraagd naar zijn leeftijd (mondkapje is verplicht vanaf 13), gelukkig staat op je OV-chip een geboortedatum. :)
pi_193534080
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 10:31 schreef Lemijn het volgende:
Oh... lief van oma, en van je jongens, maar ehm... }:|
Lief ja! Maar weet echt niet wat ik er mee moet.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')