quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach je hebt de verkiezingen verloren, dus de rust keert zo terug!
De kat van de tandeloze heks deed dat toen de heks de eerste keer had geworpen. De kat was zo jaloers dat die in de wieg van de baby ging plassen en poepenquote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:01 schreef stokj het volgende:
[..]
De kat van de tandeloze heks deed dat toen de heks de eerste keer had geworpen. De kat was zo jaloers dat die in de wieg van de baby ging plassen en poepen
Ja ach, overkomt de beste wel eens he!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb jij in een dronken bui in de wieg van mini-ToT gedraaid?
naah gelukkig heb ik dat wel onder controlequote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb jij in een dronken bui in de wieg van mini-ToT gedraaid?
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:03 schreef ToT het volgende:
Neuh, hij heeft nooit een wieg gehad, alleen een ledikant en die zie je niet zo snel voor een plee aan!
Overigens slaapt hij tegenwoordig al in een bed voor volwassenen, met zijn ledikantje er tegenaan zodat hij er niet uit valt.
Hij moet niks meer van het ledikantje hebben.
Echt het gaat allemaal zo snel!quote:
Ja en dan zelf ook beetje met beleid terug schoppenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt het gaat allemaal zo snel!
Ik heb vandaag een aantal keren met hem zitten voetballen!Echt naar elkaar overspelen!
Okee hij pakte het meestal wel op en gooide het naar mij toe, maar toch!
Haha, dat je niet ineens een kind dwars door je keukenraampje heen hebt vliegen idd!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja en dan zelf ook beetje met beleid terug schoppen![]()
Ja zie weleens filmpjes op dumpert man man man echt zo lekker onbedachtzaam lomp die bal rossenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, dat je niet ineens een kind dwars door je keukenraampje heen hebt vliegen idd!
och hoe leuk!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt het gaat allemaal zo snel!
Ik heb vandaag een aantal keren met hem zitten voetballen!Echt naar elkaar overspelen!
Okee hij pakte het meestal wel op en gooide het naar mij toe, maar toch!
Doet me ook weer denken aan zo'n super oud fake filmpje van een hoogbejaarde dame die keihard een baby de lucht in trapt!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja zie weleens filmpjes op dumpert man man man echt zo lekker onbedachtzaam lomp die bal rossen![]()
Echt wel!quote:
Heerlijk genieten dus!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
En tussendoor zat meneertje van alles in speelgoedpannetjes te "koken", moest weer opgetild worden om ff lekker te knuffelen, zat te lachen bij filmpjes enz.Hij is echt zooooo actief vandaag!
Hij begint het sneller te begrijpen dan jij nu hèquote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut!
Je krijgt echt meer en meer interactie met hem!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |