SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
En Cinda danst met DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie TT
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ja heb wel interesse eigenlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2020 11:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Volgens mij nu ongeveer 12, er is nog ruimte voor als jij en de rest mee willen doen.
Wie is Amber?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Haags is op vakantie in nederlandFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Haags is op vakantie in nederlandJe hebt overal in Nederland wel dekking voor mobiel internet!
![]()
![]()
ja maar dan kan ik nu weinig aan veranderen wat haags doetquote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:05 schreef ToT het volgende:
[..]Je hebt overal in Nederland wel dekking voor mobiel internet!
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Een bewuste daad dus, om zich hier niet te vertonen tijdens zijn vakantie!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja maar dan kan ik nu weinig aan veranderen wat haags doetSCHANDE!
Nee van vakanties moet je natuurlijk ongestoord genieten!![]()
![]()
ja zag jullie tt dacht zou het even gaan vermeldenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Een bewuste daad dus, om zich hier niet te vertonen tijdens zijn vakantie!SCHANDE!
Nee van vakanties moet je natuurlijk ongestoord genieten!Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ahhh haha okee!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja zag jullie tt dacht zou het even gaan vermeldenThx!
![]()
![]()
Graag gedaanquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Is hij ongehoorzaam?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja maar dan kan ik nu weinig aan veranderen wat haags doetEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Doe ik zeker s hoi allemaal trouwensFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Doe ik zeker s hoi allemaal trouwensLeuk!
Welkom!![]()
![]()
Dank je hoe is het hier met jullie allemaal?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja goed he.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dank je hoe is het hier met jullie allemaal?
Ik zit hier ondertussen de kleine gebakken aardappeltjes te voeren terwijl hij naar sexy bitches op Youtube zit te kijken!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja goed he.
Ik zit hier ondertussen de kleine gebakken aardappeltjes te voeren terwijl hij naar sexy bitches op Youtube zit te kijken!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
leuk he voor die mini mensjesquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Als nooit tevoren.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dank je hoe is het hier met jullie allemaal?![]()
mooi fijn om te lezenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Engine schakoline is hierFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Haha zeker, maar na een paar liedjes is hij deze meiden wel weer zat en kijkt hij liever naar Peppa Pig, Bumba of andere meuk.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
leuk he voor die mini mensjes
Een channel waarop iemand ONGELOOFLIJK vals kinderliedjes zit te zingen vindt hij nog het allerleukste!
Zo had hij ook een speeltje dat een vreselijk vals zingend wijf liet horen. Was hij helemaal weg van!
Was alleen een 2e hands ding en hij ging snel kapot.
Ik koop de nieuwe uitvoering er van met fatsoenlijk gezang; meneertje moet er echt he-le-maal NIKS van hebben!(Nu moet ik wel zeggen dat dat fatsoenlijke gezang ook vrij saai klinkt.)
![]()
kinderen zijn heerlijke minimensjesquote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha zeker, maar na een paar liedjes is hij deze meiden wel weer zat en kijkt hij liever naar Peppa Pig, Bumba of andere meuk.
Een channel waarop iemand ONGELOOFLIJK vals kinderliedjes zit te zingen vindt hij nog het allerleukste!
Zo had hij ook een speeltje dat een vreselijk vals zingend wijf liet horen. Was hij helemaal weg van!
Was alleen een 2e hands ding en hij ging snel kapot.
Ik koop de nieuwe uitvoering er van met fatsoenlijk gezang; meneertje moet er echt he-le-maal NIKS van hebben!(Nu moet ik wel zeggen dat dat fatsoenlijke gezang ook vrij saai klinkt.)
![]()
![]()
quote:
Hoi schakoline... Alles fijn?
Ga straks eens kijkenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Kom maar mee spelen, de league heet fok! league
Haha echt wel!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kinderen zijn heerlijke minimensjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kerel alles okequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
heerlijk genietenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
wat een geweldig kind lijkt op de mijne zelfs oeiquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
half bloedje ook?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nu niet zoveelquote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Jawel. Leuk om je weer hier te zien! Wat doe je zoal?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jij ook hier help wordt achtervolgtquote:![]()
![]()
![]()
Zit hier wel vaker hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jij ook hier help wordt achtervolgt![]()
![]()
![]()
mooiquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
AbsoluutEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wat een geweldig kind lijkt op de mijne zelfs oeiHaha thanks!
En da's opvallend dan! Is de jouwe ook een mengelmoesje?![]()
![]()
Ahquote:
Heb je nu ook een virtuele kater?
half nederlands half surinaamsquote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]Haha thanks!
En da's opvallend dan! Is de jouwe ook een mengelmoesje?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
geweldig mooi kindquote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:47 schreef ToT het volgende:
[..]Ja dus!
Nee geen halfbloedje; hij is een mix van 5 nationaliteiten van 3 continenten!
Ben je op vakantiequote:(grapje) hahaah. Zou wel lekker zijn om in een zwembad te zwemmen.
Ik las ergens dat mensen maar 20 minuten in een zwembad mogen i.v.m. Corona![]()
![]()
meen t oprecht ikhouervanquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Oh dat is wel kort, eigenlijk de moeite niet waard om dan naar een zwembad te gaan..quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Ben je op vakantie(grapje) hahaah. Zou wel lekker zijn om in een zwembad te zwemmen.
Ik las ergens dat mensen maar 20 minuten in een zwembad mogen i.v.m. Corona"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Ben je op vakantie(grapje) hahaah. Zou wel lekker zijn om in een zwembad te zwemmen.
Ik las ergens dat mensen maar 20 minuten in een zwembad mogen i.v.m. CoronaGodverdomme!
Stopwatch er bij houden! "U heeft nog 25 seconden om het bad uit te komen, anders loopt u risico op corona!"![]()
![]()
Oh dat kan, maar UI vind ik altijd wel mooi staanquote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ben denk ik niet zo van UI, foto's etc. Heb ook geen Facebook
Inderdaad, kan je beter naar de zee gaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat is wel kort, eigenlijk de moeite niet waard om dan naar een zwembad te gaan..![]()
Los van het feit dat bijna iedereen wel stiekem in het zwembad plastquote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]Godverdomme!
Stopwatch er bij houden! "U heeft nog 25 seconden om het bad uit te komen, anders loopt u risico op corona!"![]()
![]()
Ik zou ook niet weten wat ik als UI zou moeten hebbenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat kan, maar UI vind ik altijd wel mooi staanben slecht in dat soort dingen
![]()
![]()
Of een eigen zwembad op zetten als je een tuin hebtquote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad, kan je beter naar de zee gaan."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oh ik zoek gewoon via internet zelf, Giphy of Pinterest...quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten wat ik als UI zou moeten hebbenben slecht in dat soort dingen
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 12:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Los van het feit dat bijna iedereen wel stiekem in het zwembad plast![]()
![]()
Krijg je deze zomer ongetwijfeld gezeik mee vanwege de droogte.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of een eigen zwembad op zetten als je een tuin hebt
Ja nu ff een weekje regen, joepie, maar het gaat vast weer een kurkdroge zomer worden waarin mensen je aankijken alsof je de nieuwe Hitler bent als je je baby ff in een badje laat spetteren!![]()
![]()
Een collega deed dat ooit. Had hij in zijn tuin een grote ronde zwembad voor zijn kinderen klaargezet. Hij wilt de kinderen gaan halen, komt met hen terug, liggen er 3 katten uit de buurt in het zwembadquote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of een eigen zwembad op zetten als je een tuin hebt![]()
![]()
Hm, misschien zie ik wel een leuke daar.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh ik zoek gewoon via internet zelf, Giphy of Pinterest...![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Krijg je deze zomer ongetwijfeld gezeik mee vanwege de droogte.
Ja nu ff een weekje regen, joepie, maar het gaat vast weer een kurkdroge zomer worden waarin mensen je aankijken alsof je de nieuwe Hitler bent als je je baby ff in een badje laat spetteren!quote:![]()
![]()
![]()
Ik had ooit meegemaakt dat ik in Spanje met mijn neefje naar het zwembad wou gaan om te zwemmen. We namen de trap naar beneden, de trap had uitzicht op het zwembad. Ging er net een jongetje in het zwembad overgeven. Niet dat dat braaksel ergens aan de zijkant ligt maar precies in het midden. En het ergste was dat al die restjes braaksel alle kanten uit gingen. Dus toen maar even niet in het zwembad gegaan totdat het water weer schoon was.![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Een collega deed dat ooit. Had hij in zijn tuin een grote ronde zwembad voor zijn kinderen klaargezet. Hij wilt de kinderen gaan halen, komt met hen terug, liggen er 3 katten uit de buurt in het zwembad!
![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:08 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Ik had ooit meegemaakt dat ik in Spanje met mijn neefje naar het zwembad wou gaan om te zwemmen. We namen de trap naar beneden, de trap had uitzicht op het zwembad. Ging er net een jongetje in het zwembad overgeven. Niet dat dat braaksel ergens aan de zijkant ligt maar precies in het midden. En het ergste was dat al die restjes braaksel alle kanten uit gingen. Dus toen maar even niet in het zwembad gegaan totdat het water weer schoon was.DAAAAAAMN!!!!
Doet me denken aan die scène van De gouden kooi of zoiets? Dat dat mokkel in die jacuzzi zit te schijten terwijl er anderen in zitten? (Diarree)![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:18 schreef ToT het volgende:
[..]DAAAAAAMN!!!!
Doet me denken aan die scène van De gouden kooi of zoiets? Dat dat mokkel in die jacuzzi zit te schijten terwijl er anderen in zitten? (Diarree)![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je een strontfetishquote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:27 schreef ToT het volgende:
[..]Ja en nu heb ik een heel rare Google search in m'n History!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:19 schreef ToT het volgende:
Over schijten gesproken; even iemand hier een nieuwe luier om knopen!![]()
![]()
Ik zwaai naar dieren.![]()
Toch nog natte poes dusquote:Op vrijdag 5 juni 2020 13:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Een collega deed dat ooit. Had hij in zijn tuin een grote ronde zwembad voor zijn kinderen klaargezet. Hij wilt de kinderen gaan halen, komt met hen terug, liggen er 3 katten uit de buurt in het zwembad![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog tips voor een tablet ? Pa en ma willen er een..beetje internetten yt. google maps..
Wat is een leuk het liefst beetje snel ding..en makkelijk te bedienen voora,l ik ben al zo een digibeet...pa en ma al helemaal beetje dit idee..
Deze? https://tradingshenzhen.c(...)iui.html?s=215877403quote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:16 schreef Geerd het volgende:
Nog tips voor een tablet ? Pa en ma willen er een..beetje internetten yt. google maps..
Wat is een leuk het liefst beetje snel ding..en makkelijk te bedienen voora,l ik ben al zo een digibeet...pa en ma al helemaal beetje dit idee..
[ afbeelding ]
Ow, meer geheugen: https://www.banggood.com/(...)849&cur_warehouse=CN![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze? https://tradingshenzhen.c(...)iui.html?s=215877403
Ow, meer geheugen: https://www.banggood.com/(...)849&cur_warehouse=CN
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:33 schreef stokj het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)sjB5QQ4dUDCAc&uact=5![]()
![]()
![]()
En anders deze!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:33 schreef stokj het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)sjB5QQ4dUDCAc&uact=5![]()
Heb tijdens m'n studie een programma gemaakt om digitaal enquêtes onder ouderen af te kunnen nemen. Moesten we ook testen... Gingen letterlijk met de muis naar het scherm. En met één vinger de muis bedienen waardoor ze mega grote knoppen telkens blijven missenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geloof me.....oudjes kunnen zelfs die ontregeld krijgen
Was een leuke dag!
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geloof me.....oudjes kunnen zelfs die ontregeld krijgen
Mijn moeder is op haar 65e begonnen met te computeren. Mijn vader deed met haar mee.
Beiden op seniorencursus gegaan waar ze het over "potten en pannen op het aanrechtblad" hadden en dat je zo'n pan kon openen om te zien wat er in zit.
Gevolg: moeders regelmatig aan de telefoon: "Ja ik open het pannetje op de aanrecht, maar ik zie niet wat ik nodig heb, kun je me helpen?"
Regelmatig vele, VELE tientallen shortcuts naar een foto of documentje van de desktop verwijderd.
Er zat voor een paar honderd MB aan bestanden in de prullenbak dus gooi ik die leeg. Mams meteen overstuur omdat ze daar allemaal belangrijke foto's enzo in gedaan had en die zijn nu dus allemaal weg.
Ook was de hele mailbox een keer volledig verdwenen, met allerlei belangrijke zaken er in.
Maar: in de loop der tijd is ze er echt goed in geworden: zo googlede ze een tijdje geleden naar de contactgegevens van de fabrikant van een bepaald medicijn en heeft de telefoniste echt HE-LE-MAAL uit zitten kafferen over wat voor TROEP ze maken omdat ze er vreselijke bijwerkingen van kreeg!![]()
Ze zit ook vaak met d'r iPad bij de buurvrouw Wordfeud te spelen. We kletsen soms wat via de webcam enz.![]()
![]()
Mijn broer heeft uiteindelijk hulp op afstand ingesteld zodat hij niet steeds een stad verder iets heel simpels hoefde op te gaan lossenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn moeder is op haar 65e begonnen met te computeren. Mijn vader deed met haar mee.
Beiden op seniorencursus gegaan waar ze het over "potten en pannen op het aanrechtblad" hadden en dat je zo'n pan kon openen om te zien wat er in zit.
Gevolg: moeders regelmatig aan de telefoon: "Ja ik open het pannetje op de aanrecht, maar ik zie niet wat ik nodig heb, kun je me helpen?"
Regelmatig vele, VELE tientallen shortcuts naar een foto of documentje van de desktop verwijderd.
Er zat voor een paar honderd MB aan bestanden in de prullenbak dus gooi ik die leeg. Mams meteen overstuur omdat ze daar allemaal belangrijke foto's enzo in gedaan had en die zijn nu dus allemaal weg.
Ook was de hele mailbox een keer volledig verdwenen, met allerlei belangrijke zaken er in.
Maar: in de loop der tijd is ze er echt goed in geworden: zo googlede ze een tijdje geleden naar de contactgegevens van de fabrikant van een bepaald medicijn en heeft de telefoniste echt HE-LE-MAAL uit zitten kafferen over wat voor TROEP ze maken omdat ze er vreselijke bijwerkingen van kreeg!![]()
Ze zit ook vaak met d'r iPad bij de buurvrouw Wordfeud te spelen. We kletsen soms wat via de webcam enz.
Je moet er wel geduld voor hebben ha haquote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:57 schreef engine het volgende:
[..]
Heb tijdens m'n studie een programma gemaakt om digitaal enquêtes onder ouderen af te kunnen nemen. Moesten we ook testen... Gingen letterlijk met de muis naar het scherm. En met één vinger de muis bedienen waardoor ze mega grote knoppen telkens blijven missen
Was een leuke dag!![]()
![]()
Idd hier ook teamviewer en anders ff met de tefeloon videobellen ...quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mijn broer heeft uiteindelijk hulp op afstand ingesteld zodat hij niet steeds een stad verder iets heel simpels hoefde op te gaan lossen
[..]
Je moet er wel geduld voor hebben ha haIk zwaai naar dieren.![]()
Ik heb jarenlang in de ICT gezeten. Mijn eerste baan was in een computerwinkel. (In de tijd van de eerste Pentiums en nog met ouderwetse CT monitoren enzo).quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:57 schreef engine het volgende:
[..]
Heb tijdens m'n studie een programma gemaakt om digitaal enquêtes onder ouderen af te kunnen nemen. Moesten we ook testen... Gingen letterlijk met de muis naar het scherm. En met één vinger de muis bedienen waardoor ze mega grote knoppen telkens blijven missen
Was een leuke dag!
Kregen we ook zo'n helder licht binnen die een computer wilde kopen. Was duidelijk dat hij er allemaal echt geen zak van snapte. Eenvoudig modelletje verkocht en optyfen jij!
Een half uur later of zo belde hij dat de computer niets deed.
"Okee, u zit achter de computer?"
- "Nog niet, momentje. Ja nu zit ik achter de computer."
"Goed, wat ziet u nu?"
- "Een heleboel kabels"
Ik bijt op mijn knokkels: "Nee meneer, ik bedoel dat u VÓÓR het scherm moet zitten. Dat noemen ze dus achter de computer zitten."
- "JA ZEG DAT DAN! Moment, ik ga voor het scherm zitten."
"Zit u nu op uw stoel? Wat ziet u nu?"
- "Ja, niets!"
"Het scherm is zwart, bedoelt u? Wat gebeurt er als u de computer aan zet?"
- "Computer aanzetten? Wat bedoel je?"
*Zucht!* "Meneer, er zit een grote blauwe knop op de compu.....op die ene rechthoekige kast wat naast uw beeldscherm staat. Kunt u die knop indrukken?"
Computer gaat aan, maar ik blijf nog even aan de telefoon om af te wachten of alles goed gaat.
- "Ja nu zie ik van alles op het scherm. En nu?"
"Nou nu kunt u bijvoorbeeld kijken wat er op uw computer staat. DUBBELKLIK bijvoorbeeld eens met uw MUIS op het plaatje waar 'Deze computer' onder staat."
Ik hoor "KLOENK KLOENK!", sla mijn hand voor mijn ogen en zeg: "Nee meneer, niet met de muis zelf op het beeldscherm aan tikken, ik bedoel dat u de muis over uw bureau moet bewegen zodat het pijltje naar dat plaatje gaat, en dan klikt u 2x met uw wijsvinger op de knop waar die vinger op rust als u de muis vasthoudt."Mijn collega die naast mij stond kreeg ogen als schotels!
"Dat MEEN je niet!!!!"
- "Dat meen ik WEL! Dat is echt zojuist gebeurd!"![]()
Mijn broer heeft ook hulp op afstand bij haar ingesteld. Ikzelf zat toen in een behoorlijk zware periode van mijn leven en kon dit gedoe er even niet bij hebben.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mijn broer heeft uiteindelijk hulp op afstand ingesteld zodat hij niet steeds een stad verder iets heel simpels hoefde op te gaan lossen
Zeker ook omdat ik soms op stel en sprong 45 minuten er naar toe moest rijden omdat de printer het niet deed. Stroomkabel er in gestoken en weer 45 minuten terug rijden.
Het werd me allemaal echt te veel.
Nu gaat alles in veel beter overleg via de telefoon, als het nodig is.En ze heeft tegenwoordig sowieso zelden hulp meer nodig, ook omdat ze nu vooral op d'r iPad zit.
![]()
En ja, met die klant dat ik het een rechthoekige kast noemde; echt ZO vaak gehad dat mensen dachten dat het toetsenbord of de monitor de computer was. Die rechthoekige kast was de video, of het ding waar de kabels en de cd's enzo in gingen.
Oh ja; ook een keer gehad dat de koffiebekertjeshouder was afgeknapt, terwijl die CD-ROMspelers in die tijd fl.300,- per stuk waren.
En een keer gehad dat iemand geen illegaal gekopieerde CD-ROM's kon afspelen.
De broodkruimels vielen er uit toen ik het eject-knopje indrukte!![]()
![]()
oudjes videobellen leren is best een uitdagingquote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd hier ook teamviewer en anders ff met de tefeloon videobellen ...![]()
![]()
Gaat goed !!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
oudjes videobellen leren is best een uitdagingIk zwaai naar dieren.![]()
Ik dacht nog een magntronmaaltijd te hebben ..helaas over datumquote:![]()
had net een rookworstje ..geen zin om boodschappen te doen, maar ff simpel noodles
![]()
![]()
![]()
Als je alleen bent is dat ook prima!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik dacht nog een magntronmaaltijd te hebben ..helaas over datum![]()
had net een rookworstje ..geen zin om boodschappen te doen, maar ff simpel noodles
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gister visite gehad druk geweest met hacjee maken..vlees uien snijden bakken etc afwassenquote:Ik zwaai naar dieren.![]()
wat een leven !!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:49 schreef stokj het volgende:
De kok heeft hier rijst met kousenband en 2 heerlijke stukken zalm gemaakt in saus.Ik zwaai naar dieren.![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach je hebt de verkiezingen verloren, dus de rust keert zo terug!![]()
![]()
goeie
![]()
![]()
De kat van de tandeloze heks deed dat toen de heks de eerste keer had geworpen. De kat was zo jaloers dat die in de wieg van de baby ging plassen en poepenquote:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:01 schreef stokj het volgende:
[..]
De kat van de tandeloze heks deed dat toen de heks de eerste keer had geworpen. De kat was zo jaloers dat die in de wieg van de baby ging plassen en poepen![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ach, overkomt de beste wel eens he!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb jij in een dronken bui in de wieg van mini-ToT gedraaid?![]()
![]()
naah gelukkig heb ik dat wel onder controlequote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb jij in een dronken bui in de wieg van mini-ToT gedraaid?Ik zwaai naar dieren.![]()
Neuh, hij heeft nooit een wieg gehad, alleen een ledikant en die zie je niet zo snel voor een plee aan!
Overigens slaapt hij tegenwoordig al in een bed voor volwassenen, met zijn ledikantje er tegenaan zodat hij er niet uit valt.
Hij moet niks meer van het ledikantje hebben.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:03 schreef ToT het volgende:
Neuh, hij heeft nooit een wieg gehad, alleen een ledikant en die zie je niet zo snel voor een plee aan!
Overigens slaapt hij tegenwoordig al in een bed voor volwassenen, met zijn ledikantje er tegenaan zodat hij er niet uit valt.
Hij moet niks meer van het ledikantje hebben.![]()
![]()
Echt het gaat allemaal zo snel!quote:
Ik heb vandaag een aantal keren met hem zitten voetballen!Echt naar elkaar overspelen!
Okee hij pakte het meestal wel op en gooide het naar mij toe, maar toch!![]()
![]()
Ja en dan zelf ook beetje met beleid terug schoppenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt het gaat allemaal zo snel!
Ik heb vandaag een aantal keren met hem zitten voetballen!Echt naar elkaar overspelen!
Haha, dat je niet ineens een kind dwars door je keukenraampje heen hebt vliegen idd!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja en dan zelf ook beetje met beleid terug schoppen![]()
Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeee....![]()
Ja zie weleens filmpjes op dumpert man man man echt zo lekker onbedachtzaam lomp die bal rossenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, dat je niet ineens een kind dwars door je keukenraampje heen hebt vliegen idd!![]()
och hoe leuk!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt het gaat allemaal zo snel!
![]()
Doet me ook weer denken aan zo'n super oud fake filmpje van een hoogbejaarde dame die keihard een baby de lucht in trapt!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja zie weleens filmpjes op dumpert man man man echt zo lekker onbedachtzaam lomp die bal rossen![]()
![]()
![]()
Echt wel!quote:
En tussendoor zat meneertje van alles in speelgoedpannetjes te "koken", moest weer opgetild worden om ff lekker te knuffelen, zat te lachen bij filmpjes enz.Hij is echt zooooo actief vandaag!
![]()
![]()
Heerlijk genieten dus!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
En tussendoor zat meneertje van alles in speelgoedpannetjes te "koken", moest weer opgetild worden om ff lekker te knuffelen, zat te lachen bij filmpjes enz.Hij is echt zooooo actief vandaag!
![]()
CD
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hij begint het sneller te begrijpen dan jij nu hèquote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut!
Je krijgt echt meer en meer interactie met hem!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hij begint het sneller te begrijpen dan jij nu hè![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |