Die linker? Nee, ik meen me te herinneren dat het Daniel Dekker was die nog gauw even uit beeld rende.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet niet welke Strani is, maar die hand links lijkt me van Victor Reinier.
Oh, dat zou ook nog kunnenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die linker? Nee, ik meen me te herinneren dat het Daniel Dekker was die nog gauw even uit beeld rende.
Ik kan me heel veel niet herinneren van die tijdquote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Weet je dat niet meer? Wij met onze pruiken in de disco![]()
En eet smakelijk! Wat is het geworden?
Hahaha briljantquote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:40 schreef Momo het volgende:
twitter:DeSpeld twitterde op vrijdag 05-06-2020 om 15:05:11Gelekt: het appverkeer tussen Grapperhaus en de burgemeester van Wijk bij Duurstede https://t.co/I4Xtw1FZrE reageer retweet
Strani's hand zit altijd ergens verborgen Fred.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet niet welke Strani is, maar die hand links lijkt me van Victor Reinier.
Waar?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Strani's hand zit altijd ergens verborgen Fred.
Wow, toevallig, 2 van de 3 die ik heb besteld zijn ook net binnen!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:52 schreef MMF93 het volgende:
Nou de mondkapjes zijn binnen, een mooie zwarte, blauwe en bordeaurode. Het zit toch wel heel gek hoor.
Zonder print?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:52 schreef MMF93 het volgende:
Nou de mondkapjes zijn binnen, een mooie zwarte, blauwe en bordeaurode. Het zit toch wel heel gek hoor.
Welke?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wow, toevallig, 2 van de 3 die ik heb besteld zijn ook net binnen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ananasjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had er nog een met vogeltjes, maar die moet nog binnen komen
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Jaquote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:52 schreef MMF93 het volgende:
Nu je het zegt, die zien we niet in beeld bij Jitsiquote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja verborgen, dus dat is altijd een verrassing!
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 16:57 schreef Aoibhin het volgende:
Pied de poule:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ananasjes:Kan die eerste ook over je neus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had er nog een met vogeltjes, maar die moet nog binnen komen
Ja hoorquote:
Da's ook niet helemaal waar want ik zit best vaak intellectueel aan m'n baardquote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu je het zegt, die zien we niet in beeld bij Jitsi
Ja dat welquote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hoorMaar dat zit uiteraard minder fijn
Ja die tweede zit automatisch al om je neus heen.quote:
Fijn!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:01 schreef Strani het volgende:
Net een videocall gehad met waarschijnlijk m'n nieuwe manager. Ging goed! Was best leuk zelfs
Dat intellectueel aan je baard zitten deed t mquote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:01 schreef Strani het volgende:
Net een videocall gehad met waarschijnlijk m'n nieuwe manager. Ging goed! Was best leuk zelfs
Ja en m'n charme gebruiken natuurlijk!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat intellectueel aan je baard zitten deed t m
Pied de poule:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ananasjes:Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had er nog een met vogeltjes, maar die moet nog binnen komen![]()
Ja snap ik welquote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:06 schreef Strani het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd eigenlijk wel leuk om eens een vrouwelijke leidinggevende te hebben. Dat is zeker in mijn industrie best een zeldzaamheid.
Jaquote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja snap ik welFijn dat het al meteen goed klikte!
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
En toen ging alles mis.![]()
Oké nee sorry ik zal eens wat aardiger zijn.
quote:
Oh jaaa dat zei je gisteren nogquote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:10 schreef Strani het volgende:
[..]
JaIk ken haar ook al zeker 10 jaar en ook wel eens fysiek ontmoet, dat scheelt ook.
Ik gok dat het lekker is, maar het ziet er niet smakelijk uit.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:14 schreef Strani het volgende:
[..]
*deelt een pizzolino met Em
[ afbeelding ]
Haha ze zijn heerlijk. Het is principe gewoon pizzadeeg met kaas en pepperoni en wat andere dingetjes, opgerold.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik gok dat het lekker is, maar het ziet er niet smakelijk uit.
Oké ja dat klinkt wel lekkerquote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ze zijn heerlijk. Het is principe gewoon pizzadeeg met kaas en pepperoni en wat andere dingetjes, opgerold.
Ouch, en zondequote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:16 schreef skysherrif het volgende:
oh die hadden ze ook op de kerstmarkt van gent
nam een hap en alle tomatensaus die nog super heet was stroomde over mijn hand heen en toen liet ik hem vallen
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:16 schreef skysherrif het volgende:
nam een hap en alle tomatensaus die nog super heet was stroomde over mijn hand heen en toen liet ik hem vallen
Nee preciesquote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar da's op zich geen garantie dat je elkaar ook mag
Ja dat is niet handig hequote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:16 schreef skysherrif het volgende:
Hahaquote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Had er wel echt zin in en zag er lekker uit
Ook een soort van verloren jeugdcrush
Kan je er wel eerst even voor mij op blazen?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:18 schreef Strani het volgende:
*deelt ze trouwens ook met de andere aanwezigen in de SC, voor er scheve verhoudingen en op de lange termijn bittere situaties ontstaan
Nou ik heb ze nu zo'n twee uur dus ik denk dat ze wel afgekoeld zijnquote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kan je er wel eerst even voor mij op blazen?
Maar bedankt
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik heb ze nu zo'n twee uur dus ik denk dat ze wel afgekoeld zijn
Misschien hebben terrasjes nu wel warmtekappenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik was gisteren van plan om vanmiddag naar het café te gaan. Nu schijnt het buiten 11 graden te zijn, dus een terras klinkt niet heel aantrekkelijk. En binnen zitten met de geldende regels eigenlijk ook nietMaar... ik ga zo wel! En als het dan toch niet leuk is ga ik weer naar huis
Ja zonder print! Gewoon in drie kleuren, vond ik wel primaquote:
Pied de poule:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ananasjes:Jaaaaa die zijn leuk JobiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had er nog een met vogeltjes, maar die moet nog binnen komen
Pinky promise?quote:
Gewoon proberen!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik was gisteren van plan om vanmiddag naar het café te gaan. Nu schijnt het buiten 11 graden te zijn, dus een terras klinkt niet heel aantrekkelijk. En binnen zitten met de geldende regels eigenlijk ook nietMaar... ik ga zo wel! En als het dan toch niet leuk is ga ik weer naar huis
Fijnquote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:01 schreef Strani het volgende:
Ben er ook heel blij meequote:
quote:
Als je er doorheen moet is het inderdaad minder natuurlijk...quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:46 schreef ato het volgende:
[..]![]()
Ik was zeik en zeik nat en kan mij echt niet voorstellen dat mensen hier blij mee zijn.
Maar ben ook een lente,zomer mens. Natuurlijk moet het af en toe regenen. Maar liever in de nacht.
Vroeger mijn haar zwart geverfd en blond, ik had donker haar.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 14:06 schreef Momo het volgende:
Heeft een van jullie ooit een rare haarkleur gehad?
Ik heb ooit mijn haar roze en een keer zwart geverfd als puberMoeders boos.
De laatste 10 jaar nooit meer geverfd eigenlijk.
Tot gisterochtend vlogen de stofwolken hier letterlijk door de straat, dus het is wel lekker dat alles eindelijk even schoon gespoeld wordt. Uiteraard heb ik in het algemeen ook liever zonnig weerquote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:46 schreef ato het volgende:
[..]![]()
Ik was zeik en zeik nat en kan mij echt niet voorstellen dat mensen hier blij mee zijn.
Maar ben ook een lente,zomer mens. Natuurlijk moet het af en toe regenen. Maar liever in de nacht.
Ben benieuwd hoe het ging.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soms wel heerlijk, zeker na die warme dagen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:46 schreef ato het volgende:
[..]![]()
Ben blij dat ik op de bank hang en niets hoef.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Soms wel heerlijk, zeker na die warme dagen.
Daarna maar lekker een warme douche nemen.
Onderweg gebeld of ik naar binnen kon, eenmaal binnen was dat niet opgeschreven of zo maar mocht ik toch naar binnenquote:
Heel goed, toch de lokale horeca steunenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nou ik denk dat het al wel vrij zeker is maar ze moeten het alleen nog echt bevestigen. Waarschijnlijk wordt dat begin volgende week gedaan en dan kan ik 'mijn' team ook gaan voorbereiden op de 'verhuizing'.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:39 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Fijn. Waar hangt dat eigenlijk van af dan, of het wel of niet je nieuwe manager wordt?
Veel gaan ze niet aan mij verdienen vandaagquote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel goed, toch de lokale horeca steunen
Als je dan maandag naar de bank gaat kunnen ze daar je auto kapot maken, en dan is de cirkel rondquote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug van de garage.
rip bankrekening
Vind ik wel! Ik ga zo ook weer hardcore aan de koffie.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Veel gaan ze niet aan mij verdienen vandaagMaar weer eens langskomen is ook steunen, toch?
Je mist dan de spontaniteit denk ik, dat wat mij nog ophoudt om naar mijn favoriete kroegen te gaan in A'dam.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Onderweg gebeld of ik naar binnen kon, eenmaal binnen was dat niet opgeschreven of zo maar mocht ik toch naar binnen
Het is wel heel anders. Vanwege het afstand houden werd ik naar een zitplaats ergens in de hoek verwezen. Ik heb wel een plekje bij het raam, maar van de andere mensen zie ik alleen de barman. Ze hebben ook wat aan het interieur gedaan in de afgelopen maanden, ziet er wel okay uitMaar het is het toch niet helemaal
Was het zo duur?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug van de garage.
rip bankrekening
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je dan maandag naar de bank gaat kunnen ze daar je auto kapot maken, en dan is de cirkel rond
Ik moet nog steedsquote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel goed, toch de lokale horeca steunen
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je dan maandag naar de bank gaat kunnen ze daar je auto kapot maken, en dan is de cirkel rond
Zullen we zeker binnenkort wel gaan doen hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ga gewoon eens een terrasje pakken met je moeder of zo, lekker ontspannen
Duidelijk een bizarre piek. Zó snel kan het niet oplopen ook al omdat de incubatietijd bij iedereen verschillend is. Goede kans dat ze vandaag een aantal oude gevallen hebben bevestigd of zo.quote:
Als het buiten regent heb ik daar binnen niet zoveel last van. Als het buiten 30 graden is merk je dat binnen ook, en het blijft langer hangen. Door de regen lopen is niet direct een hobby van mij, maar af en toe regen vind ik wel heel fijnquote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:46 schreef ato het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:39 schreef Aoibhin het volgende:
BirdsLeuk mondkapjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
BirdsLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Altijdquote:
Birdsohh nice deze is echt leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar heb je ze gehaald?
Da's waar, ik zal ook nooit over de mijne gerakenquote:
BirdsJe hebt echt leuke gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker weertje in Enschedetwitter:ESariakce twitterde op vrijdag 05-06-2020 om 17:21:32Mooi protest op het van heekplein. Het gevoel van onrechtvaardigheid leeft. Ja, ook in Enschede!! #BLMprotest https://t.co/z5sApbPKGb reageer retweet
Bij bol.com!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ohh nice deze is echt leuk
waar heb je ze gehaald?
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's waar, ik zal ook nooit over de mijne geraken
(Zeker niet als ze maar niet oud en onaantrekkelijk wil worden)
Thanks!quote:
Ik doe wel mee vanuit huisquote:
Haha, ja dat heb je dan ook wel snel jaquote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:48 schreef Em31 het volgende:
Ik kwam laatst een jeugdcrush tegen. Het eerste wat ik dacht: wtf was er mis met mij.
Inderdaad. Heb vandaag wel echt te veel ellendige filmpjes gezien. Echt holy shit alsof een deel van die agenten al jaren zit te wachten om eens even lekker op mensen in te rammenquote:
Haha ja hier voelde ik echt niets meer bijquote:Op vrijdag 5 juni 2020 18:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha, ja dat heb je dan ook wel snel ja![]()
Ik ben mijn jeugdcrushes nooit meer tegengekomen trouwensBen ergens wel heel benieuwd, maar durf ook niet te Googelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |