Ja snap ik welquote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:06 schreef Strani het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd eigenlijk wel leuk om eens een vrouwelijke leidinggevende te hebben. Dat is zeker in mijn industrie best een zeldzaamheid.
Jaquote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja snap ik welFijn dat het al meteen goed klikte!
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
En toen ging alles mis.![]()
Oké nee sorry ik zal eens wat aardiger zijn.
quote:
Oh jaaa dat zei je gisteren nogquote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:10 schreef Strani het volgende:
[..]
JaIk ken haar ook al zeker 10 jaar en ook wel eens fysiek ontmoet, dat scheelt ook.
Ik gok dat het lekker is, maar het ziet er niet smakelijk uit.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:14 schreef Strani het volgende:
[..]
*deelt een pizzolino met Em
[ afbeelding ]
Haha ze zijn heerlijk. Het is principe gewoon pizzadeeg met kaas en pepperoni en wat andere dingetjes, opgerold.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik gok dat het lekker is, maar het ziet er niet smakelijk uit.
Oké ja dat klinkt wel lekkerquote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ze zijn heerlijk. Het is principe gewoon pizzadeeg met kaas en pepperoni en wat andere dingetjes, opgerold.
Ouch, en zondequote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:16 schreef skysherrif het volgende:
oh die hadden ze ook op de kerstmarkt van gent
nam een hap en alle tomatensaus die nog super heet was stroomde over mijn hand heen en toen liet ik hem vallen
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:16 schreef skysherrif het volgende:
nam een hap en alle tomatensaus die nog super heet was stroomde over mijn hand heen en toen liet ik hem vallen
Nee preciesquote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar da's op zich geen garantie dat je elkaar ook mag
Ja dat is niet handig hequote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:16 schreef skysherrif het volgende:
Hahaquote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Had er wel echt zin in en zag er lekker uit
Ook een soort van verloren jeugdcrush
Kan je er wel eerst even voor mij op blazen?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:18 schreef Strani het volgende:
*deelt ze trouwens ook met de andere aanwezigen in de SC, voor er scheve verhoudingen en op de lange termijn bittere situaties ontstaan
Nou ik heb ze nu zo'n twee uur dus ik denk dat ze wel afgekoeld zijnquote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kan je er wel eerst even voor mij op blazen?
Maar bedankt
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik heb ze nu zo'n twee uur dus ik denk dat ze wel afgekoeld zijn
Misschien hebben terrasjes nu wel warmtekappenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 17:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik was gisteren van plan om vanmiddag naar het café te gaan. Nu schijnt het buiten 11 graden te zijn, dus een terras klinkt niet heel aantrekkelijk. En binnen zitten met de geldende regels eigenlijk ook nietMaar... ik ga zo wel! En als het dan toch niet leuk is ga ik weer naar huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |