Wij zijn al lang zo slim om dat via andere kanalen te doen die niet meer na te trekken vallenquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:15 schreef Strani het volgende:
[..]
*Vraagt meteen al jullie DM's op voor de zekerheid
quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
We zijn het een en ander gewend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan maar uitzoeken wie van jullie om te kopen is!quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:16 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wij zijn al lang zo slim om dat via andere kanalen te doen die niet meer na te trekken vallen
Dat is niet nodig. We willen dat nu ook wel toegeven hoorquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:15 schreef Strani het volgende:
[..]
*Vraagt meteen al jullie DM's op voor de zekerheid
Dus dat is dan geregeld?quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan maar uitzoeken wie van jullie om te kopen is!
Hoeveel biedt jequote:Op donderdag 4 juni 2020 19:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Pssstttt, hint:quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon niet meteen aan Almelo denkenquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 'Alme' zag en daarna water op een foto, dus dat moest dan wel Almere zijn.
Helaas, ik heb met @Fred_B al afspraken gemaakt!quote:
En nu volgt er weer een Aoibhin golf!quote:
Joh waarom denk je dat ik me hier zo thuis voelquote:Op donderdag 4 juni 2020 19:14 schreef Strani het volgende:
Je kan hier wel echt de gekste dingen posten zonder dat mensen zich af gaan vragen of het wel goed met je gaat hè
quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je dacht in elk geval niet Almeria, dat is al heel wat
En dan hebben we de 3JS nog!quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
We zijn het een en ander gewend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat bied je?quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:18 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:
Was je weg danquote:
Geloof het of niet maar Aobhin's laatste LaPo is alweer zo'n 24 topics geleden. Opvallend!quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Aoibhin weet wel welke quote ik bedoel. Gebruik het als je weer een topic mag openen
quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Helaas, ik heb met @:Fred_B al afspraken gemaakt!
Ik ben zeer, zeer teleurgesteld in jullie allemaal en ga ook zeker dingen die Fred me al doorgestuurd heeft tegen jullie gebruiken
Park met traumatiserende achtbaan gespotquote:
Die jongen wil gewoon alléén maar kwetsen hequote:Op donderdag 4 juni 2020 19:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Park met traumatiserende achtbaan gespot
quote:Op donderdag 4 juni 2020 19:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Seizoenskaarten voor Cambuur, Em? Really?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |